mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 115  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 88
Dołączył(a): 2.09.2006
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2006, 15:10 
Cytuj  
od zera :)

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2006, 15:11 
Cytuj  
Spytaj inkeepera (albo rogue trainera nie pamietam ktory to mowil) on ci powie zaleznie od twojego skilla miejsce gdzie mozesz lockpickowac.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki


Posty: 48
Dołączył(a): 24.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2006, 15:30 
Cytuj  
niebezimienny napisał(a):
Wspaniałe zwlaszcza brak opportunity >_>

i murder.

Wiesz, nie można mieć wszystkiego.


_________________
+1

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2006, 15:31 
Cytuj  
RagnaRock napisał(a):
niebezimienny napisał(a):
Wspaniałe zwlaszcza brak opportunity >_>

i murder.

Wiesz, nie można mieć wszystkiego.

:]


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

******

Posty: 4759
Dołączył(a): 28.01.2004
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2006, 15:56 
Cytuj  
http://www.wowwiki.com/Lockpicking


_________________
Obrazek
"Hope is the first step on the road to disappointment."

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 wrz 2006, 19:51 
Cytuj  
Mhmm myśle o czymś takim atm, w zaleznosci od uzywalnosci evi w pve (jak dotad grałem głownie pvp rogalem a pve lockiem :) po bc bedzie odwrotnie)

http://www.wow-europe.com/en/info/under ... 00000#none

Jakias obiektywna, nie-flame'owa krytyka lub inny build? :)

*

Posty: 140
Dołączył(a): 3.08.2003
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 05:13 
Cytuj  
Witam


Mam pytanie, a mianowicie:
- co daje dagger rogalowi (seal fate) to, ze zalozy item z Increased Daggers +5. (lub wiecej). Obecnie mam 300 dagger (305? wtf?)

- o co chodzi z tym chance to hit, niby kazdy mowi ze minimum to +5, ale jak to dokladniej ugrysc (moze jakis przelicznik?). Jakos niewystarczajacym wytlumaczeniem jest dla mnie to ze "masz mniej missow"

- rozwala mnie obecna sytuacja, kiedy to wchodzi backstab za 1600 a czasem 360. Czemu takie niskie te minimalne ? Nie da sie jakos tego podniesc?

Profil

Dzieki.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 08:52 
Cytuj  
Gerpir Feilan napisał(a):
Witam


Mam pytanie, a mianowicie:
- co daje dagger rogalowi (seal fate) to, ze zalozy item z Increased Daggers +5. (lub wiecej). Obecnie mam 300 dagger (305? wtf?)

+Skill glownie sie przydaje w pve (obniza dmg reduction na glancing blowach). Dodatkowo z +5 skilla masz cos kolo 0.25% crit i +hit
Cytuj:
- o co chodzi z tym chance to hit, niby kazdy mowi ze minimum to +5, ale jak to dokladniej ugrysc (moze jakis przelicznik?). Jakos niewystarczajacym wytlumaczeniem jest dla mnie to ze "masz mniej missow"

Tak jak ktos ci tlumaczyl, sa mniejsze szanse ze twoj atak spudluje. W dual wieldzie standardowo masz 25% szansy na miss. Im wiecej +hit, tym lepiej


_________________
cypis#2942
Obrazek

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 10:51 
Cytuj  
Coś takiego chodzi po allakhazamie:

Cytuj:
How does hitting/missing work?

Taken from MPS we know that you have a 96% chance to hit. As levels increase of the opponent you lose chance to hit accordingly:

Same level as you: 4% to miss
+1 level compared to you: 5% to miss
+2 levels compared to you: 6% miss
+3 levels compare to you: 17% miss on mobs, 13% on players

It continues with 11% on mobs and 7% on players until you can't hit them anymore.

This means that at level 60 you will need 4% hit vs lvl 60 mobs and players to be sure you won't miss. However, as most high-lvl raiders, there's bosses. Raidbosses are concidered lvl 63 by the game, meaning you need a whopping 17% +hit if you wanna make sure you hit them every time!

A final note for this should be that, although there is no official response on this, it's rumoured that +hit is capped at 99%, thus no matetr how much you aquire, there's always 1% chance to miss. This has, however, not been stated by an official source, but I personally agree with the theory, evidence suggests it's correct.



A odnośnie Increased Daggers +5 sprawa wygląda tak:
każde 5 ptk skilla to 1 lvl, co jest raczej logiczne, masz 60 lvl i bazowo 300 ptk daggery ( no chyba ze nie używałeś daggerow, ale juz nie wnikam, to jest przykład). I teraz patrzymy do tabelki z wyżej:

Cytuj:
Same level as you: 4% to miss
+1 level compared to you: 5% to miss
+2 levels compared to you: 6% miss
+3 levels compare to you: 17% miss on mobs, 13% on players


Wiec, mając 305 daggery, traktujesz moba na 61 lvlu, jak by był na twoim poziomie. Mając 310 daggery, traktujesz moba na 62 lvlu, jak by był na twoim poziomie. I niejestem pewien czy moba na 63 lvlu też traktujesz jak by był na twoim poziomie, ale tak by analogicznie wypadało :D .

