Dodam kilka pkt co do aggro :
- debuffy daja bardzo niskie aggro, niezauwazalne
- Cure daje bardzo wysokie agro - kazde cure im wyzsze tym gorsze
- Benediction - 2-h WHM daje potezne aggro - potrzeba ok 3-5 provoke zeby to zatrzymac, mobek od reki atakuje WHM a whm zazwyczaj ginie chyba ze WAR zdaza zdjac z niego aggro albo uda mu sie uciec :/
- czary ofensywne - im wyzszy tym gorzej ale glownie zalezy od dmg
- Specjal hit np snake atack thiefa, trick atack generuja sporo hate
Zasada przy provoke jest taka :
Pure magowie nie walcza h2h - powinni byc na max zasieg od mobka (wyjatek RDM) i to ich ma oslonic provoke poniewaz maja malo hp, niski def i szybko gina.
Warrior nie zadaje zbyt duzego dmg, jego jedynym atutem jest spora ilosc ws do renkei, sporo broni do wyboru oraz provoke - jest mowiac krotko meat shield
jest jedyna osoba w party ktora powinna otrzymywac dmg bezposrednio i powinien pilnowac aby mobek nie biegal do maga i go nie trafial. Dlatego praktycznie jedynym sposobem utrzymania aggro na sobie dla WAR jest provo. Jest tez pierwsza osoba ktora w party ginie pierwsza jesli idzie zle. Jest tez w zasadzie jedyna osoba ktora powinna wydac komende RUN !! no i jak sie da utrzymac aggro na sobie podczas gy inni zwieja - wyjatek uzycie 2-h ability np przez thiefa polaczone z provoke od niego - to nie altruizm - potem od lvl 25 WHM moze wskrzesic, WAR nie wskrzesi WHM :/ Generalnie War jest bardzo wazny w pt
chyba za duzo pisze
tu jest guide dla war :
http://ffxi.allakhazam.com/db/guides.htm
l?guide=163
tu co do renkei guide :
http://ffxi.allakhazam.com/db/guides.html?guide=165
FAME : w kazdym miescie jest osoba ktora podaje aktualny status, link do opisu calego mechanizmu :
http://ffxi.allakhazam.com/db/guides.html?guide=189