mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2900 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 145  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2015, 21:06 
Cytuj  
Chuj tam korpo. Dzisiaj rano wpadam, do roboty, a w miejscu gdzie zazwyczaj sa spotkanie designowe, cały kurwa stół puszek po piwie i pare butelek po wodzie :D.

Eh, nie ma to jak "praca" do 24 lol :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2015, 21:20 
Cytuj  
ghul napisał(a):
Fajny post. Ogolnie w dzisiejszych czasach pomysl 'wyklepie appke/gre i bede sprzedawal za gruby $$$' jest juz tak samo realny jak 'wyklepie stronke i bede mial gruby $$$ z reklam etc.'. Te czasy juz minely dla mobilnych tak jak minely dla www lata temu.

Jak ktos sie chce zalapzac na nowy boom i zarobic na amatorskich appkach to mysle ze za klika lat pewnie bedzie boom na wearables (jak troche sie rozwina).


Na chwile obecna wydaje mnie sie średnio realne wyklepać coś dobrego samemu.
Widać, że już od jakiegoś czasu jest to gra zespołowa niż indywidualna.

Dziś kolejny code review, niemal bez uwag 8) I chyba nabieram tempa.

http://www.slate.com/articles/technolog ... ingle.html
patent na język? pojebało.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2015, 21:33 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
ghul napisał(a):
Fajny post. Ogolnie w dzisiejszych czasach pomysl 'wyklepie appke/gre i bede sprzedawal za gruby $$$' jest juz tak samo realny jak 'wyklepie stronke i bede mial gruby $$$ z reklam etc.'. Te czasy juz minely dla mobilnych tak jak minely dla www lata temu.

Jak ktos sie chce zalapzac na nowy boom i zarobic na amatorskich appkach to mysle ze za klika lat pewnie bedzie boom na wearables (jak troche sie rozwina).


Na chwile obecna wydaje mnie sie średnio realne wyklepać coś dobrego samemu.
Widać, że już od jakiegoś czasu jest to gra zespołowa niż indywidualna.

Dziś kolejny code review, niemal bez uwag 8) I chyba nabieram tempa.

http://www.slate.com/articles/technolog ... ingle.html
patent na język? pojebało.

U mnie w firmie, pare osob wyklepalo samodzielnie gry w UE4. Nie sa to jakieś megahity, ale zrobili i wydali (;.
I nie tych gier nie wyklepali programisci tylko designerzy :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2015, 21:37 
Cytuj  
i wcale nie są no-lifami? ;)

No ja bym pewnie część stuffu musial kupic, jakies arty czy inne chuje muje ;)


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2015, 23:07 
Cytuj  
Największy problem to własnie asety cała reszta teraz jeśli robisz coś generic title jest naprawdę dostępna out of the box w silniku.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 2 lip 2015, 17:03 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Java Dev Matt (calkiem spoko gosc) na temat - '2 miesiące po wydaniu pierwszej gry mobilnej na androida – statystyki i wnioski'
http://www.javadevmatt.pl/2-miesiace-po ... i-wnioski/

Fajny post i gościu ma fajny kanał, ale napisać kod do takiej gry to można w tydzień, więcej pracy poszło na art(imo jak na mobile to art jest 10/10).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 10:11 
Cytuj  
Ktoś wie jaki jest mniej więcej rozkład w większych projektach growych jesli chodzi o programiści/designerzy/graficy?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 15:43 
Cytuj  
przy produkcji Gears of War było 1/3


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 21:16 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ktoś wie jaki jest mniej więcej rozkład w większych projektach growych jesli chodzi o programiści/designerzy/graficy?

Nie ma reguły. W kazdym razie programistow jest zazwyczaj mniej:
1. Wiecej nie potrzeba.
2. Bo ciezko znalesc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 21:18 
Cytuj  
brak zmyslu plastycznego jest ciezki do obejscia , co z tego ze oprogramujesz logike , AI itd jak nie zrobisz grafiki ? :wink:


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 22:03 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
brak zmyslu plastycznego jest ciezki do obejscia , co z tego ze oprogramujesz logike , AI itd jak nie zrobisz grafiki ? :wink:

Nie prawda.
W duzej mierze armia grafikow, ktorzy sa tylko dobrzy jest wystarczajca. Oni maja produkowac assty na mase wedlug konceptow. Od zmyslu plastycznego to sa koncepciarze.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 22:03 
Cytuj  
Ja mam coś takiego. Perfect Corel, pakiet Adobe (większość się nauczyłem sam jako drukarz i po części miałem szkolenie) natomiast jak juz mam zrobić grafikę to jestem blady. Oczywiście proste projekty na luzie ale zmysł artystyczny bardzo pomaga w tej dziedzinie (mowa o zaawansowanych projektach). Zasada działania programów graficznych w druku cyfrowym bardzo się poprawiła. Wszystko stało się more compatible, nawet programy do ripu i druku są juz robione na zasadzie Corela i krzywych. Kiedyś tego nie było a pracuje w branży 12 lat.

