<3
"...and so, locked beyond the gateway of blood, and past the hall of fires, Valor awaits for the hero of light to awaken..."
Diablo bylo super jesli chodzi o te lore'owe smaczki. Klimat,
Muzyke.
W D2 I akt byl tez byl ok, zaprzepascili tam motyw Tristram.
II akt w sumie, bleh pustynia, ale horadric cube, skladanie staffa i arcane sanctuary byly niezle.
III byl beznadziejny, pigmeje, dzungla i niewiele funu z zabijania potworkow, mef runy i tyle.
IV byl krotki ale intensywny i swietnie sie stworki mordowalo, no i ladnie zaprojektowane Chaos sanctuary (ciezkie, i ciekawe). Dlatego tez w d3 dolozyli duzo przygotowanych zon, zamiast samych random generated.
http://www.ausgamers.com/features/read/2975113
Cytuj:
Leonard: Well I think players are just expecting a lot more from us - in terms of our delivery systems; our story delivery systems - the way we’re delivering story stuff to the player. So we have our out-of-door areas, and they’re a fixed layout in terms of their overall shape so that we can have landmarks and places that you can identify interspersed with random elements. So one time you might come into an area and see a specific sequence happen, and another time it might be the entrance to a dungeon. So it’s a little bit more random in that you don’t have the randomisation of these areas, but you still have randomisations of events - so we’re delivering story that way; it’s randomising the story - we still have the main story arc, but we’re randomising other story elements that way.
Ja sie bardzo ciesze, ze powracaja takie postacie jak Leoric, kraza plotki ze tyrael ma byc zly, zreszta na filmikach tegorocznych bylo widac jakies scenki z duchami. Mozna odpalic sobie w tle speech z ksiazek ktore sie zebralo (wlasnie o leoricu) i sluchac w trakcie mordowania.
PS. Usmialem sie gdy przeczytalem, ze na blizzconie do komputerów z d3 byla ciagle 45-minutowa kolejka, a WoW nie mial w pelni obsadzonych kompow i nawet zaproponowano zeby troche im sprzetu zabrac ;]