Eheheh, sie usmialem jak przeczytalem
moje pierwsze wrazenia z POE ;]
Zajebiscie mi sie podoba mając porownanie, co potrafili zrobić z grą przez poltora roku (a wlasciwie rok, bo pol roku temu wiekszosc core zmian była gotowa). PoE bylo funkcjonalne, aale brakowalo jednej klasy, drzewko passive bylo ZUPELNIE inne (poza ukladem oczywiscie, skille mialy swoje kolory, i to zaleznie od klasy dawalo atrybuty, nie bylo +str/dex/int nodes), brakowalo skilli AOE, curse, o totemach i innych bajerach nie wspominajać. Ranged ataki nie byly jako projectile tylko "ranged melee check".
Mobki nie mialy praktycznie zadnych skilli, a gra konczyla sie przed koncem 2 aktu (bez bossa).
I cos na co zwrocilem ostatnio uwage - bardzo poprawili mozliwosci randomizowania terenu, az bylem zdziwiony ze wiele wejsc i przejsc nie bylo tam, gdzie sie ich spodziewalem po powrocie ;]
GJ GGG!