mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 21:18 
Cytuj  
Madas napisał(a):
Pio napisał(a):
Znerfowali nam ilosc generowanego rage o 40 %...


No bez przesady, nerf rage jest odczuwalny, ale to nie jest az 40%. Jak wyszly PTR ostatniego patcha, to byla tam jeszcze stara formula, gdzie faktycznie generacja rage bardzo kulala, bo kryty nie dawaly podwojnej ilosci. Potem po tygodniu wyszla poprawka i nowa formula, na podstawie ktorej powstal ten kalkulator http://vanthia.com/ragenorm/. Mozna sobie sprawdzic, jak duza jest roznica w generacji rage, i na pewno nie jest to 40%. Najwieksza roznice widac bijac przeciwnikow z mala redukcja obrazen, czyli cloth userow i moby w rajdach, ktore po debuffach maja 5.76% redukcji (przy 40% generowany rage jest prawie taki sam). Dlatego fury wariorzy , dotad prowadzacy w dmg meters, spadli o kilka miejsc, a dodatkowo przeciez weapon skill tez nic juz nie daje przy glancing blows.

Co do reszty moge sie zgodzic. Wiekszosc klas dostala buffa, a warrior znow musi uzbierac najlepszy sprzet zeby sobie dobrze radzic.

Endless rage pomaga arms, ale w fury jest flurry, co przeciez tez przyspiesza w pewnym stopniu generacje rage.



Przypomina mi sie dyskusja na US forum.
Pan A: Czemu nam nerfneliscie rage ?
Pan B: nie zauwazylem wielkiej roznicy, tylko troche mniej rage mi generuje
Pan C: tez nie zauwazylem wielkiego nefru, niewielka roznica
Pan A: A jaki macie build ?
Pan B: 43/5/3 z Endless Rage
Pan C: 41/5/5 z Endless Rage
Pan A: n/c L2P

A arms ostatni talent daje 25 % wiecej rage, gdyby nie ten talent to chyba musialbym uderzac wroga 4 razy aby miec 30 rage na MS. BO naprawde jest dla mnie zalosne zeby z tym talentem, przy 1300 atack power z 2 recznego miecza GM generowalo mi za cios po 13-14 rage. Jakbys mial walczyc 2 h arms bez tego ostatniego talentu to bys dopiero wtedy zobaczyl ten nerf.
Jeszcze geniusze dali tactical mastery do drzewka protection
CO do furry to juz totalna kpina, dps warriorzy na niektorych bossach typu Patchwerk zanotowali ok 40 % spadek dps

A palant Tseric jasno dal do zrozumienia, ze tak ma byc, ze wariorzy musza poczekac do BC, wylevelowac do 70 i pol roku polazic po instance, zeby powyciagac itemy. Wtedy bedziemy " zbalansowani". A na temat PvP odpwiedzial warriorom zeby lazili w teamie, zeby biegal za nimi healer to wtedy beda se mogli powalczyc, bo ciezko jest osiaganc balans. Tylko jest taka prawda ze wszystkie klasy moga spokojnie walczyc 1 na 1 w PvP z mniejszymi lub wiekszymi szansami poza warriorem. Nie mamy zadnego CC, nie mamy healow, do tego kitowani, ze zmiejszonym dps

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 21:26 
Cytuj  
Pio napisał(a):
A palant Tseric jasno dal do zrozumienia, ze tak ma byc, ze wariorzy musza poczekac do BC, wylevelowac do 70 i pol roku polazic po instance, zeby powyciagac itemy. Wtedy bedziemy " zbalansowani". A na temat PvP odpwiedzial warriorom zeby lazili w teamie, zeby biegal za nimi healer to wtedy beda se mogli powalczyc, bo ciezko jest osiaganc balans. Tylko jest taka prawda ze wszystkie klasy moga spokojnie walczyc 1 na 1 w PvP z mniejszymi lub wiekszymi szansami poza warriorem.

