Pożywiom uwidim
Mnie prawdę mówiąc szelenie ciekawi jak wypadnie launch day hehehe
![:smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
póki co dla większości (czy nawet wszystkich ?) dużych MMORPGów był mniejszą lub większą katastrofą
Co do wymienionych "minusów" - mój punkt widzenia:
1. Carebear oriented / obecność PvP / brak PvP - dla mnie ani wada ani zaleta. PvP lub jego brak ani mnie grzeje ani ziębi
2. "Kolorowy" świat - cóż, taka zawsze była konwencja Warcrafta. Ci, którym bardzo będzie to przeszkadzało, nie będą pewnie grać. Popularności WoW raczej to nie zaszkodzi
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Chociaż miasto undeadów faktycznie troche przegięte jest / było.
3. Brak housingu w retail - mówi się trudno. W DAoC na przykład housing został wprowadzony 2 lata po premierze
4. Użeranie się z 12latkami - owszem, to może być problem. Ale do WoW przeniesie się prawdopodobnie cała moja gildia (która obecnie gra w DAoC), więc mnie osobiście to nie martwi (my zawsze robimy guild groups
![:smile:](./images/smilies/icon_smile.gif)
niektórzy w DAoC bardzo nas za to nie lubią hehe).
Co do "killer features", nie słyszałem o takowych. Ale dla mnie w zupełności wystarczy, jeśli WoW będzie solidną, dopracowaną, i w miarę "bug-free" produkcją.