Chodziło mi o to, że ludzie hejtowali poziom trudności. Mi akurat Cata podobał się o wiele bardzie niż WoTLK no może poza głównym złym
. To, że playerbase sie zmniejsza to już nie wina samego dodatku ale tego, że gra się po prostu starzeje i tyle. Ludzie też się starzeją i gusta również się zmieniają. I tak patrząc na to ile WoW ma lat i ile gry blizza mają lat to można powiedzieć, że sukces odnieśli duży i nadal będą go odnośić tylko grono osób, które gra w ich gry trochę się zmieni. No może trochę bardziej niż trochę. Blizz powiedział, że gry nie będą tylko dla hardkorów i każdy znajdzie coś dla siebie - hardkor i casual.
A wracając do Diablo bo straszny offtop się zrobił to powiem tak. D2 na starcie było uboższe niż D3. To znaczy dopiero LoD wprowadził nowe systemy run, affixy nowem nowe itemy, nowe klasy i nowy content w ogóle. Kostka jeśli była używana to przeze mnie jako magazyn i tyle. Transmutacja run i kamyków nie było konieczna zbyt często. No może czasami aby klase itemu podwyższyć ale nie było to coś jak dla mnie koniecznego. Ale tutaj opinie są różne. Fakt faktem dla zapaleńców było to fajne ale jakoś mnie to nigdy nie przekonało. A runy? Ostatecznie runic words to w sumie nowe itemy z tym, że pula itemów w które można je wsadzić jest większa i fakt, że dropiły i był fun. (jak kumplowi dropnął ZOD to jakby w totka wygrał się cieszył....)
Nie twierdzę, że obecny system jest doskonały - bo nie jest. Jednak to jest Diablo 3 a nie Diablo 3- Expansion Set. Nie jest powiedziane (a według mnie jest to pewne), że sporo rzeczy powróci w Dodatku albo w jakichś patchach (chociaż dodatek pewniejszy). Ci, którzy hejtuja i niby mają gotowe rozwiązania i się tym przechwalają, że oni lepiej by to od blizza zrobili to chyba nie wiedzą o czym mówią albo nie czytali blue postów. Blizz powiedział, że tego systemu nie są w stanie dopracować na tyle ile by chcieli i woleli go "skasować" niż potem co chwilę go łatać i przepraszać, że nie był gotowy. Oczywiście premierę to też by przesunęło i jakiś tam kawałek. A tak mogą skupić się na innych rzeczach.
Wszystko oczywiście wyjdzie w praniu - jak zwykle. Dlatego proszę o powściągliwość w hejtowaniu póki ktoś nie zagra i nie wbije sensownego lvlu i nie przejdzie tego normala co by hejtować z klasą
.
Ósmy cud świata to to nie będzie ale fun gwarantowany jak dla mnie. To nadal beta bez podanej daty premiery.
Tutaj macie fajne podsumowanie:
Krótka sesja z Diablo III i nowym patchem pozwoliła nam na przeanalizowanie wszystkich nowych elementów wprowadzonych do bety. Początkowo nastawieni sceptycznie do nowego drzewka umiejętności i run, musimy przyznać wyższość zaimplementowanych rozwiązań. Do tej pory testowana wersja gry nie posiadała możliwości upgradowania umiejętności, dlatego też nie mamy porównania jak działało to w poprzednich buildach. To co w chwili obecnej Blizzard postanowił zmienić wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Utraciliśmy jednak ten jeden element, który w Diablo III wydawał się być niemal epicki, trudność i losowość zdobycia najpotężniejszych run. W tym momencie skill runes odblokowywane są wraz ze zdobywaniem kolejnych poziomów doświadczenia, począwszy od 6 lvl. Nie oznacza to jednak, że w grze zabraknie różnorodności postaci, które używają określonej grupy run. Z całą pewnością znajdą się optymalne rozwiązania, jednak odnosimy wrażenie, że zdobywanie poziomów daje teraz dużo więcej frajdy. Nie jest to bowiem suche klepanie mobów i wbijanie lvli.