Pożywiom uwidim
Mnie prawdę mówiąc szelenie ciekawi jak wypadnie launch day hehehe

póki co dla większości (czy nawet wszystkich ?) dużych MMORPGów był mniejszą lub większą katastrofą
Co do wymienionych "minusów" - mój punkt widzenia:
1. Carebear oriented / obecność PvP / brak PvP - dla mnie ani wada ani zaleta. PvP lub jego brak ani mnie grzeje ani ziębi
2. "Kolorowy" świat - cóż, taka zawsze była konwencja Warcrafta. Ci, którym bardzo będzie to przeszkadzało, nie będą pewnie grać. Popularności WoW raczej to nie zaszkodzi

Chociaż miasto undeadów faktycznie troche przegięte jest / było.
3. Brak housingu w retail - mówi się trudno. W DAoC na przykład housing został wprowadzony 2 lata po premierze
4. Użeranie się z 12latkami - owszem, to może być problem. Ale do WoW przeniesie się prawdopodobnie cała moja gildia (która obecnie gra w DAoC), więc mnie osobiście to nie martwi (my zawsze robimy guild groups

niektórzy w DAoC bardzo nas za to nie lubią hehe).
Co do "killer features", nie słyszałem o takowych. Ale dla mnie w zupełności wystarczy, jeśli WoW będzie solidną, dopracowaną, i w miarę "bug-free" produkcją.