mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Autor Wiadomość
****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 20:04 
Cytuj  
Zgadzam się co do obu kwestji


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 20:26 
Cytuj  
Przeciez przy priority tez nikt ne bedzie mial pelnego setu szybciej. :D

Wierzcie mi priority super sie sprawdza na poczatku, potem sie zaczynaja kalkulacje i olewanie runow "bo i tak nie mam priority". Przy bidowaniu premiuje sie bardziej aktywnych i oplaca sie byc zawsze.

Te runy przypominaja dynamisy i po pewnym czasie beda rownie meczace jak dynamisy (na szczescie sa krotsze!) wiec IMO najlepiej uzyc systemu sprawdzonego w DP. Wczesniej w DP tez eksperymentowalismy z roznymi rozwiazaniami.

Poza tym co z osobami co maja po 3-4 joby? Przy odbrobinie szczescie np. po 10 runach moga miec 4 kawalki armora, a ktos inny moze miec po 10 runach 0 dropow, a obie osoby wkladaja tyle samo energii w runy.

Jesli chodzi o odblokowania to w pelni sie zgadzam. Jestem za ustaleniem dokladnej listy imiennej. Za duzo czasu tracimy na ustalanie i sprawdzanie kto lotnal ktory item. Najlepiej gdyby to podawal na biezaco ktos kto nie musi obserwowac moba i hp graczy (pewnie bard jakis).

****

Posty: 1818
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 20:35 
Cytuj  
Z wieloma jobami nie problem wybiera określona rzecz co chce upgradować i to robi puki nie skonczy :P

chodzi o to żęby nei było żę jest 3 ludzi co ma rożne itemy na upa zamiast jedego gotowego aromorka


_________________
Warframe,
Planetside 2: Vanu
Final Fantasy XIV: Bogusz Skyserpent [Moogle]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 20:44 
Cytuj  
Kyuubi napisał(a):
Z wieloma jobami nie problem wybiera określona rzecz co chce upgradować i to robi puki nie skonczy :P

chodzi o to żęby nei było żę jest 3 ludzi co ma rożne itemy na upa zamiast jedego gotowego aromorka

Dokladnie. Nie chodzi mi o to zeby wybrac priority w obrebie poszczegolnych setow, tylko priority w ogole, obejmujac wszystkie sety. Olewanie runow bedzie takie samo przy priority jak i przy punktach.

Opiekun napisał(a):
Poza tym co z osobami co maja po 3-4 joby? Przy odbrobinie szczescie np. po 10 runach moga miec 4 kawalki armora, a ktos inny moze miec po 10 runach 0 dropow, a obie osoby wkladaja tyle samo energii w runy.

To samo co ze mna w Pixies. Wkladam tyle samo energii co inni, a nic z tego nie mam :} Czynnik szczescia bedzie zawsze i wszedzie, nawet w pktach. Przy priority mamy przynajmniej gwarancje ze jak juz cos zaczne to grupa da mi prawo do skonczenia tego.

EDIT. Zastanwocie sie jak to wyglada z materialami na upgrade AFa na Limbusie? Czy jak jakis job ma pierwsza czesc to nie przysluguje my priority lot na druga?


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 21:05 
Cytuj  
Z Pixies nic nie masz, bo potrzebujesz tylko jeden super rare item. :)

Przeciez nie wszyscy beda chciali full sety? Ktos moze chciec jedna czesc dla jednego joba, dwie inne dla drugiego. Czemu chcecie decydowac za kogos?

I jak Rha dostal juz item dla BLU to dla NIN nie moze dostac zanim nie uzbiera full setu?? Nie wiem jak Rha, ale ja bym wolal widziec Rha w jak najlepszym NIN sprzecie. :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 21:11 
Cytuj  
mrynar napisał(a):
Przeciez nie wszyscy beda chciali full sety? Ktos moze chciec jedna czesc dla jednego joba, dwie inne dla drugiego. Czemu chcecie decydowac za kogos?

Opi... piszac SET, mialem na mysli komplet 3 czesci potrzebnych to stworzenia jednej czesci z nowych setow. I nikt za nikogo nie decyduje. Napisalem ze decyduje priority.

mrynar napisał(a):
I jak Rha dostal juz item dla BLU to dla NIN nie moze dostac zanim nie uzbiera full setu?? Nie wiem jak Rha, ale ja bym wolal widziec Rha w jak najlepszym NIN sprzecie

To chcesz bidowanie czy nick priority w koncu? :P


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 21:18 
Cytuj  
Ok! Nie zrozumielismy sie. Myslalem, ze chodzi o cale sety armorow. Nie wiedzialem, ze do upgrade sa potrzebne jeszcze jakies itemy, poza tymi co mozna kupic.