"Palant" Tseric ma racje.
Poczekaj na deep 70, znow warriorzy dostana zabawki o jakich sie casterom nie snilo.
A balans w 1v1 PvP to cos, co nigdy w MMO nie istnialo. Chcesz byc 'balanced' w 1v1 i nie zauwazasz, ze z healerem na plecach nagle stajesz sie 'overpowered' ?

Cierpliwosci, dostaniecie w koncu 140dps zabawki.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2006, 22:11 
Cytuj  
Pio napisał(a):
Jakbys mial walczyc 2 h arms bez tego ostatniego talentu to bys dopiero wtedy zobaczyl ten nerf.
Jeszcze geniusze dali tactical mastery do drzewka protection


Tak sie akurat sklada, ze chwilowo gram bez endless rage. Bo na improved mortal strike, szkoda mi punktow, ten talent to pomylka. Wole miec last stand w prot. I o ile odczulem spadek generacji rage, to na pewno nie jest to 40%, wartosci w grze pokrywaja mi sie z tym co pokazuje ten kalkulator. Normalizacja byla potrzebna, bo za jakis czas tymi bronmi 140dps zapelnial bys pasek rage w 2 uderzeniach, co chyba normalnym by nie bylo.

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 00:34 
Cytuj  
Gadacie o bronach 140 dps,a kiedy je beda mieli warriorzy ? Za pol roku ? Place za gre od ponad 2 lat i nigdy zaden patch nie zjebal danej klasy jak 2.0. Ja chce teraz grac normalnie a nie za pol roku jak powciagam uber fioletowe pixel i imba bron. A ze blizzard to pizdy i nie umieja tego zrobic dobrze to naprawde odechciewa mi sie grac ta klasa,
W 1 na 1 chce miec w miare rowne szanse pokonac innego przeciwnika, nie chce ich zabijac na 2 ciosy. Jednak teraz to inne klasy aktualnie warriora osmieszaja, dostali fajne talenty, boost dps. A warrior poza jedynym talentem second wind to dostal crap, do tego drzewka tak mu pozmieniali ze kazdy w PvP musi dac 3 w protection, furry tez nie ma sensu bytu w PvP. Sporo gralem PvP w patchu 2.0 i naprawde warrior aktualnie jest gimpem. ZObaczcie na drzewka paladynow, druidow, magow, warlockow i porownajcie je z warriorowymi. Naprawde zalosnie wyglada drzewka warriora - 41 pkt w arms talent ktory niweluje troche "normalizacje rage" , 41 pkt w furry daje tyle samo atack power co BS ktory jest 3 razy tanszy, nie wymaga 5 critow i ladowania tylu talentow. Devastate podobno tez do dupy jest, ja sam nie testowalem to nie wypowiadam sie.

***

Posty: 666
Dołączył(a): 23.07.2006
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 08:26 
Cytuj  
Ale... zapominacie o jednym...

WARRIOR = TANK

bo od melee dpsu sa rogale i ew. huntardzi(oni tez sie chyba licza jako melee bo wpieprzaja hemo charges) :lol:

*

Posty: 131
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 09:32 
Cytuj  
Sentry napisał(a):
Ale... zapominacie o jednym...

WARRIOR = TANK

bo od melee dpsu sa rogale i ew. huntardzi(oni tez sie chyba licza jako melee bo wpieprzaja hemo charges)


Można równie dobrze napisać
PRIEST=HEALER
W końcu od cast dps jest mag i lock.

