mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 458 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 00:56 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
FN Fal to assault rifle/chinese, etc. w poprzednich falloutat FN to byl chyba jedyny assault rifle.

Pulse Rifle/Pistol, to nie sa lasery?

HK mp5 jakos nie brakuje, nigdy go specjalnie nie uzywalem. 10mm auto robil wystarczajaca kare ;]

BOZAR, fakt, jak sie dostalo bozara to F2 nabieral tempa. Dziwne troche ze nie wrzucili tej broni.
Gaussa brakuje bo poprostu niszczyl wszystko na swojej drodze.

Broni nie jest 'za malo'. Arsenal ktory jest w zupelnosci wystarcza zeby sobie fajnie pograc. To ze pomineli kultowe pukawki jak bozar czy gauss jest minusem, ale napewno nie takim aby dyskredytowac gre.


Broni jest zdecydowanie mniej:
fo: combat shotgun, CAWS, jackhammer
fo3: 1 combat shotgun

fo: minigun, avenger, vindicator
fo3 : minigun

fo: light support weapon, bozar, m60
fo3: nic

fo: laser pistor (upgradeable), magneto-laser pistol, plasma pistol (upgradeable), solar, pulse pistol, laser rifle (upgradeable), plasma rifle, turbo plasma rifle, pulse rifle, laser gattling
fo3: laser pistol, laser rifle, plasma rifle, laser gattling

fo: 10mm smg, grease gun, tommy gun, GE11, GE11E, p90
fo3: 10mm smg

fo: .223 pistol, desert eagle? , needler + reszta pistols
fo3: reszta pistols

Jak sie gra stricte small guns to nie jest tak zle bo tej broni jest najwiecej.
Ale energy weapons ktore nie sa juz imba i da sie zdobyc stosunkowo wczesnie sa nudne bo przez 3/4 gry mozna sobie wybrac miedzy laser pistolem a laser rifle. To samo big guns, nie chce mi sie robic postaci ktora bedzie biegac przez cala gre z jednym minigunem (nuda).

Pozatym bronie sa dziwnie zbalansowane. Minigun z jakiegos powodu kosi w realtime a w VATS jak nie critnie to ledwo co podrapie, a dmg na oko zdecydowanie mniejszy niz hunting rifle czy chinski kalasz.

I to zdecydowanie zmniejsza replayability imo. A najbardziej boli ze dodac wiecej broni to niewielki problem, gdyby nie ten niesmak to FO3 bylby lepszy pod kazdym wzgledem od poprzednich czesci.

Cytuj:
Co do walki to wolalbym stanowcze rozgraniczenie - albo pseudo tactic z points albo shooter. A tu takie chujwieco.


Byle nie pseudo tactic, w poprzednich falloutach szlo zansac podczas niektorych banalnych walk z duza iloscia przeciwnikow.
VATS ftw pomijajac slabe fatality, crit z bursta w starcyh fo > slaby ragdoll i odpadajace konczyny.


Ostatnio edytowano 10 lis 2008, 01:04 przez exodus, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 01:03 
Cytuj  
Postal napisał(a):
czy komus tez sie nie podoba walka w tej grze?

no i animacja gorsza niz w war ;/ myslaem ze gorzej byc juz nie moze a tu popatrz

Obrazek
Zgin trollu.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 01:14 
Cytuj  
jedyne czego mi bedzie brakowalo to szurikenow dla mojego ninjy ;-p
a tak na powaznie to sprawdze po skonczeniu z czystej ciekawosci czy w ogole melee/unarmed ma sens. bo niestety z tego co widze to zadnego, chyba, ze jako dodatek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 01:17 
Cytuj  
Fakt, broni jest mniej, ale jesli chodzi o typy jako takie to nie jest zle.

Co do roznych odmian, to zdaje sie ze kazdy typ broni ma conajmniej jeden 'unikalny' egzemplarz. Np Xiang-costam rifle, ktory jest upgrejdem Chinese rifle, 'Fisto!' ktory jest upgradem power fista.
Do shotgunow dochodzi jeszcze sawed-off.

Snajperki sa conajmniej dwie.

Do tego crafty typu dart gun, deathclaw claw, kebab, railway rifle, granaty, miny.

Slusznie ktos tu zauwazyl ze problemem jest to ze do energy weapons dochodzi sie w miare wczesniej, a heavy guns nie sa jako stopien naturalnej ewolucji, a jako alternatywny skill. Faktycznie przechodzenie gry z minigunem to fail, zwlaszcza ze to dosyc rzadka bron jest, i trudno ja naprawiac w porownaniu do chociazby combat shotguna.

