Do party WAR/SAM/THF, do sky THF
Biedny Op ma zaległe podstawowe joby - trzeba mu pomóc
SAM/THF zadaje Tachi:Kasha na 75 lvlu około 1100 dmg(SATA).
Co zaś się tyczy klas dd ogółem - każda z nich ma inne plusy i inne minusy.
SAM jest przedewszystkim osobnikiem który startuje SC'y w party tzn ustawia się z reguły na 2 SC w party. DRK który dmg ma taki sam może debuffować mobki Absorbami, a także drainować life i mp co się czasami może przydać
MNK natomiast robi z DD melee chyba największy dmg ale nie ma ponadto nic do powiedzienia(może conajwyżej całkiem skutecznie potankować przez chwilę
RNG jest bardzo dobrym DD i conajważniejsze nie obrywa od AoE ale z tego co patrzę ostatnio wcale nie takim wykozaczonym - Opiekun(kozak
zadaje czasami więcej dmga od RNG.
DRG - bardzo fajny dd ale ludzie nie potrafią Z nim grać. Bardzo dobrze sprawdza się z THF'em, ale nie tylko, ponadto smok robi naprawdę sporo dmg'a, a jedyną naprawdę dużą wadą jest problem ze znalezieniem party.
THF jako dd może nie wymiata ale jeżeli ludziom chce się grać (i umieją grać) z THF'em potrafi w znaczący sposób przyspieszyć rozgrywkę przerzucając dmg na tanka.
Wiem że część informacji jest trochę niezbyt w temacie ale może komuś nowemu przyda się garść informacji na temat klas które potrafią przywalić mobkom w ich parszywe mordy