Nudze się więc postanowiłem odświerzyć trochę ten wątek...
Opowiem o tym na czym się znam i w czym jestem (w miarę) dobry - czyli o leczeniu. Zacznijmy od talent builda.
Testowałem bardzo wiele różnych talent buildów pod healera ale jakoś najfajniej mi się gra z klasycznym 31/20 tyle że z 5/5 Inspiration.
Discipline Talents (31 points)
# Unbreakable Will - 5/5 points
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.
# Improved Power Word: Shield - 3/3 points
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.
# Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points
Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%.
# Mental Agility - 5/5 points
Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
# Mental Strength - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 10%.
# Improved Inner Fire - 2/3 points
Increases the effects of your Inner Fire spell by 30%.
# Improved Mana Burn - 2/2 points
Reduces the casting time of your Mana Burn spell by 0.5 seconds.
# Meditation - 5/5 points
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.
# Inner Focus - 1/1 point
When activated, reduces the Mana cost of your next spell by 100% and increases its critical effect chance by 25% if it is capable of a critical effect.
# Divine Spirit - 1/1 point
Holy power infuses the target, increasing their Spirit by 23 for 30 minutes.
Level 42: 29 Spirit
Level 54: 35 Spirit
Holy Talents (20 points)
# Holy Specialization - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your Holy spells by 5%.
# Spiritual Healing - 5/5 points
Increases the amount healed by your healing spells by 10%.
# Inspiration - 5/5 points
Increases your target's armor value from items by 25% for 15 seconds after getting a critical effect from your Flash Heal, Heal, Greater Heal, or Prayer of Healing spell.
# Subtlety - 5/5 points
Reduces the threat generated by your healing spells by 20%.
Shadow Talents (0 points)
# None
Warto mieć w MC co najmniej 2 Priestów z Inspiration bo 25% więcej armoru dla mt potrafi uratować życie. Do poniższego talent builda przydadzą się itemy z critem do spelli. Polecam takie itemy jak:
- Robe of Volatile Power
- Gloves of Spell Mastery
- Dragonslayer's Signet
- Band of Rumination
- Tempest Talisman
Poza tym przyda się jakiś boost do leczenia z:
- Hide of the Wild
- Halo of Transcendence
- zajebiste i łatwo dostępne Pants of Prophecy
- Enchant Weapon: Healing Power (jak dla mnie podstawa)
Sensowne wydają się także itemy z mana regen per 5 sec.
- drugi plus Band of Rumination
- Flarecore Wraps (dodatkowo fire resistance)
- nowy enchant ne bracersy dający 4man regen per 5 sec.
Statystyki... Wydaje mi się, że Staminę możemy olać (tzn sztucznie nie dodawać) natomiast Spirit warto mieć na poziomie ok. 250 unbuffed. Reszta ile Bozia dała w Intelect (mana fajna jest). Osobiście braki w Spirit i Intelect wypełnił mi Staff of Hale Magefire (no ale Benediction też byłby mile widziany
).
Sprawa doboru trinketów jest mocno indywidualna. Osobiście używam Talisman of Ephemeral Power (głównie ze wzgędu że przyfarciłem) i Mindtrap Talisman (11mana regen each 5 sec). I tutaj upatrywałbym szansy na pole do manewru ponieważ trinket questowy z DM, Darkmoon Card: Blue Dragon, Shard of the Scale też są zajebiste (ot kwiestia szczęścia z dwoma ostatnimi).
Na zakończenie chciałbym zwrócić uwage na zachowanie balansu pomiędzy critem/bonusem do heala/statami. Wydaje mi się, że 16-18% crita przy Flash Healu leczącym ok 1100 i 250 Spirit + mana regen z 6200 mana unbuffed (zakładając, że nie mamy Benedictiona) jest rozwiązaniem optymalnym.
Pamiętajcie, że przy takim ustawieniu o Renew na mt powinni dbać inni prieści. Dodatkowo przydaje się macro /w *druid* innervate me plz
P.S. O pvp też coś tam wiem, więc jeśli tylko chcecie przeczytać to dajcie znać