To lekko kopmlikuje sprawe.

Ja chce bidowania. Jesli do upgrade sa potrzebne 3 itemy, to mozna ustalic ze bidujemy tylko pierwszy item, a jak wygramy to dostajemy pozostale 2 z klucza.


Ostatnio edytowano 19 gru 2006, 21:25 przez mrynar, łącznie edytowano 2 razy
***

Posty: 524
Dołączył(a): 5.02.2005
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 21:22 
Cytuj  
jeden set to 3 itemki + gold imperial coiny + jakis tam material do kraftu - czyli ogolnie caly set armor to 15 itemow


_________________
Every cross should be turn
Every grave should be burn

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 gru 2006, 23:59 
Cytuj  
zbiórka w Whitesgate jutro - środa godzina 20:00

nie zapomniec hi-potkow :)

musimy ustalic jakos kolejnosc bidowania na wypadajace celle, ktos ma pomysl jak to rozwiazac? jedna osoba pilnuje dropow i mowi kto ma na co lotowac?


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:05 
Cytuj  
jak bidowanie.. to i punkty...
a narazie punktow nie ma, nie wyglada na to zeby ktos sie chcial zabrac za tabele itd.


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:06 
Cytuj  
skrót do remnantsów - Nyzul Isle Staging Point:

Obrazek


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 00:40 
Cytuj  
Hmmm jakbym wiedział, że dzisiejszy free lot będzie miał potem obciachy co do priorytetowego bidowania to bym odpuścił na rzecz ninja feet.

Obstawiam, że na jednym obszarze wypada jeden rodzaj do upgrade więc pewnie jutro coś znów dropnie i kto inny dostanie (mam nadzieję).

Dzisiaj nauczyliśmy się nowej rzeczy- głęboko pullowac roboty i nie można ich zergowac- mają mocne aoe któe zdejmuje komplet cieni oraz się nie da ich uśpic w razie krytyka.

No i na litość boską ustalmy wreszcie skillchain jakis :D

Jestem za tym, aby ten kto wygrał bidowanie na pierwszy przedmiot miał potem pierwszeństwo aż skompletuje daną część do upgrade. Nie od dzisiaj ale od jutra aby nie było, że zasada pode mnie czy Naifa.

Jak ktoś się jutro w pracy będzie nudził to niech podsumuje wczorajszy i dzisiejszy wypad może pod względem obecności czy coś.

Kolejność przydzielania buteleczek odblokowujących statsy dla melee (weapon,dex,vit,str,hp) to myslę że na te kilka pierwszych mobków to Gal, ja, Kyu, Veji/Naif, Thergal/Sehrahin, Op (bo "robi" pięściami)

Unlock Agi dla mnie- bardzo dużo parowałem/unikałem dzięki temu.

Unlock ability/subjob/magic to raczej dla mnie i Kyu (magic drugi mógłby iść do Desha bo póki nie będzie SATA to nie ma co bawić się w większe tankowanie). Dalszy magic to dla Draconiego aby rzucal songi dla Desia i dla mnie, potem Kalcia (refresh, debuffy,convert)

Unlock equipment to chyba też ja najpierw, potem drugi Kyu, potem reszta.

Nie wiem jak z buteleczkami dla magów ale chyba sobie radziliście ok.

Ktoś powinien sprawdzac skrzynki i rozdzielac buteleczki za pomocą trade ludziom. Nie możemy tracic czasu aby Gal czy inny mocny melee sprawdzał skrzynki a potem dobiegał do mobka jak ten ma połowe hp. Razem z passowaniem i sprawdzaniem ciągłym treasure zabiera to mase czasu, który można zaoszczędzić.

Jak ktoś ma lepszy pomysł na cokolwiek z powyższego to przedyskutujmy to do jutrzejszego runu tak aby wieczorem była już jasność.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 01:14 
Cytuj  
Duplicatus Cell Removes Sub Job restraint (tankowie > rdm/blm > brd > dd > whm)
Incus Cell Allows you to equip weapons/shields (dd > tankowie > whm/rdm/blm/brd)
Spissatus Cell Unlocks maximum MP (whm > rdm > blm > brd)
Congestus Cell Removes VIT Down (tankowie > dd > blm > rdm > whm > reszta)
Velum Cell Removes INT Down (blm > rdm > drk > reszta)
Pannus Cell Removes STR Down (dd > tankowie > reszta)
Pileus Cell Removes MND Down (whm > rdm > reszta)
Mediocris Cell Removes CHR Down (brd > reszta)
Humilus Cell Unlocks maximum HP (dd > tank > blm > reszta)
Opacus Cell Unlocks Job Abilities (tank > dd > blm > rdm > reszta)
Praecipitatio Cell Unlocks magic (nin > whm > rdm/blm > brd > dd z subem nin)

