Isengrim napisał(a):
Mechanika działa bez problemów. Ale widać że lokacje nie są ukończone, jest dość dużo placeholderów. Np. w niektórych misjach jako część rozwiązania pojawia się list, książka, czy coś podobnego. Normalnie powinien to być ładny, stylizowany obrazek, a czasem trafia się po prostu zwykły napis "[placeholder]: treść notatki"; na mapie Egiptu też nie nanieśli wszystkich oznaczeń. Seul to stan developerski - są modele kilku npców, ale siedziba Dragonów jest pusta.
Cały czas nie ma systemu curency, cabal, craftu, rankingu w organizacji (stawiam że będą ze sobą połączone, ale to zwykłe domysły). Ogólnie grafika,muzyka,mechanika są praktycznie skończone; content wymaga szlifu, choć jest mocno zaawansowany. Z mniej fajnych spraw, to w tej becie pojawiły się freezy i spadki FPS. Chyba ma to związek z modyfikacją silnika, teraz przy szybkich obrotach świat się lekko rozmywa (w Rifcie jest chyba coś podobnego). Kombinowali też coś z zasięgiem widzenia i wykorzystaniem zasobów. Natomiast z plusów, to klient działa stabilnie, zero crashy.
Isengrim napisał(a):
2 miechy, na polerkę akurat starczy
Na POLERKE? Lol
Zapowiada sie nie mniej nie wiecej tylko powtorke z AoC.
Zreszta jak ktos oczekuje czegos wiecej po FunCom to ma omamy.