mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2387
Dołączył(a): 18.11.2001
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 20:42 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
_mega_wkurwaiajace_kraby_strzelajace_z odwloka_ i _jeszcze_bardziej_wkurwiajace_melee_kraby_z ktorych_po_smierci_wychodzi_ten_strzelajacy_


Idealna nazwa dla tego mobka. Swoja droga jak melee zrzuca skorupe to przez chwile nie mozna go atakowac co jeszcze bardziej wkurwia.

Tez malo gralem, przez tydzien zrobilem 11lvl mauraderem. Lower prison, zajebista lokalizacja - cienie, muzyka, klimat - no po prostu miod dla oczu/uszu osob ktore zagrywaly sie w diabla1 kiedys. Dzisiaj tam doszedlem i piszczalem z radosci jak nastolatka na koncercie bibera.

System z potionami rzeczywiscie w pytke, bardzo mi sie to podoba.


Posty: 15
Dołączył(a): 23.06.2009
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 22:13 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
A te sockety to wazna rzecz bo wlasnie w nich laduja
SKILLE - dokladnie, skille sa itemem, kamykiem, ktory wtyka sie w ekwipunek.
Dziela sie na 2typy: skille bazowe i supportujace a kazde z nich na 3 kolory (blue, red, green).
Skille bazowe to umiejetnosci ktore uzywamy np. split arrow, frost nova, fireball, shield charge, raise zombie itd. Wtykamy w item i od tego czasu skill z nami levleuje (nie trzeba uzywac) - w kazdej chwili taki wylevelowany kamyk mozna wyciagnac i schowac, tradować etc.
Skille supportujące to takie które same nic nie robią jednak dzieki połozeniu w sockecie zlinkowanym ze skillem bazowym dodaja do niego (za cene mana usage) bonusy, np. do split arrow dolozylem sobie cold dmg oraz pierce. Z tego co widzialem to mamy +fire/cold/ligh/chaos dmg, knockback, pierce, multiple projectiles, accuracy, faster attacks, faster projectiles, chance to crit, area of efect, magic find, itd. Oczywiscie skille supportujace tez leveluja (powoli).
Dziala to tak, biezemy ulubiony skill w odpowiedniego slota i wszystkie supportujace skille w zlinkowanych socketach dodaja bonusy. Kombinacji jest sporo, nie jest to totalna odmiana jak czasem runki w D3, a bardziej dodatki do juz gotowego skilla.
Skill-kamyki sa itemem i tez mogą miec lepsze quality (baaardzo pozadane sa takie boostniete skille).
Same skille narazie sa bardzo generic, bonusy do ataków, rozne rodzaje multistrike/cleave/split fire, i projectile/nova spelle, jest tez kilka silnych buffow dzialajacych na zasadzie charge (ktora to mechanika mi nie podeszla).
Brakuje mi narazie jakiegos AoE, typowego firewalla, blizzard, meteor etc. Zapewne beda takie skille a narazie devsi skupili sie na bazowych projectile do nukowania. Skilli mamy kilkadziesiat a zapowiadanych jest duzo wiecej.
Dodatkowo brakuje mi debuffów aoe czy nawet single target na jakies okazje, lub CC (mamy frost wall i slowy z frosta). Cos co moglby robic np. summoner zamiast marnowac mane na nuke kiedy armia zjada potwory - obecnie jest tak ze spamuje sie ice spelle, zeby odroznic swoje zombie od wrogich ;]
Brakuje mi jeszcze aktywnych skilli defensynych - czy jakkolwiek nazwac skille ktore zwiekszaja przezywalnosc wymagajac akcji ze strony gracza. Jakies anti-projestile shlied 2 sekundowy na cooldownie, blind na mobki z malym aoe, dash przed siebie czy inny "barrel roll". Poprawiloby to pewnie miodnosc, a zwlaszcza walki z bossami.

Skilli jest narazie 20-25, ma byc 100+, wiec buffow, debuffow i roznych innych skilli bedzie dostatek.
Nie wiem czy wiesz, ale mozna wsadzic w dwa [albo wiecej oczywiscie] rozne itemy 2 te same skill gemy np frost nova i w tych obydwu itemach dodac support gem'y do nich, czyli tak naprawde mozna sobie niezle wymaksowac jeden skill jak sie komus to bardzo podoba :)

Co do dash'a to jest shield dash, ktory dziala swietnie, jest tez phantom walk, ktory daje niewidzialnosc i szybkosc, jest skill z sily, ktory dodaje odpornosci, ale faktycznie tego jest narazie dosc malo, z drugiej strony nawet 1/5 skilli nie zaimplementowali ;p

Co do NPC'y, to beda bardzo zroznicowane i ladnie animowane, np szkielety walace ogniem beda plonely, walace lighting beda mialy iskry i wyladowania wokol siebie, beda oczywiscie npc'e buffujace inne npc'e, npc'e, ktore beda mieskiem armatnim i takie, ktore dowodza grupa badz ja lecza, by walka byla bardziej taktyczna. Gra dopiero wyszla z alphy i jest w close beta, ale zapowiada sie naprawde ciekawie.

A i bossowie tez nie sa jeszcze skonczeni :P


Ostatnio edytowano 5 wrz 2011, 22:24 przez KKRT2, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 22:22 
Cytuj  
Tak, jak pisalem, nie zaglebiam sie w kazdy szczegół - napisalem pobieznie ogolne info o grze i wrazenia a i tak wyszlo tego w ch i troche.

To ze skilli docelowo robia 100+ pisal strone wczesniej Kabra, a o linkowaniu tego samego skilla w roznych itemach opisane jest na stronie PoE.
Podobnie jak zapowiedz support gemow drugiego typu - jako przyklad podali "entrapment", ktory zmienia fireballa, w fireballowego trapa etc.

