mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 138
Dołączył(a): 27.01.2003
Offline
PostNapisane: 19 cze 2006, 04:19 
Cytuj  
Mam pytanie,
czy uwazacie siebie za uzaleznionych od wow'a??
gram w ta gre od ponad roku i nie uwazalem siebie za uzaleznionego... do niedawna:PP
wyjechalem za ocean za chlebem i pierwsza rzecz jaka zrobilem zamiast aglosic sie do pracodawcy to sprawdzenie czy mam neta w nowym miejscu zamieszkania(heh niema to jak 11 mb za free:D ) i czy na zdobycznym notebook uciagnie wow'a:D:D i dzisiaj zamiast zwiedzac miasto w ktorym przyszlo mi mieszkac siedze w dusznym pokoju i mecze wow'a:D
Jezeli mmacie podobne doswiadczenia, spostrzezenia podzielcie sie nimi w tym topicu.



peace out.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2006, 05:57 
Cytuj  
Uzależnony nie. Jak Jak mam okazje wywrwac się w ciekawe miejsce do zwiedzania to to zrobie :D. A że ostatnio prawie od wowa nie wstawałem to ców. Uprałem się że w 4 dni zrobie 10leveli...(+rank+instancje).


Posty: 15
Dołączył(a): 22.05.2006
Offline
PostNapisane: 19 cze 2006, 06:34 
Cytuj  
szczerze? to uwazam sie za uzaleznionego :) moze nie tak strasznie ze nie moge bez wowa zyc ale jednak ta gra zjada mi mnostwo czasu, co prawda zawsze znjade czas by wyskoczyc gdzies z kumplami i nie zapomniałem jeszcze jak pachnie trawa i swieci słonce... ale jednak wciaz uwazam sie za uzaleznionego :) Tylko ze prawda jest taka iz dobrze mi z tym uzaleznieniem :D

*

Posty: 68
Dołączył(a): 28.04.2006
Offline
PostNapisane: 19 cze 2006, 07:52 
Cytuj  
ja jestem uzalezniony od pvp :)

**

Posty: 252
Dołączył(a): 1.11.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2006, 08:24 
Cytuj