mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 17:34 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Robią to co uważają i do tej pory im to wychodziło a jak coś było nie tak to zawsze wychodzili obronną ręką - patrz wotlk -> Cata.

Damn, nawet ja nie wiem jak to skwitowac. Niby jak Cataclysmem wyszli obronna reke? Statystyki tego jak spada liczba userow ladnie pokazuja ze ludzie maja dosc i nie wierza w jakis sensowny rozwoj gry (2 miliony userow w ciagu roku!). Cata zapowiadal sie swietnie, obiecywali powrot do ciezszych piatek, epaxy znow mialy byc czyms wiecej niz zielonkami z lepszymi statami, obiecywano tez troche spokojniejsze balansowanie zmianami w klasach itp itd a jak wyszlo? Dokladnie tak samo jak w WotLK'u. Content byl ciezki przez pierwsze 2 tygodnie, jak scruby podobijaly 85, to zaczal sie mega whine na forach i z kazdym patchem szly kolejne nerfy. Niektore klasy jak Hunter, Warlock czy Pala co chwile maja prawie kompletnie revampowane mechaniki czy to skilli czy ogolnie ich gameplay. Pierwsze patche przeciez do Cata pokazaly jak kompletnie pozbawieni wyobrazni sa ludzie ktorzy zostali jeszcze przy developingu wowa, zeby przypomniec tylko nerf skilli warlocka o 90% czy jakos tak. Nie wiem tylko po chooj oni robia beta testy bo miesiac przed releasem byly te same problemy.
Co zas czeka w MoP? Kolejny raz kompletny revamp talentow, skilli itd dla wszystkich... to jest przeciez parodia. :D
Od dwoch lat to w zasadzie tylko wracalem na miesiac-dwa popykac w gronie znajomych z gildii nowe raidy itd. ale teraz nawet za bardzo nie ma do czego wracac, kontent jest trywializowany przez raid findera co jest porazka w mmo z takim pve. Co lepsze kilku starych nastawionych na pve znajomych pyta na prywacie TBC i bawi sie lepiej niz w Cata, bo stara dobra prenerf Vashj jest 10x lepsza walka niz to cos co nazwali epickim pojedynkiem z Deathwingiem. Baaa pogralem kilka godzin na nim i sry, ale stan privow w tej chwili nie odbiega wcale od oficjalnych serwerow i to nie jest komplement dla tworcow priv'ow tylko zarzut do Blizza. Jedyna roznica to w zasadzie przymusowe restarty co kilkadziesiat godzin... tyle ze sluza one teraz po prostu do aktualizacji, bugi sa tu usuwane szybciej niz u blizza. >_<


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 18:08 
Cytuj  
Chodziło mi o to, że ludzie hejtowali poziom trudności. Mi akurat Cata podobał się o wiele bardzie niż WoTLK no może poza głównym złym :). To, że playerbase sie zmniejsza to już nie wina samego dodatku ale tego, że gra się po prostu starzeje i tyle. Ludzie też się starzeją i gusta również się zmieniają. I tak patrząc na to ile WoW ma lat i ile gry blizza mają lat to można powiedzieć, że sukces odnieśli duży i nadal będą go odnośić tylko grono osób, które gra w ich gry trochę się zmieni. No może trochę bardziej niż trochę. Blizz powiedział, że gry nie będą tylko dla hardkorów i każdy znajdzie coś dla siebie - hardkor i casual.

A wracając do Diablo bo straszny offtop się zrobił to powiem tak. D2 na starcie było uboższe niż D3. To znaczy dopiero LoD wprowadził nowe systemy run, affixy nowem nowe itemy, nowe klasy i nowy content w ogóle. Kostka jeśli była używana to przeze mnie jako magazyn i tyle. Transmutacja run i kamyków nie było konieczna zbyt często. No może czasami aby klase itemu podwyższyć ale nie było to coś jak dla mnie koniecznego. Ale tutaj opinie są różne. Fakt faktem dla zapaleńców było to fajne ale jakoś mnie to nigdy nie przekonało. A runy? Ostatecznie runic words to w sumie nowe itemy z tym, że pula itemów w które można je wsadzić jest większa i fakt, że dropiły i był fun. (jak kumplowi dropnął ZOD to jakby w totka wygrał się cieszył....)

Nie twierdzę, że obecny system jest doskonały - bo nie jest. Jednak to jest Diablo 3 a nie Diablo 3- Expansion Set. Nie jest powiedziane (a według mnie jest to pewne), że sporo rzeczy powróci w Dodatku albo w jakichś patchach (chociaż dodatek pewniejszy). Ci, którzy hejtuja i niby mają gotowe rozwiązania i się tym przechwalają, że oni lepiej by to od blizza zrobili to chyba nie wiedzą o czym mówią albo nie czytali blue postów. Blizz powiedział, że tego systemu nie są w stanie dopracować na tyle ile by chcieli i woleli go "skasować" niż potem co chwilę go łatać i przepraszać, że nie był gotowy. Oczywiście premierę to też by przesunęło i jakiś tam kawałek. A tak mogą skupić się na innych rzeczach.

