mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 15:17 
Cytuj  
Postal napisał(a):
narzekamy narzekamy ale i tak bedziemy w to napierdalac do upadlego :lol:


nie bedziemy

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 15:21 
Cytuj  
Zab problem w tym ze patrzac chocby na developing WoW'a w kazdym exp-packu zapowiadane byly ficzersy, ktore pozniej nie miescily sie na release, mialy byc w content patchu i tak mijaja miesiace, lata i wszyscy o tym zapominaja. Ludzie sa coraz bardziej drazliwi gdy blizz mowi o tym ze czegos nie zdazy na release, ale bedzie pozniej... Guild Halle w D2 tez juz byly w calkiem zaawansowanym stadium, nawet chyba cale ui bylo jak sie przegladalo mpq'ki, a nigdy tego nie skonczyli.

@up: PoE ma miec areny? trzeba bedzie poczytac manifest o pvp o_0


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 17:39 
Cytuj  
sobtainer#2812

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 20:07 
Cytuj  
dodoyab#1526

Latency masakryczne, po patchu 14 x2-3 tego co było. Przy 600+ prawie nie idzie grać.. :/

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 20:20 
Cytuj  
Dlatego ja narazie sobie darowalem :/

X.


_________________
http://zaginiony.net

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 20:36 
Cytuj  
Zrobiłem WD, gówno się zmieniło, dalej z podparta głową gram... trudność taka że chyba moja stara by ogarnęła.

No i lagi, grałem nim ponad 2h, fatalnie się gra z lagami.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 20:40 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Blizz ujebał wiekszosc aspektów MMO w wowie po premierze, w D3 uwala mase aspektów HnS juz przed ;[

Kupic - kupie, zagrac - zagram. Tylko coraz bardziej wydaje mi sie ze to jednorazowa gierka.
I niestety zmiany nie sa efektem nieudolnosci blizzarda - to sa kumaci ludzie którzy dokonale wiedza jak zrobic gre i jak na niej zarobic.
A po co trzymac ludzi pare lat (jak d2) za cene jednego pudelka i dodatku?

Lvl cap wbic, pobiegac po inferno dla farmy az sie znudzi i byebye, kupcie Titana.
Sam proces respeca bez zadnych ograniczej powoduje mniejsza replayability, wszyscy jada cookie-cutter przez leveling a potem wybieraja koncowy set skilli.
Jakos nie ma w tym wyzwania, ktore towarzyszylo dziwnym buildom pod pvp. Dostajemy wszystko od razu (po raz kolejny).
Boje sie ze kolejny raz jedyna nagroda za granie beda achievementy a nie czysta satysfakcja.

No i to PvP - w D2 (D1) była to czynnosc spoleczna, ludzie sie umawiali na duele, kombinowali, nowe chary/buildy robili tylko po to zeby w danym srodowisku pozabijac sie lub testowac nowe rzeczy.
Tutaj arenka wyglada moze fajnie, ale jak wszystko ostatnio u blizza jakos strasznie nieosobowo. Jakby nie gralo sie z ludzmi wspolnie, tylko zupelnie przypadkiem w ta sama gre.



podpisano
zawiedzony fanboj


THIS Kurwa

wczoraj pogralem w bete i ehh...gdzie moje atrybuty do rozwijania? Ja chce plusiki back.
Niby calkiem si sie gra i kiluje, ale feeling jakos nie ten.
A co do PvP...D1, D2 Pol-1 duelami i wojnami klanowymi stal. Ja sobie nie wyobrazam jak mozna wypuscic D3 bez PvP...To jest kurwa podstawowy feature, swoisty endgame. Trzymal rzesze ludzi (wciaz kurna trzyma calkiem sporo) przy D1 i D2.

Gdzie sa uszy kurwa? Dawac uszy...mialem ich ze 150 w D1. Mielismy nawet w klanie dzial z lista ofiar i ranking najwiekszych kilerow. Arrgghh Fresh meat!

pozdr.
Rzeznik-KoS
Bog Ci wybacza Synu!!!
:D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 21:01 
Cytuj  
Sobtainer napisał(a):
Zrobiłem WD, gówno się zmieniło, dalej z podparta głową gram... trudność taka że chyba moja stara by ogarnęła.

