mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 09:01 
Cytuj  
Kur... zapomnialem screeny zrobic :D

Pierwszy Kirin byl failem, posrednioz mojej winy oraz youtube, a bezsposrednio przez niefart w curowaniu Ragniego. Juz tlumacze dla nieobecnych.

Jako ze na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=nODvnj_1590 te nooby w 5-6 melee + 2 SMN bili 3 minuty to uznalem ze bezpieczniej bedzie jak Ragni bedzie bil Kirina a ja addy. Niestety o ile czesc planu ze mna wyszla, to niestety ragni padl bo Deva musial convert akurat jak suzaku popnal i zanim Suzy poszedl na mnie to zdazyl firage III puscic na Ragniego a w tym samym czasie Kirin tez cos puscil. Suzaku byl w miare zabawny z moim lol fire res setem (105) i barfira dostalem 3 flare po 112 z chainspella :D Anyway jako ze przy tym wipie zauwazylismy ze zanim Kirin popnal adda to mial 40% hp wiec next sprobowalismy juz tak ze bilem z Ragnim i Have zmienil na COR.

Nastepne 3 kiriny padaly w 80-120sec :D

Einherjar rowniez bardzo udany. Troche zjebalem pullujac ostatnie dwa mobki bo jakos zlinkowalem bossa, ale w sumie nic sie nie stalo (zginalem, have go zkitowal gdzies padl i bylo spoko). Mobow nie dalo sie uspic z dream flower ale byly tak slabe ze pullnalem z 6 (Jnuny) zrobilem Whirl of Rage (AoE za ~2000) i stalem sobie w pdt i mnie bily po 10-20 :D Bossem byl morbol i nawet mialem 6 poison potow, ale chyba tylko dwie osoby kupily XD Zapomnialem tez powiedziec Devie, ze mimo ze ragni jest w innym pt (4 songi) to ma leczyc tylko jego i Ragni wkoncu padl (Swoja droga WAR na zerg miazdzy Mighty strike WSy robily po 4600-4900, a crity 600-1300), ale swoje zdazyl zrobic i dobilismy :)


Mysle ze zrobimy po 5 godow i zobaczymy ile nam to da Kirinow. Mam nadzieje ze z 6-7 i wszyscy dostana W legs :D


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 09:30 
Cytuj  
Głupi morbol miał draw-in oraz bind z bad breath.

Proponuje piewszy pop set Kirina dać Tomowi bo w końcu na jego pop secie się uczyliśmy i był fail.

Ato - w środę by wam pasowało kończenie popów? Można by się też o kolejny einherjar pokusić w sumie jeśli będzie przynajmniej ta sama ekipa.

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 09:32 
Cytuj  
Nie powiem, na te dwie walki co przybylem to bylem pod wielkim wrazeniem :) no i pure fun z z ujebania tego zjeba w poltorej minuty :)

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 09:32 
Cytuj  
Na większość einherjarowych bossów warto mieć rdm/drk i chainspell stun+ 2h zerg albo od 100% albo od 50/30% w zależności od bossa.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 09:38 
Cytuj  
Zangetsukun napisał(a):
Nie powiem, na te dwie walki co przybylem to bylem pod wielkim wrazeniem :) no i pure fun z z ujebania tego zjeba w poltorej minuty :)


Ja pamiętam jak go biliśmy w polskiej ekipie na 75lvlu chyba ze 2h :) Byłem na RNG głównie do rzucania wiatrów na addy, potem przez 40 minut nic nie robiłem czekając aż tanki ustabilizują hate :D bo co chwila ktoś padał a było z 18 osób łącznie.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 10:11 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Na większość einherjarowych bossów warto mieć rdm/drk i chainspell stun+ 2h zerg albo od 100% albo od 50/30% w zależności od bossa.


Teraz to /blm nie /drk Rhae :D Jedyna osoba z RDM to Ragni (glowny DD) i Lesiu (3box) wiec nie bardzo byla taka opcja. Zreszta 100 razy lepszy jest SMN z 2hr. Next time moze Kalcia pojdzie to bedzie rdm/blm tylko musi ding 1 lvl na gimp sub zrobic :P Ja mam nadzieje ze bedzie z nami chodzil Coldee wiec bedzie SMN z 2hr. Zreszta damy rade. Moim skromnym zdaniem Praktycznie kazdego bossa z T1-T3 jest w stanie zabic MNK lub WAR z heal supportem. Jesli bije 1 osoba to powinno byc znacznie mniej chaotycznie szczegolnie przy MNK, wiec jesli nie bedziemy mieli rDM/blm lub SMN to mozliwe ze wlasnie tak zrobimy, ze bedziemy puszczac DD pojedynczo i wymieniac jesli jakis padnie na nastepnego.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 10:24 
Cytuj  
Jeszcze Tom ma rdm tylko ani drk ani blm nie wylewelowane na sub.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 10:32 
Cytuj  
100licad napisał(a):
Jeszcze Tom ma rdm tylko ani drk ani blm nie wylewelowane na sub.
Wiem wiem i pewnie dark skill 0 (stun ma bardzo duzy macc, ale nie az tak chyba)

