litoman napisał(a):
Aktualnie grafika itemów w WoWie jest bardzo bliska tym, które znajdziemy w innych, a do tego darmowych mmorpg.
To praktycznie przez cały czas trwania gry była pięta achillesowa. Wyciągasz topór po 9 miesiącach farmowania Onyxii 60 lvl, wywalasz ponad półroczne dkp
i ... item wygląda jak produkt 15-latka jeszcze nie do końca obeznanego z możliwościami 3d Studio Max + Photoshopa do zrobienia tekstur
Były jakieś wyjątki czasem, ale one tak naprawdę tylko potwierdzają regułę, że poziom graficzny itemów był / jest bardzo słaby. Nie jestem jakimś fanem japońskiej kreski, ale takie np. sety z Lineage to na tle WoW'a wyglądały jak z innej ligi. (przynajmniej na screenach, na samą grę nie wiem jak się to przekładało bo nie grałem). Te sety po prostu były kreatywne, czasem asymetryczne (czyli np. jedna ręka inna, druga inna). W wowie szczyt kreatywności to pierdyknąć dymek z padów
A random itemy to już w ogóle. W Vanilla WoW debeściackie pod tym względem było Ahn Quiraji 40. Jak się ubrałem warriorem to wyglądałem jak cyrkowiec. Różowe buty z BWL, Czerwony chest odkrywający brzuch, Helm mający grafikę helmu szarego z 20 lvl, tyle tylko, że czerwony itd.
Z czasem się do tego przyzwyczaiłem, ale przy takim budżecie, takich możliwościach to zawsze był w moim mniemaniu taki trochę wstyd.