mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:15 
Cytuj  
jest reward za PvP title który zmniejsza o 10s cooldown na intercept.
Undead Warrior jest najlepszy do PvP, tauren do tankowania.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:16 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
jest reward za PvP title który zmniejsza o 10s cooldown na intercept.
Undead Warrior jest najlepszy do PvP, tauren do tankowania.
Mark bede ci bardzo wdzieczny jesli podpowiesz co zmienić w buildzie (strone wczesniej) :wink:
powiedz mi czy to wogóle dobry pomyśł


_________________
psn

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:26 
Cytuj  
jak mocno 10 def ma wplyw na walke ?


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:27 
Cytuj  
Robus napisał(a):
jak mocno 10 def ma wplyw na walke ?
co masz na myśli ?
walke jako tank
walke z mobami
walke pvp
def to ma byc +defence skill, +armor czy talenty protection ? 8)

uważama ze warrior daemage dealer to pomyłka, jest rouge niech wali. warrior to tank. nigdy nuie walnie tak jak szmaciany mag


_________________
psn

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:29 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Robus napisał(a):
jak mocno 10 def ma wplyw na walke ?
co masz na myśli ?
walke jako tank
walke z mobami
walke pvp
def to ma byc +defence , +armor czy talenty protection ? 8)


pytanie bylo w kontekscie tracenia punktow talentow ;)

ale jestem ciekaw jak mocno defense ma wplyw na walke warriorem (rogue to wiem, nie ma ;P, i tak leja nas prawie tak jak szmaciarzy :P -> kilka strzalow i do piachu)

dlatego zastanawiam sie czy nie lepiej nie brac tego tylko wziasc tactical mastery :>


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:30 
Cytuj  
nie mam pojęcia :/
może to i dobre ale moim zdaniem 1h + tarcza nie nadaje się do PvP w ogóle.
Do PvE też nie musisz zadawać uber damagu bo ze zwiększonym generowaniem hate (15%) z tauntem co 8s, nie mając problemów z rage utrzymać agro jest już bardzo łatwo nawet jak mag nukuje bez opamiętania.

Więc ja bym zrezygnował z:
One-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with one-handed melee weapons by 5%.
Improved Sunder Armor - 3/3 points
Increases the armor reduction of your Sunder Armor by 30%.
Improved Disarm - 3/3 points
Increases the duration of your Disarm ability by 3 seconds.

Sunder to głównie PvE, Disarm może i dobre - może warto zostawić, ja tam zawsze szkodowałem 3 talentów dla 3s.

Wsadziłbym za to koniecznie do tankowania 5 punktów w Defiance.
Resztę wpakował w arms (overpower na pewno) i co tam się da.

Ja teraz mam jeszcze shield dyscipline - ale szczerze mówić to zastanawiam się czy z tego nie zrezygnować - to chyba ma sens wyłącznie jak się ma kolce na tarczy i robi jakiś sensowny damage tarczą. Ja mam staminę i wydaje mi się, że jest to w moim przypadku prawie bezużyteczne.

Chociaż jak zdobędę ten mieczyk 52+ dps 1h z epic questu to może się przerobię na 1h + shield całkowicie..


Ostatnio edytowano 20 kwi 2005, 10:34 przez Mark24, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:33 
Cytuj  
tactical mastery wydaje mi się useless skoro mam tautowac, a taut jest w def stance.
poza execute i czasami nurem szarża bede 90% czasu w defence stance.

def stance % zadawania dmg i - 10 % otrzymywania dmg

różnice w walce z mobami bede miał dość dużą ale całe arms można nadrobić sprzętem (oprzócz tactical mastery właśnie)

@Mark
wielkie dzięki. nie byłem pewien co robi Defiance.

pozmieniałem i zostało mi 6 punktów które dodałem do Fury (bardzo duzo używam Cleave w def stance tankując). dobre to jest ? :):


Arms Talents (5 points)


Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.




Fury Talents (17 points)


Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.


Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Increases the attack power reduction of your Demoralizing Shout by 25%.


Piercing Howl - 1/1 point
Causes all enemies near the warrior to be dazed for 6 seconds.


Improved Cleave - 3/3 points
Increases the bonus damage done by your Cleave ability by 60%.


Blood Craze - 3/3 points
Allows 15% of your Health regeneration to work during combat for 20 seconds after being the victim of a critical strike.




Protection Talents (29 points)


Shield Specialization - 5/5 points
Increases your chance to block attacks with a shield by 5%.


Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.


Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.


Improved Shield Block - 3/3 points
Allows your Shield Block ability to block an additional attack, and increases the duration by 2 seconds.


Improved Revenge - 3/3 points
Gives your Revenge ability a 40% chance to stun the target for 3 seconds.


Defiance - 5/5 points
Increases the threat generated by your attacks by 15% while in Defensive Stance.


