mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona

Co myślicie o Morrowindzie?
Jest do dupy! 11%  11%  [ 28 ]
Jest do dupy! 11%  11%  [ 28 ]
Da się przeżyć. 3%  3%  [ 7 ]
Da się przeżyć. 3%  3%  [ 7 ]
Jest niezły ale wiele mu brakuje. 11%  11%  [ 28 ]
Jest niezły ale wiele mu brakuje. 11%  11%  [ 28 ]
Jest bardzo dobry. 16%  16%  [ 42 ]
Jest bardzo dobry. 16%  16%  [ 42 ]
Jest to przełomowy RPG!Uwielbiam tą grę! 11%  11%  [ 28 ]
Jest to przełomowy RPG!Uwielbiam tą grę! 11%  11%  [ 28 ]
Liczba głosów : 266
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 11:43 
 
Nowy Xbox pociagnie oblivion. :D pewnie to bedzie glowna platforma gry.

Zgadzam sie z Xanthem i Markiem: crpg <<< mmorpg.

Jak bylbym inwestorem i mialbym wylozyc jakas kase na produkcje rpg, to bym ani centa nie dal na zwyklego rpga. Wszystkie pomysly i wizje tworcow o wiele lepiej mozna realizowac w mmorpgach (FF XI pokazuje, ze wcale nie kosztem ciekawej fabuly, ktora jest chyba jedynym atutem zwyklych rpgow), lepiej mozna na nich zarobic i sa o wiele ciekawsze dla graczy, daja rozrywke na dlugi czas.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 12:19 
 
mrynar napisał(a):

Zgadzam sie z Xanthem i Markiem: crpg <<< mmorpg.

Jak bylbym inwestorem i mialbym wylozyc jakas kase na produkcje rpg, to bym ani centa nie dal na zwyklego rpga. Wszystkie pomysly i wizje tworcow o wiele lepiej mozna realizowac w mmorpgach (FF XI pokazuje, ze wcale nie kosztem ciekawej fabuly, ktora jest chyba jedynym atutem zwyklych rpgow), lepiej mozna na nich zarobic i sa o wiele ciekawsze dla graczy, daja rozrywke na dlugi czas.


Ja widze te zaleznosc zupelnie odwrotnie. Dla mnie fabula zarowno watku glownego jak i pobocznych to podstawa, a niestety nie uraczysz sie tym w mmorpg. Co wiecej, rpg mamy wlasciwie w ograniczonym zakresie tylko na wybranych 1-2 serwerach. Na pozostalych ludzie graja jak w zwykla gre online, tyle ze tym razem nie chodzi o fragowanie, ale o nabijanie lvl i zdowywanie coraz lepszych przedmiotow. Podstawowy problem w odtworzeniu swiata single player w wersji mmo, jest to ze historia gdzies sie konczy. Wymagalo by to ciaglej modyfikacji swiata i dodawania contentu przez producenta w odstepach comiesiecznych, a to narazie nam nie grozi. Dopoki tak sie nie stanie, nie zamienie nawet pieciu minut gry w Fallout, Tormetna, Ghotic na zaden z mmoprg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 13:23 
 
Tor-Bled-Nam napisał(a):

Dla mnie fabula zarowno watku glownego jak i pobocznych to podstawa, a niestety nie uraczysz sie tym w mmorpg.


Nie grales w FF XI. Tam jest fabula zasadnicza czyli misje, inne dla kazdej z ras, sa watki poboczne czyli serie questow, sa osobne watki fabularne w dwoch dodatkach. Z kazdym dodatkiem fabula i csy sa coraz fajniejsze.

Nic nie stoi na przeszkodzie, aby w mmorpg przyszlosci zrecznie wplatac fabule.

To czy grasz rpg nie zalezy od serwera tylko od ciebie i twoich kumpli. W zwyklym crpgu (nawet tak fajnym jak Fallout) tez mozesz wczuc sie w klimat albo mozesz gre potraktowac jak zwykla nawalanke.


Ostatnio edytowano 9 cze 2005, 15:15 przez mrynar, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 13:40 
 
nie patrz na innych Tor-Bled-Nam. Jeżeli dla ciebie obecność innych żywych graczy w grze oznacza brak fabuły bo taki gracz nie raczy rpg-ować tylko loluje i spituje to coś z tobą jest nie tak. Przedkładanie 3 zdań w kółko powtarzanych przez komputerowego NPC-a nad żywego gracza nawet dzieciaka i barana oraz uważanie że komputerowy NPC i 3 linijki tekstu to RPG pełną gębą za to spitujący 12-latek psuje krystaliczny klimat RPG to totalna pomyłka.

dla mnie każdy nawet najgorszy mmorpg (tibia) będzie lepszy od najwspanialszego cRPG-a. Spotkanie drugiego człowieka i możliwość zwykłego pomachania do siebie czy wymienienia poglądów na temat tak nieklimatyczny jak wybory prezydenckie w US zawsze jest ciekawsze niż nudzenie się czytając arcyklimatyczne teksty zaprogramowanego NPC-a.