Praktycznie wzszystkie klasy mają dobry build do PvE i osobny również dobry do PvP, tylko warrior cały czas wg ludzi powinien tankiem.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 10:37 
Cytuj  
Pio napisał(a):
Gadacie o bronach 140 dps,a kiedy je beda mieli warriorzy ? Za pol roku ? Place za gre od ponad 2 lat i nigdy zaden patch nie zjebal danej klasy jak 2.0. Ja chce teraz grac normalnie a nie za pol roku jak powciagam uber fioletowe pixel i imba bron. A ze blizzard to pizdy i nie umieja tego zrobic dobrze to naprawde odechciewa mi sie grac ta klasa,
W 1 na 1 chce miec w miare rowne szanse pokonac innego przeciwnika, nie chce ich zabijac na 2 ciosy. Jednak teraz to inne klasy aktualnie warriora osmieszaja, dostali fajne talenty, boost dps. A warrior poza jedynym talentem second wind to dostal crap, do tego drzewka tak mu pozmieniali ze kazdy w PvP musi dac 3 w protection, furry tez nie ma sensu bytu w PvP. Sporo gralem PvP w patchu 2.0 i naprawde warrior aktualnie jest gimpem. ZObaczcie na drzewka paladynow, druidow, magow, warlockow i porownajcie je z warriorowymi. Naprawde zalosnie wyglada drzewka warriora - 41 pkt w arms talent ktory niweluje troche "normalizacje rage" , 41 pkt w furry daje tyle samo atack power co BS ktory jest 3 razy tanszy, nie wymaga 5 critow i ladowania tylu talentow. Devastate podobno tez do dupy jest, ja sam nie testowalem to nie wypowiadam sie.

Po pierwsze, mmorpgi to gry druzynowe i nie maja byc zbalansowane pod katem 1vs1, tylko grupowych walk. Co z tego, ze lock/shadowpriest sa swietni w 1vs1, skoro w np. 5vs5 nie ma dla nich miejsca? W przeciwienstwie do warriora, ktory supportem szamana, paladyna lub dowolnego healera jest praktycznie nie do zabicia.
Odnosnie nerfa generacji rage: to jest potrzebna zmiana. Wczesniej warrior z dobrym sprzetem nie mial zadnych ograniczen w uzywaniu skilli; mogl spamowac wszystko jak tylko zszedl cooldown. W BC beda 2h z 500 top dmg i 1h z 300. Ze stara generacja rage warriorzy non stop biegaliby z 100% czerwonym paskiem. Chyba nie powiesz, ze to by bylo ok?
Zebym nie byl gloslowny: moim fury warriorem bylem w AQ, bronie dosyc znosne (AQR i EOC) i dodatkowy rage spalalem hamstringiem, zeby procnac wf. Kazda klasa ma jakies ograniczenia (mana, energy) na ktore praktycznie nie ma zadnego wplywu. Jedynym wyjatkiem jest warrior, ktory z razem z lepszymi bronmi ma wiecej rage => wiecej dmg. Ten nerf byl uzasadniony i tyle.
Poza tym przypominam sobie, ze byla kiedys analogiczna sytuacja z nerfem defence na itemach o 30%. Cale community plakalo, ze blizzard nienawidzi warriorow i czerpie przyjemnosc z kopania tej klasy. Szkoda tylko, ze malo kto wiedzial ze w _blue_ sprzecie mob na 63 lvlu nie mial szansy critnac warriora i tankowanie bylo banalne.

Czasami trzeba spojrzec troche dalej niz poza kraniec wlasnego nosa :oops:


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 11:00 
Cytuj  
Co nie zmienia faktu, że warrior do czasu uzbierania sensownego gearu na lvl 70 daje 0 funu.


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 11:08 
Cytuj  
*rence*
Wylevelowalem swojego warka do 67 i bylo calkiem fajnie. Moze jestem masochista? :(


_________________
cypis#2942
Obrazek

**

Posty: 484
Dołączył(a): 12.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 11:34 
Cytuj  
Może... Co kto lubi.


