mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 05:09 
Cytuj  
Wiem, że pisałeś o średniej ale imo taka postać wraz będzie tylko celem i raz dwa padnie a ze znalezieniem podobnych sobie będzie miała cieżko. Dorównanie do poziomu większości obecnych graczy to masa grindu.
Co do mastery to fakt, nie chciało mi się robić bo klepanie kilka godzin dziennie mobów jest cholernie nudne i po takiej sesji odechciewa się wszystkiego. Po prostu imo nie tędy droga. W zapowiadanych zmianach nie widziałem info o przyspieszeniu gainów skili/statów więc na nagły przypływ graczy nie liczę, chociaż tu chciałbym się mylić.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 06:55 
Cytuj  
To nie jest gra, w której najwazniejsze są duele. Postać którą opisałem jest w pełni grywalna (sam gram taką). I pozwala czerpać przyjemność z gry.

A jeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące tego, jak szybko lecą obecnie skille, to albo nie grasz od kilku miesięcy, albo nie grałeś kilka miesięcy temu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 08:38 
Cytuj  
same skille moze leca szybciej ale raz do pewnego poziomu, dwa same spelle nie leca juz tak szybko.

gainy statow sa nadal koszmarnie wolne i newb postac bedzie miala jakies 200hp mniej od veta.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 09:35 
Cytuj  
Skille lecą o wiele szybciej (a na dodatek omawiamy czas potrzebny na stworzenie postaci, która będzie średnia), staty też lecą szybciej (choć nadal wolno - ale już niedługo przepaść w hp pomiędzy "koksami" a śrdnimi graczami zostanie zmniejszona - najbliższy patch?). No i argument o nowej postaci nie do końca rozumiem. W tej dyskusji chodzi przecież o czas potrzebny na zrobienie znośnej postaci a nie o startowe statystyki. Po miesiącu/dwóch grania różnica będzie wynosić koło 100 hp (porównując do mocnych postaci, nie najmocniejszych).

Spelle nie lecą tak szybko jak inne skille? Moim zdaniem skilluje się je tak samo szybko. Chodziło Ci o selfbuffy? Rzeczywiście skilluje się je wolniej, bo nie można skillować ich na mobach (co przyspiesza skillowanie) ale to samo dotyczy skilla rage, więc pozostanę przy stanowisku, że nie ma różnicy pomiędzy czarami a resztą skilli.

Ale ogólnie oczywiście jest jakiś tam problem, związany ze stworzeniem postaci w DFO. Szczególnie mocnego chara z wykoksaną magią. Grając casualowo nie da się tego zrobić szybko (a może nawet w ogóle). Z tym ,że nie jest to moim zdaniem powód, dla którego populacja grających w DFO jest taka a nie inna. Gra nie ma nic do zaoferowania poza PvP i dlatego nie taki znowu straszny problem z postacią urasta do ogromnych rozmiarów. Bo zostali już tylko gracze PvP.

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 09:52 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Skille lecą o wiele szybciej ...

Jakie znowu szybciej.... kogo obchodzi, że żółw jest szybszy od ślimaka :/
Dfo = gra dla dorosłych ludzi, bo dla dzieci jest zwyczajnie zbyt trudna = ludzie głównie pracujący, czasem studenci = zwykle nie mają czasu na gre po 10h dziennie.
Uznam, że skille rosną zadowalająco jeśli WSZYSTKO(skille/staty) będzie rosło tak jak skill rage, który można dociągnąć do 100 w tydzień używając go totalnie "przy okazji". No ale to nie nastąpi nigdy.


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 10:17 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Spelle nie lecą tak szybko jak inne skille? Moim zdaniem skilluje się je tak samo szybko. Chodziło Ci o selfbuffy? Rzeczywiście skilluje się je wolniej, bo nie można skillować ich na mobach (co przyspiesza skillowanie) ale to samo dotyczy skilla rage, więc pozostanę przy stanowisku, że nie ma różnicy pomiędzy czarami a resztą skilli.