Zeby bylo smieszniej, do tej pory nie widzialem zadnego gatling lasera w stanie 'wolnym', tylko NPCe z nimi chodza. Bede chyba musial popelnic mord na jednym znajomym scavengerze.. tylko czym to pozniej naprawic? ;]

W ogole system naprawiania sprzetu jest porazkowy. Czesto sprzet musi byc identyczny zeby cos naprawic, niekompatybilnosc power armora z enclae power armor to juz w ogole bieda. Rozumiem ze tesla armor jest inny, ale panowie z Beth troche przesadzili.

Either way, gra sie fajnie, a kawalki lore rozrzucone po swiecie w kartkach, nagraniach i terminalach sa naprawde fajne.

Zobaczymy co z tej gry wyrosnie po kilku patchach.

Moze przestanie mi sie crashowac co godzine? ;]


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 08:04 
Cytuj  
Cytuj:
Broni jest zdecydowanie mniej:
fo: combat shotgun, CAWS, jackhammer
fo3: 1 combat shotgun


F3
-Combat Shotgun
-Sawed Off Shotgun
-The Kneecapper
-The Terrible Shotgun
-Railway Rifle

Cytuj:
fo: minigun, avenger, vindicator
fo3 : minigun


F3
-Minigun
-Vengance
-Eugene

Cytuj:
fo: light support weapon, bozar, m60
fo3: nic


Tu niech będzie. Choć wrzuciłbym w tą kategorię Rock-It Launcher.

Cytuj:
fo: laser pistor (upgradeable), magneto-laser pistol, plasma pistol (upgradeable), solar, pulse pistol, laser rifle (upgradeable), plasma rifle, turbo plasma rifle, pulse rifle, laser gattling
fo3: laser pistol, laser rifle, plasma rifle, laser gattling


F3
-Laser Pistol
-Smuggler's End
-Protectron's Gaze
-Plasma Pistol
-Colonels Autumn's Laser Pistol
-Alien Blaster
-Laser Rifle
-Wazer Wiffle
-Plasma Rifle
-A3-21 Plasma Rifle
-Firelance
-Gatling Laser

Cytuj:
fo: 10mm smg, grease gun, tommy gun, GE11, GE11E, p90
fo3: 10mm smg


Tu też niech będzie.

Cytuj:
fo: .223 pistol, desert eagle? , needler + reszta pistols
fo3: reszta pistols


Gwoli ścisłości

F3
-.32 Pistol
-Silenced 10mm
-10mm
-Zhu Rong v418 Chinese Pistol
-'44 Magun
-Scoped '44 Magun
-Blackhawk


Mogę się zgodzić że broni jest mniej niż w F2 (bo większości tych broni które wymieniłeś nie ma w jedynce) to nie zgodzę się że jest ich mało.

***

Posty: 502
Dołączył(a): 13.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 10:37 
Cytuj  
Motopompa napisał(a):
Wlasnie ukonczylem main quest.Hoooooouuuuaaaaaaa, co za walka.


A po ukonczeniu main questa mozna kontynuowac gre czy wywala do menu?


_________________
A man who knows he is a fool is not a great fool.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 10:46 
Cytuj  
Wywala, I to jest faktycznie wielki fail ze strony bethesdy.

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 10:48 
Cytuj  
Cashasty napisał(a):
Grałem ponad 20h i miałem jednego crasha.

Ja ze swoim new friendem ;) :


ObrazekObrazek


lepiej zwolnij z main questem bo zaraz ci sie gra skonczy

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 11:02 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Wywala, I to jest faktycznie wielki fail ze strony bethesdy.

W obu opcjach zakonczenia?


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 11:10 
Cytuj  
W obu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 11:55 
Cytuj  
Moje skromne zdanie:
Balans broni jest beznadziejny, lasery dostajesz na starcie i są do dupy, heavy gunsy ciężko dostać więc się psują i jest dość mało ammo do nich. Już nie mówiąć o tym, że minigun zadaje jakiś śmieszny dmg. Do niczego się nie nadaje. Tak samo jak frag mines zresztą. Więcej roboty niż efektu. Strzał z hunting rifle więcej potrafi zabrać niż mina, co to ma być?

