mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2012, 16:33 
Cytuj  
Jeszcze ze 2 patche i na szczęście ta gra zdechnie;)

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 22 lis 2012, 16:37 
Cytuj  
wypierdalaj


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 22 lis 2012, 16:53 
Cytuj  
Wow, alez sie wykazales inteligencja i dowcipem...normalnie mistrz ciętej riposty

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2012, 20:40 
Cytuj  
No z ciebie za to godny następca Nostradamusa. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 10:03 
Cytuj  
wodny napisał(a):
No z ciebie za to godny następca Nostradamusa. ;)

Po następnych patchach sam mnie przeprosisz i staniesz sie moim wyznawca :]

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 13:33 
Cytuj  
gw2 bedzie ciagle na rynku, gra bez abo z w sumie ciekawym pvp. tylko ze nie jest to dla kazdego dla mnie gw2 umarlo po 3 dniach grania dla znajomych gra jest so pro. tak jak z diablo3 mialo dawno umrzec a zyje ;)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 13:46 
Cytuj  
Ale co to za zycie?

Mialybyc wywiady, autografy, wizyty w zakładach pracy...

hehe

a propos GW2 to gra ma ten problem ze z patcha na patch robi sie coraz gorsza a powinno byc odwrotnie. Z miejsca w ktorym jest atm juz baaaardzo niedaleko do koreanskiego grinderka.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 13:56 
Cytuj  
Żyć będzie fakt. Ma wystarczającą duży playerbase którzy tą grę lubią, żeby przeżyła i dostawała updejty. Chociaż takim 'trzęsieniem ziemi' na jaki była zapowiadana raczej nie zostanie. Zobaczymy też jak będzie ewoluować.

Ja osobiście skreślam ten tytuł ze swojej listy. Zupełnie nie typ mmorpg-a dla mnie. Baaardzo daleko. Taka ewolucja jeszcze bardziej w stronę mmo action adventure /slashera zamiast mmorpg. Ewolucja w stronę Assasin Creed czy Darksiders w wydaniu mmo.


W sumie chyba termin mmorpg się chyba za bardzo rozsrósł. Tym mianem jest określanych tłum różnych gier, które często bardzo mało ze sobą wspólnego mają.


Ostatnio edytowano 23 lis 2012, 14:05 przez sula, łącznie edytowano 2 razy
******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 13:57 
Cytuj  
No tak, bo przejście jednego zestawu Fraktali to bardzo czasochłonne zajęcie. Grinder roku. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 15:10 
Cytuj  
Spoiler:


A to tylko chyba jeden itemek. :) Reszta gry na 80lvl (czyli dungeony i crafting w Mystic Forge gdzie ilosc liczb "250" moze czlowieka zniechecic w ciagu 5 minut) jest wcale nie lepsza.

Na dzien dzisiejszy sposrod wszytkich themeparkow AAA na rynku (a do nich zaliczam LOTRO, RIFT, WOW i GW2) zdecydowanie najwiekszy grind (i to o pare dlugosci przed drugim miejscem) jest w GW2. Nudny grind do tego.
Deal with it ale po dingnieciu 80tki GW2 zamienia sie w F2P koreanskiego grinderka tyko lepiej wykonanego.
O tym ze jest to calkowite zaprzeczenie 7letniej startegii AN i wszytkiego za co byli cenieni jako developer juz nie bede nawet wspominal. :)

Ale co kto lubi. Tylko nie pierdol mi farmazonow tylko choc raz miej jaja zmierzyc sie z faktami i nie fanbojowac jak debil.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 15:55 
Cytuj  
Tylko, że ten cały tekst, który wkleiłeś traktuje o przedmiotach całkowicie opcjonalnych. Zrozumiałbym sytuację, w której przedmioty te byłyby takim musem i bez nich nie dałoby się grać. Tak nie jest. Tak samo nikt nie musi biegać z legendarnymi. Ich wykonanie to dopiero czasochłonna robota. Ja przechodzę te nowe lochy dla zabawy głównie, czasem coś fajnego wyleci. Każdy ma wybór - gra głównie dla funu lub chce trzepać przedmioty i być na 1 miejscu. Dla mnie pomysł w dechę i nie mam zamiaru narzekać. Biegam w średnim gearze, moja postać wygląda trochę śmiechowo, ale i tak często daję sobie radę w tych lochach lepiej niż osoby poubierane w istne cuda. Nie mam parcia na bycie prosem i dla mnie liczy się przede wszystkim fun. Jak nie ma funu to nie gram.