Improved Taunt - 2/2 points
Reduces the cooldown of your Taunt ability by 2 seconds.


Concussion Blow - 1/1 point
A brutal strike that deals weapon damage and stuns the opponent for 5 seconds.


_________________
psn


Ostatnio edytowano 20 kwi 2005, 10:40 przez Deshroom, łącznie edytowano 3 razy
****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:39 
Cytuj  
wg mnie sunder to pomylka, nawet ze stackami po 5

why ??

bo zanim ty wstukasz 5 stackow, to te co wstukales juz spadaja ;P

gdyby ten sunder trwal z minute albo 2 bylby duzo bardziej uzyteczny (tak se mysle, ale moze sie myle) -> patrze pod katem dlugich walk w intancach, nie pod pvp, zreszta w pvp i tak nie ma czasu na sunder ;)

disarm akurat moze sie przydac ;), zawsze lepiej wywalic gosciowi bron, zawsze to spora przewaga jak ktos bije wielokrotnie mniej niz z bronia :>

one handed tez wydaje mi sie zbedne jak mamy tankowac :)

//edit
btw. shield bash nie jest od bicia dmg :>
glowna cecha tego czegos jest silence ;), machniete w odpowiednim momencie moze rozwiazac kilka problemow (np brak heala u mobka/gracza :>)
no i ten koncowy skill generuje wiecej agro ;)

//edit2

a co powiecie na taki build??
dobre makra moga pozwolic na zmiany stancow bez zbyt duzych strat rage

Fury Mastery
Cruelty Rank 5
Improved Demoralizing Shout Rank 5
Piercing Howl Rank 1
Fury Total: 11

Protection Mastery

Shield Specialization Rank 5
Anticipation Rank 5
Toughness Rank 5
Improved Shield Block Rank 3
Improved Revenge Rank 3
Defiance Rank 1
Improved Disarm Rank 3
Improved Taunt Rank 2
Improved Shield Bash Rank 2
Concussion Blow Rank 1
Shield Discipline Rank 1
Protection Total: 31

Arms Mastery

Deflection Rank 5
Tactical Mastery Rank 4
Arms Total: 9

Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON


Ostatnio edytowano 20 kwi 2005, 10:51 przez Robus, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:51 
Cytuj  
robus - sunder generuje od cholery hate i zabiera mało rage to pierwszy pod wzgledem przydatności skill ofensywny który znakomicie utrzymuje agro mobka na nas.
I spokojnie da się wstukać 5x sunder.

Przeczytaj jak działa skill shield dyscipline i jaki ma związek z shield bashem - może zrozumiesz do czego dążyłem.

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 10:56 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Ja teraz mam jeszcze shield dyscipline - ale szczerze mówić to zastanawiam się czy z tego nie zrezygnować - to chyba ma sens wyłącznie jak się ma kolce na tarczy i robi jakiś sensowny damage tarczą. Ja mam staminę i wydaje mi się, że jest to w moim przypadku prawie bezużyteczne.

Chociaż jak zdobędę ten mieczyk 52+ dps 1h z epic questu to może się przerobię na 1h + shield całkowicie..


no jak dla mnie to jak wol piszesz ze shield bash bije za malo ;) (bez kolcow)

stad tez taka moja interpretacja

nadal twierdze ze shield bash ma glownie walic silence, przy okazji moze dmg :) (to taki odpowiedni kicka u rogue)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:07 
Cytuj  
bardzo brakuje mi Shield Bash w walce 2h. z 2h mam pummel ale w barserker więc musze sie przełaczac makrem z battle a to trwa 1 sekunde ;/

uciszanie castera tarczą rocks :wink: (szczególnie przy tankowaniu)


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:12 
Cytuj  
Robus przeczytaj co robi shield discipline najpierw a potem się wypowiadaj. Protection tank nie ma robić damagu, mi wcale nie zależy na super obrażeniach z tarczy, tylko wydaje mi się, że shield discipline mozna sobie odpuścić, jeżeli nie masz na tarczy kolców. Bo z kolcami walisz ~100 masz 200% bonusu do threat czyli dostajesz 200 punktów, bez kolców walisz za ~20, 200% bonusu co daje 40 punktów. A dojść do shield discipline to trzeba poświęcić trochę talentów. Za różnicę 20 punktów w threat imho się nie opłaca.

Silencowanie to całkiem inna sprawa. Tylko jakieś 10-20% mobów które tankujesz możesz silencować. Bossy to albo immune, albo nie mozna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:15 
Cytuj  
a co myslicie o
Last Stand - 1/1 point
When activated, this ability temporarily grants you 30% of your maximum hit points for 20 seconds. After the effect expires, the hit points are lost.

rozumiem że przez te dwadziescia sekund możesz obronic healera który na czas wpompuje w ciebie więcej niż 30% hp ?


