mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lis 2015, 20:01 
 
Mark24 napisał(a):
1. zające - szczególnie wkurza gdy trzeba się ratować ucieczką, a non-stop klikasz na te zające.


Możesz chodzić przytrzymując przycisk, dzięki temu króliki nie będą niepotrzebnie ginęły ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 lis 2015, 20:02 
 
Takie bety to ćwiczenia dla pro gildii, dla farmerów, dla metinowców i tibijczyków, jest to potrzebne do wyścigu szczurów bo to przekłada się na realne zarobki dla wielu "biznesmenów" z gier mmo.

Ja się ciesze że nie mam czasu obecnie, może w okresie świątecznym zakupie i obadam.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 25 lis 2015, 21:02 
 
embe napisał(a):
Ja się ciesze że nie mam czasu obecnie, może w okresie świątecznym zakupie i obadam.


Dajesz Tosiek trochę przy hardkorzysz wkońcu ;-)

"Ciśniemy trzeba obadać grę przed release co by leniwe leszcze zostały potem z tyłu i mówiły, że ta gra jest P2W" :P


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 25 lis 2015, 23:45 
 
Czy to jest grywalne i czy warto pakowac sie do bety?


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 00:00 
 
I ile ma to wspólnego z UO? Można zabić i zginąć zawsze i wszędzie? Czy są specjalne "instancje" do tego?


_________________
LaMoon#2988

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 01:50 
 
lamoon napisał(a):
I ile ma to wspólnego z UO? Można zabić i zginąć zawsze i wszędzie? Czy są specjalne "instancje" do tego?

Świat podzielony a strefy tak jak EvE


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 08:18 
 
Taka uproszczona wersja Ultimy Online. Moze na wyzszych tierach jest bardziej roznorodnie, ale jak narazie gra sie calkiem przyjemnie. To co zdobylem, drewno, kamienie, miedz, wszystko sprzedalem na swoistym Auction Housie.
Walka prosta, ale pozniej podobno ma potencjal.
Jedyne co mnie irytuje to szybkosc chodzenia, ale pewnie wystarczy miec konia i bedzie lepiej ;p


_________________
Pawson#2704

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 08:40 
 
dojście do T3 to kwestia kilku godzin. Wtedy można już sie zapuszczać na tereny zółte nawet czerwone.
Jednak doście do T4 (tak by używać broni T4) to już kwestia bodajże 72000 expa (tj. zabicia mobów T3 i wyżej z broni T3). Trzeba zatłuc ok. 500-1000 mobów, aktualnie solo jest to nie do zrobienia. Jeden mob nawet na żółtych mapach (czyli w cholerę daleko) trafia się raz na kilka minut - wszędzie pełno ludzi. Może czyszczenie dungeonów w party jest szybsze.

Biorąc pod uwagę jak to się wszystko skaluje dojście do T5 to kwestia 5000-10000 mobów na terenach zółtych i czerwonych.
Podobnie z craftingiem - znalezienie czegokolwiek jest bardzo upierdliwe. Trzeba znać spoty z określonym typem materiału i po prostu farmić grupą odstraszając inne grupy.

Ciężko jest być też samowystarczajacym. Miałem plan by zrobić łucznika, który sam sobie będzie crafcił zbroje i łuki. Skupiłem się na dwóch rodzajach materiału (skóry i drewno). Ale by ścinać lepsze drewna najpierw trzeba wylewelować Axe ścinając te mniejsze. Zresztą jest to o tyle upierdliwe, ze do przerobienia bal drzewa T3 potrzebuję zarówno kłód T3 i T2. By sobie to Axe wycrafcić muszę najpierw wycrafcić kilkadziesiąt axe T2. Co też się na wyższych levelach odpowiednio skaluje.
Do tego by wszystko bardziej zagmatwać połowy miśków nie mogę obedrzeć ze skóry moim nożem T3, bo potrzebuję T4. A połowę mogę... Podobnie z surowcami, niektóre skałki, drzewa, etc. dają jakiś specjalny materiał (może specjalne bonusy przy craftingu) są oznaczone kolorową otoczką.

