mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 12:58 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Na PS3 szybciej wyjdzie SWG czy tam EQ2.

SWG pojawi sie lada chwila na PS2. Gdzies juz widzialem preordery.

X.


_________________
http://zaginiony.net

*

Posty: 64
Dołączył(a): 12.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 13:01 
Cytuj  
nie chce mi sie cytowac kilku postow wiec zrobie tak...

@Fabianek
Jest 8 normalnych przyciskow plus 4 na d-padzie (ktore juz teraz sa uzywane jako dodatkowe guziki) plus 2 w analogach. czyli na dobra sprawe daje to nam 14 guzikow.


@Dana
Oby nie bo sie zalamie :cry:

@redlum
Xbox 360 bedzie mial (zreszta xbox tez ma) dysk twardy.
I juz teraz mozna podpiac pod iksa klawiature, myszke, aparat i co tam jeszcze ludzie nie wymysla na USB.

@Aldatha
Nie powinnismy sie sugerowac ramami , procesorami itp. Pamietajmy ze gry pisane na konsole sa pisane TYLKO na nie... co oznacza jednolitosc platformy docelowej. Nie bedzie trzeba robic nowych rozdzialek, efektow itp. Wszystko zostanie napisane pod konkretna platforme ,wykorzystujac jej mozliwosci. Zreszta nie trzeba daleko patrzec. Zobaczcie jak teraz wygladaja gry na konsole...najnowsze mega ladnie (Conker:Live & Reloaded, Forza, GT, DoA3, Splinter Cell i masa innych) a specyfikacja tych konsol w porownaniu z PC jst smieszna.

@Defade
Tez tak uwazam...ale milo by bylo zagrac w takie gry na konsolce :D

@Artus
Hmm... nie koniecznie. W 360 wszelkie dodatkowe elementy beda bezprzewodowe. W xboxie nie ma problemu bo mozna podpiac prawie wszystko co jest na USB. W 360 nie bedzie juz tak prosto i bezprobleowo.IMO z czasem wyjda przystawki umozliwiajace takie rozwiazania.

@Koma
xbox+klawa+mysz=1000
pc+klawa+mysz=3000?
Dla wielu bylo by to zbawienie cenowe :)
A co do obciecia to nie byl bym tego taki pewnien. Tak jak pisalem..juz dzisiaj gry wygladaja ladnie...Widziales jakikolwiek film,screen z tego jak beda wygladac gry na ps3 i 360? Naprawde robia wrazenie i nie widze problemu zeby uciagnely WoW'a (ktory notabene nie jest az tak graficznie dopieszczony)

@Xanth
Tak jak ktos pisal wczesniej...HDTV to nadal luksus... ale zanim wyjdzie xbox, zanim zrobia gre..IMO minie spokojnie rok..jak nie wiecej..a do tego czasu wydaje mi sie ze HDTV stanie sie bardziej popularny (w polsce pewnie nie :( )

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 13:28 
Cytuj  
Xanth napisał(a):
Koori napisał(a):
Standardowym wyposażeniem obu konsol będzie układ graficzny przewyższający swoimi możliwościami większość (jeżeli nie wszystkie) piecowe układy graficzne.

Tyle, ze rozdzielczosc nadal zostanie bez zmian (640x480), chyba ze kupisz sobie HDTV :)

X.


QFT.

GG z czytaniem czegos na standardowym PAL'u :)


_________________
Nestor#1522

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 13:54 
Cytuj  
jak odpale gierke na PC w rodzielczosci TV (chyba jakos 424x282) to tez wszystko bedzie mi smigac - i nie bede potrzebowal mega sprzetu...


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 14:27 
Cytuj  
Srednio 640x480 - ale przyciete deczko jest w wiekszosci tv, 720x576 full pal (DVD).


_________________
Nestor#1522

**

Posty: 375
Dołączył(a): 25.01.2005
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 15:15 
Cytuj  
w wersji wow na xbox bedzie mozna wybrac tylko alliance i paladyna. na wiecej niz 2 buttony na padzie miejsca nie ma :lol:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 15:38 
Cytuj  
W wersji horde bedzie frostshock i windfury. Starczy dla wszystkich ;]


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 16:19 
Cytuj  
nie tylko FF XI Online, ale rowniez Everquest z mmorpgow jest na PS2, pozatym masa innych gier online rzadzi na Ps2 :)
Fajnie by bylo w WoW PvP grac padem.. miodzio :)


_________________



****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 16:31 
Cytuj  
Nestor napisał(a):
Srednio 640x480 - ale przyciete deczko jest w wiekszosci tv, 720x576 full pal (DVD).


