mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 cze 2007, 09:26 
Cytuj  
Mac napisał(a):
Po zmianach beda ok (w grupach).


Nie będą.
Najwięcej co mi się udało bombką w bsa wyciągnąć to circa 1700 dmg, a im mniejszy statek tym mniejsze obrażenia (zależą od siga). I to przy max skillach.
Ilu tych sb będzie potrzeba, żeby coś zniszczyć? 10? 12? Policz jaki to koszt za te bombki. Poza tym bombki same siebie rozwalają, nie jestem pewien czy jak rozstawisz te 10 to wszystkie wypalą...
A walenie cruisami też nie jest tak hop siup. Kiepski ROF (nie mają bonusu), nawet po zwiększeniu do 3 slotów na wszystkich bomberach daje mniej więcej 40-60 realnego dpsu w bsa. Więcej wyciągam o połowę tańszym cruzem.
Jedynie te bombki ecm wyglądają obiecująco.
Moim zdaniem, po początkowym boomie (jeśli w ogóle nastąpi) bombery pozostaną niszowym stateczkiem. A szkoda...
ALe to takie moje prywatne zdanie po dwóch godzinach testów na sisi...

PS. Perenorku, może przeczyściłbyś ten wątek i wydzielił dyskusje nie o EW do osobnego wątku?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 13 cze 2007, 09:32 
Cytuj  
tak racja przydalo by sie utrzymac topik w porzadku, do tego czekamy na druga czesc xar


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 cze 2007, 11:21 
Cytuj  
1 . SISI to nie Tranq, coś co kosztuje 20 mil na sisi nie musi sie sprawdzic na tranq.
Jak testowalem salvagery na sisi to byly na medium slota, w update byly juz na hi-slota ...

2. Stelth Bombery mogą używać cruise missile i EW, w grupie są zabójcze, i cruise missile z SB maja bonusy w porównaniu do tych z BS v mniejsze i szybkie statki.

3. SB som mientkie, ale som fajne, moga zajebac dowolnego cruza w grupie 1 salwa :), i majom spory zasieg - ponad 150 km zasiegu w zadawaniu dmg .. mogim np w grupie ze snajperami zdejmowac tacklerow ...

ble ble ble ... oczywiscie do pelnej funkcjonalnosci trzeba skill lv na covert ops frigate !


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

**

Posty: 200
Dołączył(a): 29.10.2006
Offline
PostNapisane: 13 cze 2007, 11:22 
Cytuj  
Proszę uprzejmie, oto druga część.

Arbitrator.
Obrazek
Wymagane skille: Weapon Disruption oraz Turret Destabilization.
Bonusy: 5% do efektywności tracking disruptorów oraz 10% do dmg i hp dron.
Arbitrator jest trochę innym typem statku niż dwa poprzednie. Główną bronią Celestisa i Blackbirda jest ich EW i zdolność do zdjęcia locka przeciwnika. Tymczasem Arbitrator jest przede wszystkim krążownikiem bojowym z dodatkową opcją EW. Główną jego bronią są oczywiście drony (75m[sup]3[/sup] dronebaya), natomiast samo EW jest bardziej specjalistyczne niż dwa wspomniane wcześniej. Tracking disruptory zmniejszają tracking oraz optimal wieżyczek - najbardziej zauważalne oczywiście przy large gunach. Także w przeciwieństwie do innych EW wystarczą nam jeden lub dwa disruptory żeby ich efektywnie używać.
Ale kiedy Arbitrator jest efektywny przeciw pojedynczym bsom turretowym, rzadko który pilot używa go tylko jako platformy EW bo trzeba pamiętać, że disruptory nie są skuteczne przeciw dronom i rakietom. Arbitrator za to jest używany jako główny ofensywny krążownik amarrski - sporo lepszy od przeciętnego Omena czy tragicznego Mallera.
Podpowiedzi co do fitowania nie będzie, każdy może sobie dobrać fit zależnie od upodobań i posiadanych skilli - Arbi posiada dość uniwersalnie rozłożone sloty (4/4/4) co pozwala na naprawdę sporo kombinacji.

