mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2012, 23:25 
Cytuj  
WoW wprowadził wiele fajnych rozwiązań ale po prostu przejadł się ludziom w obecnej formie. Ja do CATA włączenie bawiłem się zajebiście. Odpowiadał mi świat, postacie i całą reszta. No i ludzie z którymi grałem. Królem mmo wow jest bo obecnie bo rządzi niepodzielnie ;).


Gra nie musi się podobać każdemu bo o to chodzi. Ale to nie powód by ją jebać za wszystko bo ty Kabra nie krytykujesz tylko jebiesz grę/twórców za to i za tamto przy okazji jako wzór naśladowania podając swoją ukochaną grę którą wszyscy powinni wielbić. Przy okazji definiujesz na nowo gatunek h&s i stajesz się krytykiem rodem z metacritic. W tym problem.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 00:27 
Cytuj  
Wymyślony przeze mnie nowy system pasywnych umiejętności:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/26804

Coś jak Planar Attunement z "RIFT"+Sphere Grid z "Final Fantasy X"+moje własne pomysły. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 08:01 
Cytuj  
szczególnie, ze Kabra grał w WoW-a namiętnie przez kilka lat. Potem mu się odwidziało (czyt. znudziło) - przestał grać, i z dnia na dzień z zaciętego fanboja stał się zawziętym hejterem.
Są 3 rozwiązania imho:
1. albo debilem był wtedy jak grał i wielbił WoW-a w każdym swoim poście
2. albo debilem jest teraz, gdy gra mu się znudziła i widzi tylko jej wady
3. albo debilem był wtedy i teraz - a te jego fanbojowanie i hejtowanie to po prostu niestabilność emocjonalna.

Trochę konsekwencji. Ja rozumiem, że gra mogła się znudzić, to jest jak najbardziej normalne. A Kabraxis wręcz się przyznaje, że "stracił" się kilka lat grając w najgorsze MMO, wykonane przez najgorszą firmę męcząc się z różnej maści WoWkidsami.

Więc generalnie jego posty można olać. Na razi kadzi PE (które jest na max-a nudne i chujowe imho), gra mu się znudzi, to PE stanie się najgorszym z najgorszych slasherów na rynku, a devsi (nawet nie wiem kto to taki) największymi z największych burakami.

Zaboleq - ninja fruit to gra arcade - zręcznościowa
D3, PE to slashery.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 09:06 
Cytuj  
Jak sie otwiera drzewko skilli w PoE to pierwsze wrazenie jest "wow", ale jak chce sie tego uzyc to juz jest "wtf". Niestety ten interfejs nie spelnia podstawowego zalozenia UI - nie jest user friendly.
Zdumienie jest jeszcze wieksze, gdy okryje sie, ze wiekszosc tego drzewka to bonusy typu +dex. Ja rozumiem, ze zalozenie bylo takie, zeby dac swobode rozwoju (i bardzo dobrze), ale dlaczego nie poszli na calosc? Dlaczego nie rozbili tego systemu na dwa? Drzewko skilli osobno i przydzielanie pktow do stat-ow tez osobno.
Sama gra jest dobra. Imo jak ktos lubi hns, to bedzie sie bawil dobrze. W stosunku do D3 brak chyba tylko destrukcji otoczenia. Za to np. w lochach az wali klimatem z D1. Gdyby jeszcze mieli zgode na wykorzystanie sciezki dzwiekowej z Diabola - bylby wypasik.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 09:16 
Cytuj  
Zaproponowałem w miarę spoko rozwiązanie z tymi drzewkami to ludziom na forum "PoE" się nie podoba. Super. Niektórzy są tak zaślepieni i wolą to wielkie drzewisko, które jest nieprzystępne dla początkujących. Ja nawet grając w ten tytuł już dłuższy czas nie poruszam się po nim tak swobodnie jakbym chciał. Niekiedy trzeba skakać jak zając po tym drzewku by zrobić build marzeń. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 09:35 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
(...) w lochach az wali klimatem z D1 (...)