miejscie na uwadze, ze desh jest jedynym whmem (chyba ze anc bedzie sie pojawiac) i jesli bedzie tak jak rha by chcial, ze mozliwosc uzywania magii: rha > desh > drac to moze sie bardzo zle skonczyc dla innych :P
dodatkowo, drac moze dawac po jednym songu tylko, bo nie ma slota na range na tym etapie jeszcze..
widzieliscie jaki syf byl z paralyna chociazby, jeden whm na 13+ osob moze miec problem z wyrobieniem, dlatego jestem za taka a nie inna kolejnoscia jaka podalam :P blm dlatego, ze ma sleepge w razie masiive linka i jak sa moby odporne na magie moze nuknac.. z odblokowanym subem moze leczyc i zdejmowac statsy... itd


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 01:35 
Cytuj  
Zrobilem tabelke i wrzucilem do osobnego topica.

Propozycje Kalci uszczegolowilem o podanie nickow. Staralem sie zamieniac osoby w ramach jednego joba, zeby nikt nie czul sie pokrzywdzony. Jutro to dokoncze. Jak macie jakies uwagi to piszcie.

Wszystko to przy zalozeniu, ze chodzimy tymi jobami co ostatnio: Zja - NIN, Niaf - WAR itd Jesli beda zmiany to oczywiscie trzeba bedzie to korygowac pod katem danego skladu.

Naprawde fajnie byloby jakbysmy mieli wszystko gotowe na wieczor.

W czasie runu ktos powinien miec ta liste przed soba i podawac kto ma lotowac dany item.

=================================================

Jesli chodzi o itemy ze skrzynek to nie da sie ich rozdawac, bo sa temporary. Poprostu kazdy musi brac to co potrzebuje: jak ktos ma malo HP to bierze regen albo pota, soczki z refreshem powinni brac glowniw WHMi itp Ostatnio szczegolnie magowie byli jacys wstydliwi :D i troche itemow pozostawalo w skrzyniach...

***

Posty: 540
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 08:43 
Cytuj  
Wlasnie, moze dzisiaj sprobujemy dostac sie do bossa, jest on na 5 pietrze wiec bedzie trzeba gdzies tak po 20 minut na kazde pietro przeznaczyc. Jakby zaczelo brakowac nam czasu powinnismy po prostu przedostac sie na nastepne pietro omijajac mobki i zabijajac tylko te na drodze. Mysle tez ze na pierwszym pietrze mozna chyba te crawlery zostawic i zabijac tylko reszte, czy te crawlery wogole agruja? Jeszcze tez podobno jak sie na poczatku pojdzie w lewo to zamiast crawlerow sa wamoury dajace itemki do odblokowania armorow. Co do bossa to znalazlem pare tekstow:

This was the boss stage. It was a giant machine called Longbow-something. We decided to attempt to zerg it with our 5 minutes left, and.. well as you can guess we did badly. It had nasty AoE that killed most of our melee by 80% of its health, and we only managed to take it to 75%. I tried to kite it but it used a Missile attack that acted like Throat Stab, and put me at 32HP with hate reset. About 30s after that our time was up and we were warped out.

Fifth Floor: Boss. Long-Bowed Chariot It looked like a rook-type machine. The monster itself possesses a very powerful AoE TP move so melee is a huge No-No. It launches missiles too as another specialty attack. Magic proved almost useless until we went around the elemental wheel and found Fire to be the most efficient DD (with about a 50% resist rate) Water and Blizzard worked too, but not as reliable. We ran out of time here, but found that a kite-nuke strategy worked very well. Its just you need to get there in enough time to carry it out.


_________________
Draconi Hume BRD75 COR75 MNK55 BLM42 WHM37 WAR25 THF15 BST15 NIN20 RNG45
77 Merit Points
Boneworking 100+2, Leather 60,Cloth 50, Goldsmithing 18, Alchemy 60

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 gru 2006, 09:21 
Cytuj  
moze powinnam isc smn? wtedy potrzebne mi tylko magic, max mp, abilities i sj do aktywowania avatarow i do support healing - mysle ze SS i blink z avatarkow bardziej sie przyda...


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 136 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.