Bellicose
Obrazek
Wymagane skille: Target Painting i Signature Focusing
Blackbird i Celestis są w stanie wyłączyć z walki przeciwników w statkach znacznie większych i kosztowniejszych od nich samych, Arbitrator jest jednym z najlepszych krążowników bojowych, natomiast Bellicose... Cóż... Delikatnie mówiąc ssie. Nie jest ani mały, ani szybki, ani dobrze uzbrojony.
Ma bonus do ROFu projectili, ale przy 5 hi-slotach, tylko trzy turret hardpointy, które mogłyby skorzystać z tegoż bonusu. Jest przez to znacznie słabszy w walce niż inne krążowniki Matari.
Ale zaraz, ma przecież jeszcze bonus 7,5% do painterów. Target painter zwiększa signature radius swojego celu, daje to niewielki bonus do trackingu naszych wieżyczek, ale głównie jest używany aby wróg odnosił więcej obrażeń z dużych rakiet. To jest czysto ofensywna EW, ale działająca tylko przy ograniczonej liczbie broni i sytuacji - tak jak np. torpedowanie krążowników. Z tego powodu jest to najsłabsza z broni elektronicznych.
Kolejnym gwoździem do trumny jest fakt, że dokładnie tą samą role może spełnić malutki i szybki Vigil. Może ma nieco mniejszy bonus, ale jest znacznie trudniejszym celem niż Bellicose... A jak zaczyna się robić gęsto, wróg zwykle wybiera inne cele niż jakaś tam mała frejka.

Podsumowując. Krążowniki EW są dosyć unikalne. Nie są najszybszymi, najtwardszymi czy najmocniej uderzającymi statkami w grze. Blackbird, Arbitrator czy Celestis jasno pokazują, że czasem spryt i odrobina kombinowania potrafią zdziałać więcej niż brutalna siła.
Dobrze użyte statki EW potrafią sprawić, że gang jest znacznie silniejszy niż wydawałoby się, sumując wszystkie jego części.
... z wyjątkiem Bellicose... Ten statek naprawdę ssie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 cze 2007, 15:46 
Cytuj  
A moze by ktoś coś o amarrskich statkach napisał ??Głownie rozchodzi mi sie u cruisery bo sam mam zamiar kupic jednego ale chyba najdrozszy nie oznacza najlepszy(chyba ze sie mylę :D) .


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 18:55 
Cytuj  
Mac napisał(a):

Nie chce cie zniechecac, ale musisz miec ze 2-3 mil w gunnery (nie pamietam dokladnie), do tego t2 med projectiles i dobre engineering (shield) i navigation skille zeby latanie tym statkiem mialo sens.

Drone interfacing lv 5 jest w zasadzie zbedne.

Najlepiej jest zrobic tak ze skillujesz minmatar cruiser lv 4, potem wszystkie pozostale skille lacznie z t2 med projectiles, i latasz stabberem przez kolejny miesiac kiedy cie sie robi cruiser lv 5 i HAC lv 4.

Latanie stabberem / vaga bez t2 med projectiles (barrage) to juz jest samobojstwo, bez dodatkowego range z t2 ammo bedziesz w zasiegu nos praktycznie kazdego statku jaki napotkasz, do tego niebezpiecznie blisko web range.

Poza tym musisz sie liczyc z tym ze stracisz kilka stabberow zanim nauczysz sie tym latac jesli nigdy wczesniej nie latales podobym statkiem (lepiej stracic kilka stabberow niz kilka vaga).

