mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 02:15 
Cytuj  
/nin:
Hasso up 90% czasu
37 sec na :ichi ( bez buffow )
55 na :ni ( bez buffow )
5-7%DA

/war:
Berserk 3 minuty recast 2 minuty
15-17%DA

Fakty:
Seigan recast 1 min
Third eye recast 30 sec
Third eye nie chorni przed Magia
Gekko, Yukki, Kasha maja att bonus ( jak amsz 450att to liczy na WSie 900 w praktyce oznacza to cap att na wiekszosci rzeczy)

Praktyka:
/nin 90% czasu ma hasso up co zwieksza fstr na melee hitach (sporo daje na criatch) 10acc zawsze sie przydaje a 10% haste daje z samym equip 28haste total bez buffow co daje 13% szybszy tp gain co daje 1 WS wiecej na kazde 7,5WSa bez hasso jako ze hasso jest up 90% czasu to mozna to zaokraglic do 7. Samo to daje imo wiekszy boost niz 10% wiecej DA na WSie i nie jest loteryjne. Przy March i haste czyli doadkowym okolo + 25% haste bazowo mamy 43 z hasso 53 co daje 18% szybszy tp gain czyli srednio 1 WS wiecej na kazde 6 im wiecej haste tym wiecej to bedzie dawac przy 2 march juz 1 ws wiecej na kazde 5. przy 6 hit buildzie potrzeba 6x da na 6 Wsow zeby miec 1 dodatkowy ws czyli zrownac sie z bonusem haste o hasso. 10%DA wiecej to okolo ( nie jestem pewny ale pojda na kozysc DA anwet ) 60% wiecej szansy na to zdarzenie czyli z /war i jego 10% da wiecej mamy okolo ( przy wzieciu pod uwage ze /nin czasem daje seigan a /war czasem da hasso ) 25% szybszy TP gain na /nin. Teraz nalezy wziasc pod uwage ze jesli to jest tankowanie to traci sie tez czas na castowanie 2,25sec :ni, 6 sec :ichi.
Jesli to jest tankowanie non stop czyli np jest sie tankiem na slavage to powiedzmy ze mamy haste i march wtedy mamy recasty: :Ni 38 :Ichi 26 czyli 8 sec z 30 marnujemy na casting. Czyli nasz tp gain zmniejsza sie o jakies 27%. Czyli w teorii Tp gain na /war jest o kilkanascie % lepszy
Zalozmy ze mamy te same buffy czyli minuet march haste.
Dojscie do 100tp zajmie /nin 21 sec co daje ze spawmoaniem cieni 2 Wsy na 55sec(okolo), z Seigan 2 wsy zajmuja 49sec wychodzi ze tp gain z/war jest szybszy o jakies 10% oczywiscie zakladajac ze spamujmy cienie. W praktyce jednak /war czeka na recast hasso zeby walnac WS z hasso i czeka jeszcze az zejdzie third eye(w nawiasie podalem czas jakbysmy ogladali film)
[0sec]Hasso ->[1sec]Ws ->[3sec]Seigan Third Eye->[28sec]WS -> [33sec]Third eye -> [50sec] Ready 100%tp {i tu sa 2 wyjscia}
1. zrobic WS bez Hasso i dopiero nastepny zrobic z hasso
2. poczekac 10 sec az hasso beedzie up i zrobic WS z hasso
Czyli albo 2/3 Wsy robimy bez hasso albo 1/2 robimy z hasso ale czekamy z tp. Jesli czekamy z tp to /nin zrobi wiecej Wsow jesli nie czekamy to w 66% WSow /nin ma przewage hasso.
Teraz kwestia dmg na WS
Damage = WD * PDIF = (( D + fSTR + WSC) * fTP) * PDIF
powiedzmy ze bez hasso sam/war ma 78+54 str a /nin 76+54 czyli /war 2 str wiecej base ale z hasso ma 8 str mniej. W teorii (ale mi sie nie chce tego liczyc XD ) 8 str daje jakies 40+ dmg wiecej na gekko yukki kasha.
double attack na Ws daje jakies 300-400 dmg wiecej czyli 10% da jest porownywalnym bonusem co 8 str bo na 10 WS w teorii da da 300-400 dmg i 8 str tez da kolo 400. Oczywiscie hasso przewage ma /nin tylko na 66% WSow w stosunku do /war wiec /war w sumie wychodzi na tym minimalnie lepiej.