Miałem szwagra który był po ASP i to co odpierdalał w shopie przechodziło pojęcie. Aldzia dobrze prawi. Nawet kiedyś wtopilem bo odszedłem z mojej firmy i poszedłem pracować jako grafik do innej. Rynek mnie zweryfikował momentalnie. Na szczęście mogłem wrócić i nie spaliłem mostów za sobą.

@inside
Być może masz rację. Ja się opieram na swoim doświadczeniu natomiast nie wyobrażam sobie siebie na takim stanowisku nawet jak umiem perfekcyjnie Adobe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 22:59 
Cytuj  
kreatywny grafik jest bezcenny


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 9 lip 2015, 23:16 
Cytuj  
embe napisał(a):
kreatywny grafik jest bezcenny


this.

W mieście gdzie mieszkam (75k ludności), jest kilka agencji reklamowych i drukarni, dobry grafik z konkretnym CV dostanie tutaj 3,5-4k na łapkę. Mając naprawdę poczucie artystyczne w większych miastach można mieć piękny szmalec.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2015, 05:29 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Ja mam coś takiego. Perfect Corel, pakiet Adobe (większość się nauczyłem sam jako drukarz i po części miałem szkolenie) natomiast jak juz mam zrobić grafikę to jestem blady. Oczywiście proste projekty na luzie ale zmysł artystyczny bardzo pomaga w tej dziedzinie (mowa o zaawansowanych projektach). Zasada działania programów graficznych w druku cyfrowym bardzo się poprawiła. Wszystko stało się more compatible, nawet programy do ripu i druku są juz robione na zasadzie Corela i krzywych. Kiedyś tego nie było a pracuje w branży 12 lat.

Miałem szwagra który był po ASP i to co odpierdalał w shopie przechodziło pojęcie. Aldzia dobrze prawi. Nawet kiedyś wtopilem bo odszedłem z mojej firmy i poszedłem pracować jako grafik do innej. Rynek mnie zweryfikował momentalnie. Na szczęście mogłem wrócić i nie spaliłem mostów za sobą.

@inside
Być może masz rację. Ja się opieram na swoim doświadczeniu natomiast nie wyobrażam sobie siebie na takim stanowisku nawet jak umiem perfekcyjnie Adobe.

Mowisz o sytuacji idealnej a ja mowie jak to faktycznie wyglada. Do klepania modeli 3D nie potrzeba, zadnego talentu, tylko skila, ktorego mozna sie nauczyc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 10 lip 2015, 07:10 
Cytuj  
inside znasz jakies kobiety programistki ? , te naprawde dobre ofc ;)

ciekaw jestem jak sie przedstawia demografia na tym polu a ty sporo wiesz na temat jebania kodu


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2015, 07:55 
Cytuj  
To że brak grafików po szkole artystycznej to wynik czasów, jebanie kodu jest ważniejsze, kto by tam chodził na śmieszne mazianie po płótnie, a potem się okazuje że po pół roku szukania trafia się jeden konkretny, który ma dziesięć podobnych ofert i za 5k nie będzie robił, jebacza kodu weźmie się za 2k, a jak mu się nie podoba to jest kolejka innych.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lip 2015, 08:31 
Cytuj  
embe napisał(a):
To że brak grafików po szkole artystycznej to wynik czasów, jebanie kodu jest ważniejsze, kto by tam chodził na śmieszne mazianie po płótnie, a potem się okazuje że po pół roku szukania trafia się jeden konkretny, który ma dziesięć podobnych ofert i za 5k nie będzie robił, jebacza kodu weźmie się za 2k, a jak mu się nie podoba to jest kolejka innych.

co ty pieprzysz :lol:


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2015, 09:08 
Cytuj  
embe ma swój świat


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 lip 2015, 09:23 
Cytuj  
ale to, ze wiekszosc grafikow dzisiaj uczy sie tego co wymaga rynek bez wizji artystycznej to prawda.

to samo jest z konsolami, lepiej robic papke dla mas niz wypas na pc, a po co na pc gdzie jest piractwo, jak mozna zrobic w 30 fpsach gowno i zarobic miliony.

dzisiaj kazdy chce jak najszybciej sie czegos nauczyc i przez 20 lat robic non stop to samo on pon-pt w godzinach pracy, a zmyslk artystyczny zostawic z boku bo na kiego wala go miec skoro jest nie potrzebny. wiekszosc pracodawcow w ogole nie docenia ludzi artystow grafikow, a jak juz taki pracownik ma jakies wymagania i sie ceni to wielki foch dlaczego chcesz tak duzo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2900 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123 ... 145  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.