_________________
psn

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:16 
Cytuj  
dlaczego deshrrom patrzysz tak krotkowzrocznie ??
nie widze nigdzie w opisie shield bash'a wzmianki o tym ze to dziala TYLKO na casterow ;P
zadziala na kazdego kto MOZE cokolwiek rzucac, przykladowo palladyna ;), ktory raczej casterem jest srednim ;)
sporo mobkow ma tez rozne dziwne zaklecia, ktore sobie ciapia w trakcie walki ;P

odnnosnie 2h, wydawalo mi sie, ze caly czas patrzymy pod katem tankowania = jak najwiecej armorka i jak najwiecej hate
poza tym pummel nie robi silence :P, co w przypadku walki z magiem MOZE miec znaczenie ;P

no ale ja sie nie znam, tak sobie tylko dywaguje :)


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:22 
Cytuj  
no więc, nie nastawiam sie że jako tank w instance spotkam palladyna.
wogóle sie nie nastawiam że jako prot. tank bede miał szanse w pvp a szczególnie z palladynem.

lubie instance dlatego gram wojem. nie robie juz q pod gołym niebem więc nie musze byc dobry w solo pvp :wink: (stąd pomysł na prot tanka którym juz kiedyś byłem ale elfy mnie lały i przestawiłem się na arms - teraz wracam do korzeni, a niech leją :))


_________________
psn

****

Posty: 1009
Dołączył(a): 23.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:26 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Robus przeczytaj co robi shield discipline najpierw a potem się wypowiadaj. Protection tank nie ma robić damagu, mi wcale nie zależy na super obrażeniach z tarczy, tylko wydaje mi się, że shield discipline mozna sobie odpuścić, jeżeli nie masz na tarczy kolców. Bo z kolcami walisz ~100 masz 200% bonusu do threat czyli dostajesz 200 punktów, bez kolców walisz za ~20, 200% bonusu co daje 40 punktów. A dojść do shield discipline to trzeba poświęcić trochę talentów. Za różnicę 20 punktów w threat imho się nie opłaca.

Silencowanie to całkiem inna sprawa. Tylko jakieś 10-20% mobów które tankujesz możesz silencować. Bossy to albo immune, albo nie mozna.


czytalem go kilka razy :>, raczej ze zrozumieniem ;P, i nijak nie moge twoich cyferek dopasowac :D, bo shield discipline:
1. zwieksza damage absorption tarczy o 50%
2. dmg z shield bash o 200%
3. threat z shield bash o 100%

co po przeliczeniu twoich cyferek mamy:
z kolcami:
100 dmg + 200% = 300 dmg -> + 600 hate

bez kolcow:
20 dmg + 200% = 60 dmg -> +120 hate


_________________
Keron -> http://armory.wow-europe.com/character- ... ll&n=kERON

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:42 
Cytuj  
no i teraz mi odpowiedz czy bardziej opłaca się shield dyscipline jak masz tarczę z kolcami czy jak masz tarcze bez kolców?

******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:42 
Cytuj  
cofam to co powiedzialem o tym ze warrior jest useless dla mnie wcozraj bylem w sunken z warriorem palem warlockiem i priestem co prawda byly 3 wipe'y ale gralo sie calkiem nice tylko raz musialem uzyc vanish bo warrior mial cooldowna na all tauntujace skille

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:45 
Cytuj  
Fabianek napisał(a):
cofam to co powiedzialem o tym ze warrior jest useless dla mnie wcozraj bylem w sunken z warriorem palem warlockiem i priestem co prawda byly 3 wipe'y ale gralo sie calkiem nice tylko raz musialem uzyc vanish bo warrior mial cooldowna na all tauntujace skille
zapytaj go czy ma 10 czy 8 sec cooldowna :)

ok wersja ostateczna ustalona z wasza pomocą:

Arms Talents (10 points)
Deflection - 5/5 points
Tactical Mastery - 5/5 points

Fury Talents (13 points)
Cruelty - 5/5 points
Improved Demoralizing Shout - 5/5 points
Improved Cleave - 3/3 points

Protection Talents (28 points)
Anticipation - 5/5 points
Shield Specialization - 5/5 points
Toughness - 5/5 points
Improved Shield Block - 3/3 points
Improved Revenge - 3/3 points
Defiance - 4/5 points
Improved Taunt - 2/2 points
Concussion Blow - 1/1 point


_________________
psn


Ostatnio edytowano 20 kwi 2005, 11:47 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
******

Posty: 4659
Dołączył(a): 12.02.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2005, 11:47 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Fabianek napisał(a):
cofam to co powiedzialem o tym ze warrior jest useless dla mnie wcozraj bylem w sunken z warriorem palem warlockiem i priestem co prawda byly 3 wipe'y ale gralo sie calkiem nice tylko raz musialem uzyc vanish bo warrior mial cooldowna na all tauntujace skille
zapytaj go czy ma 10 czy 8 sec cooldowna :)


10min ?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.