mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 12:55 
Cytuj  
a sio dzieciaki z gw2


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 14:36 
Cytuj  
wodny napisał(a):
inside, ale to przecież najlepsza gra według ludzi z mmorpg.com. :D


Bo to coś nowego, czego nie można powiedzieć o kupie innych mmo powielających ten sam schemat.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 25 lip 2013, 15:49 
Cytuj  
nowego? W stosunku do AoC, TSW jest bardzo zachowacze - brak w-pvp, combat system tez bardzo standardowy. Jak dla mnie krok wstecz, a nie nowosc.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 20:55 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
nowego? W stosunku do AoC, TSW jest bardzo zachowacze - brak w-pvp, combat system tez bardzo standardowy. Jak dla mnie krok wstecz, a nie nowosc.


No właśnie... combat, pvp. A czy to jest najważniejsze? A lore, misje, świat? Dlatego ta gra jest tak niszowa, bo to nie WOW. Fakt, combat mógłby być lepszy (a właściwie to może lepsze animacje / ich większa ilość), ale patrząc, że w Darkfall combat jest podobnie toporny i ludziom to zbytnio nie przeszkadza. A PvP... co mnie PvP w tej grze obchodzi, to dodatek, i od początku było wiadomo, że to gra na maksa nastawiona na PvE. To tak jakbym ja płakał, że w Darkfall nie ma PvE. Nie zapominaj, że AoC miał być grą od początku nastawioną na PvP, a co dostaliśmy? To, co było tam w dniu premiery, to nie można było nazwać PvP. A dziś? Wszystko nastawione na PvE (to tak gwoli ścisłości odnośnie Twojego porównania do AoC).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 lip 2013, 23:44 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
candidoser napisał(a):
nowego? W stosunku do AoC, TSW jest bardzo zachowacze - brak w-pvp, combat system tez bardzo standardowy. Jak dla mnie krok wstecz, a nie nowosc.


No właśnie... combat, pvp. A czy to jest najważniejsze?


Tak. Reszta jest całkowicie nie istotna.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 00:00 
Cytuj  
iniside napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
candidoser napisał(a):
nowego? W stosunku do AoC, TSW jest bardzo zachowacze - brak w-pvp, combat system tez bardzo standardowy. Jak dla mnie krok wstecz, a nie nowosc.


No właśnie... combat, pvp. A czy to jest najważniejsze?


Tak. Reszta jest całkowicie nie istotna.


I to piszę osoba, która gra w GW2, gdzie jest 6 skili na krzyż...

Tak, w typowym "bezsensownym" mmo to tak, zgodzę się w 100%, gdzie tak naprawdę wszyscy mają w dupie questy i nawet nie czytają ich treści. To nie ta gra, nie ta bajka.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ


Ostatnio edytowano 27 lip 2013, 00:04 przez TobiAlex, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 00:04 
Cytuj  
Ej no rozumiem, że komuś się nie podoba i mówi, że TSW jest chujowe, ale żeby odrazu do gw2 porównywać? Bez przesady. :D

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 02:42 
Cytuj  
Combat TSW nie jest standardowy. Przeciwnie, ma wiele sprytnych zagrywek. Problem polega na tym, że każdy w miarę kumaty korzysta z tej samej tali. PvP jest cholernie uczciwe, co pewnie wnerwia frajerów.
Padło pytanie o oPvP - będzie. Relic Run, więc najlepsza wersja.
W GW2 combat jest najważniejszy bo reszta jest jak z darów dla powodzian. W Rumunii.

Najlepsze że iniside powtarza zużyte teksty sprzed roku. Stary pryk.

Kabraxis, napisz nowe spojrzenie, przyjmę na klatę. Bo trzeba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 06:17 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Combat TSW nie jest standardowy. Przeciwnie, ma wiele sprytnych zagrywek. Problem polega na tym, że każdy w miarę kumaty korzysta z tej samej tali. PvP jest cholernie uczciwe, co pewnie wnerwia frajerów.
Padło pytanie o oPvP - będzie. Relic Run, więc najlepsza wersja.
W GW2 combat jest najważniejszy bo reszta jest jak z darów dla powodzian. W Rumunii.

Najlepsze że iniside powtarza zużyte teksty sprzed roku. Stary pryk.

