No!
Powiem tylko, zajebiscie mi sie spodobaly dzisiejsze zmiany.
Jako, ze gram low lvl magiem (37 atm) to:
- poszedlem w frost (co daje elementala od samego poczatku!!), Water Elemental baaaardzo ulatwia gre dzieki sciaganiu aggro na siebie, freezowaniu masy przeciwnikow (2x forst nova!), pullowaniu (dzieki opcji move to)
- dodatkowy instant ktory potrafi na moim levelu procnac za 400 baaaardzo ulatwia sprawe, ogolnie teraz mobki padaja jak muchy (minusem jest to, ze nadal mamy mane
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
- fajna sprawa z tym spellem ktory robi jedzonki, od razu 20x ktore daje i hp i mane. Minus taki, ze na tym samym levelu mialem lepsze conjure water (tzn. wyprodukowana woda wiecej zwracala many)
- evocation, instant mana + mana w przeciagu 6 (?) secund, wydaje mi sie, ze slight buff, przynajmniej odrobine szybciej jest.
- fajna jest ta sprawa z arcane missiles, ze aby nimi strzelic cos musi nam procnac zeby uruchomic te mozliwosc
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To samo tyczy sie ice lance ktore tez jak procnie to ma szanse zadac wieksze obrazenia. Mag staje sie klasa ktora trzeba coraz to bardziej kombinowac
- jeden ward na arcane, fire, frost baaaardzo ulatwia levelowanie vs. czarujace mobki
Oczywiscie teraz trzeba bedzie sie zapoznac z tymi wszystkimi talentami, kolejka wciskania guziczkow itp.
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Brak arcane intel. i frost armor na low level sprawil, ze troche tak smutno jest
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)