Podsumowujac:
Crafting: Mozna robic narzedzia do zbierania surowcow (kilofy, siekiery, itd), do wykuwania zbroi i broni nie potrzeba narzedzia typu mlot kowalski jak bylo w UO. Rude tez sie przetapia, ale niestety przynajmniej do T3 nie ma jej zbyt duzo.
Mozna kupic sobie wyspe (1500 sztuk srebra) potem ja ulepszac i budowac sobie domek, stacje craftujace, farmy itd. Takze cos tam z uo jest.
Walka: Taka jak w Uo bym powiedzial, kliknij a dodatkowo uaktywnij skill / czar ktory jest przypisany do danego ekwipunku ( mozna wybierac przy crafceniu). Magia nie potrzebuje zielarza, nie ma skladnikow do czarow.
System z uo z % skilli byl zajebisty, niestety tutaj troche to zagmatwali i troche czasu zajelo mi ogarniecie co i jak. Denerwuje mnie to, ze nie majac skilla tieru IV czyli zabijajac milion lisow nie moge nosic miecza IV nawet jak go zdobede.
W uo bylo to lepiej rozwiazane, skille waleczne rosly w walce za kazde uderzenie plus mogles miec nawet artefakty na sobie bo kto Ci zabroni nosic super zbroje albo miecz jak Cie stac. Co prawda dmg byl mniejszy niz u kogos ze 100% skilla walki mieczami ale cos za cos.
Dodatkowo tutaj masz wyrazne nody z ktorych mozesz np. kopac, w uo byly to kazde skaly i dlatego nie bylo takiego farmienia przy jednym nodzie.
Dungi fajne, dobrze hajs leci, idz, ,zabij itd. Questy proste tez sa, idz zabij 10x tego i dostaniesz srebro + jakis tam token za ktory mozesz kupic zbroje i bron T4.
Ogolnie rzecz biorac duzo wspolnych rzeczy z uo, ale tak jak mowie, troche mniej hardkorowe, latwiejsze, przystepniejsze i wykastrowane UO. Ale w sumie jest fajnie