mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 56  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 12:08 
Cytuj  
http://www.polskieradio.pl/smolensk/wiadomosci/default.aspx?id=153938&utm_source=sluchajonline&utm_medium=link&utm_campaign=

Jakby kogos interesowalo to tutaj jest tresc przemowienia ktore mial wyglosic w katyniu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1024
Dołączył(a): 2.11.2005
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 12:11 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
IMO Jaroslaw sciagnie Ziobre. Zi000bro ma szanse wygrac z Bronkiem.


A wtedy okaze sie ze bledem jest wystawienie Bronka zamiast Radka, jak wygra kandydat PiS'u to znowu sie zacznie szopka z wetowaniem az do kolejnych wyborow parlamentarnych.

@ Tor zdzwilbys sie ile ludzi dokonuje skreslenia pod wplywem ostatniego impulsu, a taka tragedia moze ich upewnic ze podejmuja dobra decyzje.

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 12:34 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Ryszard Drozdowicz z Laboratorium Aerodynamicznego Politechniki Szczecińskiej (ZUT):

"Jako pilot oceniam, że sugerowany w mediach błąd pilota jest mało prawdopodobny. Na podejściu do lądowania nie wykonuje się żadnych manewrów typu silne przechylenie lub nagłe zmiany prędkości. A takie silne przechylenie zauważyli świadkowie. Pilot wykonał dodatkowe kręgi nadlotniskowe, aby upewnić się co do warunków lądowania i na tej podstawie podjął uzasadnioną decyzję o lądowaniu. Nieprawdopodobne też jest, aby doświadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili się co do wzrokowej oceny wysokości, nawet w przypadku awarii przyrządów, która jest również nieprawdopodobna. Należy tutaj zauważyć, że mgła jest na ogół z prześwitami i przy dziennym świetle nie stanowi istotnej przeszkody do wzrokowej oceny warunków lądowania. Okoliczności wskazują jednak na poważną awarię lub celowe zablokowanie układu sterowania. Taką blokadę można celowo zamontować tak, aby uruchomiła się przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezpośrednio na prostej przed lądowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa była nieunikniona, gdyż pilot nawet zwiększając nagle ciąg, nie był w stanie wyprowadzić mocno przechylonej ciężkiej maszyny, mając wysokość rzędu 50-100 m i prędkość rzędu 260 km/h"


UWAGA TEORIA SPISKOWA

hmm to nie takie glupie wiedzac ze rok temu byl generalny remont u ruskich tego samolotu.Podlozenie jakiegos mikrourzadzenia i uaktywnienie go w danej chwili oraz reakcja blokowania poczatkowego dostepu do wraku mozna by uznac za sensowne.To ich samolot znaja jego slabe punkty.Jak rowniez mozna zagluszyc elektornike podczas ladowania.

Tyle ze nasuwa sie pytanie jesli przypuszczalnie Rosja chcialaby zalatwic prezydenta to zrobila by to na swoim terytorium !? ( z jednej strony moment idealny bo uroczystosci i fatalna pogoda,ich teren)

Chociaz bylego prezydenta ukrainy tez prawie otruli(ponoc rosyjscy agenci) i sporo dla nich niewygodnych osob znika na calym swiecie.

Niby fantastyka ale ziarno prawdy jest.Ruski sa specami od takich spraw ale oczywiscie to tylko teoria.

A i jeszcze jedno brat pana prezydenta nie podszedl ani do Tuska ani Putina
http://www.tvn24.pl/0,1651892,0,1,zdziw ... omosc.html


Ostatnio edytowano 12 kwi 2010, 12:44 przez GumisPLL, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 12:44 
Cytuj  
Super plan! Przy okazji wszyscy dowiedza sie ze 70 lat temu zrobilismy sobie .lkill 20k polskiej elity ;)

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 12:58 
Cytuj  
wszyscy to juz wiedza.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:04 
Cytuj  
i wszyscy to maja gleboko w dupie tak jak my jakas masakre Tamilow na Sri Lance.

Katyn to jest tylko nasz, polski dramat.