Wszystko oczywiście wyjdzie w praniu - jak zwykle. Dlatego proszę o powściągliwość w hejtowaniu póki ktoś nie zagra i nie wbije sensownego lvlu i nie przejdzie tego normala co by hejtować z klasą :wink: .

Ósmy cud świata to to nie będzie ale fun gwarantowany jak dla mnie. To nadal beta bez podanej daty premiery.

Tutaj macie fajne podsumowanie:

Krótka sesja z Diablo III i nowym patchem pozwoliła nam na przeanalizowanie wszystkich nowych elementów wprowadzonych do bety. Początkowo nastawieni sceptycznie do nowego drzewka umiejętności i run, musimy przyznać wyższość zaimplementowanych rozwiązań. Do tej pory testowana wersja gry nie posiadała możliwości upgradowania umiejętności, dlatego też nie mamy porównania jak działało to w poprzednich buildach. To co w chwili obecnej Blizzard postanowił zmienić wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Utraciliśmy jednak ten jeden element, który w Diablo III wydawał się być niemal epicki, trudność i losowość zdobycia najpotężniejszych run. W tym momencie skill runes odblokowywane są wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów doświadczenia, począwszy od 6 lvl. Nie oznacza to jednak, że w grze zabraknie różnorodności postaci, które używają określonej grupy run. Z całą pewnością znajdą się optymalne rozwiązania, jednak odnosimy wrażenie, że zdobywanie poziomów daje teraz dużo więcej frajdy. Nie jest to bowiem suche klepanie mobów i wbijanie lvli.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 19:03 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
To, że playerbase sie zmniejsza to już nie wina samego dodatku ale tego, że gra się po prostu starzeje i tyle. Ludzie też się starzeją i gusta również się zmieniają.

I nagle 2m ludzi stwierdzilo ze sa za starzy na wowa? Ludzie od TBC konczyli z gra, z czasem czesc wracala, ale dodatkowo sporo osob przychodzilo. Wiadomo ze WoW ze wzgeldu na slaba grafike ma problem z przyciaganiem nowego narybku, ale odplyw jest naprawde konkretny. Ja swoje wnioski nie wyciagam z fusow tylko widze po ludziach z ktorymi dalej mam konktakt i z ktorych czesc albo whinuje na forach z powodu regresu tego co sie dzieje z gra albo olewa i przechodzi na... privy, bo oferuja bardziej wywazony gameplay w ktorym nikt nie zmienia ci co 3 miesiace polowy skilli i co by nie mowic po prostu trudniejszy content - bo nie jest problem znalezc serwer ktory ma oryginalne wartosci dmg czy hp u bossow przed nerfami, a jak juz wspomnialem mechanika priv'ow nie jest problemem bo wiekszosc bossow przeniesiona jest 1:1 w porownaniu z tym co bylo.

Cytuj:
Blizz powiedział, że gry nie będą tylko dla hardkorów i każdy znajdzie coś dla siebie - hardkor i casual.

Zawsze tak bylo, nie o to mi chodzilo. Raid Finder jest przegiety i moglby sie rownie dobrze nazywac Tourist Mode. Trudniejsza sa 5m HC. No i btw przypomnij sobie obiecanki blizza sprzed Cata vs tego co sie zaczelo dziac od 1 wiekszego patcha. I posluchaj co mowia devsi teraz... sry, ale w MoPie wraca "trudnosc" WotLK'a oczy otwarcie mowia.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 19:17 
Cytuj  
Jedyny w miarę normalny priv to moltenWoW gdzie chyba dopiero Cata zaczynają wprowadzac. Grałem tam jakiś czas z qmplami co nie chcieli grać na oficjalu i "donation" niszczy rozgrywkę jak dla mnie.

Już temat WoW w sumie zostawmy bo sie offtop robi. Temat subskrypcji tez jest dość kontrowersyjny bo ja nigdy jakoś nie ufam tym statystykom. Wiadomo, że sporo ludzi odeszło ale i tak nadal te kilka milionów płaci wiec nie rozumiem jaki w tym problem:). Nie mówię, że jest zajebiście bo nie jest ale każdy dodatek coś tam pierdolil i coś nowego wnosił. Nie zadowoli się wszystkich. W innominate są playerzy co już 7 lat grają razem w wowa. Na pewno nie odważyłbym się ich nazwać debilami a wręcz przeciwnie. Każdy ma swój gust.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 19:20 
Cytuj  
jak ktos chce kupic kluczyk do diablo 3, to kumpel na 4 na sprzedaz. dostal od ign czy cos

mail ciciekk at gmail com
gg 5891184


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

**

Posty: 230
Dołączył(a): 6.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 20:04 
Cytuj  
Koles chce 60$ za keya. Byznesmen :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 21:24 
Cytuj  
Jaka dyskusja o playerbase wowa i cyklu zycia MMO.

W tym miesiacu stuknie/stunelo WoWowi 7 lat w EU. Mysle ze 7 lat napierdalania w ta sama gre moze zmeczyc kazdego. Praktycznie kazdy kto chociaz troche byl zainteresowany ta gra to zagral, sprobowal, zostal na dluzej lub krocej.