No i lagi, grałem nim ponad 2h, fatalnie się gra z lagami.


Sob ja barbem i mnichem tez stwierdzam ze jest latwo w miarę. Co prawda trudniej niz przed patchem ale mimo wszystko Wizard najbardziej dostaje na początkowych lvlach w dupe ale po 5 juz jest znacznie lepiej.

Co do lagow to zależy chyba chuj wie od czego. Ja po południu latency miałem ok.

19 Marca jest press event wiec pewnie wtedy premierę ogłoszą :o
To niby koniec NDA z MOP ale to chyba najlepsza pora na ogłoszenie premiery.

Bashiok ‏ @Bashiok
@llspadgell We have a press event this week but all the info will be dropping the 19th.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 21:41 
Cytuj  
To narzekanie na poziom trudnosci jest juz kurwa tak weak, ze glowa mala. Gracie w te bete od tygodni, niektorzy od miesiecy, content/roznodrodnosc przeciwnikow jest tak slaba, ze zna sie to wszystko na wylot po zagraniu 2-3 razy, CZEGO WY KURWA OCZEKUJECIE, ze bedziecie ginac co 5 minut? To nie Demon's Souls. Naprawde, wytlumaczcie mi jakiego wyzwania wy byscie chcieli przez pierwsza godzine gry. Pierdolicie juz takie glupoty, ze sie rzygac chce.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 21:43 
Cytuj  
Latency "spadło" do 300 więc dobiłem nowego barba, witch doctora do 13tki i jakoś nie widzę tego wyższego poziomu trudności. Chyba trzeba by zacząć od nowa żeby to sprawdzić. Pierwszy za to raz trafiłem w kryptach na skrzynkę typu "respendent". Przy 89% magic find 2 rare'y, 3 magic itemy i sporo kasy. No właśnie, coś w końcu kasa zaczęła po tym ostatnim patchu lecieć. No i itemki też mają większy rozstrzał jeśli chodzi o wartość.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 21:44 
Cytuj  
@ragna,

jakbys nie zauwazyl, to mialem problem od 13 patcha z zalogowaniem. wszyscy pisali ze niby poziom wzrosl w grze a wcale tak nie jest, dlatego swoim postem to zdementowalem bo od wczoraj sie zalogowac juz moge.

takze nie sap ragnarku ;p

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 22:14 
Cytuj  
Imo problemem nie jest sama trudność gry tylko poryty mocno pomysł ,żeby grać na wyższym poziomie trudności to trzeba grę przejść na niższym.
Lol wtf?


(tak tak pewnie się dowiem ,że w poprzednich tak samo było - nie pamiętam zbyt długie lata temu to było ,a nawet jak tak było to nie zmienia nic w pryciu tego pomysłu).


Jakbym jednak chciał kupić D3 to z powodu samego tego pomysłu bym zrezygnował.
Grać np. na normalu i wyższym poziomie , bo dopiero jeszcze kolejny bylby wyzwaniem?

Chyba nie - dzieki :/

Czemu nie można sobie swobodnie wybrać samemu od początku?

Czy jednak zmienili to?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 22:49 
Cytuj  
Sula tak było w każdym Diablo? Po chuj mieli by to zmieniać? Grałeś w ogóle diablo jakiekolwiek? To, że to było lata temu to gówno zmienia.

Przeciez na wyższym poziomie trudności dajmy na to "koszmar" to bez odpowiedniego ekwipunku i lvlu moby Cię zjedzą. Tak samo było w D1 i D2. W D2 jak nie miałeś resistów i w miarę normalnego defence to padałeś jak mucha na piekle. To jest core feature gry i takich herezji jak to dawno nie slyszałem. W D1 tak samo a w Hellfire jeszcze zabawniej było :). Jezusie....

To nie call of duty jakieś żeby sobie wybierać na początku poziom trudności.