Generalnie by być wystarczającym musiałbym: tłuc moby, zbierać skóry/drzewa, ciągnąć crafting łuków, armorków ze skóry, axe, noża do skinnowania. Tj. łącznie conajmniej 7 linii z których każda aktualnie jest na poziomie xxxx/72000. Zrobienie jednego łuku to materiał z ~10 drzew T3 i ~10 drzew T2. A tych łuków muszę zrobić z setkę. Już nie muszę pisać, że znalezienie drzewa T3 to graniczy z cudem.. tj. trafia sie raz na kilka minut jazdy konno.
Może jak się tłum przewali to będzie to wyglądać - tylko, że czekanie aż się przewali jest takie mądre...

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 09:01 
 
lamoon, sporo można dowiedzieć się z poradnika: https://albiononline.com/pl/news/beginner-guide

Ogólnie, masz 4 strefy bezpieczeństwa. Tylko na dwóch (czerwona i czarna) możesz zginąć i zostawiasz graty w ciele. Strefa żółta umożliwia "zabicie" gracza, ale przedmioty wtedy jedynie tracą dura. Trzeba jednak uważać żeby nie paść tam za dużo razy, bo itemki mogą się zamienić w kupę śmiecia z którym nic już nie zrobisz. Zielona strefa jest bez PVP.

Dungi są otwarte (nie są to instancje). Gracze mogą sobie poprzeszkadzać jak mają ochotę ;) PVP jest i to w sporej ilości. Gildia w której jestem miała już walki o terytoria, mieliśmy robione zergi gildiowe i całego sojuszu. Mamy miejscówkę na czarnej mapce co na obecnym etapie rozgrywki powoduje nieco utrudniony dostęp do tego miejsca - organizowane są więc transporty z obstawą. Wszystko to wygląda bardzo fajnie i zabawa jest przednia.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1576
Dołączył(a): 12.05.2004
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 09:29 
 
Mark24 napisał(a):
Generalnie by być wystarczającym musiałbym: tłuc moby, zbierać skóry/drzewa, ciągnąć crafting łuków, armorków ze skóry, axe, noża do skinnowania. Tj. łącznie conajmniej 7 linii z których każda aktualnie jest na poziomie xxxx/72000. Zrobienie jednego łuku to materiał z ~10 drzew T3 i ~10 drzew T2. A tych łuków muszę zrobić z setkę. Już nie muszę pisać, że znalezienie drzewa T3 to graniczy z cudem.. tj. trafia sie raz na kilka minut jazdy konno.


I nie pasuje Ci to, bo nie mozesz osiagnac T4 we wszystkim w 2 dni?
To gra na lata, tu nic nie ma przychodzic szybko.
No i robienie 2 craftow jednoczesnie juz jest mega ciezkie, a co dopiero samowystarczalnosc.

Jak chcesz radzic sobie samemu, to chyba najlepiej farmic srebro i kupowac okazyjnie na AH sprzet. Zgodze sie, ze ciezko o moby, bo ludzi gra po 30-40 na mapce, ale da sie to zrobic. Z drugiej strony za kilka dni pewnie na mapkach bedzie po 20 osob, bo mase graczy odpadnie, wiec bedzie luzniej. Polecam tez dolaczenie do jakiejs mniejszej grupy, gdzie kazdy zajmuje sie jakims craftem - wtedy duzo latwiej o rozwoj.

Po tym jak wczoraj wydropilem mula z goscia na mapie pvp jaram sie albionem jeszcze bardziej :D

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 10:24 
 
Pewnie już było - ale wipe będzie za 3 miesiące tak?

Bo to w sumie jedyne co mnie powstrzymuje ;x

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 10:34 
 
tiomor napisał(a):
Pewnie już było - ale wipe będzie za 3 miesiące tak?

Bo to w sumie jedyne co mnie powstrzymuje ;x


Mniej więcej. Nie ma konkretnej daty. Beta bedzie trawać miesiące. Dev na forum napisał 3 ale bez konretów.
Wipe bedzie, ale to juz ostatni na zakończenie obecnych testów: Poten Open Beta i Release bez wipe.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 21.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 10:58 
 
czy jest możliwość grania złodzieja jak w uo?

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 11:17 
 
gaston, o ile wiem póki co nie ma czegoś takiego w AO.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 11:17 
 
Chrisq napisał(a):
Taka uproszczona wersja Ultimy Online. Moze na wyzszych tierach jest bardziej roznorodnie(...)


dokladnie takie mam wrazenie, jakbym gral w uproszczona UO.