Wszyscy wiedza ze w pewnym momencie liczby zaczna isc w dol. Wiem ze super fajnie elitarystycznie byc mega skillz0rem ktory potrafi z kolesiami rozjebac bardzo trudny content i napisac (lub nie!) do niego guide. ALe takich gildii na serverze sa dwie, moze ze 100 osob lacznie z populacji kilku tysiecy. Te pozostale kilka tysiecy 'scrubsow' pewnie nigdy sie nie zorganizuje na tyle zeby az tak wyzylowac sie (zawalic zycie prywatne, prace, zajecia poza graniem w gry) i pokonac jakiegos tam raid bossa.
Z tego prostego powodu, nerfuje sie encountery jak juz wszyscy 'l33t' zrobia poczatkowy 'hardmode'. Bo te tysiace scrubsow oplaca utrzymanie i rozwoj tej gry, nie ta malenka banda zapalencow z excelami w glowach i teamspeakiem ktory dziala szybciej niz mysli.
Jesli wszyscy elo-leet-madafaka chca miec supertrudne gry dla siebie, to beda bulic po 1500usd miesiecznie, zamiast 15, zeby firmie oplacalo sie to utrzymywac na takim poziomie. Koniec koncow, odplyw l33t graczy narzekajacych na nerfy PVE jest mniej finansowo znaczacy niz fakt ze wiekszosc populacji servera moze nigdy nie zobaczyc contentu za ktory placa przed nastepnym patchem/dodatkiem.

MMO, ktore jest ciezkie i takie ma zostac, to eve online. Po 10 latach na rynku powoli zbliza sie do miliona subow. Tam caly czas jest praca, darmowe dodatki i dyskuje ze spolecznoscia. To jest niszowa gierka, i pokazuje ze takie niszowe gry moga istniec, ale nigdy nie odniosa spektakularnych sukcesow, jak wow.

A co do wowa, MoP przekresla ta gre zupelnie. O ile Wotlk czy cata byly cheesy, ale wpasowywalo sie to w lore swiata i jakas progresje, to pandy i takie tam kolorowie ludziki to juz poprostu przegiecie i definitywnie jar-jarowy uklon w strone mlodszej publicznosci.

Wow dalej bedzie mial 2-3 miliony aktywnych subow jak wyjdzie Titan, wiec pod wzgledem finansowym trzyma sie dalej mocno :)


_________________
Nestor#1522

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 23:08 
Cytuj  
Za ten "jar jarowy" ukłon dałbym Ci +1 gdyby się dało:D

Wiem, że było ale...
http://darkd3.com/


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 lut 2012, 23:25 
Cytuj  
Sharpening bedzie przydatne, sam filtr sredni imho.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1139
Dołączył(a): 6.01.2002
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 02:44 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
...
A co do wowa, MoP przekresla ta gre zupelnie. O ile Wotlk czy cata byly cheesy, ale wpasowywalo sie to w lore swiata i jakas progresje, to pandy i takie tam kolorowie ludziki to juz poprostu przegiecie i definitywnie jar-jarowy uklon w strone mlodszej publicznosci.
...


Czemu przegiecie, lepszy taki pomysl na przygarniecie paru graczy niz dojenie przez jakies mikro tranzakcje. Sam trafnie zauwazyles ze wiekszosc ludkow ktyrch taki pomysl potencjaline odpycha juz zagrala i ma dosyc.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 08:27 
Cytuj  
Napisałem wiersz o Diablo by zdobyć klucz do bety. Co się ze mną dzieje?! :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 11:11 
Cytuj  
Wpis na stronie Diablo3 odnośnie kolekcjonerki:

Cytuj:
"400PLN pewnie ... ciężka decyzja... no cóż, w miesiacu prmiery, dzieciaki będą jadły pyszny chlebek z masłem ;)



P.S
Beta D3 już na moim koncie ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 873
Dołączył(a): 23.07.2007
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 13:44 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Beta D3 już na moim koncie ;).


A skąd ? Jakieś konkursiwo czy opt-in ?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 14:31 
Cytuj  
Konkurs na zapowiedź D3 na battlenet.pl


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 16:19 
Cytuj  
http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... -next-week

We shall see...

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 16:24 
Cytuj  
Już im się skończyły chyba pomysły na podbicie hype, skoro zapowiadają tydzień w którym zostanie ujawniona data premiery gry. ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 16:24 
Cytuj  
z powyzszego linka:

http://www.jinx.com/p/diablo_iii_tyrael ... 1&s=diablo

omfg, mom please...............wtf.


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 16:36 
Cytuj  
I jeszcze ludzie wysyłają swoje pixy w tym , nawet dupeczki

http://www.jinx.com/photo_detail.aspx?id=31378&pid=2816

lol wtf?

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 16:37 
Cytuj  
so ghey...

http://us.battle.net/d3/en/calculator/barbarian
updatneli kalkulatora czy cus


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 27 lut 2012, 17:55 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Już im się skończyły chyba pomysły na podbicie hype, skoro zapowiadają tydzień w którym zostanie ujawniona data premiery gry. ;)

normalka w ostatnich latach, najbardziej rozwalaja mnie teasery teaserow ;]


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.