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 14:37 
 
Mi tam sie w zwykłych cRPG'ach podoba mozliwość ingerencji w świat, ciekawe questy itp. w jednym z beta eventów (nie wiem czy jest to w pełnej wersji) w guild wars było coś takiego, że po wykonaniu jakiegoś questa następowało "zniszczenie" miasta i okolic, po czym z pięknego, cukierkowego miasta i w ogóle całego świata przenosiło nas do płonących ruin miasta, cały świat ulegał zmianie. IMO bardzo ciekawe rozwiązanie. Takich rzeczy sporo jest w cRPG'ach, w mmo tego nie uświadczyłem.

DOBRYcRPG = mmorpg[/u]


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1913
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 14:41 
 
Ja wole RPG od MMORPG-a, ale kurde to co powiedział Mark to w sumie 100% racji. Niby taki klima i tak dalej, ale wszystko to jest otrzymywane sztucznie, pozatym ograniczone fantazją twórców. Tymczasem w MMORPG można poczuć sie (trochę) jak w życiu. Spotkasz dobrych ludzi, tych co tylko kradna i zabijają, gówniarzy i ludzi któzy lubią dobra zabawe... Heh i tak nie zamienie RPG na MMORPG bo to pierwsze są tańsze (i zazwyczaj mają niższe wymagania...)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 15:22 
 
Brak kasy na abonament, brak dobrego netu, brak dobrego kompa - te argumenty za crpg jestem w stanie zrozumiec. Wszystkie inne sa naciagane.
Tez wole pogadac z zywym debilem niz z super madrym NPCem.
Questy w wiekszosci mmorpg nie ustepuja tym z crpg, a czesto je przewyzszaja chocby z tego wzgledu, ze aby je wykonac czasem trzeba wspolpracowac z innymi graczami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 9 cze 2005, 15:59 
 
Rzecz w tym panowie, ze crpg daje poczucie jakiegos wplywu na swiat, w ktorym grasz. Cos zmieniam swoimi dzialaniami, rozwijam postac by ostatecznie pokonac swoich wrogow, stac sie najpotezniejszy itp. :D. Do tego fabula, ktora lepiej lub gorzej prowadzi przez gre, odkrywanie powiazan miedzy postaciami. Natomiast w mmorpg jestes tylko jednym z wielu graczy, czesto podobnie wygladajacym klonem twojego kolegi. Zabijasz npc, ktory za kilka minut jest znowu. Totalny brak poczucia wyjatkowosci, ktora daja crpg. Glowna zaleta mmorpg to oczywiscie ludzie i z tym nie zamierzam polemizowac, nawet baranki piszace rotfl ,lol itp.Czy ktos by tknal wow w takiej postaci w single player? To tego gatunku bezwatpienia nalezy przyszlosc. Jak chce sie oderwac od rzeczywistosci, wciagnac w fabule to odpalam crpg. Jak mam ochote pogadac ze znajomymi, pobiegac razem to mmorpg. I tyle.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 10 cze 2005, 09:30 
 
Tego nie da się chyba pogodzić. MMORPG jest grą dla wielu graczy więc nie da się praktycznie robic eventów jednorazowych, bo wszyscy_gracze - 1 (lub minus określona grupa) poczują się zawiedzeni. Do tego byłoby to niesprawiedliwe - wszyscy płacą tyle samo, a dostają różny produkt, różne ewenty...
Po drugie RPG się kończy - zabijamy robaka, kupujemy nowy armor, zabijamy gnoma, kupujemy nowy sword, zabijamy kosciotrupa, kupujemy nowy extra topór, zabijamy smoka, zakładamy świecącą zbroję, wykańczamy destroyera światów i widzimy napis "YOU WIN". Oczywiście pomijam questy i lepszą lub gorszą otoczkę fabularną.