"GW2" to dla mnie fun do sześcianu. Mogę się zalogować na chwilę i zrobić coś, co da mi satysfakcję. Raz są to Fraktale, raz pozostałe lochy, raz jumping puzzle, raz eventy i tak dalej.

Nigdy nie czułem się oszukany grając w ten tytuł. Twórcy sobie mogli gadać i tak najważniejsze są odczucia nas czyli graczy. Niektórzy piszą, że "GW" jest lepsze niż "GW2". Szanuję takie zdanie. Dla mnie pierwsze kampanie przy dwójce wypadają po prostu blado. W dwójce mam wszystko to czego oczekuję od dobrego MMORPG plus solidny powiew świeżości, do tego nadzienie w postaci grywalności i polewa składająca się z wyśmienitej oprawy audiowizualnej.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 16:48 
Cytuj  
Masz wyjebiscie zerowe wymagania ale whatever, zawsze taki sie znadzie. I na serio twoje odczucia mnie nie obchodza - ja tu rozmawiam o obiektywnych faktach atm. A fakty sa takie ze grind jest nieziemski, wiekszy niz w niektorych azjatyckich grach. Nie interesuje nie rowniez twoje przechwalanie sie.

I nie, nie jest to 'opcjonalne' idac takim tokiem rozumowania wszystko jest 'opcjonalne'. Content to content a endgame GW2 wlasnie polega na grindzie instancji i itemkow i na niczym wiecej. Ewentualnie tak jak mowie - Mystic Forge a tam niespodzianka! jeszcza wiekszy grind.

Reszta gry jest w znacznym stopniu martwa. Ogolnie atm wyglada to jak WoW w okresach najwiekszej stagnacji i marazmu graczy. Ludki stoja w LA i jebia dungeon dla szatana.

I sorry ale twoj entuzjazm i niskie standardy co do mmo nie zmienia faktow (pozatym jak juz pisalem nie rozmawiamy o TOBIE tylko o grze) ze na 'big picture' wyglada to jak wyglada i nie ma absolutnie zadnych pzreslanek ze strony AN ze ma sie cos zmienic.

Miala byc rewolucja a jest WoW 2.0.... z jednym fajnym dongeonem.


Porownywac GW1 z GW2 nie beda ale naprawde jesli plyciutkie story GW2 jest dla ciebie lepsze niz story GW1 czy Factions to naprawde masz chyba max 15 latek. ;)

I jesli kolejna odpowiedz bedzie miala byc znowu pierdoleniem na jedna "kocham GW2" nute bez ani jednego konkretu to sobie odpusc.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 23 lis 2012, 16:55 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 16:54 
Cytuj  
Dobrali sie ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 17:13 
Cytuj  
Fakty, srakty.

Ten grind, o którym piszesz jest całkowicie opcjonalny. Dopóki większość rzeczy w grze da się robić ze średnim gearem, to nie widzę sensu w ciśnięciu po najlepsze przedmioty. Ja robię wszystko co chcę z moim średnim gearem i daję radę. Także w czym problem? Są lepsze przedmioty, ale nie muszę ich mieć. No jedynie nie sprawdza się to przy wyższych poziomach Fraktali gdzie obrona przed agonią musi być. Na razie jestem na 8 poziomie trudności. Zobaczymy jak będzie dalej.

Według ciebie endgame w "GW2" polega na tym na czym polega. Dla mnie jakoś rozgrywka na 80 levelu nie zmieniła się o 180 stopni. Nadal robię to co robiłem z drobnymi różnicami. Jak ktoś chce mieć super gear, to niech trzepie te instancje. Ja wolę zwiedzanie świata, jumping puzzle i inne atrakcje, których jest dostatecznie dużo. Mam już ze 140 godzin na liczniku i jeszcze naprawdę sporo roboty zostało.

Ludzie robią ten nowy loch z różnych pobudek. Nie wrzucaj wszystkich do jednego wora.

Czasem pomagam ludziom przechodzić jumping puzzle. Biorę Portal i jadymy. Też fajna zabawa.