****

Posty: 1376
Dołączył(a): 6.03.2009
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:07 
Cytuj  
Juz wiedza tak.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:10 
Cytuj  
GumisPLL napisał(a):
Jak rowniez mozna zagluszyc elektornike podczas ladowania.

Jeżeli podczas lądowania bylaby używana elektronika, to możnaby ją zakłócić. To było podejście nieprecyzyjne, czyli bez prowadzenia wysokości. Urządzeniem, które podawało wysokość pilotowi był wysokościomierz barometryczny, który można zakłócić poprzez dmuchnięcie w jego podajnik ciśnienia, co wiązałoby się z koniecznością biegu obok lecącego samolotu, z prędkością około 240km/h i posiadania wyjątkowo długiej i precyzyjnej słomki do napojów, która trzebaby wcelować w podajnik ciśnienia statycznego, po czym dmuchnąć z odpowiednią siłą. A raczej zassać powietrze, bo dmuchnięcie sprawi tylko, że pilot otrzyma informację o za niskiej wysokości, jeśli chcesz spaść samolot zakłócając jego wysokościomierz to musisz zmniejszyć jego ciśnienie wejściowe.


_________________
Obrazek

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:18 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
GumisPLL napisał(a):
Jak rowniez mozna zagluszyc elektornike podczas ladowania.

Jeżeli podczas lądowania bylaby używana elektronika, to możnaby ją zakłócić. To było podejście nieprecyzyjne, czyli bez prowadzenia wysokości. Urządzeniem, które podawało wysokość pilotowi był wysokościomierz barometryczny, który można zakłócić poprzez dmuchnięcie w jego podajnik ciśnienia, co wiązałoby się z koniecznością biegu obok lecącego samolotu, z prędkością około 240km/h i posiadania wyjątkowo długiej i precyzyjnej słomki do napojów, która trzebaby wcelować w podajnik ciśnienia statycznego, po czym dmuchnąć z odpowiednią siłą. A raczej zassać powietrze, bo dmuchnięcie sprawi tylko, że pilot otrzyma informację o za niskiej wysokości, jeśli chcesz spaść samolot zakłócając jego wysokościomierz to musisz zmniejszyć jego ciśnienie wejściowe.


Nie znam sie strzelalem, chodz faktycznie ruskie samoloty za duzo tej elektroniki nie maja.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:22 
Cytuj  
Z przymrozeniem oka :F
Przypomnialem sobie, dlaczego na ignorze siedzisz.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:22 
Cytuj  
Dracos napisał(a):
@ Tor zdzwilbys sie ile ludzi dokonuje skreslenia pod wplywem ostatniego impulsu, a taka tragedia moze ich upewnic ze podejmuja dobra decyzje.

Ok, ale wybor prezydenta to cos innego. Czlowiek pograzony w zalobie nie mysli jasno wiec nie jest dobrym kandydatem. Jaroslaw Kaczynski nie wyszedlby poza poparcie brata imo. Ziobro to jedyne rozsadne wyjcie, ale nie wiem czy Kaczynski go przelknie. Komorowski dobra postawa moze sobie zapewnic zwyciestwo. Narazie jego przemowienie pokazalo, ze zupelnie nie ma talentu w tej materii. To bedzie krotka ale interesujaca kampania. Po smierci Szmajdzinskiego moglby sie zdecydowac Cimoszcze.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:22 
Cytuj  
hmm jesli ta teoria spiskowa bylaby prawda, to chyba ruscy nauczyli sie kontrolowac pogode, przymruzeniem oka :P


_________________
.

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:28 
Cytuj  
GumisPLL napisał(a):
Nie znam sie strzelalem, chodz faktycznie ruskie samoloty za duzo tej elektroniki nie maja.

Wiem, że się nie znasz. Elektroniki miał tyle samo co zachodnie maszyny, w dodatku prawdopodobnie miał elektronikę zachodnią. Poza tym WTF, skąd ci przychodzą do głowy idiotyzmy, że ruskie samoloty latają na czuja. Mają dokładnie tyle elektroniki ile potrzeba.