Zresztą mnie mmorpg przykuwa na miesiące, gra rpg, fps, ścigałka itd. na kilka godzin. Poznam fizykę, zobaczę że do zdobycia mam miecz +16 zamiast tego crapa który teraz noszę +1 oraz do pokonania 2 razy większe bydle niż na początku a księżniczka do uratowania jest 3 razy piękniejsza niż ta wieśniara z początku i mi się odechciewa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 cze 2005, 09:51 
 
W WoW wlasnie jest niesprawiedliwosc Mark bo Alliance ma o niebo ciekawsze i fajniejsze qwesty , np chain na odnalezienie krola Stormwindu
zaczyna sie jeszcze w Deadmines i ciagnie przez chyba 8 pod questow az do Theramoore , jak zrobilem ostatni to upuscilem szczeke jak przyleciala Jaina z obstawa :] . Wszystko bylo tam zajebiscie pomyslane , logiczne
zlapalem sie na tym ze robie tego chaina zeby sie wgryzac dalej w fabule nie dla reward , horde nie ma takich questow ..no fair

widzisz ten sam produkt te same pieniadze inna jakosc rozgrywki :wink:
rozwiazaniem dla mmogow w kwestii questow co maja wplyw na swiat bylyby globalne eventy , triggerowane przez GMa , cos w stylu ending even bety gdzie swiat zalaly infernale


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 cze 2005, 10:13 
 
ja traktuje cRPG tak ja jakas ksiazke(lepsza, gorsza) albo film - czytasz, ogladasz, po pewnym czasie wracasz. Sam czekam na "bard's tale". A taki mmorpg to jest imho polaczenie kilku mediow, taki kolorowy czat co z reszta ma wiele plusow. Cos mi sie wydaje, ze zeslismy z tematu.

Sam czekam na nowa czesc sagi, ale tylko dlatego, ze potem na tym silnikiu ma powstac Fallout 3


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 06:44 
 
taki maly ot na temat silnika Morrowinda:
mod Ashes of Apocalypse - http://dynamic.gamespy.com/~sodp/aoa/modules/news/

Taki "falloutowski" swiat.
screny na NMA: http://www.nma-fallout.com/forum/album_ ... ?cat_id=76


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 10:57 
 
mi tenscreen przypomina Jedi Academy jakos..


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

***

Posty: 593
Dołączył(a): 29.07.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 13:45 
 
Na pierwszy rzut oka tak.
Ale to jest silnik morrowinda na bank , te rozmazane teksturki...
W sumei niezly pomysl wrzucic falloutowski mod do morrowinda...

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 lip 2005, 14:09 
 
Ja wiem ze to jest silnik morrowinda na bank. Ale kształty budynków bardzo przypominaja Academy.


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

**

Posty: 257
Dołączył(a): 13.03.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2005, 17:22 
 
A ja czekam na Gothica 3 <rozmarzony> Widzieliscie screeny i trailera z E3 ?? Mioooooodzio :)


_________________
Spieprzaj dziadu wymiata ! ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2005, 21:04 
 
I tak bedzie gorszy od Obliviona. :D

Ale masz racje Gothic 3 tez bedzie killerem.


_________________
Obrazek

***

Posty: 988
Dołączył(a): 6.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2005, 10:38 
 
Ale do G3 jak znam zycie bedzie potrzebny kombajn a nie komputer. :cry: :cry:


_________________
Opowiadamy historie o bohaterach, zeby pamietac ze i my mozemy byc wielcy.

**

Posty: 257
Dołączył(a): 13.03.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2005, 11:56 
 
khoga napisał(a):
Ale do G3 jak znam zycie bedzie potrzebny kombajn a nie komputer. :cry: :cry:


Z tego co czytalem to slabsze kompy tez go pociagna tyle ze na opcjach "Low".

A co do Obliviona.... Hmm, jakos klimat Morrowinda (bo tylko w ta czesc Elder Of Scrolls gralem) nie przyciagnal..... No i ogolnie nie lubie gier w ktorych wszyscy stoja i czekaja tak jakby na mnie - na glownego bohatera. W Gothicu (1 czesci) wszyscy mieli cie za robaka i byles traktowany na rowni z innymi, w 2 odslonie gry tez choc pozniej juz bardziej cie powazano. Nikt nie czekal tam na ciebie jak na zbawiciela. I to lubie ;)


_________________
Spieprzaj dziadu wymiata ! ;)

***

Posty: 593
Dołączył(a): 29.07.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2005, 12:34 
 
Cytuj:
A co do Obliviona.... Hmm, jakos klimat Morrowinda (bo tylko w ta czesc Elder Of Scrolls gralem) nie przyciagnal..... No i ogolnie nie lubie gier w ktorych wszyscy stoja i czekaja tak jakby na mnie - na glownego bohatera. W Gothicu (1 czesci) wszyscy mieli cie za robaka i byles traktowany na rowni z innymi, w 2 odslonie gry tez choc pozniej juz bardziej cie powazano. Nikt nie czekal tam na ciebie jak na zbawiciela. I to lubie

W Oblivionie to sie zmieni.
"Oblivion - NPC



Ponad tysiąc unikalnych NPC!

