Perfect Defence nie ochroni Was niestety przed Extremally Bad Breath czyli instant KO. nie wiem też czy przypadkiem para z fullmination nie przejdzie a jest to dość mocne para. No ale sprawdźcie i zobaczycie co lepiej działa.
Odin
* Casts Sleepga II, Breakga, Blindga, Bindga, Blizzard IV, Blizzaga III, Blizzaga IV, Slowga, Paralyga, and Dread Spikes (can be dispelled with Finale).
* Uses the following TP moves. All of which have a range of 20' or larger. This could be due to the size of both Odin and his weapon.(As shown in the picture)
* Gagnrath: Front-AoE damage and Terror.
Do zblinkowania. Terror trwa od 10 do 60 sekund (czyli podobnie jak wyrmowy) i dostaje się Terror tylko wtedy kiedy dostaniemy dmg zamiast przyjąć w cienie. Damage słaby z tego specjala.
* Valfodr: AoE damage and Curse + Silence.
Siedzi zawsze. Echo dropsy/Holy water bardzo przydatne. Najlepiej się z support magiem umówić co sam zdejmuje tank a co supporter aby błyskawicznie się pozbyć obu statusów.
* Ofnir: AoE damage. (Might be magic damage)
Chyba najbardziej denerwujący specjal bo na wiki nie piszą, że wrzuca Defence Down. Kasuje też wszystkie cienie. Dmg zadaje taki sobie.
* Yggr: Gives Odin the ability to Intimidate players.
Intimidate staje się tym silniejsze im mniej Odin ma hp.
* Geirrothr: AoE damage similar to 10,000 Needles plus bind. Used every time 25% of his HP has been lost. * Used at 75%, 50%, and 25% HP.
Najgorszy specjal na lowman. Jak macie pety czy summony to pomaga. Inna opcja to dwóch tanków z czego jeden zostaje a reszta ucieka poza zasięg i tank lub wybrany DD triggeruje tego specjala i ginie minimalna liczba osób.
* Sanngetall: AoE damage and dispel that dispells all buffs. Used every time 10% of his HP has been lost. Will use this a total of 7 (maybe times.
* Used at 90%, 80%, 70%, 60%, 40%, 30%, and 20%. At 10%, this TP move will be replaced by Zantetsuken.
Główne źródło zużycia MP, denerwujące na maksa dla bardów, reszta może wrzucić buffy z poza zasięgu. Haste prot shell i można grać dalej.
* Zantetsuken: An Astral Flow like ability. Will be used when approximately 9% of his HP is remaining. This move will deal death to all members within a 30' radius around him.
* Before using this ability, Odin will speak in say. There will be 5 seconds before Odin speaks and before he uses this ability.
* During this time, all members must either run out of range, /kneel or /heal to him.
* While /kneel and /heal will not completely save a player from instant death, it will greatly reduce the chance. /Heal is thought to be slightly more effective in preventing death.
* While the above 2 actions may help prevent instant death, it will not prevent a player from taking damage.
Czego nie piszą tutaj to, że aby /heal zadziałało to trzeba po /heal targetnąć Odina. Inaczej nadal dostaje się KO. 100/100 wtedy unika się śmierci a jak się ma shadow mantle to można uniknąć też dmg jak ja w sigu
Triggerujemy przy pomocy jakiegoś DD, tank tankuje a reszta ucieka poza zasięg buffując się na maxa. Nie wiem czy Zantetsuken nie ma też "wbudowanego" super intimidate bo bardzo często się zdarzało, że akcje jak próba cannonballa z 2h zaraz po tym specjalu były nie możliwe do odpalenia.
Valkirie:
* First set (3 fomors) will arrive at 90-60% health
* Second set (3 fomors) will arrive at 50-20% health
* Third set (3 fomors) will arrive after Zantetsuken is used (at <10%)
Niestety nie tylko biją ale rzucają tier2 debuffy, do tego na 75 biły mocno.
Thf/whm powder boots+diaga załatwia sprawę. 5-6 par powinno wystarczyć. Diaga i biegamy póki ekipa nie sciągnie Odinowi 10% życia, potem one deaggrują i znikają po powrocie do Odina.
Tutaj jedyny trudny moment jest jeśli pierwszy set popnie na 60% i będziemy zajęci kitowaniem ich aż reszta nie zjedzie Odina do 50%, wtedy istnieje szansa, że drugi zestaw popnie a my nie będziemy gotowi (brak stoneskin czy blinka lub będziemy za daleko aby od razu zdjąć je z tanka). Trzeba na to uważać ale jest to w sumie jedyny trudny moment w tej walce (a przynajmniej był na lvl 75).