Zwiedzam różne lokacje i nie nazwałbym tej gry martwą. Chyba naprawdę masz na oczach jakieś klapki, które radziłbym zdjąć.

Trzęsienia ziemii nie uświadczyłem, ale nie zamieniłbym "GW2" na żaden inny tytuł z gatunku MMORPG.

Fabuła w grach MMORPG to tylko dodatek. To całe Personal Story nie było najwyższych lotów, ale jakoś bardziej zżyłem się z bohaterką, którą kierowałem w "GW2" niż z postaciami z "GW".


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 17:55 
Cytuj  
no niestety wodny failujesz a kabrze (olaboga) musze przyznac racje. bo jesli w mmo istnieje gear ktory daje ci przewage to normalne jest ze dazysz zeby go zdobyc to jest m.in. rozwijanie postaci. bycie sredniakiem w mmo sie niestety nie sprawdza imho. nie odwoluje sie do gw2 bo nie wiem jaki ma wplyw ten highednowytopowy eq na gre ale mowie ogolnie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 18:14 
Cytuj  
Radzę najpierw sprawdzić jaką ten cały nowy tier daje przewagę. Jest ona po prostu śmieszna. W "GW2" bycie średniakiem się sprawdza czego jestem najlepszym przykładem. Jakiekolwiek braki w gearze można tutaj nadrobić umiejętnościami. Niektórzy mają super przedmioty a ich gra pozostawia wiele do życzenia.

Tutaj nie ma jakiejś ławki rezerwowych, na której siedzisz, bo nie masz przedmiotów najlepszych na świecie.

Ostatnio we Fraktalach dołączył do nas jeden koleś, ubrany w zestaw wytrzaskany, na którymś z dungeonów. Jak zaczął pieprzyć, że gra tylko z prosami i takie tam inne dyrdymały to od razu miałem ochotę kicknąć go z party. Potem ten dupek quitnął i zostawił nas na pastwę losu. Godzinka czasu w plecy, ale co tam. Zamiast grać wolał nam dawać niepotrzebne rady. Radził sobie nawet, ale do tego wymarzonego bycia prosem sporo brakowało. Tak się kończy skupianie się tylko i wyłącznie na bezmyślnym wyścigu po itemki.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 18:32 
Cytuj  
WoW pojebał ludziom w mózgach że lepszy item = lepszy gracz, człowiek i w ogóle niepleb.
Ci bardziej skilowi poszli se do dotek czy lolów, zostali makserzy dla których jedyny progres to wertykalny, a horyzontalny to już nieco przekracza pojmowanie.
Elityści za dychę.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 19:02 
Cytuj  
No i wlasnie o to dokladnie sie min. rozchodzi.

Mial byc progress taki jak w GW1 - horyzontalny, a jest wertykalny. Przynajmniej na ten moment.

Pozaytym wodny plz pzrestan pisac o 'skillu' w GW2 bo prawda jest taka ze MMO 7 lat temu mialy barzdziej skomplikowane i skillowe mechaniki ecounterow i dungeonow niz ma GW2, gdzie glowna mechanika i czesto jedyna jest uskok w dobrym moemencie i na tym koniec. Tyle jest do ogarniecia w wiekszosci przypadkow. Pisanie o jakis skillach itp w kontekscie GW2 gdzie nawet nei ma zaznaczonyc rol w aprty i kazdy mam poporstu napierdalac dla szatana jest smieszne.

Mo i odchodzimy od main tematu, ktorym jest to ze OPROCZ KOLOSALNEGO GRINDU INSTANCJI wiekszego niz RIFT i WoW razem wziete, nie ma w GW2 atm co robic. Cokolwiek inengo za co sie chwycisz i co sobie postawisz za cel to jeszcze wieksza sciana, nudnego, mozolnego grindu, ew. buy gold via chiczyk i win the game, ew bezposrednio od AN dla tych barzdziej jebnietych.
Nie wspomne juz ze wszelakie przejawy aktywnosci community poza instancjami sa utrudniane przez iditoyzmy takie jak anti-farm code i diminishing return'sy na drop i nagrody. Drop rate poza instancjami jest rowniez tak chujowy ze idzie sie pociac.
Do tego "endgame'owe" zony czyli Orr i ta nowa sa delikatnie mowiac.. nieprzyjazne dla gracza i zle zdesignowane. W tej nowej zreszta nic nie ma oprocz terenu zapelnionego dwoma rodzajami mobow ktore jebia po pol hp na hita.