Naprawianie broni - fajna rzecz, szkoda, że jak ktoś wcześniej powiedział masz power armora innej frakcji i już swojego nie naprawisz. Plus, że ciuchy dodają do lockpicków, charyzmy itd. Jest sens w mieście przebierać się na przykład w garnitur czy pidżamę.

Ktoś tu zadał pytanie czy da się grać meele/unarmed. Jasne, że się da ja pół gry naparzam meele. Mam młot Tenderizer , jak coś to biorę buffout+psycho+med-x i rozwalam każdego. Wychodzi super robot, biegam naokoło niego i naparzam, nawet mnie nie draśnie. Tak samo mogę rozwalić 3/4 wszystkich przeciwników non-meele o ile nie stoją gdzieś na dachach.

Wybuchowe głowy i ramiona od uderzeń pięści, czy ucięcie głowy strzałem z pistoletu jest dla mnie czymś niepojętym. Po 5 minutach gry znudziły mi się te efekty. W starych falloutach kolesie inaczej ginęli od laserów, inaczej od szotganów i inaczej od miniguna. Mamy 2008 i duży krok w tył.

Frakcje są słabo rozwiązane, poprostu.
Radio jest OK, trochę się za dużo powtarza, ale ma klimat, tak jak muzyka.
Ograniczenie do 20 poziomu to pomyłka, ale w sumie i tak na 20 to niema w co statsów ładować.

To, że niemożna kontynuować gry po jej zakończeniu to minus (szczególnie, że łatwo można się zagolopować).

Questy są w miarę rozbudowane i ciekawe. Jest ich mało ale lepsze to niż gdybym miał robić "zabij 10 supermutantów".

Kasa jest niczym w tej grze.

Ogólnie za dużo łażenia i strzelania jak dla mnie. A shooter to jest słaby. Już w mass efekcie strzelanie dawało mi więcej frajdy.

Ta gra jest niedopracowana jak dla mnie. Naprzykład akcja z szeryfem co ginie w środku knajpy, ty zabijasz morderce a ludzie w lokalu nic. Zero nowych opcji dialogowych. Rozbierasz szeryfa do naga i nic. "Co słychać w mieście" "A nic nowego jak zawsze".
Plus, że jak coś ukradniesz i Cię złapią to Ci to zabierają albo jak są bardziej nerwowi to strzelają, ale jakby tego nie było to to dopiero byłaby porażka.
No i super mutanty, wszędzie ich pełno. Już radscorpiony są wyżej w hierarchii przeciwników. Biega sobie taki 3 metrowy mutant z HUNTING RIFLE, które wygląda w jego rękach jak zabawka. Ja go tłukę młotem a ten sobie przeładowuje. Z buta by mi więcej dmg zadał...


Podsumowując, 8/10. No i to nie jest godny następca fallout i tyle. Może czwórka, która pewnie wyjdzie szybciej niż się zorientujemy (a dodatek to na pewno) będą lepsze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 12:47 
Cytuj  
Cytuj:
lasery dostajesz na starcie i są do dupy


Imho twój energy weapons skill jest do dupy i tyle.

Cytuj:
Do niczego się nie nadaje.


Tak jak w poprzednich falloutach zresztą...

Cytuj:
Strzał z hunting rifle więcej potrafi zabrać niż mina, co to ma być?


Pierdolisz :) Mam 100 w Energy Weapons i z 100% naprawionego Plasma Rifle zadaję mniej dmg niż od miny (75 vs 47). Choć faktycznie są trochu słabe.

Cytuj:
Jest sens w mieście przebierać się na przykład w garnitur czy pidżamę.


No bo właśnie piżama może mieć więcej charyzmy, ergo dać ci większą szansę w "spicz czelendż" podczas dialogu.

Cytuj:
W starych falloutach kolesie inaczej ginęli od laserów, inaczej od szotganów i inaczej od miniguna.


No tjaaa, bo jak strzelając z miniguna 5 przeciwników pod rząd padało trzęsąc się na ziemię bez główki i lewej rączki to jest krok naprzód :)


---

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=128

Fajny mod. Tury-wannabe czyli walczymy cały cza w VATS :)

****

Posty: 1889
Dołączył(a): 13.10.2006
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 13:40 
Cytuj  
Tak powinno wygladac przyjecie urodzinowe :]
http://www.youtube.com/watch?v=Y9gBtV-Fep0


_________________
Obrazek

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 17:11 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Moje skromne zdanie:
Balans broni jest beznadziejny, lasery dostajesz na starcie i są do dupy, heavy gunsy ciężko dostać więc się psują i jest dość mało ammo do nich. Już nie mówiąć o tym, że minigun zadaje jakiś śmieszny dmg. Do niczego się nie nadaje. Tak samo jak frag mines zresztą. Więcej roboty niż efektu. Strzał z hunting rifle więcej potrafi zabrać niż mina, co to ma być?

