mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2916 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 01:13 
Cytuj  
A wszystko przez to ze windurst robimy tak rzadko ze juz ludzie o nim zapominaja, imho powinnismy porobic go czesciej to problemow by nie bylo :/ A tak slysze tylko Sandoria Sandoria Sandoria !

btw. ostani Dynamis-Windurst >>> 13.IX.2005 !!!


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 02:08 
Cytuj  
Ja tez jestem za tym zeby Wind było częsciej Gal, Sai , Rha i ja chcemy z tamtąd monety.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 07:19 
Cytuj  
bod a ostatni sandoria byla tydzien pozniej
albo robimy czesto northlandy albo miasta
ludzie kuzwa mac !!!!!!!! to ze tobie potrzebne sa rekawiczki nie bedziemy robic w kolko windy BOZE !!!!! nie wkuzwiac mnie !! Jak bysmy robili czesciej miasta to nei mialbys swojej cholernej czapki i body nie zapominaj o tym. Mam dosc wiecznego marudzenia ludzi bo nie potriafia spojzec na ogol tylko co najwyzej na koniec wlasnej dupy !!!!

Co do monet, DP glownie farmuje AFy, przy obecnych zasadach nikt nigdy nie zrobi relica chocby na 4lv i nikt z was nie zgodzi sie na zasady jakei powinny byc by to umozliwic, wiec bedziemy farmowac AFy i glownie AFy z glacier i xarca.


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 09:38 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Simi ma racje, jesteśmy tak słabi, że nawet nie wie od czego zacząć sugestie, które by nam pomogły się poprawić. Niemniej dzięki Simi za dobre chęci.


nikt nigdzie nie napisał że życzyłby sobie jakiekolwiek sugestie, szczególnie ode mnie -> dynamisowego njuba i szczególnie w tym zakresie -> dynamis

już kiedyś pisałem (fakt że tylko na tym forum, ale nie odważę się dawać jakiekolwiek wskazówki naszym być może "16-letnim" kolegom z DP być może z piwem w ręku lub po 10-ciu) że najbardziej na dynamisie liczy się FOCUS, ale jak chcecie sobie poczytać coś to mogę w formie pytań bez odpowiedzi coś napisać (bo byłem tym razem liderem A4 i widziałem rzeczy których z A1 nie widać):
1- dlaczego w 7 minucie Dynamisu część któregoś Alliance'a walczyła z mobkiem a druga część sobie dyskutowała za zakrętem blisko MH jaki to ich tank jest beznadziejny, dlaczego nie ma macra na pulowanie mobka na /l itd ...
2- dlaczego strasznie długo trwa wybieranie mobków przez tanków i dostarczenie ich pod nos swojego alliance'a ?
3- dlaczego po ewentualnym (bo czasem to cały alliance musi podbiec do tanka a nie na odwrót) dostarczeniu mobka którego dobrze by było zabić w ciągu 30-60 sekund duża liczba "luzaków" zabiera się do "roboty" po 15-20 sekundach i zanim zada pierwszy cios mija 30 sekund walki ?
4- dlaczego po wipie (i nie tylko) nie jest zachowana kolejność raisowania padniętych czyli: WHM, BRD, RDM, BLM, kiterzy, tank, tank, reszta? jak słyszę po 5-10 minutach leżenia że jakiś skromny WHM się odzywa bo chciałby pomóc raisować to bardzo wyluzowani muszą być ludzie w DP ...
5 - Zozma wpadł na świetny pomysł żeby na /l dawać mi znać kiedy mam nukować, ale na drugiej wysepce chyba miał jakiś problem bo mobki się rozlazły i siały panikę we wszystkich alliance'ach i po 30 sekundach dopiero jakiś inny BLM dał sygnał do ataku, potem ktoś wspominał o thundagach, dlaczego w A1 na dynamisie Wind nie ma 2,3,4,5,6... milion NIN ?
6- dlaczego wszyscy oszczędzają 50k na poison potiony i myślą że dotyczą one A1 bo jakiś manifest może CZASAMI nabroić a potem 3 alliance stoją i piszą zzz,zzz,zzz ?
7- dlaczego Valyana pisze że icony się bardzo łatwo kituje a nikt praktycznie tego nie robi gdy Rha leży martwy razem czasem z kilkoma blm'ami?
8- dlaczego któryś raz z rzędu cały LS dowiaduje się że Keung znowu jest afk ?
9- dlaczego jedna salwa nie może zabić jednej statuetki i potem przez X sekund każdy mag zastanawia się czy to on ma ją dobić jakimś wyszukanym z menu III lub II ? (a przecież wystarczy zrobić kilka meritów zamiast kolejne 3 postaci do 75 ...)
10- dlaczego ludzie na dynamis wchodzą jako anon ? czy każdy nasz whm ma mieć obowiązek znać job wszystkich żeby wiedzieć kogo ma raisować w pierwszej kolejności ?

takich pytań mogę napisać dużo ale one niczego i tak nie zmienią, bo ludzie zawsze będą traktować dynamis jak wielki fun i zabawę i drugorzędne są dla nich takie szczegóły jak :
- czas raisowania
- czas wybrania celu przez pullera/tanka,
- czas wybrania kolejnego celu przez pullera/tanka
- czas podejścia do mobka żeby w ogóle zacząć z nim zabawę
- czas castowania sleep, sleepga, silence, gravity na petach
- synchronizacja sleepowania mobków po przebudzeniu
- itd...