Jesteś większym fanbojem TSW niż ja fanbojem GW2. Bo ja fanbojem nie jest wogole ;/.
Ale to juz wiemy. Wiec koncze te dyskusje, bo ty nie potrafisz zrozumieć jednej rzeczy. Combat w TSW jest standardowy bo nie jest Action. Dalej duza role odgrywaja w nim durne statystyki typu Evasion albo block. Takie cos to bylo dobre z 10 lat temu.

Cytuj:
I to piszę osoba, która gra w GW2, gdzie jest 6 skili na krzyż...

Ale co to ma do rzeczy ? To tak jakbys sie czepiał, że w Battlefield mozesz mieć tylko 2 bronie naraz.

Cytuj:
Tak, w typowym "bezsensownym" mmo to tak, zgodzę się w 100%, gdzie tak naprawdę wszyscy mają w dupie questy i nawet nie czytają ich treści. To nie ta gra, nie ta bajka.

Kazde MMO jest bezsensowne i w kazdym MMO znajdziesz jakieś Story. Jesli tylko ono cie dostatecznie interesuje.
Z mojego punktu widzenia gra jest dobra w tedy kiedy gram w niej rozowymi słoniami i pomimo tego dalej chce w nia grać (bo ma dobry gameplay). Gra musi bronić tym co tworzy gre. Czyli gameplayem. Wszystko inne do dodatki ktore maja maskować niedostatki w gameplayu.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 06:52 
Cytuj  
jest jakis trial czy cus?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 07:39 
Cytuj  
jest f2p


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 08:42 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
jest jakis trial czy cus?


Jest, ale ktoś musi Cię zaprosić.


Highlander napisał(a):
jest f2p


Nie F2P a B2P.

iniside napisał(a):
[Combat w TSW jest standardowy bo nie jest Action. Dalej duza role odgrywaja w nim durne statystyki typu Evasion albo block. Takie cos to bylo dobre z 10 lat temu.


Ale o czym Ty w ogóle gadasz? Gdzie w GW2 ma action combat? Action combat to masz w RaiderZ, Tera, Neverwinter (a i tak jest to w pewnym sensie oszukane. W GW2 masz normalny tab-target (no chyba, że zaznaczysz opcję iż Ci się cele same zaznaczają, ale to też było już 10 lat temu). I w GW2 tylko niektórych ataków możesz uniknąć (te, gdzie masz czerwone kółeczko na ziemi :lol: ). A pozostałe? Nie gadaj, że nie ma statystyk odpowiedzialnych za unik, parowanie itp. itd. (już do końca nie pamiętam a nie chce mi się tej gry instalować). Czy Ci się to podoba czy nie, czy się z tym pogodzisz czy nie, w GW2 masz IDENTYCZNY system jak w TSW - zaznaczasz cel, napierdalasz, widzisz białe (TSW) / czerwone (GW2) kółeczko na ziemi - robisz unik (tak, w TSW jest taki sam unik jak w GW2). Tyle, że w TSW masz ciekawszy świat (bo nareszcie jest to modern world a nie fantasy, które było już klepane miliony razy), ciekawe frakcje i zadania.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ


Ostatnio edytowano 27 lip 2013, 08:51 przez TobiAlex, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 09:18 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):

Ale o czym Ty w ogóle gadasz? Gdzie w GW2 ma action combat? Action combat to masz w RaiderZ, Tera, Neverwinter (a i tak jest to w pewnym sensie oszukane. W GW2 masz normalny tab-target (no chyba, że zaznaczysz opcję iż Ci się cele same zaznaczają, ale to też było już 10 lat temu). I w GW2 tylko niektórych ataków możesz uniknąć (te, gdzie masz czerwone kółeczko na ziemi :lol: ). A pozostałe? Nie gadaj, że nie ma statystyk odpowiedzialnych za unik, parowanie itp. itd. (już do końca nie pamiętam a nie chce mi się tej gry instalować). Czy Ci się to podoba czy nie, czy się z tym pogodzisz czy nie, w GW2 masz IDENTYCZNY system jak w TSW - zaznaczasz cel, napierdalasz, widzisz białe (TSW) / czerwone (GW2) kółeczko na ziemi - robisz unik (tak, w TSW jest taki sam unik jak w GW2). Tyle, że w TSW masz ciekawszy świat (bo nareszcie jest to modern world a nie fantasy, które było już klepane miliony razy), ciekawe frakcje i zadania.