Naprawianie broni - fajna rzecz, szkoda, że jak ktoś wcześniej powiedział masz power armora innej frakcji i już swojego nie naprawisz. Plus, że ciuchy dodają do lockpicków, charyzmy itd. Jest sens w mieście przebierać się na przykład w garnitur czy pidżamę.

Ktoś tu zadał pytanie czy da się grać meele/unarmed. Jasne, że się da ja pół gry naparzam meele. Mam młot Tenderizer , jak coś to biorę buffout+psycho+med-x i rozwalam każdego. Wychodzi super robot, biegam naokoło niego i naparzam, nawet mnie nie draśnie. Tak samo mogę rozwalić 3/4 wszystkich przeciwników non-meele o ile nie stoją gdzieś na dachach.

Wybuchowe głowy i ramiona od uderzeń pięści, czy ucięcie głowy strzałem z pistoletu jest dla mnie czymś niepojętym. Po 5 minutach gry znudziły mi się te efekty. W starych falloutach kolesie inaczej ginęli od laserów, inaczej od szotganów i inaczej od miniguna. Mamy 2008 i duży krok w tył.

Frakcje są słabo rozwiązane, poprostu.
Radio jest OK, trochę się za dużo powtarza, ale ma klimat, tak jak muzyka.
Ograniczenie do 20 poziomu to pomyłka, ale w sumie i tak na 20 to niema w co statsów ładować.

To, że niemożna kontynuować gry po jej zakończeniu to minus (szczególnie, że łatwo można się zagolopować).

Questy są w miarę rozbudowane i ciekawe. Jest ich mało ale lepsze to niż gdybym miał robić "zabij 10 supermutantów".

Kasa jest niczym w tej grze.

Ogólnie za dużo łażenia i strzelania jak dla mnie. A shooter to jest słaby. Już w mass efekcie strzelanie dawało mi więcej frajdy.

Ta gra jest niedopracowana jak dla mnie. Naprzykład akcja z szeryfem co ginie w środku knajpy, ty zabijasz morderce a ludzie w lokalu nic. Zero nowych opcji dialogowych. Rozbierasz szeryfa do naga i nic. "Co słychać w mieście" "A nic nowego jak zawsze".
Plus, że jak coś ukradniesz i Cię złapią to Ci to zabierają albo jak są bardziej nerwowi to strzelają, ale jakby tego nie było to to dopiero byłaby porażka.
No i super mutanty, wszędzie ich pełno. Już radscorpiony są wyżej w hierarchii przeciwników. Biega sobie taki 3 metrowy mutant z HUNTING RIFLE, które wygląda w jego rękach jak zabawka. Ja go tłukę młotem a ten sobie przeładowuje. Z buta by mi więcej dmg zadał...


Podsumowując, 8/10. No i to nie jest godny następca fallout i tyle. Może czwórka, która pewnie wyjdzie szybciej niż się zorientujemy (a dodatek to na pewno) będą lepsze.



pierwsza krytyka z ktora sie w pelni zgodze :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 19:24 
Cytuj  
lol bo ktos ruszy swieta krowe i odrazu krzyk :P jak sie skarzylem ze sytem walki jest do dupy to mnie od trolli wyzywano! ogolnie gra na 6/10

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 20:28 
Cytuj  
nu skonczylem. 45h lvl23. calkiem si.
chyba trzeba odkurzyc bioshocka i sie zabrac na powaznie za niego :-)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 20:45 
Cytuj  
...
z tego co sie orientuje wklejalem wczesniej mod'a, ktory podnosi cap'a.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 lis 2008, 22:39 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Moje skromne zdanie:
Balans broni jest beznadziejny, lasery dostajesz na starcie i są do dupy, heavy gunsy ciężko dostać więc się psują i jest dość mało ammo do nich. Już nie mówiąć o tym, że minigun zadaje jakiś śmieszny dmg. Do niczego się nie nadaje. Tak samo jak frag mines zresztą. Więcej roboty niż efektu. Strzał z hunting rifle więcej potrafi zabrać niż mina, co to ma być?


Wlasnie sie domyslilem ze skille wplywaja na dmg, wiec teoretycznie masz po prostu malo demolition. Kwestia dyskusyjna czy to ma sens.