Teraz przejdzmy do sedna czyli skad ten topic wogole i od razu wnioski.
SAM/war na tankowaniu na Salvage:
Boss wipuje cienie AoE, nie wali zadnej magii na 1 target co daje oczywista przewage /war. Jednak przezywalnosc jak np zejdzie Ci third eye po 1 hicie a wlasnie walnales WS i masz hate to jest przejebane. ( Rhae mowi o dmg red sprzecie ) Ok masz powiedzmy te nawet nie wiem 30% dmg reduction i dostajesz za 180 nie za 250(bez berserk) to wciaz duzo oczywiscie zupelnie do przezycia z z dobrym supportem, tylko ze 25 sec siedzenia na dmg red equipie to tracisz powiedzmy ze zakladasz arhat head i body 4% haste 9str 12att 2%da to jest wpizdu straconego dmg(a przeciez subujemy /war zamiast /nin bo chcemy wiekszy dmg tak?). Dodatkowo third eye nie da sie probowac na para tak jak mozna sprobowac cienie bo para na cieniach to strata castu na niego a para na third eye to recast 30 sec na nastepnym. Dodatkowo Rhae jako przyklad podajesz mi SAM z relickiem a uwierz mi to jest zupelnie co innego bo SAM z relickiem dostaje BARDZO duzy boost od berserk poniewaz nie ma att bonus na Kaiten a takze relic ma niezly dps z melee, na hagunie berserk nie daje prawie nic troszke wzmacnia lolmelee tylko. Kaiten ma att down na moba ktory zawsze cos daje nawet jesli obrywasz za 20 mniej. Wkoncu z relickiem masz merity w third eye i recast na nim z seigan o 5 sec mniejszy. Nie porownuj wiec boostu z /war z relickiem i bez bo to zupelnie 2 rozne sprawy. Wszedzie indziej gdzie masz spelle tier IV i/lub podzielony support ( jak dzisiaj na prfesorze ze musial Desh biegac za npc ) lub jesli mobek nie ma elegy i slow np solo bicie RvB to /war tankowanie jest zupelnie niemozliwe jesli nie masz szczescia. Koles z Rvb Wali po 200-250 i dosyc szybko, jakby mi zszedl seigan to mam 10 sec zycia a next third eye za 25 sec ( grajac /nin daje tam seigan po mniej wiecej 4 anticipate daje :ni, pozniej po 2 cieniach :ichi i dopiero mam mniej wiecej recast gotowy na next seigan, z /war juz bym do tego Third eye drugiego nie dozyl nawet. Sugerujesz ze z /war szybciej zabije wiec krocej mnie beda bic, nie wiem skad takie wnioski na Krzesle robilismy guillo -> gekko -> fragmentation co zdejmowalo mobkowi kolo 65% hp na /war mielbym 10% szansy ze zeszloby mu 75% i pozniej mob do konca walki byl na mnie gowno by dalo to ze bysmy go bili pozniej 15 sec a nie 20 sec. Jak Veji padl od -ga to mi zostalo 200 hp i na 100% bym padl gdyby nie cienie pozniej.

Wnioski koncowe:
/war jest MINIMALNIE lepszy od /nin do tankowania tylko jesli
a) mob nie wali magi tier 3 lub 4
b) masz 2 tanka kory zbierze hate jak dostaniesz 2-3 razy po utracie third eye zbyt wczesnie
c) mob ma elegy i slow
d) dobry support
/war jest DUZO lepszy do tankowania od /nin jesli
a) masz relica
b) masz relica
c) masz relica
Wszedzie tam gdzie SAM takuje cos okazjonalnie (limbus,assault,droga do bossa w salvage) lub ma maly support /nin ma duzo wieksza przezywalnosc oraz porownywalny jesli nie wiekszy dmg.