W Oblivionie za NPC (non-player character - postacie kierowane przez komputer) odpowiedzialny będzie system Radiant AI. Dzięki niemu każdy z NPCów będzie miał swój program zajęć 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. NPCe będą, odpowiednio do swoich celów, i środków im dostępnych - na różny sposób wypełniać swoje zadania. Np. gdy NPC będzie głodny, może kupić jedzenie na targu, pójść zjeść coś w karczmie, spróbować ukraść jedzenie od kogoś innego lub pójść do lasu i zapolować. Od początku tworzenia tego systemu, celem Bethesdy było, żeby takie rzeczy jak skradający się w Morrowindzie Fargoth (zadanie to było potężnie oskryptowane) działy się same z siebie, bez żadnych skryptów były czymś naturalnym w świecie Obliviona, co nie wymaga szczegółowego zaplanowania. A jak NPC zadecydują w jaki sposób mają działać? Każdy z nich ma przypisane specjalne zmienne determinujące wszystkie ich działania - przykłady tych współczynników to poziom socjalny, skłonność do agresji czy też odpowiedzialność. I to działa!

Teraz strażnicy będą zwracać uwagę nie tylko na nasze przewinienia, ale też na przewinienia innych NPC. Jeśli jakiś NPC spróbuje nas okraść, strażnik nie będzie się już bezczynnie przyglądał, tylko powlecze kolesia do więzienia. Co innego jeżeli uznamy się za na tyle chytrych, że spróbujemy uciec przed strażą do budynku, albo zaatakujemy bezbronnego NPC'a w jego domu - teraz postacie niezależne posiadają umiejętność przemieszczania się pomiędzy osobnymi "komórkami" (i chętnie z niej korzystają). Jak pisał Kathode (producent) w grze będzie około 1000 NPCów i wbrew pozorom, to jest wystarczająco dużo, by świat tętnił życiem (wątpię :( - MoOnRiDeR), zapowiedział też, że jeśli gra miałaby być ciekawsza, czy też fajniejsza gdyby było więcej NPC - to zrobią więcej NPC. Nie chcą po prosto mnożyć NPC tylko dla poprawienia statystyk.

Handlować można z każdym NPC w grze. Oczywiście, przekonać bogatego magnata, że potrzebny mu koniecznie i niezwłocznie worek mąki, a ty akurat (cóż za zbieg okoliczności? :)) taki posiadasz w dosyć przystępnej cenie, będzie trudno, ale nie będzie to zadanie niemożliwe. NPCe będą też handlować między sobą. Co to oznacza? Mianowicie to, że jak sprzedasz jednemu kupcowi zaklęty miecz, ten może go sprzedać jakiemuś wędrowcowi, który go sprzeda w innym mieście (a my w owym mieście szukając dobrego miecza, trafimy na swoje stare "cacko"). Wędrowiec ten może też nie dotrzeć do drugiego miasta, zginąć z ręki bandytów, a tobie przypadkiem przyjdzie walczyć z bandytą, który dzierży twój stary miecz.

Mówiło się też o NPC’ach kradnących od gracza. Twórcy postanowili wykluczyć tą możliwość jako zbyt męczącą, ale jak sami zaznaczają „nie myśl że jak zostawisz coś na ziemi, to długo tam poleży”.

NPC mają towarzyszyć nam w naszych przygodach - to już potwierdzone. Nie wiemy jak rozbudowany będzie ten element gry, ale na pewno zostanie zrobiony lepiej niż w TES 3 – na pewno jednak nie będziemy mogli dowodzić innymi NPC’ami – jak powiedział Todd „Oblivion wciąż jest grą o tobie”. Abyśmy nie czuli się pępkiem wszechświata nie tylko my będziemy awansować na wyższe poziomy, wykonywać zadania i przyłączać się do gildii - charaktery niezależne też będą to robić! Jeden z twórców wspomniał nawet, że zawsze chciał stworzyć NPC'a, który będzie podążać naszymi śladami i próbował wypełnić te same questy co my, ale zawsze się spóźni - podobno dzięki Radiant AI takie rzeczy będą całkiem wykonalne.

