mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Ten film jest prawdziwy?
a) Tak 28%  28%  [ 18 ]
b) Nie 37%  37%  [ 24 ]
c) Trudno powiedzieć 35%  35%  [ 23 ]
Liczba głosów : 65
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:13 
Cytuj  
No z tego co wiem, to maja tam zbrojenia i zelbet. Oraz pewnie duzo innych rzeczy, o ktorych nie mam pojecia.
W dodatku to sobie moze byc zabezpieczony przed wybuchami, a dokladniej wyparowywanie impaktu cisnien eksplozji, to co innego niz impakt z samolotem, wiec i tak nie byl w pelni chroniony przed czyms takim.

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:26 
Cytuj  
Niektore osoby powinny obejrzec ten film zanim sie wypowiedzą... ale to ich sprawa. Ja mysle ze to prawda i trzeba sie naprawde zastanowić o co tam mogło chodzic... Dowody są naprawdęprzekonujące.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 18:47 
Cytuj  
Shaver ten twój filmik w necie ukazał się 3 lata temu, już wtedy uważałem że to kompletna bzdura. Boeing startujący z lotniska, ludzie w kinie, migające hasła - kroniki filmowe sprzed 50-lat są lepiej technicznie zrobione.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 19:18 
Cytuj  
A masa i predkosc = sila udezenia takiego samolotu. A zelbet i ogolna konstrukcja budynku nie jest elastyczna jak kamizelka. Rozumiem ze widzisz roznice miedzy materialem elastycznym a tym co ma wlasciwosci "kruszace".


Pieszczoch zapomniałeś jeszcze o jednej sprawie:
Weź kilogram aluminiowych gwoździ owiń je w metalową folię i rzuć w ścianę - zobaczysz jaki będzie efekt.
Weź ciężarek kilogramowy i rzuć nim w ścianę - przyjrzyj się efektowi.

Samolot to nie pocisk, nie można tego porównywać.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4849
Dołączył(a): 5.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 19:57 
Cytuj  
Fajne porownanie, jakby te zastosowanie bylo bardziej w skali makro, to wszyskie samoloty na liniach lotniczych w US by byly owijane folia, w celu odbijania sie od budynkow....

****

Posty: 1775
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 23:20 
Cytuj  
Mój kumpel który mieszkał w NY powiedział że cały ten budynek został zdetonowany , był kiedyś też filmik ze strażakami i z wybuchem w środku.

Ja akurat twierdzę , że to prawda. Najbardziej mnie śmieszyło jak gonili "złych terrorystów" i pojechali do afganistanu po osamę , a potem się zgubili i zaczęli rozpierdalać irak bo było po drodzę.

Aha... facet o tym nie mówił , teraz przyszło mi na myśl w trakcie oglądania.
Jak samolot 757 mógł trafić w budynek lecąc nad trawnikiem ? Musiałby przez kilka kilometrów jak nie kilkanaście zbliżać się "do lądowania" , a samolotu tej wielkości ciężko nie zauważyć , usłyszeć. Walnąłby w tą autostradę przed pentagonem i by ją "uszkodził" lub zniszczył coś po drodze, albo ludzie by to widzieli i chętnie by o tym opowiedzieli , jacy ci terroryści są źli - a czegoś takiego nie było. Gadali wszyscy jak leciał na WTC , a kto mówił " OMFG , PLANE JUST FLEW OVER MY HEAD".

Ta cała historia to w dużej mierze kwestia wiary , ja nie lubię amerykanów i jestem w stanie uwierzyć że bush mógł to zaplanować. Ci którzy kochają baseball i amerykańskie kino będą mówić "FKING TALIBANZ"

****

Posty: 1775
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lis 2005, 23:32 
Cytuj  
Obejrzałem do końca , ten tekst to mi bardziej przypomina dyktaturę.

"albo z nami , albo z terrorystami"

w ogóle wtf ; p

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 03:44 
Cytuj  
W ufo tez wierzycie ?
A ladowanie na ksiezycu pewnie tez fejk co?

W ogole to wszystko jest spisek masonskiego polsatu tvnu i busha przeciwko polakom.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 10:51 
Cytuj  
Pieszczoch napisał(a):
Fajne porownanie, jakby te zastosowanie bylo bardziej w skali makro, to wszyskie samoloty na liniach lotniczych w US by byly owijane folia, w celu odbijania sie od budynkow....