Yeap, i tbh sa to zawsze najlepsze lokacje, szkoda tylko ze jest ich tak malo.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 11:39 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Zaproponowałem w miarę spoko rozwiązanie z tymi drzewkami to ludziom na forum "PoE" się nie podoba. Super. Niektórzy są tak zaślepieni i wolą to wielkie drzewisko, które jest nieprzystępne dla początkujących. Ja nawet grając w ten tytuł już dłuższy czas nie poruszam się po nim tak swobodnie jakbym chciał. Niekiedy trzeba skakać jak zając po tym drzewku by zrobić build marzeń. :)


Drzewko jest NIESKONCZONE. Ja pierdole. Bedzie szukanie w nim. Bedzie podswietlanie okreslonych nodes. Bedzie textura na background. Bedzie robienie i zapisywanie templates. Bedzie nawet integracja z WWW i import oraz export buildow z i do uild planner, ktory juz jest na stronie.

Drzewka nie trzeba zmieniac - trzeba je doszlifowac i zrobic tutorial (ktory tez bedzie - z Voiceoverem dla ludzi ktorych boli czytanie). Tak samo z systemem skilli aktywnych.


PS. W WoW gralem za czasow Vanilla i wczesnego TBC. Wtedy WoW byl fajny i nie robili go ci sami ludzie, ktorzy robia go teraz i ktorzy robia D3.
Pisalem wielokrotnie ze stary Blizz >>>> Nowy Blizz. Takze dziekkuje ci mareczku za sswiatla analize godna najlepszych projektantow wnetrz. Teraz mozesz wrocic do rozwazan jacy to polacy nie sa ksenofobiczni.

I tak, zabeleczku bede jechal Blizzarda za wszytko bo to co ta firma robi jest godne pozalowania, nawet jesli pominac juz jakosc ich gier.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:02 
Cytuj  
Drzewko trzeba zmienić i to gruntownie. Nawet z tutorialem będzie za duże i zbyt skomplikowane. :)


Moje sugestie dotyczące drzewka+przykłady gotowych ścieżek rozwoju:
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/26804

Ale mam fazę na wymyślanie. :lol:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:07 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Drzewko trzeba zmienić i to gruntownie. Nawet z tutorialem będzie za duże i zbyt skomplikowane. :)


Dla ciebie i roballa moze i jest.

Nie trzeba drzewka zmieniac i nie bedzie zmieniane. Ono ma byc duze i ma byc skomplikowane.

To nie jest gra dla casuali i nie bedzie pod nich zmieniana. Wielokrotnie juz bylo o takim podejsciu na forum POE. Deal With it.

Dostaniesz tutorial.


Roball - PoE nie jest gra AAA z premiera za miesiac, nie ma budzetu kilkuset milionow dolarow i nie pracuje nad nia kilkuset ludzi. Nie jest tez kontynuacja gry legendarnej.
Rzeczywiscie - double standards. Masz racje.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:11 
Cytuj  
Czy ty w ogole wiesz, co to sa double standards? Wygoogluj, bo pierdolisz glupoty.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:18 
Cytuj  
Co za bzdury. Każda gra według mnie powinna być skierowana zarówno dla wyjadaczy jaki dla casuali. Robisz z "PoE" jakąś grę tylko dla prosów. Po co? System drzewek rozwoju jest przytłaczający i o wiele bardziej wolę system zaproponowany przeze mnie na oficjalnym forum gry niż ten obecnie dostępny. Podział drzewek na dwa różne może i brzmi jak jeszcze więcej niepotrzebnego mieszania, ale w praktyce może dałoby to radę. Co da tutorial? Nawet z nim zrobienie odpowiedniego buildu na początku to będzie kupa roboty, myślenia i kombinowania. Nie mówię żeby dać graczowi hamburgera do ręki i życzyć mu smacznego. Niech po prostu dadzą trochę mniejszy wybór na początku gry. Potem im dalej, tym więcej możliwości. System Ścieżek, który zaproponowałem jest dobry dla wyjadacza i normalnego gracza. Po zainwestowaniu XX punktów w to drzewko gracz traci do niego dostęp i uzyskuje ma możliwość inwestowania w bardziej rozbudowane drzewko umożliwiające dowolną kreację herosa. Dla wyższych/max leveli przewidziałem również system Elitarnych Ścieżek, do których dostęp uzyskuje się za pomocą Kamieni Wygnańców.