poza tym jakby wczoraj wypadło 60 AFów to wszyscy pewnie uznaliby że dynamis był super-udany, a gdybym napisał że był beznadziejny to wszyscy by mnie wywieźli na tarutaczce i wrzucili do stawu obok Heavens, bo chyba dla ludzi ważniejsze jest to na co nie mają KOMPLETNIE wpływu niż to na co mają i powinni mieć ...

czasem (albo przeważnie-jak kto woli) to co dzieje się na dynamisie zależy od jednej osoby, i nie chodzi tu tylko o Death House, ale o głupi /assist który nie działa tak jak powinien bo ... bo ktoś kto wziął na siebie odpowiedzialność nie jest w stanie jej porządnie zrealizować lub ma pecha w stylu DC, leży martwy itd. a potem zaczyna się już chaos ...

jeśli chodzi o słabość to daję sobie urwać moje tarupaznokcie że nawet jakbyśmy wszyscy mieli na sobie Maat's Cap i 100 meritów to i tak to by nic nie zmieniło bo każdy przecież chce się tylko zabawić, bo liczy się fun i piwko w ręku, a za takie wyrazy jak dyscyplina, samodyscyplina, ciężka praca, focus, reflex itd. można jedynie być zlinczowanym :roll:


_________________
Obrazek

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 09:39 
Cytuj  
swordsman napisał(a):
bod a ostatni sandoria byla tydzien pozniej
albo robimy czesto northlandy albo miasta
ludzie kuzwa mac !!!!!!!! to ze tobie potrzebne sa rekawiczki nie bedziemy robic w kolko windy BOZE !!!!! nie wkuzwiac mnie !! Jak bysmy robili czesciej miasta to nei mialbys swojej cholernej czapki i body nie zapominaj o tym. Mam dosc wiecznego marudzenia ludzi bo nie potriafia spojzec na ogol tylko co najwyzej na koniec wlasnej dupy !!!!


Hmmmm tak jak sam napisałeś, że ty już masz to co chciałeś..to normalne,że my też chcemy, tylko dziwne , że zawsze sa dla Ciebie proirytetem sa potrzeby ludzi spoza CC.


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 25 sty 2006, 17:02 
Cytuj  
Cytuj:
1- dlaczego w 7 minucie Dynamisu część któregoś Alliance'a walczyła z mobkiem a druga część sobie dyskutowała za zakrętem blisko MH jaki to ich tank jest beznadziejny, dlaczego nie ma macra na pulowanie mobka na /l itd ...

Przepraszam a co mielismy robic, jak nasz tank/puller zamiast pullowac mobki to biegal za nimi jakby sie mialy wreszcie zatrzymac?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 sty 2006, 00:55 
Cytuj  
Simi ....co do puktu 4 ....ja nie zauważyłem ,że whm leży .....bo myślałem ,że whm ma RRna sobie :) ...jak nie ma ...wtedy na tellu powinien napisać do 2 whm o raise :( ...a kolejność BRD , RDM, Tank ...zachowuje ...lub próbuje zachwaoć


_________________
COLD is BACK !

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 27 sty 2006, 02:08 
Cytuj  
Na ostatnim dynamisie udalo mi sie 3 razy scounterowac MNKa: :D

Obrazek

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 21:17 
Cytuj  
fajny dynamis :D dostałam mojego pierwszego AF2 :D

Obrazek


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 21:20 
Cytuj  
hehe ale kobiece hakama sa lolkowe grats!!


_________________
Jast v2.0

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 21:38 
Cytuj  
gratz Zjawcia


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

******

Posty: 4799
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 21:51 
Cytuj  
dzieki :D

trzeba tylko dodać ze maja paskudny kolor i do niczego poza resztą AF2 nie pasuja :P


_________________
Final Fantasy XI : Zjawcia [Ramuh] RETIRED
Final Fantasy XIV: Chrysalis Skyserpent [Moogle]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2291
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 22:32 
Cytuj  
Grats :D

...przy okazji, wiecie moze o ile zmniejsza delay 'enhances Dual Wield effect'? Slyszalem ze o caly 1%... O_O


_________________
Hana wa Sakuragi,
Hito wa Watashi...


Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 23:01 
Cytuj  
Jeden Enchance dual wield effect dziala jak 5% haste.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2282
Dołączył(a): 24.10.2004
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 23:14 
Cytuj  
NINJAtions :) ..... fajnie ,że 2 AFy znów dla naszych :) ...ale wtf:p gdzie whm ?:)


_________________
COLD is BACK !

****

Posty: 1872
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 23:25 
Cytuj  
grrats zja ^^
mam nadzieje, ze oprocz tego ze wygladaja paskudnie, sa dobre ;p (bo ja sie nie znam ;D)


_________________
Kalcia (Mithra) - Ramuh [retired]
Kalcia Kitsunetsuki (Miqo'te) - Sargatanas

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 sty 2006, 23:27 
Cytuj  
Congratulations Zjawciu ^_^ Zdobądź resztę jak najszybciej :)


_________________
Obrazek

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 08:33 
Cytuj  
Sai może zorganizujesz coś na jutro ?


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

******
Avatar użytkownika

Posty: 3980
Dołączył(a): 8.03.2004
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 09:03 
Cytuj  
Congratulations ! Zjawcia !


btw. jutro mnie nie ma ide na imprezke :)


_________________
"Why is it people who can't take advice
always insist on giving it ?" - J. B.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 3 lut 2006, 12:02 
Cytuj  
jutro tez mnie nie ma, sobota zajmuje sie xav...


_________________
FFXIV [Moogle]: Saitou Soulscream

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2916 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 146  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.