Gra w fazie beta nie będzie zmieniana? OK.
Weteranowi gatunku H'n'S?
Wątpię, że gra jest skierowana tylko dla targetu, o którym ty wspominasz. Każdy twórca chce dotrzeć do jak największej grupy odbiorców. Wątpię by twórcy "PoE" myśleli inaczej.
Wątpię, że ten system przytłacza tylko mnie. Też mogę sobie zrobić drzewko, rozłożyć mniej więcej skille i krzyczeć - "patrzcie jakie to wszystko skomplikowane i nie dla noobów". Ja oczekuję rozwiązań prostszych, ale nie prostackich. To wielka różnica. Prostota często działa na korzyść i wprowadzenie prostych rozwiązań wcale nie czyni gry od razu banalnie łatwą i ble.
Casuale nie interesują ciebie. Przytocz mi wypowiedzi, które świadczą o tym, że ludzie tworzący "PoE" mają causali w dupie i nie obchodzi ich feedback od takich graczy.
Tutorial - to dam Ci tutorial stworzenia rakiety kosmicznej i zobaczymy jak łatwo sobie z tym poradzisz.
Złe buildy na początku - niby, że to jest motywator? Wielu ludzi nie uczy się na błędach i na początku przydałby się system, który będzie gracza prowadził lekko za rękę. Nie będzie ciągnął gracza na smyczy wołając - "idź tutaj buraku!". Po prostu będzie mniej skomplikowany i dopiero potem wszystko stanie się przytłaczające, trudne, skomplikowane i takie wielce pro.