Oczywiscie mimo calego wywodu i poparrcia argumentami Rhae i tak wie swoje i zdania nie zmieni, ale kiedys napisal ze jak bedzie mial full usu to zrobi SAM wiec jesli nie bedzie zbyt dumny i uparty to sobie pogra z /nin i /war i zobaczymy co wtedy napisze.



PS. Korzystajac z okazji ( zupelnie zapomnialem ingame przez ta dyskusje z Rhae :D ) Wilekie dzieki dla Kalci, Desha, Rhae, Simiego i Vejiego za skonczenie 2 pozostalych mi assaultow Krzesla i profesora 50/50 Dzieki


_________________
Obrazek

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1996
Dołączył(a): 26.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 03:56 
Cytuj  
Ato - lecz się ;D
Zestawienie fajne, tylko widzisz - testowanie tak skomplikowanych rzeczy w róznych warunkach testowych z uzyskaniem prawidłowego wyniku(różni gracze, różne postacie, bardzo duża ilość innych czynników wpływających na wynik) jest prawie niemożliwe. Owszem możesz sobie policzyć, założyć średnią ale udowadnianie w ten sposób jest śmieszne :D
Graj po prostu ;)


_________________
With a solar knife I split the sky
And walk right in between
To search the answers to every "why?"
Where I have seen the unseen.

FFXI Retired

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 04:08 
Cytuj  
Kang napisał(a):
Ato - lecz się ;D
Zestawienie fajne, tylko widzisz - testowanie tak skomplikowanych rzeczy w róznych warunkach testowych z uzyskaniem prawidłowego wyniku(różni gracze, różne postacie, bardzo duża ilość innych czynników wpływających na wynik) jest prawie niemożliwe. Owszem możesz sobie policzyć, założyć średnią ale udowadnianie w ten sposób jest śmieszne :D
Graj po prostu ;)


Alez ja dokladnie mysle tak jak Ty dlatego tam jest najpierw teoria dla tych do ktorych przemawia teoria a dalej pisze w praktyce dla tych dla ktorych wazniejsza jest praktyka.


_________________
Obrazek

Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 09:56 
Cytuj  
/nin dla sama tak jak /blu dla drg jest dobry do solo ale aby konsekwentnie robić dobry damage z /nin to możesz zapomnieć. Dlatego /war w sytuacjach gdzie masz być tankiem (nie, nie okazyjnym tylko przez cały run) jest lepszy, masz poza berserkiem także voke, warcry i (chyba na sytuacje które opisujesz najlepszy) defender.
Może i chwilowo przy braku 3rd eye stracisz trochę HP tak samo jak je stracisz kiedy zaraz po 3rd eye hasso stracisz 3rd eye a potem zaraz wszystkie cienie po aoe- taka sama sytuacja, tylko że z /war vokiem natychmiast odzyskasz trochę hate a z /nin jak debil będziesz latał za mobkiem pisząc do magów aby uciekali tak żebyś mógł mobka uderzyć bo inaczej hate nie masz jak zabrać.

Jedyne gdzie proszę 2hDD aby szli /nin to boss w arrapago remnants ze względu na mortal revolution.

Poza tym rozpatrujesz tą sytuacje Ato tak jakbyś był w niej jedynym bijącym i tracił po 500k gil za każde cure które masz dostać od supportu. Wczoraj byłeś zmuszony do solo prze raptem 20% walki z krzesłem. Sam widziałeś jaka bieda była potem na profesorze- biłeś z /nin najdłużej i najwolniej te szkielety.

Owszem mam swoje zdanie poparte obserwowaniem sama przez ponad rok w salvage jak również innych samów w dynamis czy w sytuacjach typu merity. Inne miejsce gdzie poparłbym /nin dla 2hDD to wspinaczka w nyzul ze względów ekonomicznych, wszędzie indziej w typowych sytuacjach /sam.