Z tym, że jeszcze nie wymyślili elektronicznego wysokościomierza barometrycznego. Wysokość zależy od ciśnienia, a nie od elektronów, dlatego się używa barometru do mierzenia wysokości.


_________________
Obrazek

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:43 
Cytuj  
Zychoo napisał(a):
GumisPLL napisał(a):
Nie znam sie strzelalem, chodz faktycznie ruskie samoloty za duzo tej elektroniki nie maja.

Wiem, że się nie znasz. Elektroniki miał tyle samo co zachodnie maszyny, w dodatku prawdopodobnie miał elektronikę zachodnią. Poza tym WTF, skąd ci przychodzą do głowy idiotyzmy, że ruskie samoloty latają na czuja. Mają dokładnie tyle elektroniki ile potrzeba.

Z tym, że jeszcze nie wymyślili elektronicznego wysokościomierza barometrycznego. Wysokość zależy od ciśnienia, a nie od elektronów, dlatego się używa barometru do mierzenia wysokości.


Jestem laikiem w tych sprawach ale wiem ze nowe samoloty szczegolnie duze pasazerskie bez takich systemow wspomgajacych ciezko bylo im wyladowac a szczegolnie w takich warunkach slabej widocznosci.

W elektornice samoloty napewno sie roznia chcociazby taki F 16 od Miga 29

I jeszcze jedno pisales ze nie ma samolotow ktore nie sa uzaleznione od elektroniki to proponuje poczytac o bombowcu B2.


Ktos tu pisal o kontroli pogody to wystarczy wpisac w googlu HAARP albo rosyjki odpowiednik SURA

****
Avatar użytkownika

Posty: 1868
Dołączył(a): 5.03.2010
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:51 
Cytuj  
http://www.dziennik.pl/katastrofa-smole ... ytane.html


Mógłby skomentować to ktoś z odpowiednią wiedzą?

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 13:53 
Cytuj  
GumisPLL napisał(a):
Ktos tu pisal o kontroli pogody to wystarczy wpisac w googlu HAARP albo rosyjki odpowiednik SURA

/facepalm
go away nub!


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 14:19 
Cytuj  
GumisPLL napisał(a):
W elektornice samoloty napewno sie roznia chcociazby taki F 16 od Miga 29

Co wsadzisz w samolot z tym będzie latał. Większość awioniki w obu samolotach jest podobna (abstrachując od różnic przeznaczenia tych dwóch samolotów), a co więcej, możesz wymontować awionikę z jednego i wsadzić do drugiego.

Nie ma to żadnego znaczenia.


_________________
Obrazek

****

Posty: 1059
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 14:29 
Cytuj  
Czy to prawda, że osobnicy na lotnisku powinni znać język angielski w celach komunikacyjnych z samolotami ?
Bo chłopcy rosyjscy go nie znali i próbowali doporozumieć sie z pilotami po rosyjsku. A znowu polscy piloci nie bardzo z bukwami byli obeznani i dogadać się było trudno.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 14:33 
Cytuj  
Przepisy ICAO zakładają korespondencję w języku angielskim i w języku państwa, które pełni służbę kontroli ruchu lotniczego. Natomiast o języku korespondencji decyduje pilot.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2010, 14:34 
Cytuj  
Toll napisał(a):
Czy to prawda, że osobnicy na lotnisku powinni znać język angielski w celach komunikacyjnych z samolotami ?
Bo chłopcy rosyjscy go nie znali i próbowali doporozumieć sie z pilotami po rosyjsku. A znowu polscy piloci nie bardzo z bukwami byli obeznani i dogadać się było trudno.


Obydwie rzeczy to bzdura wyjaśniona już w tiwi.

1. Nie musieli znać angielskiego bo nie jest to lotnisko liniowe, tylko małe wojskowe i do tego normalnie zamknięte dla ruchu (otworzone zostało specjalnie dla naszego samolotu).

2. Nasi piloci po Rusku mówili bez problemu.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 56  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.