Wiesz pieszczoch tak jak było w tym cytacie - samolot to nie czołg, może i dużo waży, ale bardziej przypomina taki worek gwoździ (do tego aluminiowych) owiniętych folią metalową i tak samo ładnie się rozpada przy uderzeniu w ścianę wyrządzając minimalne szkody.

Smolik - to było pranie mózgu, teraz na sam widok znaczka McDonalda pobiegniesz do najbliższej świątyni, wyciągniesz kałacha, rozwalisz setkę sąsiadów-chrześcijan i to wszystko w ramach walki ze znienawidzonym Bushem :D Na koniec nie zapomnij w imię walki wiadomo z kim odstrzelić sobie głowy ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 12:53 
Cytuj  
Samolot tej klasy ma tyle paliwa ze jego wybuch zrownal by z ziemia sredniej wielkosci wies


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 13:16 
Cytuj  
Na wstepie chcialbym zaznaczyc, ze fimiku ne ogladalem. Jako, ze akurat zajmuje sie dziedzina, o ktorej mowa pozwole sobie wyjasnic kilka spraw.

Samoloty sa traktowane jako konstrukcje cienkoscienne i jako takie sa swietnie przygotowane do przejmowania momentow skrecajacych dzialajacych w ich plaszczyznie jak i w plaszczyznach do niej prostopadlych. Niestety naprezenia sciskajace praktycznie nie sa przenoszone i dlatego konstrukcja taka (nawet odpowiednio uzebrowana) po uderzeniu nie przekazuje calej energii kinetycznej ((masa*predkosc^2)/2) na obiekt w ktory uderza (w stosunku takim w jakim maja sie do siebie obie masy) ale znaczna jej czesc pochlania sama konstrukcja przez deformacje.
Ani kula ani worek z gwozdziami nie jest dobrym przykladem. Lepszym bylby kubek po jogurcie zgniatany na scianie.

Co do podchodzenia do ladowania. Oczywiscie przyjeta procedura jest sciezka schodzenia w granicach 3-5 stopni i jest to uklad komfortowy i bezpieczny ale samoloty sa w stanie osiagnac prawie dowolnie duza predkosc opadania.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 13:25 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
Samolot tej klasy ma tyle paliwa ze jego wybuch zrownal by z ziemia sredniej wielkosci wies

Nie mam pojecia jak dlugo samolot lecial ale kilka danych:
1. Samolo tej klasy wazy okolo 50 ton
2. Na poklad zabiera okolo 40-50 ton paliwa
3. Zuzywa okolo 1kg/s lotu w warunkach ustalonych
4. Start, ladowanie, wznoszenie itp. oczywiscie zabiera wiecej paliwa. Latwo policzyc ile wachy mial na pokladzie znajac jego port docelowy i dotychczasowy czas lotu.
5. Nafta lotnicza ma wysoka temperature zaplonienia (zaplonienie!=zaplon). Oznacza to, ze w normalnych warunkach jest niepalna (nawet przy kontakcie z otwartym ogniem). Tego punktu nie jestem pewny, silniki nigdy nie interesowaly mnie w stopniu wiekszym niz to konieczne.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 13:37 
Cytuj  
Zychoo dobrze pisze.

Jeszcze jakbyś mógł opisz skrzydła. Tzn. zachowanie skrzydeł przy uderzeniu "dziobem" samolotu w ścianę. Moim zdaniem masa skrzydeł (w tym chyba paliwo + silniki) nie powinna być brana pod uwagę przy takim uderzeniu, ale nie jestem pewien. Tzn. chodzi o to, że skrzydła pewnie i tak się złożyły oderwały i nie dodały impetu samemu uderzeniu lub ich wkład był minimalny.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 13:47 
Cytuj  
Skrzydla (jako element) maja najwieksza mase i przy analizie wypadku ich mase przekazalbym do punktu zaczepienia. Nie wiem czy sie urwa, raczej nie sa badane na sily dziajajace w osi kadluba przeciwnie do zalozonego kierunku ruchu. Wprawdzie na pewnych katach natarcia pojawiaja sie sily umiejscowione na skrzydle, ktore 'ciagna' samolot do przodu ale nie mozna ich porownywac z tymi silami. Zalozenie, ze skrzydla pozostana w miejscu (pod warunkiem, ze nie rozerwie ich wybuch) jest jednak bezpieczniejsze z punktu widzenia wytrzymalosci budynku.


