mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 18:23 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Nic chyba niewiadomo. Napewno Tyrael bedzie jedna z glownych postaci, napewno wraca Deckard Cain, napewno bedzie Diablo. :) Z tego co gdziesz czytalem i pamietam to gra zostanie podzielona na 4 akty, przy czym ostatni bedzie krotszy (tak jak w D2).

Podobno bossem pierwszego lub drugiego aktu ma byc Belial - jeden z "Lesser Evils".

Spekulowane jest ze jedna z glownych postaci w fabule moze byc Imperius, archaniol tak srednio lubiacy ludzi. :)

To tyle co mi wiadomo atm.

Ah no i jeszcze podobno usunieto z gry Ureh, ktore pierwotnie mialo byc miejscem finalowego aktu i ktore widac na pierwszym cinematic trailerze.


fanboi?

*

Posty: 124
Dołączył(a): 24.09.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 21:59 
Cytuj  
czemu ? to że ktoś interesuje się poza gameplayem lore tej gry to od razu fanboi ?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 26 paź 2010, 22:25 
Cytuj  
Makaan napisał(a):
czemu ? to że ktoś interesuje się poza gameplayem lore tej gry to od razu fanboi ?


Bo jezeli gra jest dobra i gra w nia duzo osob, zawsze wpada rebel i twierdzi, że jest inaczej


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 07:10 
Cytuj  
<3

"...and so, locked beyond the gateway of blood, and past the hall of fires, Valor awaits for the hero of light to awaken..."

Diablo bylo super jesli chodzi o te lore'owe smaczki. Klimat, Muzyke.
W D2 I akt byl tez byl ok, zaprzepascili tam motyw Tristram.
II akt w sumie, bleh pustynia, ale horadric cube, skladanie staffa i arcane sanctuary byly niezle.
III byl beznadziejny, pigmeje, dzungla i niewiele funu z zabijania potworkow, mef runy i tyle.
IV byl krotki ale intensywny i swietnie sie stworki mordowalo, no i ladnie zaprojektowane Chaos sanctuary (ciezkie, i ciekawe). Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

http://www.ausgamers.com/features/read/2975113
Cytuj:
Leonard: Well I think players are just expecting a lot more from us - in terms of our delivery systems; our story delivery systems - the way we’re delivering story stuff to the player. So we have our out-of-door areas, and they’re a fixed layout in terms of their overall shape so that we can have landmarks and places that you can identify interspersed with random elements. So one time you might come into an area and see a specific sequence happen, and another time it might be the entrance to a dungeon. So it’s a little bit more random in that you don’t have the randomisation of these areas, but you still have randomisations of events - so we’re delivering story that way; it’s randomising the story - we still have the main story arc, but we’re randomising other story elements that way.


Ja sie bardzo ciesze, ze powracaja takie postacie jak Leoric, kraza plotki ze tyrael ma byc zly, zreszta na filmikach tegorocznych bylo widac jakies scenki z duchami. Mozna odpalic sobie w tle speech z ksiazek ktore sie zebralo (wlasnie o leoricu) i sluchac w trakcie mordowania.


PS. Usmialem sie gdy przeczytalem, ze na blizzconie do komputerów z d3 byla ciagle 45-minutowa kolejka, a WoW nie mial w pelni obsadzonych kompow i nawet zaproponowano zeby troche im sprzetu zabrac ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 101
Dołączył(a): 1.09.2010
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 10:42 
Cytuj  
No jasne, w WoW'a można w domu pograć ;p

Przyznam się że w D1 nie grałem, za to na D2 zjadłem zęby ;)

I muszę przyznać, że akt 1 miał najlepszy, mroczny klimat, ale poza tym cała gra miała go na niezłym poziomie, takim mrocznym.

D3 wydaje się być trochę podkolorowane, ale i tak mi się podoba, szczególnie ta kraina co przypomina akt 1 z D2, na tle te posągi, oj jest epicko.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 10:50 
Cytuj  
Klapek_Apokalipsy napisał(a):
No jasne, w WoW'a można w domu pograć ;p

Przyznam się że w D1 nie grałem, za to na D2 zjadłem zęby ;)

I muszę przyznać, że akt 1 miał najlepszy, mroczny klimat, ale poza tym cała gra miała go na niezłym poziomie, takim mrocznym.

