No!
Powiem tylko, zajebiscie mi sie spodobaly dzisiejsze zmiany.
Jako, ze gram low lvl magiem (37 atm) to:
- poszedlem w frost (co daje elementala od samego poczatku!!), Water Elemental baaaardzo ulatwia gre dzieki sciaganiu aggro na siebie, freezowaniu masy przeciwnikow (2x forst nova!), pullowaniu (dzieki opcji move to)
- dodatkowy instant ktory potrafi na moim levelu procnac za 400 baaaardzo ulatwia sprawe, ogolnie teraz mobki padaja jak muchy (minusem jest to, ze nadal mamy mane

)
- fajna sprawa z tym spellem ktory robi jedzonki, od razu 20x ktore daje i hp i mane. Minus taki, ze na tym samym levelu mialem lepsze conjure water (tzn. wyprodukowana woda wiecej zwracala many)
- evocation, instant mana + mana w przeciagu 6 (?) secund, wydaje mi sie, ze slight buff, przynajmniej odrobine szybciej jest.
- fajna jest ta sprawa z arcane missiles, ze aby nimi strzelic cos musi nam procnac zeby uruchomic te mozliwosc

To samo tyczy sie ice lance ktore tez jak procnie to ma szanse zadac wieksze obrazenia. Mag staje sie klasa ktora trzeba coraz to bardziej kombinowac
- jeden ward na arcane, fire, frost baaaardzo ulatwia levelowanie vs. czarujace mobki
Oczywiscie teraz trzeba bedzie sie zapoznac z tymi wszystkimi talentami, kolejka wciskania guziczkow itp.

Brak arcane intel. i frost armor na low level sprawil, ze troche tak smutno jest