Ja powinienem miec na t3 Ochaina to bede mogl wszystkie melee moby pullowac i stac z nimi w nieskonczonosc prawie. To samo z bossem. Inna sprawa to Odin na ktorego w zaleznosci od liczby osob bedzie potrzeba lub nie NIN z migawari na 10000 needles. Nie wiem tez czy Alexander blokuje ten 10000 dmg attack. Teoretycznie powinien bo to chyba jest ten sam rodzaj atau ktory ma chariot z salvage a ten jest blokowany przez MDT.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 10:37 
Cytuj  
W sumie to Rhae tankowales chyba Odina wez wejdz na wiki i opisz w skrocie kazdy attack jak jest mocny wedlog Ciebie i co najlepiej robic?

Dobrze by bylo wiedziec tez czy te summony co on ma tylko melee robia? Jesli tak to na PLD bym mogl pewnie tankwoac odina z summonami.


Jesli bedzie Alexander to mysle ze jest tez opcja zwyczajnie go zergnac. Chyba jednak nie da sie zergnac bo ma dispelge co 10%.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 11:27 
Cytuj  
Punkty update pierwsza strona.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 11:47 
Cytuj  
Niedziela 03.04

Einherjar -> Sky farm -> Kirin


W tygodniu sprobujemy dofarmic triggery i w niedziele zrobic juz tylko gody i Kiriny.

Dropy z pierwszego Kirina ida do Tomasza. Dropy z Kirinow z triggerow ktore farmilismy w niedziele i bedziemy konczyc farmic w tygodniu/niedziele beda freelot dla ludzi ktorzy farmowali. Kazdy kto przyniesie swoj pop set oczywiscie dostaje dropy ze swojego pop setu. Miejmy nadzieje ze wszyscy dostana w legs :)


_________________
Obrazek

Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 11:58 
Cytuj  
Perfect Defence nie ochroni Was niestety przed Extremally Bad Breath czyli instant KO. nie wiem też czy przypadkiem para z fullmination nie przejdzie a jest to dość mocne para. No ale sprawdźcie i zobaczycie co lepiej działa.

Odin

* Casts Sleepga II, Breakga, Blindga, Bindga, Blizzard IV, Blizzaga III, Blizzaga IV, Slowga, Paralyga, and Dread Spikes (can be dispelled with Finale).
* Uses the following TP moves. All of which have a range of 20' or larger. This could be due to the size of both Odin and his weapon.(As shown in the picture)

* Gagnrath: Front-AoE damage and Terror.
Do zblinkowania. Terror trwa od 10 do 60 sekund (czyli podobnie jak wyrmowy) i dostaje się Terror tylko wtedy kiedy dostaniemy dmg zamiast przyjąć w cienie. Damage słaby z tego specjala.

* Valfodr: AoE damage and Curse + Silence.
Siedzi zawsze. Echo dropsy/Holy water bardzo przydatne. Najlepiej się z support magiem umówić co sam zdejmuje tank a co supporter aby błyskawicznie się pozbyć obu statusów.

* Ofnir: AoE damage. (Might be magic damage)
Chyba najbardziej denerwujący specjal bo na wiki nie piszą, że wrzuca Defence Down. Kasuje też wszystkie cienie. Dmg zadaje taki sobie.

* Yggr: Gives Odin the ability to Intimidate players.
Intimidate staje się tym silniejsze im mniej Odin ma hp.

* Geirrothr: AoE damage similar to 10,000 Needles plus bind. Used every time 25% of his HP has been lost. * Used at 75%, 50%, and 25% HP.
Najgorszy specjal na lowman. Jak macie pety czy summony to pomaga. Inna opcja to dwóch tanków z czego jeden zostaje a reszta ucieka poza zasięg i tank lub wybrany DD triggeruje tego specjala i ginie minimalna liczba osób.

