mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 74  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 11:48 
Cytuj  
Ale mojego cross-gamingowego tablecika bys lyknal Perrin? :p

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 12:52 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
...zaplacic gruba kase np. Steamowi - inaczej sprzedajesz 10 tys kopii i liczysz ze ci sie koszt produkcji zwroci. W jakim swiecie ty zyjesz

Ze niby co? Nic nie placisz steamowi za to ze opublikuja twoja gre, nic nie placisz tez za to ze twoja gra pojawia sie w "New releases" na stronie glownej, nie placisz za patchowanie itp. itd. teraz jeszcze dojdzie do tego ze to nie ludzie z Valve beda oceniac czy gra sie nadaje do ich sklepu, ale klienci steama beda glosowac za tym czy chca dana gre na tej platformie. No i 10k sprzedanych kopii dla przecietnego indyka to jest grubo ponad zwrot kosztow.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 13:09 
Cytuj  
1. Nieprawda (Steam) i wiem to z piewrszej reki od rozmow z devsami PoE, ktorzy rozwazaja Steama i choc wiedza ze beda mieli wieksze publicity nie za bardzo sie do tego pala tbh. Z wielu powodow - rowniez takich ze wymaga to znacznych inwestycji finansowych, i w Steama bezposrednio i w gre. ZNACZNYCH. I przerobienia i streamlineowania niektorych elementow gry. TAK. STEAM WYMAGA PEWNYCH RZECZY I INGERUJE W GRY. Tak wiec nie pisz bzdur. A zreszta mozesz pisac sobie co chesz - ja wiem swoje i mam dobre zrodlo informacji. Trust me. :) Steamowi daleko do dobrego samarytanina, choc PRowo wlasnie tak sie Valve kreuje.
Nie mniej jednak PoE na steamie bedzie - ale dopiero jak 'sie odrobia' co jest planowane na 6mcy-rok po premierze Open Beta. taki to ten Steam jest zajebisty i tani i raj dla developerow normalnie. Nic tylko robic gre i huzia na Steama i liczyc grube dolary spadjace z nieba. /lol

TL:DR - wepchniecie indyka POE na Steama atm to znaczne naklady finansowe aby dostosowac gre do wymogow plus ok. 6miesieczne opoznienie Public Open Bety bo to dostosowywanie to nie tylko pieniadze ale i czas. Tak to Steam jest super i wogole.


2. Znowu posluze sie przykladem PoE. 10 tys kopii gry jakby sprzedali po 10$ (za tyle atm mozna kupic supporter pack) = 100 tysiecy dolrow. W firmie pracuje 18 osob, trzeba utrzymac serwery, stronke, zareklamowac sie, itd.. ta.. jasne zwroci im sie... chyba koszt farby w biurze. Atm PoE zebralo ponad 500 tys $ i JESZCZE SIE NIE ZWROCILO a gra jest ciagle w Becie i jest nieskonczona. Z tym ze Poe jest akurat gra indie z production quality na poziomie tanszych AAA - ale takich gier jest wbrew pozorom sporo.


EOT jak dla mnie. Za duzo tu znawcow i AAAloverow, ktorzy wiedze o rynku czerpia z tego co im firemki wypisza w PRowej gadce na stronie oraz ludzi dla ktorych rynek gier indie to Angry Birds i Snake na komorke z kosztem produkcji 1tys UDS i robione w przerwach na kawe.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 13:58 
Cytuj  
Przyznaje sie, ze ja kupujac gre czy nawet hardware nie przykladam wielkiej wagi do tego czy zrobila to jakas korporacja czy malutka firemka z Kadzykistanu. W dupie to mam jak gra jest dobra i mi sie podoba to kupuje, jak gra jest slaba to nie chce mi sie marnowac czasu na jej sciagniecie, NAWET jak jest za darmo.
Ohh wait.. Jak kupuje hadware to przykladam i zdecydownie wole "przeplacic" jakiejs korporacji ;)


Ostatnio edytowano 13 lip 2012, 14:02 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 14:00 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
STEAM WYMAGA PEWNYCH RZECZY I INGERUJE W GRY. Tak wiec nie pisz bzdur.

taki to ten Steam jest zajebisty i tani i raj dla developerow normalnie. Nic tylko robic gre i huzia na Steama i liczyc grube dolary spadjace z nieba.

Wyspij sie w koncu dobrze bo znow w rage wpadasz z byle powodu. Przeczytaj moze dokladnie co napisalem i do czego sie odnioslem:
Cytuj:
zaplacic gruba kase np. Steamowi - inaczej sprzedajesz 10 tys kopii i liczysz ze ci sie koszt produkcji zwroci

Co jest totalna bzdura. Gruba kase Valve placa co najwyzej Acti, UBI czy EA by miec reklame na cala glowna strone steama.
No i to ze maja konkretne wymagania i gra musi spelnic pewne rzeczy to jest oczywiste i czy gdzies zaprzeczylem zeby tak bylo? Ich platforma, ich zasady, dla reszty zostaje Desura.