Poprzednio nikt nie płakał z tego powodu więc o co kaman?


@Sob
Poziom trudności wzrósł ale nie dla postaci na 13 lvl ze starym Inventory.

Obecnie problem polega na tym, że jak teraz masz w uj wypasionego barba bo wycraftowałeś sobie sprzet u kowala to obecnie jest tak:

-sprzetu u kowala tak dobrego nie wyfarmisz, bo podniesiono znacznie wymagany lvl na noszenie danych itemów więc nie masz szans ubrać postaci tak samo na tym patchu
-moby biją 2x mocniej
-część sklli znerfiono i tak czy inaczej masz wiekszy dmg od mobów

Czyli tak - postać z patcha 13 >>>>> postać z patcha 14. Jeśli chodzi o powera oczywiście.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 23:11 
Cytuj  
E tam, zaczynanie swiezym magiem na nightmare byloby fajne...1 kill i pare leveli up :lol:


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 23:21 
Cytuj  
@up

Grałem w jedynkę , w dwójkę mniej bo mnie znudziła i jej pamiętam nawet nie skończyłem.

Z jedynką miałem fun.

Po sieci nie grałem wcale.

W Diablo byłem totalnie casualowym single player graczem.

Nie pamiętam szczegółów w ogóle , pamiętam tylko klimat z jedynki.

No nic naświetliłeś mi że trzeba nabić level i gear żeby na wyższy poziom z tym levelem i gearem iść.
Cóż nie pamiętałem tego.

Z drugiej strony nie widzi mi się granie na normalu całej gry kilkunastu-kiludziesięciu godzin podpierając oczy zapałkami żeby nie zasnąć ,żeby potem było lepiej ,ale to tylko ja totalny casual diablo-ignorant (tak potrafię się przyznać).

Spoko jak graczom Diablo to pasuje to powodzenia i bawcie się dobrze (bez ironii) - macie moje błogosławieństwo na drogę.

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 23:26 
Cytuj  
Ej sula, ja na serio pisalem ze byloby fajnie...cholera zla mordke wstawilem chyba i wyszlo ze sie nabijam :D

O ile pamietam, w D1 mozna bylo zaczynac na wyzszym poziomie trudnosci swieza postacia (nie wiem czy nie na lanie/bnecie jeno) i levele wtedy lecialy jak szalone. Mag dawal rade bo firebolt niszczyl te najslabsze szkielety jako tako :D


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 mar 2012, 23:29 
Cytuj  
Spoko , to bardziej do żaby odpowiedź była nie do ciebie.

Zresztą ja tylko przedstawiłem swój punkt widzenia , dla Diablo-fana pewnie obrazoburczy , także już nie ciągne tego tematu bo nie ma sensu , sam się wkurzam jak mi jakiś ignorant wytyka rzeczy które lubie w "swoich" grach :P

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 08:54 
Cytuj  
Jak ktoś ma jeszcze dostęp do bety to niech poda swój tag. :)

Mój to: wodny#2195


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 12:31 
Cytuj  
Rzeznik napisał(a):
Ej sula, ja na serio pisalem ze byloby fajnie...cholera zla mordke wstawilem chyba i wyszlo ze sie nabijam :D

O ile pamietam, w D1 mozna bylo zaczynac na wyzszym poziomie trudnosci swieza postacia (nie wiem czy nie na lanie/bnecie jeno) i levele wtedy lecialy jak szalone. Mag dawal rade bo firebolt niszczyl te najslabsze szkielety jako tako :D



Nie, nie ozna bylo zaczynac. Ten sam system jest w d2 i bedzie w d3.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 5094
Dołączył(a): 19.02.2005
Offline
PostNapisane: 11 mar 2012, 13:59 
Cytuj  
Ano, az sobie musialem przypomniec...kurna to juz ponad 13 lat, czas zapierdala jak szalony.
Oficjalnie nie mozna bylo, ale dalo sie to obejsc, jak ktos chcial sie bawic.


_________________
Jutro wszyscy zginiecie, robiąc coś zupełnie bez sensu...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.