* Sanngetall: AoE damage and dispel that dispells all buffs. Used every time 10% of his HP has been lost. Will use this a total of 7 (maybe 8) times.
* Used at 90%, 80%, 70%, 60%, 40%, 30%, and 20%. At 10%, this TP move will be replaced by Zantetsuken.

Główne źródło zużycia MP, denerwujące na maksa dla bardów, reszta może wrzucić buffy z poza zasięgu. Haste prot shell i można grać dalej.

* Zantetsuken: An Astral Flow like ability. Will be used when approximately 9% of his HP is remaining. This move will deal death to all members within a 30' radius around him.

* Before using this ability, Odin will speak in say. There will be 5 seconds before Odin speaks and before he uses this ability.
* During this time, all members must either run out of range, /kneel or /heal to him.

* While /kneel and /heal will not completely save a player from instant death, it will greatly reduce the chance. /Heal is thought to be slightly more effective in preventing death.
* While the above 2 actions may help prevent instant death, it will not prevent a player from taking damage.

Czego nie piszą tutaj to, że aby /heal zadziałało to trzeba po /heal targetnąć Odina. Inaczej nadal dostaje się KO. 100/100 wtedy unika się śmierci a jak się ma shadow mantle to można uniknąć też dmg jak ja w sigu :p

Triggerujemy przy pomocy jakiegoś DD, tank tankuje a reszta ucieka poza zasięg buffując się na maxa. Nie wiem czy Zantetsuken nie ma też "wbudowanego" super intimidate bo bardzo często się zdarzało, że akcje jak próba cannonballa z 2h zaraz po tym specjalu były nie możliwe do odpalenia.


Valkirie:

* First set (3 fomors) will arrive at 90-60% health

* Second set (3 fomors) will arrive at 50-20% health

* Third set (3 fomors) will arrive after Zantetsuken is used (at <10%)


Niestety nie tylko biją ale rzucają tier2 debuffy, do tego na 75 biły mocno.
Thf/whm powder boots+diaga załatwia sprawę. 5-6 par powinno wystarczyć. Diaga i biegamy póki ekipa nie sciągnie Odinowi 10% życia, potem one deaggrują i znikają po powrocie do Odina.
Tutaj jedyny trudny moment jest jeśli pierwszy set popnie na 60% i będziemy zajęci kitowaniem ich aż reszta nie zjedzie Odina do 50%, wtedy istnieje szansa, że drugi zestaw popnie a my nie będziemy gotowi (brak stoneskin czy blinka lub będziemy za daleko aby od razu zdjąć je z tanka). Trzeba na to uważać ale jest to w sumie jedyny trudny moment w tej walce (a przynajmniej był na lvl 75).


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 12:19 
Cytuj  
To ja proponuję dla chętnych farm we środę, do farmowania zostało:
- SC, MG, Zip, Faust, BBx2, ewentualnie despot?

Ato możesz jakoś z loga wyczytać ile których pop itemów wypadło wczoraj? Fajnie by było mieć 4-5 setów na każdego goda.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 12:50 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Perfect Defence nie ochroni Was niestety przed Extremally Bad Breath czyli instant KO. nie wiem też czy przypadkiem para z fullmination nie przejdzie a jest to dość mocne para. No ale sprawdźcie i zobaczycie co lepiej działa.

Odin

* Casts Sleepga II, Breakga, Blindga, Bindga, Blizzard IV, Blizzaga III, Blizzaga IV, Slowga, Paralyga, and Dread Spikes (can be dispelled with Finale).
* Uses the following TP moves. All of which have a range of 20' or larger. This could be due to the size of both Odin and his weapon.(As shown in the picture)

Chyba zrobie sobie ice/earth resist set.
Nasi DD beda musieli bardzo uwazac na dread spikes bo jak Ragni jebnie crit za 1200 na dread spikes to sie zlozy :D


* Gagnrath: Front-AoE damage and Terror.
Do zblinkowania. Terror trwa od 10 do 60 sekund (czyli podobnie jak wyrmowy) i dostaje się Terror tylko wtedy kiedy dostaniemy dmg zamiast przyjąć w cienie. Damage słaby z tego specjala.

Ja to chciałem tankować pld/war i jeśli to jest add effect ten terror to nie powinien wejsc jesli zblokuje TP move.

* Valfodr: AoE damage and Curse + Silence.
Siedzi zawsze. Echo dropsy/Holy water bardzo przydatne. Najlepiej się z support magiem umówić co sam zdejmuje tank a co supporter aby błyskawicznie się pozbyć obu statusów.