1 poziom trudności - Podstawowe Drzewko Umiejętności Pasywnych = system Ścieżek
2 poziom trudności - Eksperckie Drzewko Umiejętności Pasywnych
3 poziom trudności - Eksperckie Drzewko Umiejętności Pasywnych+system Elitarnych Ścieżek


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:30 
Cytuj  
Nawet z nim zrobienie odpowiedniego buildu na początku to będzie kupa roboty, myślenia i kombinowania.

Tragedia. Poprostu tragedia.

Gra wrzuca na ciebie od razu wiele i co? To jest twoj problem ze nie ogarniasz. Tak musisz w PoE build zaplanowac. Kolejna tragedia.
Musisz mozgu uzyc i przejrzec dostepna opcje ktorych jest wiecej niz dwie. Potwarz dla graczy normalnie.

Ciesz sie z usuneli z poczatku gry support gemy bo rowniez byly keidys dostepne od razu - to bys dopiero eksplodowal. :)

Ogolnie - nie. To nie jest gra ktorej szukasz i nie nie bedze zmieniana tylko po to aby casualek sie na poczatku nie zgubil a po 5 godzinach i tak mu sie znudzi bo tak casual gaming dziala bo i tak juz za pudeleczko zaplacil.
NIE. Nie ta gra.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:36 
Cytuj  
Polecam przeczytać to co zamieściłem na oficjalnym forum gry, a potem dopiero pisać. :)

Zalety obecnego drzewka:
- coś nowego
- keystones
- nieskończone możliwości

Wady:
- przytłacza
- nieprzyjazne dla początkujących graczy
- zbyt skomplikowane jak na początek gry
- łatwo zrobić zły build
- trudno zrobić build bez wybierania niepotrzebnych skilli


Skoro tak lubisz skakać na głęboką wodę to polecam od razu skok w ogień. Gry mają dawać kupę radochy. Nie popieram wielu rozwiązań przyjętych w "D3" jeżeli o rozwój postaci chodzi. Tylko, że jednak w "D3" łatwiej wszystko zrozumieć. No raczej powinieneś napisać - "gra nie będzie zmieniana, bo ja nie chce by się zmieniła".


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:42 
Cytuj  
Gra nie bedzie zmieniana bo juz to co trzeba zostalo zmienione. Sry przykro mi ze nie ogaarniasz ale feedback na temat drzewa skilli jest przytlaczajaco pozytywny. jedyne co sie powtarza to co wypisalem gdzies tam wyzej i co bedzie zaimplementowane plus wyjasniajacy tutorial dla noobow, ktory nawiasem mowiac weteranowi gatunku HnS nie jest potrzebny a to jest gra skierowana do takiego targetu.

Pozatym:

- przytłacza - ciebie przytlacza
- nieprzyjazne dla początkujących graczy to co wyzej plus tutorial. casuale nikogo nie interesuja
- zbyt skomplikowane jak na początek gry absolutnie nie.
- łatwo zrobić zły build i bardzo dobrze. O to chodzi, Nie rozumiesz tego ale o to chodzi. Masz MYSLEC i KOMBINOWAC. KONIEC. Losowe wbijanie punktow ma doprowadzic do zjebania postaci. Takie jest zalozenie. Inna sprawa ze inne zalozenie jest takie ze nawet gimpnieta postacia przejdziesz spokojnie dwie pierwsze poziomy trudnosci i pobawisz sie na trzecim.
- trudno zrobić build bez wybierania niepotrzebnych skilli nie, nie trudno. Trzeba go tylko wczesniej zaplanowac dobrze. Chyba ze za niepotrzebne skille uwazasz statystyki. Juz teraz da sie zrobic mega cuda w tym drzewie - trzeba tylko je poznac.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:46 
Cytuj  
Jest naprawde ocean roznicy pomiedzy chujowym UI a poziomem skomplikowania.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:50 
Cytuj  
roball napisał(a):
Powodzenia im zycze z f2p gierka, ktora odstrasza potencjalnego premium gracza zjebanym interfejsem i nieprzemyslana mechanika :)

Pol roku na rynku zanim znikna/sprzedadza projekt?