Lecą o wiele wolniej. do tego im wyższy poziom tym wolniej. Kurcze znowu napiszesz, że pisze o niewiadomo jakich wymaganiach ale do magii spelle na 75 to MINIMUM. (a są przecież ludzie mający i po 100). W przypadku maga warto miec tego archmate bo to zawsze kilka pkd dmg więcej...no ale to 75 int. Spróbuj to skoxać.
Meele rośnie fajnie ale do pewnego poziomu, kox mastery od ok 50 to już męka.
Może to co piszę to duze wymagania ale nic nie poradzę, ze gram w gildi gdzie mag ma 100 archmage, lata ubrany w czesci infernala, z bronią min r50. Do tego mam jakies takie szczęscie, że zawsze trafiam na koxów ;).
Piszesz, że gra nie oferuje nic poza pvp...no w zasadzie racja. Ale czemu do cholery jeszcze to pvp utrudniają :/. Nie wiem, zobaczymy co będzie po tym patchu, ale tym razem nie jestem zbyt wielkim optymistą.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 13:16 
Cytuj  
Havok napisał(a):
archmate... Spróbuj to skoxać.


Archmajty sobie "skoxaj".

Havok napisał(a):
Może to co piszę to duze wymagania ale nic nie poradzę, ze gram w gildi gdzie mag ma 100 archmage, lata ubrany w czesci infernala, z bronią min r50.


Co mnie to kurwa obchodzi, ze jakiś mag ma 100 archmage i lata ubrany w części infernala z bronią (tu uwaga) r50. Ło kurwa! "Przechuj!" jak mawiają w krawkowie... Jak nie będę taki zajebisty jak ten kolo z Twojej gildii to chyba się posikam! A może nawet potnę.

Znudziło mi się.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 14:04 
Cytuj  
Czepiaj się literek i dodaj jeszcze kilka "kurwa".


Ostatnio edytowano 24 maja 2010, 14:05 przez Havok, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 24 maja 2010, 14:05 
Cytuj  
Jak nie będę taki zajebisty jak ten kolo z Twojej gildii to chyba się posikam! A może nawet potnę.

no i bedziesz dowstawl wpierdol na kazdym kroku, a zbic bedziesz mogl newbkow na gobasach, nie o to chodzi w mmorpg.

W uo konczyles postac w 2tyg i mogles napierdalac.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2010, 09:29 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
Jak nie będę taki zajebisty jak ten kolo z Twojej gildii to chyba się posikam! A może nawet potnę.

no i bedziesz dowstawl wpierdol na kazdym kroku, a zbic bedziesz mogl newbkow na gobasach, nie o to chodzi w mmorpg.


No proszę, wreszcie ktoś się ze mną zgadza, ze DFO to nie jest gra opierająca się na skillu gracza, lecz na statystykach postaci i sprzęcie. A już myślałem, ze wszyscy poza mną są święcie przekonani, że biją noobków bo są pro.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 26 maja 2010, 09:47 
Cytuj  
bo nie jest generalnie, chyba ze sa dwie postacie na tym samym poziomie wtedy liczy sie rl skill.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 26 maja 2010, 12:45 
Cytuj  
Daktor napisał(a):
Uznam, że skille rosną zadowalająco jeśli WSZYSTKO(skille/staty) będzie rosło tak jak skill rage, który można dociągnąć do 100 w tydzień używając go totalnie "przy okazji". No ale to nie nastąpi nigdy.


Rage leci wg. tej samej formuły, co reszta skilli. Tylko, że formuła uwzględnia cooldown - a dla rage wynosi on 10 min. Używając każdego skill-a w rytmie jego "cooldown" można osiągnąć 100 w ~ 24 godziny - tylko dla rage to ~ 150 użyć skilla co 10 min, a dla stoneskin ~ 17000 użyć co 5 sekund. Oczywiście formuła jest trochę debilna - i powinna uwzględniać to, jak często skilla potrzebujesz w trakcie "normalnej gry" - a nie tylko to, jak często go używasz.

Grind jest dobrany do ilości contentu w grze - mało contentu = wielki grind. Im więcej atrakcji "pobocznych" - tym szybszy rozwój postaci. Jak developerzy uznają, że mają już wystarczająco dużo fajnych rzeczy w grze -to odpuszczają "grind", bo już nie jest potrzebny. Obstawiam, że w Q4 2010, po wprowadzeniu "prestige classes" przyspieszą 5x rozwój postaci.

Jedynie Mortal Online wyłamuje się z tej formuły grind/content - ale tam developerzy mają nieortodoksyjne podejście do wielu zagadnień związanych z tworzeniem MMO 8)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.