D3 wydaje się być trochę podkolorowane, ale i tak mi się podoba, szczególnie ta kraina co przypomina akt 1 z D2, na tle te posągi, oj jest epicko.


Hehe takie samo bylo gadanie jak D2 wychodzilo, za kolorowe, jakies takie nie diablowate. Ludzie sie przyzwyczaili i grali, zjadali zeby ;)

To samo jest teraz z d3 chociaz trzeba przyznac, ze IMO D3 jest mroczniejsze od D2.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 10:52 
Cytuj  
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 10:59 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


Ummmm... czy ja wiem.

A jak bedziesz to robil dwudziesty raz z rzedu to niestety bedziesz w stanie porzygać sie z nudy...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 10:59 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


Oczywiscie beda, dungeonki sa generowane, zewnetrzny swiat ustalony, ale nawet w tych zonach "eventy" nie beda stale rozmieszone.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:03 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Cytuj:
Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.

W D3 chyba wogole nie ma byc random. I dobrze, generator generatorem, ale nie ma porownania do tego co sklada level designer.


Ummmm... czy ja wiem.

A jak bedziesz to robil dwudziesty raz z rzedu to niestety bedziesz w stanie porzygać sie z nudy...

No nie wiem. A jak bedziesz robil 20 raz ten samdungeon ktory rozni sie tylko ukladem korytarzy ? ;p No bo wiesz generator nie jest w stanie rozmieszcic roznych detali, i elementow ktore wplywaja na oglne hmm wrazenia estetyczne.

Cytuj:
Oczywiscie beda, dungeonki sa generowane, zewnetrzny swiat ustalony, ale nawet w tych zonach "eventy" nie beda stale rozmieszone.

No chyba ta mniejsze. Bo jak patrzylem na Blizzconie teraz, to duze sa hand-crafted.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:04 
Cytuj  
Demko ktore przechodzili gracze na blizzconie tez bylo w czesci losowe.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:04 
Cytuj  
@2up

No nie wiem, zobaczymy.

Jakos nie jestem przekonany do tego pomyslu...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:11 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Demko ktore przechodzili gracze na blizzconie tez bylo w czesci losowe.

No ok. Ale ja nie mowie o tym gdzie sa mobki spawnuja, w jaki sposob sie rozpada na kawalki etc. Tylko o tym jak jest zaprojektowany visualnie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:14 
Cytuj  
To tez.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:48 
Cytuj  
Cytuj:
SC2 to gameplayowo kopia 1:1 gry sprzed 12 lat


W dupie byles gowno widziales.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:49 
Cytuj  
Czy w podstawce będzie tylko 5 klas postaci??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:53 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Czy w podstawce będzie tylko 5 klas postaci??

Niestety.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:54 
Cytuj  
Albo stety, postaci z LOD i tak nie lubilem.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 11:55 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
Hehe takie samo bylo gadanie jak D2 wychodzilo, za kolorowe, jakies takie nie diablowate. Ludzie sie przyzwyczaili i grali, zjadali zeby ;)

To samo jest teraz z d3 chociaz trzeba przyznac, ze IMO D3 jest mroczniejsze od D2.


Myślisz że przez te 10-11 lat podejście ludzi do gier nie zmieniło się na tyle, by patrząc na dema D3 nie pojawił się na twarzy uśmiech politowania lub irytacja że po tylu latach blizz potrafi tylko wziąć wzór do tej gry z wow-a ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 12:01 
Cytuj  
Jaki wzór lol? Jesli chodzi o voodoo ziomka, to te nowsze sety juz oryginalniej wygladaja i ingame jest calkiem zajebisty. Gameplayowo daleko sa od zwowienia.
Wrecz na wiele pytan odpoiedzieli ze umyslnie ida w innym kierunku.

Tak jak SC2 zostało starcraftowe, tak Diablo zostanie "Diablowe". I tego oczekuja fani.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.