tomugeen napisał(a):
A te sockety to wazna rzecz bo wlasnie w nich laduja
SKILLE - dokladnie, skille sa itemem, kamykiem, ktory wtyka sie w ekwipunek.
Dziela sie na 2typy: skille bazowe i supportujace a kazde z nich na 3 kolory (blue, red, green).
Skille bazowe to umiejetnosci ktore uzywamy np. split arrow, frost nova, fireball, shield charge, raise zombie itd. Wtykamy w item i od tego czasu skill z nami levleuje (nie trzeba uzywac) - w kazdej chwili taki wylevelowany kamyk mozna wyciagnac i schowac, tradować etc.
Skille supportujące to takie które same nic nie robią jednak dzieki połozeniu w sockecie zlinkowanym ze skillem bazowym dodaja do niego (za cene mana usage) bonusy, np. do split arrow dolozylem sobie cold dmg oraz pierce. Z tego co widzialem to mamy +fire/cold/ligh/chaos dmg, knockback, pierce, multiple projectiles, accuracy, faster attacks, faster projectiles, chance to crit, area of efect, magic find, itd. Oczywiscie skille supportujace tez leveluja (powoli).
Dziala to tak, biezemy ulubiony skill w odpowiedniego slota i wszystkie supportujace skille w zlinkowanych socketach dodaja bonusy. Kombinacji jest sporo, nie jest to totalna odmiana jak czasem runki w D3, a bardziej dodatki do juz gotowego skilla.
Skill-kamyki sa itemem i tez mogą miec lepsze quality (baaardzo pozadane sa takie boostniete skille).
Same skille narazie sa bardzo generic, bonusy do ataków, rozne rodzaje multistrike/cleave/split fire, i projectile/nova spelle, jest tez kilka silnych buffow dzialajacych na zasadzie charge (ktora to mechanika mi nie podeszla).
Brakuje mi narazie jakiegos AoE, typowego firewalla, blizzard, meteor etc. Zapewne beda takie skille a narazie devsi skupili sie na bazowych projectile do nukowania. Skilli mamy kilkadziesiat a zapowiadanych jest duzo wiecej.
Dodatkowo brakuje mi debuffów aoe czy nawet single target na jakies okazje, lub CC (mamy frost wall i slowy z frosta). Cos co moglby robic np. summoner zamiast marnowac mane na nuke kiedy armia zjada potwory - obecnie jest tak ze spamuje sie ice spelle, zeby odroznic swoje zombie od wrogich ;]
Brakuje mi jeszcze aktywnych skilli defensynych - czy jakkolwiek nazwac skille ktore zwiekszaja przezywalnosc wymagajac akcji ze strony gracza. Jakies anti-projestile shlied 2 sekundowy na cooldownie, blind na mobki z malym aoe, dash przed siebie czy inny "barrel roll". Poprawiloby to pewnie miodnosc, a zwlaszcza walki z bossami.
Skilli jest narazie 20-25, ma byc 100+, wiec buffow, debuffow i roznych innych skilli bedzie dostatek.
Nie wiem czy wiesz, ale mozna wsadzic w dwa [albo wiecej oczywiscie] rozne itemy 2 te same skill gemy np frost nova i w tych obydwu itemach dodac support gem'y do nich, czyli tak naprawde mozna sobie niezle wymaksowac jeden skill jak sie komus to bardzo podoba
Co do dash'a to jest shield dash, ktory dziala swietnie, jest tez phantom walk, ktory daje niewidzialnosc i szybkosc, jest skill z sily, ktory dodaje odpornosci, ale faktycznie tego jest narazie dosc malo, z drugiej strony nawet 1/5 skilli nie zaimplementowali ;p
Co do NPC'y, to beda bardzo zroznicowane i ladnie animowane, np szkielety walace ogniem beda plonely, walace lighting beda mialy iskry i wyladowania wokol siebie, beda oczywiscie npc'e buffujace inne npc'e, npc'e, ktore beda mieskiem armatnim i takie, ktore dowodza grupa badz ja lecza, by walka byla bardziej taktyczna. Gra dopiero wyszla z alphy i jest w close beta, ale zapowiada sie naprawde ciekawie.
A i bossowie tez nie sa jeszcze skonczeni