TobiAlex napisał(a):
Wiesz, w NASA to raczej nie maja problemow z 90fps a pro lem i tak jest. Z 3 lata temu lecial cykl programow o symulatorach lotu.
Czy Ty jesteś świadomy jakiego sprzętu potrzeba do 2x 1440p@90fps (1440p to takie minimum żeby pikseloza nie przeszkadzała)? NASA mogła to może osiągnąć rok temu. W ich przypadku to o tyle łatwe, że ich symulatory są pisane pod konkretny sprzęt i równie dobrze mogą postawić odpowiednik 10 pecetów. Więc dla NASA to jest złoty okres, bo symulatory w końcu będą odpalane na sprzętach, które je uciągną.
Ja na poprzednim GPU miałem na oculusie dk2 pikselozę w chuj i ~40fps na oko. Wtedy była chujnia. Po zmianie na gtx1080 fps skoczyły dwukrotnie i grało się całkiem komfortowo (jak się przyzwyczaiło do pikselozy). Na CV1 już wyższa rozdzielczość (imho nadal za niską) i fpsy znowu poniżej 60. I znowu chujnia z błędnikiem. Także zależność jest definitywnie. Kwestia czy 90 czy 120 fps, bo ludzie różnie o tym się wypowiadają. Może się okazać, że to tech na za 10 lat, bo będzie potrzeba UHD@200Hz per oko.
Sęk w tym, że psvr nie ma szans się sprawdzić. To jest tech jak w DK2, ale sprzęt renderujący ledwo te 30fps trzyma.
_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania