mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 86  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 20:22 
Cytuj  
Wyglada na to, ze w odwiecznej walce blizzarda z decursive ucierpia wszystkie inne target/party/raid frames, mody pozwalajace na buffowanie/healowanie jednym clickiem na targecie i roznorakie dodatkowe (jak necrosis, arcanum)

Cytuj:
AddOn Updates
* All AddOns will need to be updated, at the very least to be re-tested and updated to work with lua 5.1.
* Some AddOns will be incompatible with these changes and will need to be completely redesigned.
Coroutines
* The Lua 5.1 coroutine library is now available.
* Each coroutine creates a new Lua state, so they should be used sparingly to reduce memory usage.
Protected Functions
* Addons and macro scripts may not use any movement, spell casting, or targeting functions. They also may not complete a trade transaction.
* Addons and macro scripts may only change macros, key bindings, and action buttons while you are not in combat.
* Action buttons and targeting frames are "protected", and may not be programmatically moved, shown or hidden, or have their action changed while in combat.
* There are two new frame member functions: Frame:IsProtected() and Frame:CanChangeProtectedState()

Info z Alpha forum

Wyglada na to ze blizz chce zmusic wszystkich do uzywania ich raid frames :F

Dochodza tez rozne rzeczy na oslode: http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1595&sid=1


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 148
Dołączył(a): 11.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 20:47 
Cytuj  
to już koniec WoW exposed :cry: :cry: :cry:

*

Posty: 104
Dołączył(a): 29.12.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 20:49 
Cytuj  
ze co?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1928
Dołączył(a): 15.10.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 20:58 
Cytuj  
http://www.wowinsider.com/media/2006/10/huntersej3.gif

*
Avatar użytkownika

Posty: 182
Dołączył(a): 10.12.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 21:42 
Cytuj  
Ciekawe ile z tego, to prawda :)


Ostatnio edytowano 6 paź 2006, 21:54 przez Corodar, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 21:52 
Cytuj  
mi jakos dziala


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 23:27 
Cytuj  
Ja się osobiście z tego cieszę, wolę sobie zachować ten element niespodzianki i zaskoczenia :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 23:32 
Cytuj  
Moze nie info z wiarygodnego zrodla, ale cos w tym jest

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 4097&sid=1

Cytuj:
Well I'm wondering if the South Park episode had any hidden details from Blizzard.

I DID see a Diablo 3 poster in the background of one scene

Cartmen states 7 weeks, 5 days, 15 hours to level to the "ultimate level" by fighting boars. This time span is a hidden detail for

A) The amount of time to level from 60-70 (doubtful)
B) The amount of time to level from 1-70 (probably not)
C) The amount of time from when he said that until the expac is out!!!

So, episode aired 10/4/06. Expac will be out Nov 27 or 28. You heard it here first!! I'm thinking servers will go down Tuesday the 27th for upgrades to the expac, and it'll be live the 28th. Sound right?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 paź 2006, 23:38 
Cytuj  
Teoria spiskowa ? Informacje podprogowe ? :)

Być może, data wydaje się sensowna.

Punkty A i B odpadają na pewno, przecież każdy leweluje inaczej.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 07:07 
Cytuj  
Eee a co ma do tego wszystkie Diablo 3 i 27-28 czego? Listopada, października grudnia 2010 ? Takie to nie jasne.
EDIT:
OK. Mógłby mi ktoś powiedzieć o czym gośc pisze bo 5 raz czytam i nie rozumie ;]

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 08:41 
Cytuj  
O tym ze cartman zna date premiery TBC;]

Anyway, to tylko wracajac to sprawy ubitych modow:
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 4250&sid=1
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... geNo=7#133

Wychodzi na to, ze healowanie przez click ciagle bedzie dzialac (co oczywiscie pewnie otwiera tez droge innym ulatwiaczom w pewien sposob). W zasadzie moga wszystkie to mody popsuc, byle standardowe UI pozwalalo bindowac 1click heale do myszki.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 09:21 
Cytuj  
byle działał spell alert 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 09:26 
Cytuj  
SharG napisał(a):
byle działał spell alert 8)

Bedzie wbudowany enemy casting bar dolaczony do paska z hp moba nad glowa (to pod V domyslnie wlaczane). Ma sie skladac z ikonki czaru i paska castowania.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 09:33 
Cytuj  
Grunt zeby:
Dzialalo pokazywanie czasu trwania dotów
Zeby sie dalo przesuwac okienka
CasTime na pasku
Aaa i bylo liczbowo podane hp/mp przeciwnika
Mi wiecej do szczescia potrzebne nie jest :D
No i zebym na swieta mogl juz pograc ;]

*****

Posty: 2857
Dołączył(a): 31.12.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 09:41 
Cytuj  
Czyli co, decursive nie bedzie dzialac?? :/ To troszke lipa.


_________________
martwy czarodziej produkuje dziwne cyferki

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 15:21 
Cytuj  
UI mods and the Burning Crusade - Tyren, 10/06/2006

Hi there, this notification is meant to inform you of some significant changes regarding the way we're handling UI addons. Over the last few years, we've seen a number of awesome, gameplay-enhancing UI mods along with a fair number of UI mods that run counter to our philosophies regarding what addons should and shouldn't be able to do.

Essentially, we don't want UI mods to make combat-sensitive decisions for players and as such, we've made some changes that block functionality that we feel is counter to the spirit of these philosophies. As such, addons and macros will no longer be capable of casting spells or targeting units.

That being said, our programmers have implemented a host of new functionality in order to allow many popular and benign UI mods to continue to function (once those mods are updated to take advantage of the new functionality), and will be providing some follow-up information on these forums as to how to take advantage of the new functionality.


Generalnie sprowadza się to do tego, że wszystkie mody, które dokonywały jakiś wyborów bazując na tym, co się aktualnie dzieje (z targetem / z graczem itp itd) przestaną działać. Tzn, Blizzard uciął (i słusznie IMO) możliwość jakichkolwiek zmian w zachowaniu addona w czasie walki. Jednak patrząc się na to, co zostanie dodane (Naprawdę ciekawe rzeczy, polecam przeczytać sobie cały topic o zmianach w WoW 2.0) nie widzę żadnych powodów do narzekań

**

Posty: 448
Dołączył(a): 10.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 16:18 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
SharG napisał(a):
byle działał spell alert 8)

Bedzie wbudowany enemy casting bar dolaczony do paska z hp moba nad glowa (to pod V domyslnie wlaczane). Ma sie skladac z ikonki czaru i paska castowania.


no to troche bida bo paski V śmierdzą strasznie :( ale chyba klasyczny spell alert powinien działać

***

Posty: 835
Dołączył(a): 10.02.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 17:08 
Cytuj  
http://www.gram.pl/sklep_karta.asp?e=9Arr8
elo =]


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 879
Dołączył(a): 2.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2006, 17:10 
Cytuj  
mihn napisał(a):
http://www.gram.pl/sklep_karta.asp?e=9Arr8
elo =]

Było :]

*
Avatar użytkownika

Posty: 182
Dołączył(a): 10.12.2005
Offline
PostNapisane: 8 paź 2006, 09:23 
Cytuj  
Poza tym Ulitma wystwawiła 2 tygodnie przed Gram.pl. A co do modów, to dobrze, że Blizz wprowadza swoje. Mniej błedów, mniej kłopotów. Może kiedyś zrobi nawet swoją wersje auctioneera :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 86  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.