jak to przyciete w wiekszosci TV - wydaje mi sie TV ma stala rodzielczosc i lepszej nie wyciagniesz (nie mowie tu o HDTV) - wiec przyciete u wszytkich


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 16:49 
Cytuj  
Z tego co pamietam z wykladu na ktorym spalem, to tv maja 640 ale nie wyswietlaja tego w pelni :P Tak to jest jak wyciagaja czlowieka z wyra o 8 rano.. :)

Tak czy inaczej - perspektywa jakiegokolwiek mmo gdzie trzeba porozumiewac sie ze swiatem za pomoca klawiatury patrzac na wszystko poprzez telewizor (PAL) jest dosyc kiepska.

Jak HTDV 1920x1280 bedzie standardem, to wtedy bedziemy inaczej rozmawiac :)

Jedno jest pewne - rzucenie jakiegos mmo w wersji na konsole skonczy sie ugówniarzeniem albo calej gry , albo przynajmniej znacznej czesci community. Chyba ze wersje pc/konsola beda mialy odrebne servery i fora..


_________________
Nestor#1522

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 17:42 
Cytuj  
Cytuj:
Przeczytaj trochę na temat nowej generacji konsol (ps3, XBox 360, nintendo) a potem wyrażaj takie opinie.


okies to co oni zrobia z 512 ramu w xboxie? queue do IF? Kompresja tekstur czy cos w tym stylu w miazdzacych dla konsoli momentach to mus.

Nie mowie ze sie nie da, ale akurat gra typu mmo odslania wady konsoli bo nie sa one konstruowane pod tego typu gry. Po prostu filozofia pisania gier pod konsole jest zupelnie inna.

Niby moga jeszcze napisac clienty pod ngage gameboya i palmtopy, tylko po co?

Cytuj:
@Koma
xbox+klawa+mysz=1000
pc+klawa+mysz=3000?
Dla wielu bylo by to zbawienie cenowe
A co do obciecia to nie byl bym tego taki pewnien. Tak jak pisalem..juz dzisiaj gry wygladaja ladnie...Widziales jakikolwiek film,screen z tego jak beda wygladac gry na ps3 i 360? Naprawde robia wrazenie i nie widze problemu zeby uciagnely WoW'a (ktory notabene nie jest az tak graficznie dopieszczony)


ekhm? ja bym raczej obstawial ze bedzie kosztowal kolo 5k.


_________________
Tip of the Day
#16. No, you cannot get into Dalaran.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 18:15 
Cytuj  
Koma napisał(a):
Cytuj:
Przeczytaj trochę na temat nowej generacji konsol (ps3, XBox 360, nintendo) a potem wyrażaj takie opinie.


okies to co oni zrobia z 512 ramu w xboxie? queue do IF? Kompresja tekstur czy cos w tym stylu w miazdzacych dla konsoli momentach to mus.


Obecne konsole (PS2) maja 32 MB ramu a uciagaja FFXI w jakosci takiej jak na PC.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 21:31 
Cytuj  
nie widzialem FFXI na ps2 takze sie nie wypowiem chociaz devsi od razu zakladali ze gra bedzie wydana na konsole.

natomiast przenoszac gre projektowana pod pc raczej logiczne jest zakladac ze gra moze bardziej ucierpiec niz zyskac. szczegolnei ze wow lubi duzo pamieci.

pozatym w FF da sie komfortowo grac na konsoli bo pozwala na to interfejs.
natomiast jak wyglada sterowanie w wow to kazdy wie.


_________________
Tip of the Day
#16. No, you cannot get into Dalaran.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 cze 2005, 21:49 
Cytuj  
Sorki widzialem filmiki z X360 i PS3, i napewno ale to napewno obie konsole pociagna WoW'a bez najmniejszego pierdniecia.
I to w stalych 50 FPS.

A co do RAMU. To X360 ma 512 RAMU tylko ze jest on taktowany 733 Mhz. Ma ktos taki w domu?? :D :D

A PS3 ma 2*256 RAMU, jedna kosc jest 733MHZ (bodajze) a druga jest taktowana...... 3200MHZ (sic!). Wiec przepustowosc szyny danych mamy tu taka ze mozna by ze 3 WoW'y odpalic.

Poza tym WoW jest zrobiony na zasadzie podobnej co gierki na konsole (dane sa doczytywane w locie tak jak w konsoli z plyty) wiec naprawde to bedzie smigac.