Cytuj:
Ale o czym Ty w ogóle gadasz? Gdzie w GW2 ma action combat? Action combat to masz w RaiderZ, Tera, Neverwinter

RaiderZi TERA cie rootuja kiedy uzywasz skila. Pozatym projecitle w tych gra maja prog przy ktorym poprostu zakrecaja zeby trafic w cel.
Neverwinter ? Nie zartuj. Jedyne czym sie to rozni od tab-target to fakt ,ze tabuje koleczkiem. Projectile leca przez wszystko byleby tylko trafic w to co zaznaczylem.
Jak juz chcialem wytoczyc takie argumenty mogles przperowdzic male badania i wymienić DFO, Planetside 2, albo Continent Of Ninth.
Cytuj:
I w GW2 tylko niektórych ataków możesz uniknąć (te, gdzie masz czerwone kółeczko na ziemi :lol: ).

Mozesz uniknac wszystkich. Masz dogde do tego. Nie spominajac o tym, ze GW2 ma duzo wiecej atakow typu ground targeted.
Cytuj:
Nie gadaj, że nie ma statystyk odpowiedzialnych za unik, parowanie itp. itd.

Nie ma. Zanim zaczniesz wymyslac to spradz o czym mowisz. W GW2 nie ma zadnych statystyk ktore daja randomowa szanse na negowanie obrazen. Jest tylko Armor ktory redukuje obrazenia o konkretna ilosc.

Cytuj:
w GW2 masz IDENTYCZNY system jak w TSW

To prawda. Przynajmniej do pewnego stopnia, o ktorym wyzej.

Cytuj:
tak, w TSW jest taki sam unik jak w GW2

Mowienie ze jest taki sam to grube naduzycie. Lag jaki towarzyszy temu unikowi jest nieakceptowaly, nie wspominajac o tym, ze rengeruje sie on jak slimak wchodzacy pod gore. Tego dogde wogole mialo nie byc w TSW (!!!), dodali go dopiero na odpierdol sie, niedlugo przed release. I to widać, ze nie jest to integralna czesc mechaniki.
Przy uzywaniu skili zreszta wcale nie jest, duzo lepiej. (chociaz jest lepiej zeby nie bylo).

Aha i wracaja do skili. No ok w TSW masz i 500 (w GW1 bylo pewnie pare tysiecy ale nie o tym mowa). Rzecz w tym, ze w TSW i tak kazdy uzywa cookie-cutter builda. Ergo 7 skili. Tak posiadanie opcji jest fajne. Ale trzeba wziscia pod uwage ze i tak kazdy zapierdala z optymalnym buildem (a ci ktorzy tego nie robia to margines ktorego sie nie bierze pod uwage przy projektowaniu gry).
W GW2 masz mniej skili, ale w kazdej chwili masz conajmniej 10 z broni (wyjatek Ele i Eng, ktorzy maja ponad 30), + utility skile. Juz na tym etapie masz wiecej aktywnych guzikow do wciskania niz TSW.

Nie wspomina juz o takich "pierdolach" jak responsywnosc tego combaty, animacje ktory mu towarzysza i golny feeling tego ze jak jebniesz dwu recznym mlotem to czuc dwu reczny mlot a nie spruchniłą sztechete.

Serio mowienie, ze combat w TSW jest lepszy albo taki sam jak w GW2 i jeszcze stawiwanie obok tego Neverwintera to jest kurwa skrajny fanbojizm.

Zrozumialbym jakbys bronił DFO. Ba w tedy bym sie z toba zgodził. Albo

Cytuj:
Tyle, że w TSW masz ciekawszy świat (bo nareszcie jest to modern world a nie fantasy, które było już klepane miliony razy), ciekawe frakcje i zadania.

Dla mnie to nie ma najmniejszego znaczenia, wiec nie rozumiem po co wysuowasz ten pusty argument. Rozmawiamy o gameplayu nie gdzie on sie toczy.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:10 
Cytuj  
gdyby ktos byl tak mily i zaprosil mnie w takim badz razie to bylbym wdzieczny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:33 
Cytuj  
A to sry, zmylily mnie naglowki newsow, ze jest f2p.