ps. Dochodze powoli do wniosku, ze to co napisalem o temperaturze zaplonienia moze byc troche bez sensu. Wiekszosc wypadkow lotniczych konczy sie wybuchem lub pozarem przeciez.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 14:13 
Cytuj  
Zychoo, sweet wytlumaczenie, jednak male sprostowanie z mojej strony wspominajac o kuli nie mialem zamiaru opisac jakie zniszczenia powoduje samolot ale jak mialy dzialac zabezpieczone sciany pentagonu - tutaj kamizelka kuloodporna. afaik dzialanie podobne, jednak spejcalista nie jestem i jezeli taki sie tu znajdzie nie bede sie z nim sprzeczal.


BTW, jeszcze se przypomnialem - czemu ludzie w ogole uwazaja ze w pentagon nie uderzyl samolot. Przeciez w wieze przypieprzyly tak samo samoloty. Zniszczenia byly duze na poczatku ? nie, dziura pozar i to wszystko. Oczywiscie byly wieksze niz w pentagonie, ale przeciez wtc bylo zbudowane dawno temu, mialo za soba przynajmniej jeden wybuch bomby o ktorym mi wiadomo. A pentagon byl wlasnie po swiezym remoncie ktory mial go przygotowac wlasnie na tego typu ataki.


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:26 
Cytuj  
Kevlar zachowuje sie tak jak sie zachowuje gdyz z punktu widzenia wytrzymalosci jest powloka tudziez plyta - tego nie jestem pewny, jednak zarowno plyty jak i powloki przy takim obciazeniu sa glownie rozciagane (scinanie jest o 3 rzedy wielkosci mniejsze), a wlokna kevlaru wysmienicie pracuja na rozciaganie i praktycznie mu sie nie poddaja.
Jak pracuje sciana budynku ze zbrojonego betonu - nie wiem. Jak bede mial dzisiaj okazje to porozmawiam z Ojcem, ktory konstruuje budynki od lat -dziestu.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:41 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
Skrzydla (jako element) maja najwieksza mase i przy analizie wypadku ich mase przekazalbym do punktu zaczepienia. Nie wiem czy sie urwa, raczej nie sa badane na sily dziajajace w osi kadluba przeciwnie do zalozonego kierunku ruchu. Wprawdzie na pewnych katach natarcia pojawiaja sie sily umiejscowione na skrzydle, ktore 'ciagna' samolot do przodu ale nie mozna ich porownywac z tymi silami. Zalozenie, ze skrzydla pozostana w miejscu (pod warunkiem, ze nie rozerwie ich wybuch) jest jednak bezpieczniejsze z punktu widzenia wytrzymalosci budynku.




no właśnie mi się wydaje, że albo skrzydła powinny się urwać (z racji tego, że cała konstrukcja samolotu w porównaniu do masy jest bardzo delikatna) albo nie powinno się ich brać pod uwagę. Nie sądzę, że energia kinetyczna jaką miały skrzydła miała szansę w jakimś znacznym procencie poprzez kadłub być przeniesiona na sam budynek i tym samym wzmocnić siłę uderzenia.
Generalnie pominąłbym skrzydła.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 15:48 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Generalnie pominąłbym skrzydła.

Intuicja nie jest tu dobrym rozwiazaniem. Moim zdaniem skrzydla zostana na swoim miejscu lub ulegna calkowitemu zniszczeniu, ale na pewno nie wolno ich marginalizowac. Z prostego powodu. Prawdopodobnie stanowia 30-40% masy samolotu. A na 'urywanie' sa dobrze obliczone.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2293
Dołączył(a): 25.12.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 16:39 
Cytuj  
Zych inzynier w poope nie wiedzialem ze taki znawca z Ciebie ziom! Po0zdr00FkA KraKoof jESSt s t0bA!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2005, 16:54 
Cytuj  
RoozTer napisał(a):
KraKoof jESSt s t0bA!

Nei KraKoof tyLk0 ViLyDż :F


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.