2) PoE w tej chwili ma tyle wspolnego z PRZECIETNYM indykiem co Valve z Team Meat... co sam zauwazyles, wiec nie wiem po cholere podajesz go jako przyklad.

I stary skoncz z tym pisaniem "eot" w co trzecim poscie bo i tak zawsze spamujesz dalej. :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 14:31 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):

EOT jak dla mnie. Za duzo tu znawcow i AAAloverow, ktorzy wiedze o rynku czerpia z tego co im firemki wypisza w PRowej gadce na stronie oraz ludzi dla ktorych rynek gier indie to Angry Birds i Snake na komorke z kosztem produkcji 1tys UDS i robione w przerwach na kawe.


Kabra udowodniles juz na tym forum wielokrotnie ze ani PS3 ani X360 nie posiadasz i najpewniej nigdy nie posiadales biorac udzial w roznej masci wojenkach i blazniac sie totalnie..
Teraz zaczynam podejrzewac, ze ty nie posiadasz smartfona. Masz zerowe pojecie o jakosci "gier" na ta platforme.
Dla twojej wiadomosci: tak praktycznie wszystkie free appki lub te w cenie 1-2usd to popierduly z budzetem do 1000usd.. Teraz sobie zobacz jaki procent gier z android store jest w cenie do 2USD...
Porzadne pozycje na androida (na ios-a podobnie chociaz ciut lepiej) to mozna policzyc na palcach.. I najczesciej sa to porty klasyki w stylu FFI kosztujace czesto wiecej niz oryginal (ponad 10GBP dalem za FFI na iphone).
Liczysz na indie? Rotfl..

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 17:51 
Cytuj  
Głos rozsądku w sprawie Ouyi

http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,1 ... .html?bo=1


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 22:02 
Cytuj  
Perrin napisał(a):


http://www.clockworkmanual.com/2012/07/why-ouya-is-more-than-just-pc.html

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 07:39 
Cytuj  
rotfl, wygląda to mi na artykuł sponsorowany, no cóż gostki mają pieniążki więc mogą sobie pozwolić, te 4.5mln USD + dostaną za miesiąc:
1. cena - fakt konsola będzie tania, ale trzeba zauważyć, że jej specyfikacja techniczna będzie maksymalnie uboga. Ma odnieść sukces bo jest kryzys... rence.
2. ustandaryzowanie - najpierw porównujemy z PC potem wyciągamy ustandaryzowanie hardwaru jako wielką zaletę naszego sprzętu. Każda konsola opiera się na jednym standardzie technicznym, identycznych bebechach i to różni konsolę od PC. Ani to zaleta, ani wada, to po prostu cecha tego sprzętu, cecha każdej konsoli.
btw. Czy przypadkiem na kickstarterze nie było wyraznie napisane, że konsolka będzie też open dla tych którzy zechcą pogrzeć w hardwarze? Dorzucić RAMu czy podkręcić procek?

I to wszystko co za ma zdaniem tego Pana zatrząść gamingowym światkiem. Krótko podsumujmy oba punkty: tania konsolka ze słabiutkimi bebeszkami.

dla mnie osobiście rewolucja, can't wait :roll:

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 20:28 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/196 ... f=category

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 20:51 
Cytuj  
browser f2p mmo - chyba by mi na mózg musiało siąść żeby to sponsorować jeszcze.
Nawet jak to IP Shadowrun-a.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 22:13 
Cytuj  
No ciekawy jestem czy uzbierają. Robią to już jakiś czas ale nic nie pokazali...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 01:42 
Cytuj  
Nie będę dyskwalifikował gry tylko dlatego że jest przeglądarkowa. Unity to normalny silnik, na którym tworzony jest przecież Wasteland 2.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 16:14 
Cytuj  
http://www.kickstarter.com/projects/196 ... f=category
Zmienili model gry!
Za 25$ (40 po kampanii)granie za free + ewentualne dokupywanie dodatków co 3-4 miechy or f2pmodel.
Dodali screeny.
http://www.shadowrun.com/wp-content/upl ... 720_02.jpg
Chyba się skuszę.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 16:26 
Cytuj  
mmo na tableta, aha

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 16:42 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
mmo na tableta, aha

Shadowrun Online - is an online PC, Mac, iOS AND Android Tablet based MMO, with deep, rich story, co-op gameplay, and player vs. player action, in the unique and persistent world of Shadowrun. Welcome to the shadows, chummer.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 16:43 
Cytuj  
Edit: dla jasności

warhammeron wiesz i możesz mi wytłumaczyć bo nie mogę dojść na tej stronie

Campagin mode będzie:

a) bez CS w ogóle
b) CS za golda z gry tylko
c) CS za $ albo za wygrindzonego golda
d) CS z vanity za $ i advantage za golda

?