Interfejs jak juz to pisalem zostanie dopracowany, napisalem ci nawet co zostanie wprowadzone. Mechanika jest zajebista i sie nie zmieni. To ze dla ciebie idealem sa 4 staty na krzyz i ze jedyna mechanika w grze to iweksza bron = more damage (Diablo 3) to nie moja wina.

A POE jeszcze przezyje D3 tak jak F2P inne gry przezywaja P2P MMO i AAA tytuly na multi. Wspomnisz moje slowa juz pare miesiecy po premierze D3.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:52 
Cytuj  
Gra w fazie beta nie będzie zmieniana? OK.

Weteranowi gatunku H'n'S? :lol:

Wątpię, że gra jest skierowana tylko dla targetu, o którym ty wspominasz. Każdy twórca chce dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Wątpię by twórcy "PoE" myśleli inaczej.

Wątpię, że ten system przytłacza tylko mnie. Też mogę sobie zrobić drzewko, rozłożyć mniej więcej skille i krzyczeć - "patrzcie jakie to wszystko skomplikowane i nie dla noobów". Ja oczekuję rozwiązań prostszych, ale nie prostackich. To wielka różnica. Prostota często działa na korzyść i wprowadzenie prostych rozwiązań wcale nie czyni gry od razu banalnie łatwą i ble.

Casuale nie interesują ciebie. Przytocz mi wypowiedzi, które świadczą o tym, że ludzie tworzący "PoE" mają causali w dupie i nie obchodzi ich feedback od takich graczy.

Tutorial - to dam Ci tutorial stworzenia rakiety kosmicznej i zobaczymy jak łatwo sobie z tym poradzisz.

Złe buildy na początku - niby, że to jest motywator? Wielu ludzi nie uczy się na błędach i na początku przydałby się system, który będzie gracza prowadził lekko za rękę. Nie będzie ciągnął gracza na smyczy wołając - "idź tutaj buraku!". Po prostu będzie mniej skomplikowany i dopiero potem wszystko stanie się przytłaczające, trudne, skomplikowane i takie wielce pro.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****

Posty: 1437
Dołączył(a): 29.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:54 
Cytuj  
Pol roku? Po wyjsciu D3 w PoE bedzie gral tylko Kabra+devsi :D
No ale jemu to nie bedzie przeszkadzac bo gra jest uber pro and megaskomplikowana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 12:59 
Cytuj  
wodny widzisz.. ja w PoE siedze juz pare miechow. Byly (bardzo sporadyczne) feedbacki takie jak twoje. Ze za skomplikowane, ze przytlacza, ze sie gubie. I wiesz co? I nic.

Takze ty "watp" dalej a ja wiem swoje.


Teraz byl open weekend - gry sprobowalo przez 3 dni kilkadziesiat tysiecy ludzi iwidzisz jakis masowy feedback (tak oni moga teraz pisac na forum bety) ze jest tak jak mowisz? NIE. Feedback jest megaprzytlaczajaco pozytywny, ludzie ZADALI mozliwosci zaplaceniai wsparcia produktu. I ja dostali.

Wiec daj sobie spokoj bo problem jest po twojej stronie i po stornie totalnego scasualowienia gier video a nie po stronie PoE, ktore idzie w bardzo dobrym kierunku.

Po prostu POE to oldschool i to jest selling point. Nie bedzie uproszczen tylko dlatego ze w innych grach nie trzeba mozgu uzywac. nie bedzie "rownania w dol" czyli do dzisiejszego poziomu branzy gier video.

Tyle. Pisz sobie ile chcesz - nic nie zmienisz bo jest dokladnie tak jak ma byc.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2012, 13:05 
Cytuj  
Nadal nie uzyskałem odpowiedzi na kilka pytań, ale OK. Wiesz swoje i tylko i wyłącznie swoje. Przemawiasz w imieniu twórców gry jakby codziennie zdawali ci raport z prac.

I jest różnica między totalnym uproszczeniem gry do granic możliwości a zwiększaniem trudności systemów wraz z postępami w grze. Im dalej, tym trudniej. O to tylko i wyłącznie mi się rozchodzi. Ty i tak wiesz "lepiej".

Też siedzę w tej grze kilka miesięcy, ale jakoś nie wypowiadam się za społeczność graczy i twórców.

Najlepiej wybierać sobie jakieś pojedyncze myśli i wygodnie je komentować.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.