Tak zrobimy.

* Ofnir: AoE damage. (Might be magic damage)
Chyba najbardziej denerwujący specjal bo na wiki nie piszą, że wrzuca Defence Down. Kasuje też wszystkie cienie. Dmg zadaje taki sobie.

To generalnie z Ochain nie powino mieć znaczenia czy będę miał przez chwile def down, ale dzięki za info.

* Yggr: Gives Odin the ability to Intimidate players.
Intimidate staje się tym silniejsze im mniej Odin ma hp.

* Geirrothr: AoE damage similar to 10,000 Needles plus bind. Used every time 25% of his HP has been lost. * Used at 75%, 50%, and 25% HP.
Najgorszy specjal na lowman. Jak macie pety czy summony to pomaga. Inna opcja to dwóch tanków z czego jeden zostaje a reszta ucieka poza zasięg i tank lub wybrany DD triggeruje tego specjala i ginie minimalna liczba osób.

No i to będzie problem, bo na to są dwa sposoby dużo osób lub migawari, co psuje moją koncepcję tankowania na PLD. Najlepiej by było jednak, żeby się znalazło te 10 osób + ewentualnie pety i z PDT powinno dac rade (Kazdy niech przynajmniej sobie zmacruje earth staff jak nie ma nic innego z PDT) + magowie stoneskin. Ja bym jednak wolał wiedzieć, czy to jest physical czy magical, bo jeśli magical i działa MDT to by było znacznie łatwiejsze. Inna sprawa, że jeśli to jest physical to powinien działać sentinel i można by to właściwie przyjąć solo, ale timing musiałby być idealny bo inaczej zgon

* Sanngetall: AoE damage and dispel that dispells all buffs. Used every time 10% of his HP has been lost. Will use this a total of 7 (maybe 8) times.
* Used at 90%, 80%, 70%, 60%, 40%, 30%, and 20%. At 10%, this TP move will be replaced by Zantetsuken.

Główne źródło zużycia MP, denerwujące na maksa dla bardów, reszta może wrzucić buffy z poza zasięgu. Haste prot shell i można grać dalej.

Tu by było najlepiej, jakby wszyscy poza mną po prostu się odsuneli.

* Zantetsuken: An Astral Flow like ability. Will be used when approximately 9% of his HP is remaining. This move will deal death to all members within a 30' radius around him.

* Before using this ability, Odin will speak in say. There will be 5 seconds before Odin speaks and before he uses this ability.
* During this time, all members must either run out of range, /kneel or /heal to him.

* While /kneel and /heal will not completely save a player from instant death, it will greatly reduce the chance. /Heal is thought to be slightly more effective in preventing death.
* While the above 2 actions may help prevent instant death, it will not prevent a player from taking damage.

Czego nie piszą tutaj to, że aby /heal zadziałało to trzeba po /heal targetnąć Odina. Inaczej nadal dostaje się KO. 100/100 wtedy unika się śmierci a jak się ma shadow mantle to można uniknąć też dmg jak ja w sigu :p

Triggerujemy przy pomocy jakiegoś DD, tank tankuje a reszta ucieka poza zasięg buffując się na maxa. Nie wiem czy Zantetsuken nie ma też "wbudowanego" super intimidate bo bardzo często się zdarzało, że akcje jak próba cannonballa z 2h zaraz po tym specjalu były nie możliwe do odpalenia.

To powinno być akurat easy. To jest Astral Flow ability więc Fealty powinno zredukować dmg do jakiś 10%. Wszyscy uciekną poza zasięg poza mną ja zrobie trick z /heal. nie bardzo skapnąłem o co chodzi Rhae: mam mieć ztargetowanego Odina w czasie heal (tak, żeby był na auto target czy tak, żeby kursos był na nim?) czy po tym jak zrobie heal to dopiero mam zrobić target?


Valkirie:

* First set (3 fomors) will arrive at 90-60% health

* Second set (3 fomors) will arrive at 50-20% health

* Third set (3 fomors) will arrive after Zantetsuken is used (at <10%)


Niestety nie tylko biją ale rzucają tier2 debuffy, do tego na 75 biły mocno.
Thf/whm powder boots+diaga załatwia sprawę. 5-6 par powinno wystarczyć. Diaga i biegamy póki ekipa nie sciągnie Odinowi 10% życia, potem one deaggrują i znikają po powrocie do Odina.
Tutaj jedyny trudny moment jest jeśli pierwszy set popnie na 60% i będziemy zajęci kitowaniem ich aż reszta nie zjedzie Odina do 50%, wtedy istnieje szansa, że drugi zestaw popnie a my nie będziemy gotowi (brak stoneskin czy blinka lub będziemy za daleko aby od razu zdjąć je z tanka). Trzeba na to uważać ale jest to w sumie jedyny trudny moment w tej walce (a przynajmniej był na lvl 75).