Bo nie ma tego czarno na białym napisane albo ślepy jestem. Tzn. jest ale tabelka sugeruje jedno a opis co innego.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 23:41 
Cytuj  
sula napisał(a):
Edit: dla jasności

warhammeron wiesz i możesz mi wytłumaczyć bo nie mogę dojść na tej stronie

Campagin mode będzie:

a) bez CS w ogóle
b) CS za golda z gry tylko
c) CS za $ albo za wygrindzonego golda
d) CS z vanity za $ i advantage za golda

?

Bo nie ma tego czarno na białym napisane albo ślepy jestem. Tzn. jest ale tabelka sugeruje jedno a opis co innego.


Info w updejtach. 5. Can all items that give an advantage be bought for in-game currency?

Yes, all these items on the Campaign server are for free in-game currency.


Np: możesz zacząć grać na f2p servie i itemy za $ , kupić box i preniosa cię na normal server gdzie itemy identyko w tym sklepiku, ale za kase in game(nie za $) Pewnie będa dodatkowe restrykcje jak rep, frakcja (standard).

SPECIAL CO-OP pledge level

And last but not least we’ve introduced a new co-op tier for runner groups who want to play with their friends right away! For $66 you get 4 digital copies of the game (instead of $100), and you can reserve a name for your group!
16,5$ na głowę ! to już dobra cena imo.

Zakładamy gang ?Znajda się 3 inne chętne osoby ? (w tym 1 która może poprzez kicka zakupić> bo ja wcześniej paypalem only, a paypal dopiero tu odpala po przekroczeniu 500tys>ofc mozna poczekac na ostatnia chwile.)

66$ CO-OP --- You will receive EXCLUSIVE CLOSED BETA ACCESS for you and 3 OF YOUR FRIENDS from day one, a free SRO wallpaper and a 3 DIGITAL DOWNLOADABLE COPIES of the game FOR THE CAMPAIGN SERVER! You will also be able to RESERVE A NAME for your crew! Tu ,że dają 3 kopie , ale to chyba błąd.
I jeszcze raz potwierdzenie:
So if you think the new Campaign mode might convince people who were skeptical about free-to-play up to now, please make sure they learn about our new Shadowrun Online Campaign option, where they get to buy the game, with NO micro-transactions for items that give you an advantage! And, thank you again for your support, you guys rock!

Kopie będą do zaciągu z ich strony, ale prowadzą też rozmowy ze steam(więc dojdą klucze).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 23:58 
Cytuj  
warhameron napisał(a):

Info w updejtach. 5. Can all items that give an advantage be bought for in-game currency?

Yes, all these items on the Campaign server are for free in-game currency.


Np: możesz zacząć grać na f2p servie i itemy za $ , kupić box i preniosa cię na normal server gdzie itemy identyko w tym sklepiku, ale za kase in game(nie za $) Pewnie będa dodatkowe restrykcje jak rep, frakcja (standard).


No brakuje tylko słowa 'only'. Jakby pisało 'only for in-game currency' to bym był spokojny.

Można powiedzieć, że czepiam się słówek, ale wydawcy / devsi jak już się przekonałem też słówek bardzo pilnują, szczególnie jeżeli chodzi o kwestie kasy i w sumie nie dziwne.

Z tym przenoszeniem się to o tyle słabo, że można zacząć na f2p serwerze okupić się itemami za $ i przenieść na campaign już z itemami za ten $ i wyboostowaną postacią.
Czyli jednak jest ziejąca dziura. Przynajmniej dobre tyle, że nie można przenieść się zpowrotem na f2p serwer i powtarzać tych czynności. No, ale wtedy cały podział by stracił sens.

No nic lepiej to niż brak możliwości grania bez CS.

W ciemno na pewno nie kupię, ale ponieważ wprowadzili ten no-CS za $ serwer to projekt będę śledził i jak będzie spoko pod względem gameplay-a i nie zmodyfikują modelu biznsesowego w niepożądanym kierunku to jest spora szansa, że kupię po release.

Fajnie jakby był jakiś trial lub jakaś choć krótka beta.
No nic będą na pewno filmiki z gameplay-a na jutube czy streamie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2012, 21:30 
Cytuj  
Shadowrun, sradowrun...DIVEKICK K*RWA!


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1477 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 74  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.