Podczas gdy niektórzy przyjaźni NPC będą podróżować przez las, większość ludzi spotkanych w dziczy to będą złodzieje, mordercy i wszelkiego rodzaju zbóje. Twarze NPC będą realistycznie się zmieniać w zależności od ich humoru, tego jaki jest ich stosunek do nas i paru innych czynników. Jeśli się włamiesz komuś do domu, to będzie to potem pamiętał i będzie dla ciebie niemiły, nieufny, a może nawet zaatakuje cie, jak cie zobaczy. Ponieważ NPC mają swój "program dnia", to sklepy będą o określonych godzinach zamykane i otwierane (podobnie jak to było w Daggerfallu). Podpis pod jednym ze screenów w artykule w GameStar sugeruje, że nocami na ulicach będą nawet dziwki (oferujące swe "usługi"). NPCe mają sie o wiele realistyczniej się zachowywać - np. gdy idziesz ranny przez miasto i zauważy cie uzdrowiciel, to podejdzie do ciebie i zaoferuje ci leczenie.

Nie można nie wspomnieć też o systemie konwersacji. Przede wszystkim każda linijka rozmowy będzie posiadać dubbing (podłożone głosy) (ponad 50 godzin nagranego materiału! czyli jakieś 4,5 gigabajta voiceoverów!), a co więcej sami będziemy mogli nagrywać dialogi na mikrofonie dzięki prostej funkcji w nowym CS'ie (twórcy opowiadają, że mieli sporo zabawy nagrywając próbne konwersacje - zresztą każdego chyba człowieka z Bethesdy usłyszymy w jednej co najmniej roli :)). Konsekwencją podłożonych głosów jest to, że rozmowy będą się toczyć w czasie rzeczywistym i nie tylko będziemy jak wspomniano widzieć emocje na twarzy rozmówcy, ale przewidywana jest także synchronizacja ruchu ust z wypowiadanymi słowami. Co najważniejsze - dobre informacje dla graczy, którzy mają już dość systemu rozmów "przepytaj encyklopedię" - nie wiemy, czy zniknie porozumiewanie się za pomocą słów-kluczy (raczej nie, ale wciąż nie ma pewności), ale podobno system konwersacji ma być sensowniejszy, zaś wypowiedzi NPC'ów mają być w miarę niepowtarzalne (jak powiedział BlueDev "NPC w Morrowindzie rzeczywiście byli trochę wszechwiedzący. Zresztą problem nie leżał w ilości posiadanych informacji, ale w sposobie ich przekazywania. Jako jeden z ludzi odpowiedzialnych za to chciałem Was przeprosić"). To dalej nie wszystko - prawdziwą atrakcją i rzeczą całkowicie rewolucyjną są rozmowy POMIĘDZY NPC'ami! Jak dokładnie ten aspekt AI będzie wyglądać nie wiemy, ale twórcy potwierdzają, że nie będzie to zlepek losowych wypowiedzi (jak np. w Gothicu), ale naprawdę prowadzona rozmowa dotycząca np. ostatnich wydarzeń! Rozmowy te nie będą z góry ustalone - po prostu skrypt nie będzie myśleć za NPC'ów - oni sami wybiorą czy chcą rozmawiać i o czym.

Taką rozmowę (o inwazji daedr na pobliski Kvatch) mogliśmy zaobserwować (a przynajmniej zasłyszeć o zaobserwowaniu ;)) na zamkniętej prezentacji na E3. Jedyną informacja jakiej się w efekcie dowiedzieliśmy jest to, że rozmowy pomiędzy NPC’ami nie są podpisywane na ekranie. Miejmy nadzieję, że będzie można zmienić to w opcjach.

No i kilka słów o wyglądzie NPC'ów - z pewnością będzie bardzo zróżnicowany. Każdy NPC będzie mieć określony wiek (ale nie będą się starzeć podczas gry), karnację, czy też długość włosów. Same rysy twarzy być może też będą konfigurowalne. W każdym razie - z powtarzającymi się, niewyraźnie oteksturowanymi twarzami - koniec. Aha - prawdopodobnie dalej nie zobaczymy dzieci (ale młodych NPC'ów - tak!). Niestety, ale wygląda na to, że możliwość zabijania dzieci spowodowałaby, że gra dostałaby w ESRB wysoki poziom brutalności, co równa się z mniejszym zainteresowaniem wśród niektórych grup graczy...

No cóż, ja jestem dobrej myśli :) Na pewno takiej interakcji jeszcze nie było w żadnej grze mam tylko nadzieję, że dopracują to i dopieszczą do granic możliwości. Pozostaje nam czekać na więcej więcej informacji o NPC."

Źródło: Adamantytowa Wieża

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 212 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.