Cytuj:
Naprawianie broni - fajna rzecz, szkoda, że jak ktoś wcześniej powiedział masz power armora innej frakcji i już swojego nie naprawisz.


Z jednej strony logiczne bo PA roznia sie sporo od siebie jezeli chodzi o lore, natomiast skoro nie roznia sie statami to brak mozliwosci naprawiania rzeczywiscie wkurza.

Cytuj:
Wybuchowe głowy i ramiona od uderzeń pięści, czy ucięcie głowy strzałem z pistoletu jest dla mnie czymś niepojętym. Po 5 minutach gry znudziły mi się te efekty. W starych falloutach kolesie inaczej ginęli od laserów, inaczej od szotganów i inaczej od miniguna. Mamy 2008 i duży krok w tył.


Niestety, tutaj troche dupa.

Cytuj:
Ograniczenie do 20 poziomu to pomyłka, ale w sumie i tak na 20 to niema w co statsów ładować.


W fo2 afaik na 24 dostawales "i win" perki i levelowac raczej nie bylo sensu wiec co za roznice ci robi pare leveli, zreszta caly system zostal przebudowany wiec cap to tylko maly wrzod w oceanie pozytywnych zmian.

Cytuj:
Kasa jest niczym w tej grze.


Bo to fallout.

Cytuj:
Ogólnie za dużo łażenia i strzelania jak dla mnie. A shooter to jest słaby. Już w mass efekcie strzelanie dawało mi więcej frajdy.


Tu sie nie zgodze, w obu tytulach AI kuleje i walka jest malo atrakcyjna al

Cytuj:
Ta gra jest niedopracowana jak dla mnie. Naprzykład akcja z szeryfem co ginie w środku knajpy, ty zabijasz morderce a ludzie w lokalu nic. Zero nowych opcji dialogowych. Rozbierasz szeryfa do naga i nic. "Co słychać w mieście" "A nic nowego jak zawsze".


Jezeli masz pomysl jak przewidziec i zaimplementowac kazda z miliona akcji jakie player moze wykonac w grze zeby bylo super realistycznie to postnij to na forum besthedy zamiast sie czepiac.
FO nigdy nie blyszczal jezeli chodzi o niedorzecznosci, w fo2 dalo sie bez problemu wyniesc super technologie z tajnej bazy bedac pastuchem.

Cytuj:
No i super mutanty, wszędzie ich pełno. Już radscorpiony są wyżej w hierarchii przeciwników. Biega sobie taki 3 metrowy mutant z HUNTING RIFLE, które wygląda w jego rękach jak zabawka. Ja go tłukę młotem a ten sobie przeładowuje. Z buta by mi więcej dmg zadał...


Mutanty sa weak bo nie nosza mocnych broni imo, latwe do naprawienia.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 11 lis 2008, 00:04 
Cytuj  
Cytuj:
Tu sie nie zgodze, w obu tytulach AI kuleje i walka jest malo atrakcyjna al

czy w grze w ktorej walka to 70% zabawy pisanie ze jest nie atrakcyjna i upieranie sie ze gra jest super , nie jest jak strzelenie sobie w stope ? -_-'

jak zaczynalem ge mysle sobie ... wykoksuje small arms bo trzeba tym trafic , a jak dostane miniguna to przeciez to sra tyle pestek ze nawet jak trafi co 10 to bedzie swietna zabawa ... dostalem miniguna i ledwie co tym skorpiona zabilem :< mysle se kurwa swietnie ;| ... a z eagla z lunetka wszystko pada po 3 strzalach (small arm na 80 b arms na 30)

edit : i odnosnie tej akcji z szeryfem ... to tez bylem zazenowany , nie wiedzialem czy to jakis bug ze tak po prostu kill na srodku gospody i juz ... kazdy spojrzal przez ramie i z powrotem do swojego piwka wraca ? ... to nie jest jedna z miliona akcji jakie gracz moze wykonac ... tylko brak logicznego zakonczenia jednego z pierwszych questow

edit2 pozatym mam wrazenie ze duskusja schodzi na niewlasciwy tor... nie chodzi tu o wytykanie bledow f2 (gry jak by nie patrzec wiekowej) i tym samym usprawiedliwiac niedorobki f3; wzrost cyferki powinien niesc ze soba cos wiecej niz poprawe grafy etc (co jest niemal oczywiste) w grze kandydujacej na godnego nastepce legendarnego f2 ;] hehe :)

e3 pozatym mysle ze dodatkowe lvle i frakcje zostawili sobie po prostu na dodatki - ezy money

e4 AI wrogow najbardziej kuleje z minami , rzucasz mine , i cofasz sie , wrog zawsze podchodzi po lini prostej, o ile w przypadku skorpionow, mrowek itd bylo by to normalne o tyle w walce z humanoidami rzuca sie w oczy