@up
Nie ma ciekawych tradeskilli jak w UO - cos typu wlasnie pickpocket, lockpicking, beggar, fishing, taming (fishing ma wejsc kiedys afair),
do tego mala roznorodnosc jednak,
krolik - t1
lis - t2,
wilk - t3
dzik - t4

z drzewami podobnie.

z drugiej strony ja sie bardzo dobrze bawie, ludzi niestety duzo i z resources jest zawsze problem

Avatar użytkownika

Posty: 40
Dołączył(a): 21.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 11:27 
 
to granie w uproszczoną uo czy w wykastrowaną uo?
jakby ktoś dał info jak wygląda crafting (czy można robić coś co nie służy do naparzania sie), jak wygląda czarowanie (bo jak rozumiem nie ma komponentów), jak wygląda alchemia?
czy z uo zostało tylko pvp z full lootem i kox?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 11:32 
 
gaston napisał(a):
to granie w uproszczoną uo czy w wykastrowaną uo?
jakby ktoś dał info jak wygląda crafting (czy można robić coś co nie służy do naparzania sie), jak wygląda czarowanie (bo jak rozumiem nie ma komponentów), jak wygląda alchemia?
czy z uo zostało tylko pvp z full lootem i kox?


To nie ma się nijak od UO: Albion Online to taki LoL w wersji MMO + system Tierów matsów + terrytory control / housing + bogata dobrze przemyslana ekonomia


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 11:38 
 
Podsumowujac:

Crafting: Mozna robic narzedzia do zbierania surowcow (kilofy, siekiery, itd), do wykuwania zbroi i broni nie potrzeba narzedzia typu mlot kowalski jak bylo w UO. Rude tez sie przetapia, ale niestety przynajmniej do T3 nie ma jej zbyt duzo.
Mozna kupic sobie wyspe (1500 sztuk srebra) potem ja ulepszac i budowac sobie domek, stacje craftujace, farmy itd. Takze cos tam z uo jest.

Walka: Taka jak w Uo bym powiedzial, kliknij a dodatkowo uaktywnij skill / czar ktory jest przypisany do danego ekwipunku ( mozna wybierac przy crafceniu). Magia nie potrzebuje zielarza, nie ma skladnikow do czarow.

System z uo z % skilli byl zajebisty, niestety tutaj troche to zagmatwali i troche czasu zajelo mi ogarniecie co i jak. Denerwuje mnie to, ze nie majac skilla tieru IV czyli zabijajac milion lisow nie moge nosic miecza IV nawet jak go zdobede.
W uo bylo to lepiej rozwiazane, skille waleczne rosly w walce za kazde uderzenie plus mogles miec nawet artefakty na sobie bo kto Ci zabroni nosic super zbroje albo miecz jak Cie stac. Co prawda dmg byl mniejszy niz u kogos ze 100% skilla walki mieczami ale cos za cos.

Dodatkowo tutaj masz wyrazne nody z ktorych mozesz np. kopac, w uo byly to kazde skaly i dlatego nie bylo takiego farmienia przy jednym nodzie.

Dungi fajne, dobrze hajs leci, idz, ,zabij itd. Questy proste tez sa, idz zabij 10x tego i dostaniesz srebro + jakis tam token za ktory mozesz kupic zbroje i bron T4.

Ogolnie rzecz biorac duzo wspolnych rzeczy z uo, ale tak jak mowie, troche mniej hardkorowe, latwiejsze, przystepniejsze i wykastrowane UO. Ale w sumie jest fajnie :)


_________________
Pawson#2704

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 14:12 
 
Czego nie dodałeś to:

Poza startowym miastem gracze mogą kupić działki i postawić własne biznesy/stacje krafterskie również w bezpiecznych strefach.
Market Gold - Silver (Premium za wygrindowana kase w grze)
Local Banking
Local Market
Sterefy Red gdzie są najlepsze surowce i gildie mogą stawiać swoje miasta/twierdze
Farming, Breeding mountow
Housing gdzie mozesz wynajac NPC murzyna do pracy zbierania surowców
Dungeony Open dla wszystkich zwlaszcza w red strefach ;-)
Helgate PvE-PvP dungeony
System Siege i kontroli terytoriów
System lvl-owania ograniczony przez Learing Pointy - System cos na wzór EvE aby nie wbić za szybko maxa ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lis 2015, 14:20 
 
Damn, o polowie rzeczy nie wiedzialem. Dzieki :P

Zastanawialem sie jak zrobic sobie mounta albo jak niewolnika do roboty poslac.


_________________
Pawson#2704

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.