Nudze się więc postanowiłem odświerzyć trochę ten wątek...
Opowiem o tym na czym się znam i w czym jestem (w miarę) dobry - czyli o leczeniu. Zacznijmy od talent builda.
Testowałem bardzo wiele różnych talent buildów pod healera ale jakoś najfajniej mi się gra z klasycznym 31/20 tyle że z 5/5 Inspiration.
Discipline Talents (31 points)
# Unbreakable Will - 5/5 points
Increases your chance to resist Stun, Fear, and Silence effects by 15%.
# Improved Power Word: Shield - 3/3 points
Reduces the duration of your Power Word: Shield's Weakened Soul effect by 15 seconds.
# Improved Power Word: Fortitude - 2/2 points
Increases the effect of your Power Word: Fortitude and Prayer of Fortitude spells by 30%.
# Mental Agility - 5/5 points
Reduces the mana cost of your instant cast spells by 10%.
# Mental Strength - 5/5 points
Increases your maximum Mana by 10%.
# Improved Inner Fire - 2/3 points
Increases the effects of your Inner Fire spell by 30%.
# Improved Mana Burn - 2/2 points
Reduces the casting time of your Mana Burn spell by 0.5 seconds.
# Meditation - 5/5 points
Allows 15% of your Mana regeneration to continue while casting.
# Inner Focus - 1/1 point
When activated, reduces the Mana cost of your next spell by 100% and increases its critical effect chance by 25% if it is capable of a critical effect.
# Divine Spirit - 1/1 point
Holy power infuses the target, increasing their Spirit by 23 for 30 minutes.
Level 42: 29 Spirit
Level 54: 35 Spirit
Holy Talents (20 points)
# Holy Specialization - 5/5 points
Increases the critical effect chance of your Holy spells by 5%.
# Spiritual Healing - 5/5 points
Increases the amount healed by your healing spells by 10%.
# Inspiration - 5/5 points
Increases your target's armor value from items by 25% for 15 seconds after getting a critical effect from your Flash Heal, Heal, Greater Heal, or Prayer of Healing spell.
# Subtlety - 5/5 points
Reduces the threat generated by your healing spells by 20%.
Shadow Talents (0 points)
# None
Warto mieć w MC co najmniej 2 Priestów z Inspiration bo 25% więcej armoru dla mt potrafi uratować życie. Do poniższego talent builda przydadzą się itemy z critem do spelli. Polecam takie itemy jak:
- Robe of Volatile Power
- Gloves of Spell Mastery
- Dragonslayer's Signet
- Band of Rumination
- Tempest Talisman
Poza tym przyda się jakiś boost do leczenia z:
- Hide of the Wild
- Halo of Transcendence
- zajebiste i łatwo dostępne Pants of Prophecy
- Enchant Weapon: Healing Power (jak dla mnie podstawa)
Sensowne wydają się także itemy z mana regen per 5 sec.
- drugi plus Band of Rumination
- Flarecore Wraps (dodatkowo fire resistance)
- nowy enchant ne bracersy dający 4man regen per 5 sec.
Statystyki... Wydaje mi się, że Staminę możemy olać (tzn sztucznie nie dodawać) natomiast Spirit warto mieć na poziomie ok. 250 unbuffed. Reszta ile Bozia dała w Intelect (mana fajna jest). Osobiście braki w Spirit i Intelect wypełnił mi Staff of Hale Magefire (no ale Benediction też byłby mile widziany
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
).
Sprawa doboru trinketów jest mocno indywidualna. Osobiście używam Talisman of Ephemeral Power (głównie ze wzgędu że przyfarciłem) i Mindtrap Talisman (11mana regen each 5 sec). I tutaj upatrywałbym szansy na pole do manewru ponieważ trinket questowy z DM, Darkmoon Card: Blue Dragon, Shard of the Scale też są zajebiste (ot kwiestia szczęścia z dwoma ostatnimi).
Na zakończenie chciałbym zwrócić uwage na zachowanie balansu pomiędzy critem/bonusem do heala/statami. Wydaje mi się, że 16-18% crita przy Flash Healu leczącym ok 1100 i 250 Spirit + mana regen z 6200 mana unbuffed (zakładając, że nie mamy Benedictiona) jest rozwiązaniem optymalnym.
Pamiętajcie, że przy takim ustawieniu o Renew na mt powinni dbać inni prieści. Dodatkowo przydaje się macro /w *druid* innervate me plz
P.S. O pvp też coś tam wiem, więc jeśli tylko chcecie przeczytać to dajcie znać
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)