Jedyna IMO sprawa o ktora sie trzeba martwic to lagi, bo gralem na X-LIVE i trzeba rzeczywiscie dobrego lacza - inaczej nie pograsz w nic.
Minimum to jest 512 zeby wogole wlaczyc gre online i wszelcy posiadacze lacz osiedlowych, dzielonych, radiowych, itp.. moga raczej o grze zapomniec. Chyba ze w przypadku X360 to zoptymalizuja.


_________________
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 08:19 
Cytuj  
niekoniecznie pociągną. MMORPGI są wyjątkowo pamięciożerne, tu nie chodzi o szybkość procesora graficznego, tylko całkiem o co innego.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 09:52 
Cytuj  
Gdyby sie Blizzardowi chcialo robic gre pod ludzi chodzilaby na 256 ramu w srodku ironforge. Ale sie nie chce.
Gry pod konsole sa optymalizowane do granic mozliwosci, rowniez porty pc->konsola. Odliczmy od tego system ktory zabiera srednio 250 mega, dodajmy 3 razy lepiej zoptymalizowany kod a WoW bedzie smigac wszedzie bez najmniejszego przyciecia. A dlaczego? Bo nie moze przycinac na konsoli. Architektura konsol to zupelnie inna bajka, przypomniam PS2 ma 32MB ram badziewnej pamieci.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*

Posty: 64
Dołączył(a): 12.03.2005
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 10:14 
Cytuj  
Koma napisał(a):
Cytuj:
@Koma
xbox+klawa+mysz=1000
pc+klawa+mysz=3000?
Dla wielu bylo by to zbawienie cenowe
A co do obciecia to nie byl bym tego taki pewnien. Tak jak pisalem..juz dzisiaj gry wygladaja ladnie...Widziales jakikolwiek film,screen z tego jak beda wygladac gry na ps3 i 360? Naprawde robia wrazenie i nie widze problemu zeby uciagnely WoW'a (ktory notabene nie jest az tak graficznie dopieszczony)


ekhm? ja bym raczej obstawial ze bedzie kosztowal kolo 5k.


Na starcie moze i tak...ale do czasu wyjscia WoW cena na bank spadnie.

***

Posty: 620
Dołączył(a): 5.12.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 10:19 
Cytuj  
Thats not true sir!

Robienie gry na konsole opiera sie na:
-robienu mozliwie najmniej skomplikowanych map, modeli
-uzyciu niemilosiernie malej ilosci tekstur
-duzo fajerwerkow

no i nie przycina.

mmo nie jest typem gry gdzie mozna zalozyc ze w zadnej lokacji nie pojawi sie wiecej niz 10 postaci na ekranie, zaby mozna bylo dac wszedzie zajebista geometrie, real oswietlenie i 20mb tekstur na kazda postac.

to nie jest kwestia optymalizacji kodu tylko sprytnych chwytow jakie sa mozliwe przy pisaniu gier singlowych.

imho nie jest dobrym pomyslem portowanie gry na sile pod jakas platforme ktora jest tak sobie przygotowana zeby to uciagnac. Pozatym nikt mi nie wmowi ze bedzie sie gralo tak samo komfortowo jak na pc.

pozatym PS3 ma przynajmniej nowatorska konstrukcje i kazdy jest ciekawy co ta bestia potrafi, a xbox to taki szybszy obciety i drozszy pc.


_________________
Tip of the Day
#16. No, you cannot get into Dalaran.


Ostatnio edytowano 23 cze 2005, 10:23 przez Koma, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 10:21 
Cytuj  
My nie mowimy o PS2 czy XBox 1. A o XBOX 360 ktory przynajmniej na pol roku zdeklasuje wszystkie PCty jak to robily inne konsole, a na taka grafe bedziemy musieli czekac jak zwykle na ruch ATI czy nVidii i nie ma co sie klocic, ze to co teraz mamy na PCtach ruszy na XBOX 360 i PS3 z palcem w dupie.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 23 cze 2005, 10:42 
Cytuj  
czyli jak na pół roku zdeklasuje dzisiejsze PC-ty a przeciętny PC posiada teraz 1GB RAM-u więc taki XBOX 360 będzie miał 4GB? Myslę, że starczy ;)
Bo procesor graficzny w przypadku mmorpgów nie jest wcale najważniejszy. Ilość pamięci jest chyba najważniejsza. Natomiast konsole robi się dla grafiki, dla wodotrysków, wybuchów itd. na to nie trzeba duzo pamięci. Z drugiej strony do każdej konsoli producent i tak dopłaca mnóstwo kasy (bebechy za 5000zł, cena konsoli 2000zł) więc nie sądzę by wsadzenie tam bebechów za 10000zł było jakimkolwiek sukcesem.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.