Ofc wodny bedzie sie klocil, pzrechwalal i dorabial jakies historie 'z zycia wziete' do tego lecz zaklinanie rzeczywistosci jej nie zmieni.

Pisze ofc tylko o PvE, jesli komus sie podoba WvW to pewnie ma co robic (tylko WvW bo sPvP jest tez koszmarnie slabe). Jako gra PvE GW2 w tej chwili to marna kopia WoW'a/RIFTa. Z tym drugim to juz wogole kontrast widac nieziemski poniewaz obie gry jada na dynamic content z tym ze RIFT mial lepszy juz w alphie niz to 'dynamic' (hehe...) co GW2 prezentuje teraz.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 19:28 
Cytuj  
Progresu z "GW" i "GW2" nie ma co nawet porównywać. W tym pierwszym levele miały naprawdę marginalną rolę. Było ich tylko 20 i zdobywało się je naprawdę szybko. W dwójce wygląda to inaczej, bardziej w stylu MMORPG. Za plus można uznać to, że od któregoś levelu krzywa się prostuje i zdobycie każdego następnego poziomu zajmuje mniej więcej tyle co poprzedniego.

Ten progres wertykalny w "GW2" jest wysoki jak Kilimandżaro. ;)

Ten ascended gear to raptem trzy przedmioty - 2 pierścienie i przedmiot na plecy. Jak ktoś tutaj widzi ogromną przewagę i coś przesadzonego to podziwiam.

Bardzo dobrze, że nie ma tej arcynudnej świętej trójcy. Rola tanka i healera to jakieś wielkie nieporozumienie i chwała Arenie, że odeszli od tego oklepanego pomysłu. Healer miał tyle na głowie a po skończeniu lochu i tak wszyscy o nim zapominali. Jak źle wykonywał robotę to dostawał niemiłosierną zjebę. "GW2" nie opiera się tylko na unikach, ale pisz tam co chcesz. Jak zwykle sprowadzasz wszystko do jednego wora, bo tak najłatwiej.

W "GW2" można robić bardzo wiele rzeczy po osiągnięciu ostatniego levelu: craftować, robić lochy, pomagać innym, zwiedzać świat, uczestniczyć w eventach, bawić się w jumping puzzle, ubrać bohatera w fajniej wyglądające ciuchy i tak dalej. Jest jeszcze sPvP i WvW. Jak ktoś odczuwa nudę to może poczekać po prostu na kolejny miesięczny content patch lub na większy dodatek.

Na jaką ścianę napotykasz jak robisz takie jumping puzzle? Chyba ścianę wolnych palców i wolnego umysłu.

Takie Orr skupia się na grupie graczy, którzy wspólnie mają osiągnąć jeden cel. Na tych terenach jest to dużo bardziej widocznie niż na poprzednich. Tutaj praca zespołowa to klucz do sukcesu i bez większej grupy nic się nie zdziała.

Nie muszę zaklinać rzeczywistości. To ty robisz problem z czegoś małego. Wyolbrzymiasz i robisz z dodania kilku przedmiotów o trochę większej sile czegoś co psuje całą grę i wywraca wszystko do góry nogami. Chciałbyś żeby "GW2" było właśnie taką wymarłą grą, miastem zombie. Czujesz się oszukany przez twórców, bo naiwnie wierzyłeś we wszystko co nam przekazywali.

Niektórzy, w tym ja, nie czują się oszukani. Jeżeli nagle "GW2" jest "WoW2", bo dodali nowy tier gearu i na przykład na legendarne przedmioty trzeba się sporo nastarać, to ja nie mam pytań. To ty zaklinasz rzeczywistość i starasz się po raz kolejny przedstawić swoje stanowisko jako jedyne słuszne. W takim "WoW" brak dobrego gearu wyklucza gracza z niektórych atrakcji, w "GW2" jest tak tylko z wyższymi poziomami Fraktali. Nie porównujmy góry z górką, bo to nie ma sensu.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

*

Posty: 157
Dołączył(a): 2.09.2011
Offline
PostNapisane: 23 lis 2012, 19:29 
Cytuj  
No a pvp to Chujnia, taki noob jak ja wygrywa wszystko co możliwe...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.