To tyle. (ja caly czas nie moge sie zdecydowac czy skillowac teraz na astarte czy vagabond ehh).


to jeszcze kilka pytan:
stabber/vaga tankuje shieldem czy armorem, przyznam sie, ze stabberem jakis czas latałem (ale to było rok temu, pizgałem nim misje) - na pewno tankowałem shieldem. Cruisery mam obecnie na lvl4.
Jezeli tankuje armorem, to po cholere mi engeenering, tylko po to by miec deko mocniejszy shield?
Wszystko oparte na perc/willpower bardzo ladnie mi sie skilluje (prawie 60k sp dziennie) więc chetnie poskilluje - nie ma problemu..
Mac mogłbyś wypisać jakie skille muszę mieć (wraz z levelami) by porządnie sfitować stabber-a?
Szczególnie te z gunnery bo szczerze mowiąc Medium projectile uzywam aktualnie na BS-ie (wiem, że porażka bo typhoon ma bonusy do large ale brak czasu by wyskillować large które i tak będą zbędne w PvP przez dłuuuuugi okres, a w PvE z medium daje sobie rade - chociaż przyznam, że działka robią żałosny damage - opieram się na dronach (50-90% damage w zalezności od wielkości shipa) i torpedach (reszta).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 14 cze 2007, 21:15 
Cytuj  
Optymalnie potrzebujesz te same skille co na vaga za wyjatkiem cruiser 5, assault lv 4 i HAC.

Czyli:
t2 med projectiles (autocannons) i wszytkie support gunnery lv 4
Nawigacja, wszystkie na lv 4
Shield skille, lv 4
Cap skille, tez lv 4
Dobre fitting skille
i reszta skilli jakie sa wymagane na vaga

Konkretne skille mozesz sobie sprawdzic sam :P

Vaga zwykle ma passive/speed tanka - 1 lub 2 Large Shield Extender II. Low sloty ida na speed mody (overdrive, i-stab itp).

edit: minimalne wymagania wg mnie to t2 med autocannons, troche w gunnery support i jakies skille zeby byl dobry fit. No i niezla nawigacja dobrze miec.


Posty: 15
Dołączył(a): 11.06.2007
Offline
PostNapisane: 15 cze 2007, 12:07 
Cytuj  
Ej... Stabber i Vagabond to specyficzne stateczki, a Vaga to już szczególnie. Oba w zasadzie tankują speedem, tak jak to robią ceptory.

Generalnie w przypadku statków posiadających podobną ilość slotów med i low o sposobie tankowania decydują osobiste preferencje, bonusy statku, posiadane skille, ogólny fit i przeznaczenie statku, oraz co może najmniej widoczne w fitach w sieci, ale również i capacitor.
Stabber ma 3 med i 3 low sloty. Jeśli zatem zajmiesz med sloty tankiem na shield to gdzie zmieścisz MWD/Web/Scrambler ? Jeśli zajmiesz low przez MAR/EAN/DC to gdzie zmieścisz moduły do speeda (overdrive/nanfiber/inertia) ?
Vaga ma 4/5, więc ma nieco więcej możliwości, ale pytania wciąż te same. Lepszy zaś jest w tym, że ma wbudowane resisty, więc naturalnie jest bardziej odporny.

Cytuj:
Jezeli tankuje armorem, to po cholere mi engeenering, tylko po to by miec deko mocniejszy shield?

Tego pytania to już zupełnie nie rozumiem. Wolisz mieć 1000hp tarczy, czy 1100hp ? Nawet jeśli to oznacza dodatkowo jedynie 5s późniejsze wejście na pancerz z obrażeniami, to wg mnie warto, bo wyskillowanie lvl4 na shield (shield operation - recharge, shield management - capacity) daje w sumie 20%, a zajmie góra kilka dni.

Engineering daje więcej PG w statkach, co jest kluczowe w budowaniu fitu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 15 cze 2007, 12:57 
Cytuj  
Web w vaga/stabber jest niepotrzebny.
Wiec:
Stabber: mwd, scram, lse
Vaga: mwd, scram, lse x 2

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 08:52 
Cytuj  
Dormio napisał(a):
Cytuj:
Jezeli tankuje armorem, to po cholere mi engeenering, tylko po to by miec deko mocniejszy shield?