Mendol w dfo bys gral a nie ;p coraz wiecej ludzi w rats.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:33 
Cytuj  
iniside szczerze o DFO to zapomniałem, tym bardziej, że gram od kilku dni. A i w DFO też combat jest tragiczny i wygląda jak sprzed epoki. Odnośnie Neverwinter to masz po części rację, ale ja zaznaczyłem, że tam jest to oszukane (przeczytaj dokładnie mój post). W RaiderZ - nie gadaj, że projectile leci zawsze do celu, bo strzelając z łuku (nigdy nie gram klasami magicznymi, więc nie wiem jak to jest u magów) muszę mieć zawsze cel. Jak wystrzelę a mob przejdzie obok, to strzała go nie trafi. A jak jest w GW2? Nie pierdziel, że strzała nie trafi, bo trafi (chyba, że będzie out of ranged). Więc jak już mi zwracasz na coś uwagę, abym sprawdził, sam bądź konsekwentny i też to zrób (RaiderZ akurat mam na tapecie). A. i dla mnie ważne jest w jakie mmo gram, bo taka np. Shaiya to też mmo... W TSW biorę na misję 7 skili z duże jpuli, tak jak to było w GW1 i to na pewno jest coś fajnego. Zresztą w GW2 mają pojawić się nowe skile, z jakiegoś powodu prawda?

Mendol napisał(a):
gdyby ktos byl tak mily i zaprosil mnie w takim badz razie to bylbym wdzieczny.


Wyślij mi maila na PM.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:38 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
iniside szczerze o DFO to zapomniałem, tym bardziej, że gram od kilku dni. A i w DFO też combat jest tragiczny i wygląda jak sprzed epoki.

Chyba Cie pojebalo, nie ma mmo z lepszym combatem. Zaimplementowanie takiego combatu do mmo jest raczej cholernie trudne. Postacie blokuja sie o siebie, jest movement lepszy niz w wielu obecnych fpsach. A TSW czy GW2 to smiech na sali przy dfo. A jak ktos jest dobry to posklada pewnie 5 osob bedac w srednim sprzecie. Są nawet cale 2 hit boxy.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:43 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
iniside szczerze o DFO to zapomniałem, tym bardziej, że gram od kilku dni. A i w DFO też combat jest tragiczny i wygląda jak sprzed epoki.

Chyba Cie pojebalo, nie ma mmo z lepszym combatem. Zaimplementowanie takiego combatu do mmo jest raczej cholernie trudne. Postacie blokuja sie o siebie, jest movement lepszy niz w wielu obecnych fpsach. A TSW czy GW2 to smiech na sali przy dfo. A jak ktos jest dobry to posklada pewnie 5 osob bedac w srednim sprzecie. Są nawet cale 2 hit boxy.


W DFO masz taki sam problem jak w TSW - beznadziejne animacje. Macham mieczem jak w grze z 1994 roku...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:46 
Cytuj  
Wiec pokaz mi mmo z 94 roku z takim combatem. nie porownuj do jakis single czy czegos bo to nie ma sensu. Musisz trzymac sie gatunku, a nie gier w ogole. Animacje w dfo i tak sa duzo lepsze niz kiedys i uwierz mi, ze kto gra w mmo szybko przestaje na nie zwracac uwage, bo nie ma czasu. Zrobic ladne animacje to tab target mmo to nie sztuka. I rly uwazam, ze oprawa w dfo jest na znosnym albo dobrym poziomie. Oczywiscie dfo ma wiele wad, ale combat jest akurat bdb. Al fakt brakuje roznorodnosci buildow... niby maja dodac...

A animacje =/= combat. To tak jakbym powiedzial, ze bf3 ma lepszy combat od Quake, bo ma lepsze animacje.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:49 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Wiec pokaz mi mmo z 94 roku z takim combatem. nie porownuj do jakis single czy czegos bo to nie ma sensu. Musisz trzymac sie gatunku, a nie gier w ogole. Animacje w dfo i tak sa duzo lepsze niz kiedys i uwierz mi, ze kto gra w mmo szybko przestaje na nie zwracac uwage, bo nie ma czasu. Zrobic ladne animacje to tab target mmo to nie sztuka.

A animacje =/= combat. To tak jakbym powiedzial, ze bf3 ma lepszy combat od Quake, bo ma lepsze animacje.


Ja akurat zwracam uwagę na swoją postać (animacje, wygląd armorów, broni), bo "muszę" z nią spędzić "trochę" godzin. Ja gram w mmo od dawien dawna i nigdy nie przestaję zwracać uwagi na poziom wykonania (dlatego nie gram w stare mmo).


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.