Moge się mylić. Peace :P

*

Posty: 88
Dołączył(a): 2.09.2006
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 13:24 
Cytuj  
Juz zadalem to pytanie w innym temacie ale tam rozmowa zeszla na inny temat.

Jaki rodzaj enga sie bardziej przyda rogalowi goblin czy gnome?

**

Posty: 252
Dołączył(a): 1.11.2005
Offline
PostNapisane: 24 wrz 2006, 16:02 
Cytuj  
pfft tbh nie ma duzej roznicy bo jako Gnome eng mozesz uzywac goblin bombek i wszystkich innych zeczy a jako goblin mozesz uzywac wszystko z gnomish oprocz death raya ktory jest BoP i imo jest dobry tylko dla paladyna bo wszystkie itemy z eng wymagaja tylko eng skilla


_________________
Downranking heals is something that you only do if you are wearing the gear that God had when He main-healed heroic Creation of the Universe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2006, 10:38 
Cytuj  
bede wdzięczny jak powiecie mi czy moge coś jeszcze zmienić wśród swich gratów na lvl 38-39, może jest jakiś Quest który przeoczyłem ?
nie chce wydawać kasy na AH czy Enchanty ani grindowac czegoś (bo leci EXP)

http://wow.allakhazam.com/profile.html?1819989


_________________
psn

*

Posty: 98
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 19:06 
Cytuj  
W sumie niewiedziałem gdzie zadać to pytani - czy w topiku o bc, czy tu. Dałem tutaj bo dotyczy jedynie rogua.

Czy w dodatku Multilate* > Backstab?
(Multilate - dla niezoriętowanych ostatni talent w nowym drzewku assassination http://www.worldofwarcraft.com/info/cla ... lents.html )

Discuss :) ofc biorąc pod uwagę bronie z bc - narazie znamy tylko te z areny ( 7 ramka od góry na http://wow.rpgbeacon.com/news.php?ID=91 )

****

Posty: 1391
Dołączył(a): 23.02.2006
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 02:58 
Cytuj  
Mam pytanie bardzo dla mnie istotne i prosze o pomoc.

1. Wie ktos jak dokladnie wplywa agility i strength na damage? Daje AP ? czy konkretnie + dmg ?
Dla przykladu (dodam ze te info sa prawdziwe)
29 agi - 1 crit
14,5 agi - 1 dodge
14ap - 1 dps
dla przykladu 10 agi - dps ? ap ? dmg ?
10 str - dps ? ap ? czy moze dmg ?

Bardzo prosze o pomoc.
pozdrawiam

***

Posty: 666
Dołączył(a): 23.07.2006
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 06:15 
Cytuj  
1ag-1ap afair u roga, to samo str(?)

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 07:54 
Cytuj  
Icekk napisał(a):
Mam pytanie bardzo dla mnie istotne i prosze o pomoc.

1. Wie ktos jak dokladnie wplywa agility i strength na damage? Daje AP ? czy konkretnie + dmg ?
Dla przykladu (dodam ze te info sa prawdziwe)
29 agi - 1 crit
14,5 agi - 1 dodge
14ap - 1 dps
dla przykladu 10 agi - dps ? ap ? dmg ?
10 str - dps ? ap ? czy moze dmg ?

Bardzo prosze o pomoc.
pozdrawiam


bylo juz o tym z 200 razy, nawet jest temat na forum bliza :P (archives)

dla rogala 1 agi = 1 ap
1 str = 1 ap

poza tym chyba to latwo zauwazyc, tylko ciezkie przypadki nie sa w stanie zauwazyc, ze jak sciagaja jakis itemek z +agi i z + str (lub z jednym tylko +) to traca ap :P


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

*

Posty: 76
Dołączył(a): 21.06.2006
Offline
PostNapisane: 9 paź 2006, 08:48 
Cytuj  
Szukam mod ktory pokaze ile czasu trwa sap itp

**

Posty: 230
Dołączył(a): 6.01.2005
Offline
PostNapisane: 9 paź 2006, 10:21 
Cytuj  
@up
StunWatch
http://www.curse-gaming.com/en/wow/addo ... watch.html

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 paź 2006, 10:32 
Cytuj  
Stunwatch od dawno nie jest kontynuowany, zamiast tego polecam http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-3650-1-ccwatch-continued-more-effects.html.

Opróż twoich stunów pokazuje także buffy/debuffy sojuszników i przeciwników.

**

Posty: 448
Dołączył(a): 21.06.2006
Offline
PostNapisane: 27 paź 2006, 02:03 
Cytuj  
a w jakie kolejnosci powino sie urzywac skilli (hebartki) do zrobienia optymalnego stunlocka >


Ostatnio edytowano 27 paź 2006, 02:49 przez Sinthar, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2291 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 115  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.