Tego pytania to już zupełnie nie rozumiem. Wolisz mieć 1000hp tarczy, czy 1100hp ? Nawet jeśli to oznacza dodatkowo jedynie 5s późniejsze wejście na pancerz z obrażeniami, to wg mnie warto, bo wyskillowanie lvl4 na shield (shield operation - recharge, shield management - capacity) daje w sumie 20%, a zajmie góra kilka dni.

Engineering daje więcej PG w statkach, co jest kluczowe w budowaniu fitu.


takich skilli które zajmują góra kilka dni i "dużo dają" są dziesiątki, a ja chce wsiąść do vagi jak najszybciej, niekoniecznie pod koniec przyszłego roku..

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 10:25 
Cytuj  
Ja tam enga skiluje wysoko. Zawsze lepiej wsadzic 5x720 arty niz 5x650.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 10:53 
Cytuj  
właśnie jak sie nazywają te skille które zmniejszają wymagania odnośnie CPU ale nie weapon upgrades, tylko takich rzeczy jak afterburnery, paintery, hardenery itp. ?

MOże niech potem jakiś mod wywali stad śmietnik, tylko jak przeczytam odpowiedz pls ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 11:20 
Cytuj  
electronics i electronics upgrades


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 12:21 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
właśnie jak sie nazywają te skille które zmniejszają wymagania odnośnie CPU ale nie weapon upgrades, tylko takich rzeczy jak afterburnery, paintery, hardenery itp. ?

MOże niech potem jakiś mod wywali stad śmietnik, tylko jak przeczytam odpowiedz pls ;)

Przeciez wszystko wiesz wiec po co pytasz? Żadne poboczne skille z enlectronics i enginering ci nie sa potrzebne bo za dlugo bedzie trwalo znaim wsiadziesz w vagabonda a juz napewno nie beda ci potrzebne navigation i mechanics czy shield operation albo upgarde:)


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 17 cze 2007, 12:33 
Cytuj  
jak sie klocicie to dzieciatko jezus placze...


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 cze 2007, 07:37 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
jak sie klocicie to dzieciatko jezus placze...

Normalnie az mnie coś ... w dołku ściska ... no cuż, widać muszę coś sensownego napisać pomimo tego że Burek Mark odpowiada jak odpowiada, po wieśniacku ...

Skille z dziedziny Enginering - Max co mozna uzyskać poświęcając na to troche czasu i energi :
+ 25 % cap ( czyli 5% + 5% etc .. )
+ 25 % Cap recharge
+ 25 % Power Gird
+ 25 % Shield Recharge
+ 25 % Shield HP
- 25 % Power Gird dla Shield Upgardes
Zrobienie tych skillz do lv 4 ( 20% ) to dosłowanie kilka dni.

Skille z dziedziny Electronics :
+ 25 % CPU
- 25 % cap need to ECM
+ 25 % Targeting Range
+ 8 Targets
- 25 % Targeting time
- 25 % cap for warp blocker ( tech II requires lv 4 )
Zrobienie tych skillz do lv 4 ( 20% ) to dosłowanie kilka dni.

Skille z dziedziny Mechanics :
+ 25 % armor
+ 25 % Hull
- 25 % repairer cycle time

Czy warto poświęcić 1 dzień aby mieć 5% więcej cap, czy o 5% wiekszy recharge cap .. no tu już pytanie do pilota. Ale jak słyszałem Vaga tankuje na tarczy i to psywnie .. wiec ...


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 cze 2007, 07:24 
Cytuj  
Tak.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 cze 2007, 08:01 
Cytuj  
roball napisał(a):
Krotkie pytanie dot. Kill rights.

Jesli mam osobe ABC na liscie to moge mu zrobic krzywde nawet w 1.0 sec i concord sie nie przyczepi, tak?

Tylko nie jajko. Za jajko Concord cie spoduje. Killrights dotycza wylacznie statku. Nie ma penalty w SS za atak na kogos na kogo masz killrights.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 20 cze 2007, 08:53 
Cytuj  
Zadne npc nie poduja.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 cze 2007, 11:57 
Cytuj  
Wlasnie chcialem sie o to zapytac. Spodowac = zniszczyc jajo, right?


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.