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 11:19 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
/nin dla sama tak jak /blu dla drg jest dobry do solo ale aby konsekwentnie robić dobry damage z /nin to możesz zapomnieć. Dlatego /war w sytuacjach gdzie masz być tankiem (nie, nie okazyjnym tylko przez cały run) jest lepszy, masz poza berserkiem także voke, warcry i (chyba na sytuacje które opisujesz najlepszy) defender.
Może i chwilowo przy braku 3rd eye stracisz trochę HP tak samo jak je stracisz kiedy zaraz po 3rd eye hasso stracisz 3rd eye a potem zaraz wszystkie cienie po aoe- taka sama sytuacja, tylko że z /war vokiem natychmiast odzyskasz trochę hate a z /nin jak debil będziesz latał za mobkiem pisząc do magów aby uciekali tak żebyś mógł mobka uderzyć bo inaczej hate nie masz jak zabrać.


Wlasnie wkoncu sie zgodzilismy do TANKOWANIA a nie do evenru gdzie tankuej przez chwile i moge miec hasso up calyy zcas i cienie castuje raz na 2 minuty z /nin a z /war sie tak nie da

aha do solo to /dnc i soboro

Targaryen napisał(a):
Poza tym rozpatrujesz tą sytuacje Ato tak jakbyś był w niej jedynym bijącym i tracił po 500k gil za każde cure które masz dostać od supportu. Wczoraj byłeś zmuszony do solo prze raptem 20% walki z krzesłem. Sam widziałeś jaka bieda była potem na profesorze- biłeś z /nin najdłużej i najwolniej te szkielety.


Ok tutaj bradzisz hehe dla Twojej informacji to jak wy biliscie z Vejim szkieleta to ja w tym czasie zabilem ghosta w 5 sec 2 WSami i zaczalem juz bic innego jak wy przybiegliscie. To ze biegales z Vejim a ja z Simim to nie znaczy ze wolo bilem, wwez parse sobie wlacz next time albo chodz na szkielety skoczymy zobaczymy kto szybciej zabija :)


Targaryen napisał(a):
Owszem mam swoje zdanie poparte obserwowaniem sama przez ponad rok w salvage jak również innych samów w dynamis czy w sytuacjach typu merity. Inne miejsce gdzie poparłbym /nin dla 2hDD to wspinaczka w nyzul ze względów ekonomicznych, wszędzie indziej w typowych sytuacjach /sam.


Moze widziales slabych samow z z/nin i porownujesz z relic samem /war, chociaz po Twoich "wzrokowych" obserwacjach z profesora to po prostu widzisz to co chcesz zobaczyc i tyle lol, a na profesorze dostalem kilka razy tier IV i AM i bym kilka razy padl chyba ze bym uciekl poza zasieg, ale wtedy to dopiero by zrobil wiecej dmg /war niz /nin jakbym spierdalac musial jak widze am lub tier iv jak 90% mobkow to tam czaruje lol


_________________
Obrazek

Obrazek

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 11:44 
Cytuj  
Jak już wspomniałem nie tylko na obserwacjach relic sama się opieram no ale myśl sobie co chcesz, chcesz się gimpić to twoja prywatna sprawa, najlepiej przychodź na assaulty darkiem albo monkiem to nie będzie problemu :]


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 12:26 
Cytuj  
Targaryen napisał(a):
Jak już wspomniałem nie tylko na obserwacjach relic sama się opieram no ale myśl sobie co chcesz, chcesz się gimpić to twoja prywatna sprawa, najlepiej przychodź na assaulty darkiem albo monkiem to nie będzie problemu :]


Stary o co Ci chodzi lol . RvB idzie spokojnie z /nin wiec na serio wyszukujesz sztuczne problemy lol. Za to gwaranyuje Ci ze z /war na rvB padlbym i to szybko hehe no chyba ze bym mial fart z 10 anticipate.


_________________
Obrazek

Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 13:43 
Cytuj  
SAM/NIN ssa pałe.


_________________
Jast v2.0

*****

Posty: 2438
Dołączył(a): 7.06.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2009, 15:09 
Cytuj  
egoist napisał(a):
SAM/NIN ssa pałe.


Tylko Hume :)


_________________
Obrazek

Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 343
Dołączył(a): 20.05.2009
Offline
PostNapisane: 15 cze 2009, 15:48 
Cytuj  
egoist napisał(a):
SAM/NIN ssa pałe.


Sry, ale to prawda /nin gimpuje SAM - jeśli chodzi o dmg. Jesli chodzi o przetrwanie to /nin jak najbardziej :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.