mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 5 gru 2011, 08:16 
Cytuj  
SnowPanther napisał(a):
Jako że pykam w D2 po dzień dzisiejszy, więc zapytuję... Czy D3 będzie z trybem HC ?


Tak, w D3 jest tryb hardcore. Więcej na ten temat masz tutaj:
http://www.diablowiki.net/Hardcore


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 18:31 
Cytuj  
Dzienx robau:*


Cytuj:
Goatus ladnie odpisal na posty suli, a ja uzupelnie o jeszcze jedna rzecz w tej dyskusji. Wśród przecietnych graczy nie bedzie wielkich przepływów z i do RMAH.
Raczej nikt normalny malej kwoty nie bedzie transferowal na zewnatrz - kasa bedzie sie obracala pomiedzy ludzmi w mikrotransakcjach, a blizz zarobi tym wieksza prowizje im wieksze beda obroty i raczej sa tego swiadomi, wiec bedzie zalezalo im na tym zeby ruch był duzy, a nie ceny wielkie.

Jedyne zagrozenie (aspekt RM mam w powazaniu) to dla mnie inflacja gearu i statów. Mam nedzieje ze blizz nie bedzie dorabial nowych itamz patchy przed expansion.
Bardziej celuje w to ze ceny beda podobne, ale np na poczatku za dana kwote sprzeda sie unique, a z uplywem czasu, kiedy itemow hi-tier bedzie w obrocie wiecej, realna wartość utrzymaja jedynie unique z perfect statami (albo close to perfect). Zreszta widac to nawet po tych temporary statach itemow, rozjazd w stat-range na itemach jest bardzo duzy (do 50% na pojedynczym affixie), wiec wariancja "mocy" itemow nawet wsrod unique bedzie duza.


To jeszcze moje podsumowanie RMAH nie zwiazane z innymi postami.
http://diablo3markets.incgamers.com/


A tymczasem
Next Diablo 3 Beta Key Wave Sent


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 20:28 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=rAJqLtWU ... r_embedded

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 21:01 
Cytuj  
tomugeen: Zrobiles mi nadzieje tym:
"A tymczasem : Next Diablo 3 Beta Key Wave Sent"
ale jak zwykle lipa...

Sobtainer:
Kazdy spell bedzie mial pare roznych kombinacji razem z runami? Gdzies jest moze rozpiska ze wszystkimi efektami?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 21:45 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):
Sobtainer:
Kazdy spell bedzie mial pare roznych kombinacji razem z runami? Gdzies jest moze rozpiska ze wszystkimi efektami?


Nie wie, takie szczegoly mnie nie interesuja ze wzgledu na to, ze chce oprocz tego co widze w becie miec chociaz troche znakow zapytania, nie chce wszystkiego wiedziec.

Co do Twojego pytania moge sie tylko domyslac. Mysle, ze w zaleznosci od jakosci runy bedziesz mial odpowiedni efekt. Czyliu jak bedzie 6 rodzajow run, to bedziesz mial 6 rodzajow odpowiedniego spella.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 22:03 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
A tymczasem
Next Diablo 3 Beta Key Wave Sent


4 konta i dupa...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 22:18 
Cytuj  
Run jest 5 rodzajow. Efekty sa predefiniowane pod dany skill i sa przypisane do kolorow run i skaluja sie z wraz z tierem runy (jest badajze siedem w tym 4ry ostatnie dropia Inferno Only). Rune mozna miec przypiana doskilla jedna na raz czyli max jeden efekt moze dzialac na skilla na raz.

Wiekszosc efektow jest dosc kosmetyczna (zmiana rodzaju DMG, ujebanie np. efektu spowolnienia na rzecz zalozenia DOTa, wydluzenie czasu trwania buffa czy zniejszenia kosztu resource'a, itd..)... niektore zmieniaja mechanike skilla jak np. ten Meteor zmienil sie w deszcz meteorow.

Fajny bajer w sumie, Jedna z niewielu rzeczy w tej grze do ktorej sie nie mozna tbh przyczepic bo jest pomyslana ok w tym ze ofc moglaby byc 10 razy bardziej rozbudowana (jak w grze ktorej tytulu nie bede juz wymienial bosie Sobek zagotowac moze) bo o ile na poczatku po pierwszej prezentacji te runestonesy robily niesamowite wrazenie i sugerowaly niesamowita wolnosc i dowolnosc to juz widzialem w akcji system bardziej skomplikowany, bardziej flexible i o wiele mniej ograniczony.
Ale tak jak pisze fajny bajer i podoba sie mnie to a mnie jesli chodzi o HnS naprawde trudno zadowolic.: ) za duzo juz widzialem :P

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 6 gru 2011, 22:32 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
za duzo juz widzialem :P

Znaczy masz 50lvl w Mythosie?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 7 gru 2011, 08:45 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):
Kazdy spell bedzie mial pare roznych kombinacji razem z runami? Gdzies jest moze rozpiska ze wszystkimi efektami?