Phase run (jesli o ten skill ci chodzilo) - daje boosta do speed i rzeczywiscie w melee minimalnie wolniej reaguja mobki, ale ma calkiem zauwazalny cast time i trwa do pierwszego ataku. Czasem wcale nie pomaga - uzywam glownie jako travel boost ;]

Btw, jak sie zakopia w te ciekawe support skille + same mase nowych skilli to mamy do wyboru: gra wyjdzie z ~60 skillami, albo bedziemy dluuuugo czekac.


EDIT: LOL ktos to czyta, ja tbh nie czytalem ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Ostatnio edytowano 5 wrz 2011, 22:28 przez tomugeen, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 22:24 
Cytuj  
Założyłem dzisiaj 2 dodatkowe konta. Może w końcu mnie do bety wylosują. Rzadko tak robię, ale szczęście mi w tym przypadku nie dopisuje, to postanowiłem sobie sam dopomóc. Może się opłaci. Jak dostanę klucz dla frienda, to na pewno się z kimś podzielę. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 23:01 
Cytuj  
Ciekawe jak ten model f2p bedzie skonstruowany , jakie ceny ,etc bo ,że będzie "piknie" to wszyscy devsi zawze mówią. Ciekawę , oby było z głową , to się skuszę może. O ile w mmorpg-ach f2p mnie odrzuca to w innych typach gier jest czasem spoko.

Ogólnie giera wygląda spoko ,coś mnie tylko kurwa klucz do bety omija :/


Posty: 15
Dołączył(a): 23.06.2009
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2011, 23:21 
Cytuj  
sula napisał(a):
Ciekawe jak ten model f2p bedzie skonstruowany , jakie ceny ,etc bo ,że będzie "piknie" to wszyscy devsi zawze mówią. Ciekawę , oby było z głową , to się skuszę może. O ile w mmorpg-ach f2p mnie odrzuca to w innych typach gier jest czasem spoko.

Ogólnie giera wygląda spoko ,coś mnie tylko kurwa klucz do bety omija :/

Na pewno nie bedzie wplywal na balans gry, wiec zadnego pay to win, pay to faster exp etc nie uswiadczysz.

W sumie nie rozumiem czemu ida w totalne F2P, powinni pobierac z 10-15$ za konto or smth, w koncu gra jest tego warta, a to zawsze dodatkowy income na poczatek.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2011, 00:01 
Cytuj  
KKRT2 napisał(a):
Na pewno nie bedzie wplywal na balans gry, wiec zadnego pay to win, pay to faster exp etc nie uswiadczysz.


Tego nie wiemy, mogli sobie napisać, że będą nowe animacje/vanity cokolwiek, ale jeśli nikt nie będzie tego kupował, albo po prostu dochody z tego będą zbyt małe to wiadomo, że troszkę się zmieni sklepik.


Posty: 15
Dołączył(a): 23.06.2009
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2011, 00:20 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
KKRT2 napisał(a):
Na pewno nie bedzie wplywal na balans gry, wiec zadnego pay to win, pay to faster exp etc nie uswiadczysz.


Tego nie wiemy, mogli sobie napisać, że będą nowe animacje/vanity cokolwiek, ale jeśli nikt nie będzie tego kupował, albo po prostu dochody z tego będą zbyt małe to wiadomo, że troszkę się zmieni sklepik.

Wiemy to od lead designera i wspolzalozyciela firmy Chris'a Willsona. Powiedzial, ze wola miec mniejsze community, ale trwale niz szybki zarobek z pay to win.
Planuja ta gre na conajmniej 10 lat i maja za soba dosc bogatych znajomych, ktorzy mocno sponsoruja projekt, wiec az tak sie nie boja o finanse w ogolnym rozrachunku.

Oni dobrze wiedza, ze straca wiele fanow jak sie zaczna bawic w pay to win, zreszta GGG sklada sie praktycznie wylacznie z fanow gier hack and slash, przynajmniej jesli chodzi o glowne stanowiska w ich firmie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2011, 07:06 
Cytuj  
Skąd wziąć beta key ? :oops:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2011, 07:57 
Cytuj  
Ja ze skrzynki wziąłęm. :]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2011, 12:31 
Cytuj  
Dzięki!


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 6 mar 2012, 16:09 przez WithnesS, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2011, 23:07 
Cytuj  
Ja rowniez. Tomu giev.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2011, 23:09 
Cytuj  
Juz mowilem, sam nie mam. Gralem na uzyczonym koncie. Tez kce :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 7 wrz 2011, 23:54 
Cytuj  
<tomugeen> Mam dwa konta zupelnie nieuzywane, tylko nikomu nie mow hyhy
<tomugeen> Nikomu nie dam


Przechwyciłem rozmowe tomu z mendolem...


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 00:02 
Cytuj  
A to żyd!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 00:05 
Cytuj  
Pomowienia! mendol sie ze mna nie chce kolegowac. Teraz ma kumpli w lolu - typu szejwer, magpies i nokiuś.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 00:14 
Cytuj  
tomugej napisał(a):
mendol sie ze mna nie chce kolegowac. Teraz ma kumpli w lolu - typu szejwer, magpies i nokiuś.


to by tłumaczyło kilka rzeczy


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 00:21 
Cytuj  
Ta nikt nie ma kont , pewnie opychacie za ojro te konta nerdą zza zachodniej granicy :wink:

Gimme!

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 00:23 
Cytuj  
Zapisałem się na testy za pomocą 4 maili i nadal dupa. :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 8 wrz 2011, 07:30 
Cytuj  
Ja na 10 kontach po ok tygodniu dostałem klucz ;p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.