Z ochain będą biły za śmieszny damage, ale nadal się zastanawiam czy zwyczajnie je zostawic na mnie czy nie, bo nie wiem na jakiej zasadzie mają hate. Jeśli mają taki hate jak zaagrowane moby, że będą mnie bić cały zcas jeśli nikt na nich nie zrobi żadnej hate akcji, to bym je zostawił.




Zaczynam się przekonywać do opcji, że Ragni na WAR to zła opcja i wogóle DD bym zminimalizował na maksa. Sukces w tej walce będzie polegał głównie na timingu i odpowiednich reakcjach na TP moves na różnych % HP. Nawet sam Ragni jako WAR musiałby się mocno hamować z damage, żeby za szybko nie ztriggerować TP. Chyba, że by się czaił aż do 9% i po Zantetsuken zrobił zerg, a do tego czasu koncentrował się na graniu Przyjacielem.

Dzieki za pomoc Rhae, jak możesz to sprecyzuj mi ten /heal jeszcze i powiedz co myślisz o moich komentarzach.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 13:12 
Cytuj  
100licad napisał(a):
To ja proponuję dla chętnych farm we środę, do farmowania zostało:
- SC, MG, Zip, Faust, BBx2, ewentualnie despot?

Ato możesz jakoś z loga wyczytać ile których pop itemów wypadło wczoraj? Fajnie by było mieć 4-5 setów na każdego goda.


Myślę, że mogę, ale wydaje mi się, że jeśli gody mogą dropić do 2 seali to i tak pewnie nie będzie wystarczająco ludzi, żeby naraz zrobić wszystkie gody i będzie trzeba zrobić gody -> Kiriny -> gody ->Kiriny.

Mi pasuje farmić tylko do godziny 15-16 bo później farmie Ochaina (japsy ida spać). Myślę, że z Ragnim i chętnymi pofarmimy trochę w tygodniu do 16. Jak będziecie chcieli zrobić jakiś farm w środe osobno to daj znać to Ci powiem co jest najbardziej potrzebne.

Mamy (chyba):
Zip 1
MG 2
Olla 5
SC 2
Ulli 0 (1 diorite)
Despot 1
BB 0
Faust 2 (?)


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1471
Dołączył(a): 28.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 13:21 
Cytuj  
Fakt, na dodatek może być tak że któryś god będzie dropował zawsze x2 a drugi bedzie skąpił z dropem.
Chodzi mi tylko czy gdzieś dropnął 1 pop item bo nie pamiętam (wiem że z Despota są łącznie 3 pop itemki) a fajnie by było po 4 mieć.

EDIT:

Bartelius napisał(a):
Mamy (chyba):
Zip 1
MG 2
Olla 5
SC 2
Ulli 0 (1 diorite)
Despot 1
BB 0
Faust 2 (?)


Z Ulli mamy akurat 4 popy + 1 dio w zapasie, Despot 3 bo na koniec dofarmiliśmy, na BB ja i Deva mamy curtany + Kalcia mówiła że ma. Z tego wygląda że Zip najsłabiej wygląda.

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 13:36 
Cytuj  
To ja może zsoluje kilka Zipacna, tylko nie wiem czy się da wysłać trigger.


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 13:49 
Cytuj  
Zbierzcie moze to do kupy i wtorek/sroda sie wybierzemy zrobic najgorsze co jest (diorite i water.)

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 13:55 
Cytuj  
Zangetsukun napisał(a):
Zbierzcie moze to do kupy i wtorek/sroda sie wybierzemy zrobic najgorsze co jest (diorite i water.)


Oj czytanie u Ciebie lezy Zang.

Napisane jest jak byk, że Olla mamy 5 i Ulli 4 + diorite. Water zrobiliśmy w jakieś 30 minut (2 water z moich solo killow dropnely a trzeci z mojego killa z Have i On twierdzi ze to jego th :D)


_________________
Obrazek

Obrazek

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 14:03 
Cytuj  
Ator twoja wersja i Have sie nieco roznia takze proponuje zebrac to w calosc, ocenic co trzeba zrobic i jutro jazda za triggami.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 235 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.