Na stronie głównej D3 masz kalkulator skilli wraz z runami:
http://us.battle.net/d3/en/calculator/wizard

Z Newsów - update strony głównej w dziale Artisans:
http://us.battle.net/d3/en/artisan/


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 19:41 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=8b2O972ut1I&hd=1

Møj e nowe male co nieco. Wizard, ktorego uwazam aktualnie za najgorsza klase pod wzgledem grywalnosci i zamiatania.
Dosc czesto uzywalem Energy Twister ktorego rzadko ludzie uzywaja na filmach. A reszta jest w info. Co do xywy to nie brnijcie ;P

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:00 
Cytuj  
No fajnie , fajnie.

A ja mam takie pytanie czy to jest mozliwe zeby na gtx 470 ta gra na full detalach przycinala?Bo mnie troche zdziwko chapnelo jak w weekend bete odpalilem i czasami w jakis wiekszych akcjach zaczelo ciac - zupelnie plynnie wyglada to na filmie kolgei powyzek i tez bym chcial zeby to tak wygladalo.


Takze wydaje mi sie to troche smieszne , bo BF nowy na full detalach nawet nie zajeknie a takie gowno jak D3 przycina :O


Ostatnio edytowano 8 gru 2011, 20:03 przez Kaczy, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:04 
Cytuj  
roball napisał(a):
jesli dociaga pliki w tle to tak


Nie zaciagalo.Jeszcze wogole przed rozpoczeciem gry wyskoczylo mi info z Blizza ze sa nowe sterowniki do grafiki , ktore zainstalowalem , wiec sie zastanawialem czy to moze ich wina :O

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:07 
Cytuj  
Mi na 570gtx przycina przy konkretnej zadymie.
Nie ukrywam, ze troszke sie tego obawiam. Mega przycinki sa na samym poczatku zawsze, dopoki nie uzyjemy wszystkich skilli. A pozniej te przyciecia sie zdarzaja ale w duzej grupie mobow, przy masakrze ¬20 mobow wzwyz.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:11 
Cytuj  
LoL to co grafike zmieniac z gtx 470 specjalnie pod (za przeproszeniem) chujowy wygladajace D3? Hehe.

Ja mam jeszcze pytanie.Ja mam nadzieje ze to jest 50% ogolnie mozliowosci graficznych tej gry przedstawionych w becie?Bo grafika jest jak dla mnie porownywalana z druga czescia , jest b.slaba jak na ten czas.A jeszcze jak zobaczylem ze na moim sprzecie ten szit przycina to myslalem ze mi sie grafika przypadkiem spalila :O

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:15 
Cytuj  
Juz nie przesadzaj ze jest porownywalna z 2 czescia bo to jest wlasnie przesada....

Na pewno zobaczymy textury Ultra jeszcze ktora zawitaly do Sc2. Pamietajmy tez, ze to beta wiec co patch beda dodawac nowe rzeczy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:21 
Cytuj  
Jestem fanem diablo i to wielkim.Raczej patrze na wszystko z dystansem i nie staram sie oceniac czegos zbyt pochopnie ale po przejsciu bety grafike oceniam w skali 1 do 10 (na dzisiejsze czasy i mozliwosci) na 2+

Grajac na full detalach w full HD jak widze piksele na obramowce moba na ktorego kilkam wskaznikiem to sam nie wiem czy smiac sie czy plakac.Animacje bardzo slabe i jeszcze do tego przycinki - cholera wie czym spowodowane.

Podsumowywujac bete b.slaby graficznie h&s lecacy na swojej opinii ostatnich dwoch czesci , ciagniety za uszy przez wydawce i bedacy (juz sam nie wiem czy on czy WoW jego klonem) klonem WoWa w formie H&S...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:26 
Cytuj  
Zgadzam sie, moblaby byc lepsza graficznie... ale nie kazdy ma mega bestie zeby uciahac konkretne enginy graficzne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:26 
Cytuj  
Podsumowujac to przestan pierdolic k4czy, ok? Grafa na 2+ w 10 stopniowej skali? Proponuje udac sie do okulisty albo wyczyscic monitor.

Co do tego jak dziala, to faktycznie przy pierwszym uruchomeiniu tez mi przez pare sekund zachrupalo, ale potem bylo juz bez problemow. Gdzies wyczytalem, ze ponoc w tle leci debugger, ktorych zjada troche wydajnosci. Ile w tym prawdy nie wiem, nie znam sie na programowaniu, powtarzam tylko plotki :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:32 
Cytuj  
Sobtainer ale o czym Ty mowisz?Jak pisze ze BF 3 na najnowszym engine chodzi mi bez zajakniecia , to gra w trybie 2d (bo ja za taka uwazam w dalszym ciagu diablo 3 ) ma mi przycinac?To chyba kogos tu powalilo :D

I jeszcze zeby tam sie cholera wie co dzialo , jednym slowem b.slabo.

Jak do kolegi zadzwnilem po dniu grania w bete i opisalem mu swoje wrazenia , to mi zjebal i powiedzial ze chyba rozdzielczosci nie zmienilem albo jakims chujowym kablem grafike z monitorem podlaczylem...az mu w to uwiezylem i poszedlem sprawdzic...i chuj...

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 8 gru 2011, 20:36 
Cytuj  
roball napisał(a):
Obviously. Po becie nie bedzie tego problemu.


Tzn nie bedzie problemu z chujowata grafika czy przycinkami?

ragnarock ja rozumiem , ze jestes zajebistym fanbojem ale moze przejrzyj na oczy i porownaj do gier z "tej epoki" a nie kurwa do UO Online ;O

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.