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 11 lis 2008, 00:28 
Cytuj  
Cytuj:
Cytuj:
Ogólnie za dużo łażenia i strzelania jak dla mnie. A shooter to jest słaby. Już w mass efekcie strzelanie dawało mi więcej frajdy.


Tu sie nie zgodze, w obu tytulach AI kuleje i walka jest malo atrakcyjna al


W mass efekcie miałeś coś co się nazywa dynamiką. Wychylanie się zza barierki i takie tam. W sumie kwestia gustu.

Cytuj:
Cytuj:
Ta gra jest niedopracowana jak dla mnie. Naprzykład akcja z szeryfem co ginie w środku knajpy, ty zabijasz morderce a ludzie w lokalu nic. Zero nowych opcji dialogowych. Rozbierasz szeryfa do naga i nic. "Co słychać w mieście" "A nic nowego jak zawsze".


Jezeli masz pomysl jak przewidziec i zaimplementowac kazda z miliona akcji jakie player moze wykonac w grze zeby bylo super realistycznie to postnij to na forum besthedy zamiast sie czepiac.
FO nigdy nie blyszczal jezeli chodzi o niedorzecznosci, w fo2 dalo sie bez problemu wyniesc super technologie z tajnej bazy bedac pastuchem.


No dobra ale Fallout to STARA gra, stwierdzić ze coś w F3 jest ok bo w F2 i tak było gorzej to najgorszy argument jakiego można użyć.
Poza tym scena którą przytoczyłem zdarza się na początku gry i nie jest to jakieś mało prawdopodobne zdarzenie, tylko coś co prawie każdy gracz zrobi albo przynajmniej sprawdzi co by się stało jakby nagadał dla szeryfa. Zauważ, że w przypadku śmierci taty jego syn daje Ci klucz na chatę więc to jednak przewidzieli, ale już dla innych postaci to im się nie chciało dodać dialogów.

Cytuj:
Cytuj:
No i super mutanty, wszędzie ich pełno. Już radscorpiony są wyżej w hierarchii przeciwników. Biega sobie taki 3 metrowy mutant z HUNTING RIFLE, które wygląda w jego rękach jak zabawka. Ja go tłukę młotem a ten sobie przeładowuje. Z buta by mi więcej dmg zadał...


Mutanty sa weak bo nie nosza mocnych broni imo, latwe do naprawienia.
[/quote]

Po pierwsze combat w tej grze jest taki, że co by im niedali to by nie zrobiło dużej różnicy. Po drugie skoro to takie proste to czemu tego nie zrobili? Bo skopali trochę tą grę i tyle. Dali ciała jak to się mówi. Jakby im się chciało to byłaby zajebista gra. No ale wiadomo terminy gonią. Nie mówię, że jest zła ale mogłaby być lepsza. Po prostu.
Czekam na fajne mody, gdzie amunicja nie będzie leżała za co drugim zakrętem i w co drugim biurku, szafce i w każdym sejfie,a jakby zaczęła trochę ważyć to co to by dopiero było.

Gdzie są questy w stylu gra z radscorpionem w szachy? Został poruszony w tym temacie wątek zróżnicowania broni, pomijając fakt, że arsenał prezentuje się smutnie(odliczając pojedyncze egzemplarze named broni) to gdzie zróżnicowanie amunicji?
Uzależnienia od prochów, czy napromieniowanie to żart. Do questa z książką gdzie miałem zdobyć 600 rada, to stanąłem sobie na bombie i poszedłem na spacer. Wróciłem mój typ miał ponad 800 i jakoś wcale nie wyglądał na schorowanego.
Uszkadzanie kończyn tak samo, rozwalisz dla typa obie nogi a i tak będzie biegał szybciej od Ciebie. Dostaniesz granata i masz cripple wszystkie kończyny? Weź jednego stimpaka i po sprawie.

Może i przesadzam ale z fanboyami "trójki" bo widzę , że paru tutaj jest, to mogę tak w nieskonczoność. 8/10 i tyle. I tak dużo :]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 458 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.