mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:26 
Cytuj  
OB jest releasem, aktualne packi maja byc usuniete do 2 tygodni po otwarciu serwerow i zastapione beda standardowymi w f2p paczkami waluty do gry.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:29 
Cytuj  
Mogliby dac info co bedzie w sklepiku w srode, bo jak dadza od razu fajne rzeczy to kupilbym supoort packa juz teraz i od razu zgarnal kiwi, a tak to nie wiem czy jest sens + ponoc te normalne paczki z punktami maja miec lepszy value niz te obecne...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:30 
Cytuj  
Eheheh, sie usmialem jak przeczytalem moje pierwsze wrazenia z POE ;]

Zajebiscie mi sie podoba mając porownanie, co potrafili zrobić z grą przez poltora roku (a wlasciwie rok, bo pol roku temu wiekszosc core zmian była gotowa). PoE bylo funkcjonalne, aale brakowalo jednej klasy, drzewko passive bylo ZUPELNIE inne (poza ukladem oczywiscie, skille mialy swoje kolory, i to zaleznie od klasy dawalo atrybuty, nie bylo +str/dex/int nodes), brakowalo skilli AOE, curse, o totemach i innych bajerach nie wspominajać. Ranged ataki nie byly jako projectile tylko "ranged melee check".
Mobki nie mialy praktycznie zadnych skilli, a gra konczyla sie przed koncem 2 aktu (bez bossa).
I cos na co zwrocilem ostatnio uwage - bardzo poprawili mozliwosci randomizowania terenu, az bylem zdziwiony ze wiele wejsc i przejsc nie bylo tam, gdzie sie ich spodziewalem po powrocie ;]

GJ GGG!


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:39 
Cytuj  
2 proste pytania (bądźcie cierpliwi - gram praktycznie godzinę w pracy i to jest mój pierwszy raz z poe):

1. czy jak wyrobie statsy wymagane pod łuki to dostane jakieś skile do klikania? jak nauczyć się wiecej skili pod bindy? one sa tam w tym drzewku gdzieś?
gram mara mam z lvl 6 mam z 5 skili gdzie widać resztę?

2. czy wiadomo co jeszcze będzie można kupić w shopie w najbliższej przyszłości?


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:41 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
2 proste pytania (bądźcie cierpliwi - gram praktycznie godzinę w pracy i to jest mój pierwszy raz z poe):

1. czy jak wyrobie statsy wymagane pod łuki to dostane jakieś skile do klikania? jak nauczyć się wiecej skili pod bindy? one sa tam w tym drzewku gdzieś?
gram mara mam z lvl 6 mam z 5 skili gdzie widać resztę?

2. czy wiadomo co jeszcze będzie można kupić w shopie w najbliższej przyszłości?


1. Skille nabywasz na dwa sposoby: jako nagrode za questy lub po prostu jako dropy z mobow. W drzewku sa tylko i wylacznie pasywne umiejetnosci.
2. Na razie poza tym co jest (stash tabs, char slots) na 100% beda efekty czasteczkowe na broniach (glow, kolorki, etc.).

@tomugeen: Haha, ale zes jebnal sciane :D Ja sobie rofluje jak czytam wlasne wypowiedzi dotyczace PoE z pierwszych stron tego tematu :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:45 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
2. czy wiadomo co jeszcze będzie można kupić w shopie w najbliższej przyszłości?


A dokladnie napisali coś takiego (ja chce zielony ogien dla nekromantki).
Spoiler:


@raggna - tiaa ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:47 
Cytuj  
dzięki, jeszcze jedno:

jest jakaś lista jakie skille dostaje jaka klasa na początku z questów?
zakładam ze każda klasa na początku dostaje z questów skille do tego czego używa na starcie.


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:48 
Cytuj  
A mowil kabraxis ze 'zobaczycie za rok' mowil? ;)

hehe


PS. Zapadla ostateczna decyzja - robie sobie Shadowa rzucajacego daggerkami (Etheral Knives).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:48 
Cytuj  
@Desh Ofkors - https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... true#gid=0

@kabra, to chyba ja dalem pierwszy linka do PoE, w pierwszym beta topicu D3. Na incgamers dali zajawke przed beta jeszcze.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:51 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
dzięki, jeszcze jedno:

jest jakaś lista jakie skille dostaje jaka klasa na początku z questów?
zakładam ze każda klasa na początku dostaje z questów skille do tego czego używa na starcie.

Jest spreadsheat z nagordami za poszczegolne questy, ale sporo quest rewardow sie zmieni od srody, takze w czwartek, gora w piatek bedzie on juz zaktualizowany.

Obecny spreadsheat masz tutaj: https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... true#gid=0

BTW, drzewko z sierpnia 2011: http://i63.photobucket.com/albums/h146/ ... llTree.jpg :D


Ostatnio edytowano 21 sty 2013, 13:55 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:55 
Cytuj  
Ale ten bajer z postacia widoczna na srodku byl spoko. :)

Mogliby juz dac patch notes... mialybyc w poniedzialek najpozniej a juz jest wtorek w NZ. :roll:


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 13:57 
Cytuj  
Heh, jedyne co bylo w tamtym drzewku fajne to dziura na środku, widać było postać i mozna sie było obronić jak w trakcie kminienia bonusów podbiegł zombie ;]

Dejvid...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:01 
Cytuj  
Morgul napisał(a):
tomugeen napisał(a):
_mega_wkurwaiajace_kraby_strzelajace_z odwloka_ i _jeszcze_bardziej_wkurwiajace_melee_kraby_z ktorych_po_smierci_wychodzi_ten_strzelajacy_


Bueheheheh... To sie akurat nie zmienilo, kurwa nawet bym zaplacil zeby te jebane kraby wyjebac albo zastapic czyms innym :D

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:04 
Cytuj  
Powiedzcie mi, że tych krabów w mid / end nie ma plox.

Ja w CB zrobiłem tylko parę razy do ~10 lvl gdzieś i nie wiem co jest później.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:06 
Cytuj  
Sa :P

BTW, fajny link do poczytania w pracy: http://www.gggtracker.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:06 
Cytuj  
Raczej spamowania F5 czekajac na obiecane patchnotes.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:07 
Cytuj  
Kraby sa potem na mapach bo tam sa losowe potworki. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:08 
Cytuj  
O, ciekawe info o animacjach:

Its probably because its been answered over 10 million times :) Its probably the feedback I see the most.

We have one animator. We have 900+ character animations. We also have enemy's that all have 5-8 animations. An animation can take from 2-6 hours.

If hes working on re doing animations already in the game no new monsters are being introduced.

Pretty much sums it all up. We are a small company. If we had 10 animators (maybe more) like Blizzard then yes this job would be a lot easier. Animations are slowly getting tweaked but as you must understand it is a very large task. It is getting attacked slowly when he has time.

Kudos dla tego jednego animatora :)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:11 
Cytuj  
Koles od 2D artu tez jest 'ino jeden' i imho tutaj kudos nalezy sie jeszcze wieksze. :)

http://www.xoco1.com/work/

2D art itemkow w PoE jest imba super wykurwiony.

PS. Na tych jego screenach sa hinty z przyszlym contentem :)


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 21 sty 2013, 14:38 
Cytuj  
nikt nie ma linku do tej listy z quest rewards co Kripp uzupełnia?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.