_________________
Raylah Blood Elf Paladon
Burning Legion EU-PVP
HEAL GNOEM YOU HAEV IT??

*

Posty: 98
Dołączył(a): 14.06.2005
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 11:52 
Cytuj  
Blizard niestety z warriorami popada od jednej skrajności do drugiej. Przed paczem był nadmiar rage, obecnie jego niedomiar. Rozumiem ,że zmiana generacji rage była potrzebna bo warrior w pve nie miał na co zużyć całego zasobu rage. Ale obecna styuacja też jest poza normalną. Część osób pisze ze mając bronie 1h z 80> dps na 70 lvl probłem z rage nie będize tak zauważalny. Ale co do 70 poziomu? Totalna wiocha. Kolejnym kretynizmem jaki wymyślił blizz i tu juz mówie z pełną świadomością nazywając blizz kretynami. Wymyślili cos takiego jak Weapon Mastery. Ok spoko + 4 do broni 100% na disarm. Ale w paczu nagle jest że + weapon skill nie zmniejsza glancingów. o0. Dodatkowo immune na disarm nie działa w pve i np Brd czy innych instanjach moby cie disarmuja bez problemu. Ale wracając do +weapon skill, po kiego grzyba dawać to jak jego główne zadanie czyli -glancing nie działa. rogalem weapon expertise to sie chociaż troche nacieszyli ;]. kolejny problem z typu "jak juz będziecie mieli warka na lvl 70" - Devastate. Czy ktoś odczuł w obecnje formie tego skilla, żę jest to coś w stylu "must have" ? Jakoś nie zauwarzyłem zeby generował aż tak znacząca ilośc agro . Na forach eu/us cześć ludzi pisze ze na 70 lvlu będize "lepszy". Może, ale do tego czasu nie imponuje. No i najważnejsza sprawa jak dla mnie. Generacja agro. Każy warrior który tankuje zauważył napewno wzrost generacji agro u klas: rogue, hunter, mage, lock podczas gdy agro generowane przez tanków nie wzrosło. Nowe talenty dały nam większą przeżywalność, ale niestety nie zwiększyły generacji aggro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 23 gru 2006, 21:42 
Cytuj  
heh chwile mnie nie było bo swięta idą i warczyłem jak lew z configirm klawiatury :P

ostatecznie stance zmieniam rolką mam absolutnie wszystko na klawiszach (bez altów i shiftów, z B, H, T i wszystko w lewo).
z makr mam overpower, mocking blow i disarm - takie proste co przełaczają do odpowiedniego stance

@Razel
wielkie dzięki za lekki opis bossów.
przyznam że zardoszcze doświadczenia :wink:
wciąż szukam filmu z całego AQ i naxxa :har:

widze że się lekko ruszyło topic warriora wiec napisze i ja moje refleksje po roku przerwy (w punktach co by mi było łatwiej):

1. może i blizz zmienia ale to dlatego żeby znowu za kilka miechów nie nerfować wypasionych warriorów na deep 70 - bedziemy wypasieni. chociaż racja że ogólnie w pvp vs mag czy warlock nie mam żadnych szans (pewnie kwestia że nie nie mam skilla ale nie mam w tej chwili nawet na nich pomysłu)

2. rage jest dużo mniej a 31 w arms nie daje takiego powera jak przed zmianą. ostatecznie zrobiłem 31/17/3 i nie jestem zadowolony bo MS jest za słaby - zostawiam tak do czasu wyfarmienia axa (mam w tej chwili 5/5 w macach)

3. w TBC mam zamiar ostro pograć na nowym BG i mam dużą nadzieje na duża ilośc zajęć dla 5 osobowych party, bo na rajdy nie mam co liczyć - gram mało i w sposób nie normowany - wow ma najniższy priorytet

ogólnie PvP gra mi się dość dobrze (poza warlockami na których jak wspomniałem nie mam metody - nigdy nie grałem lockiem) choć czekam na +5 crita z axów.


_________________
psn


Posty: 21
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2006, 11:42 
Cytuj  
Witam panowie. Pytanie do fachowców warriorów pvp.
Ja od zawsze byłem tankiem, i pvp raczej mnie nie interesowało. Ale zaszły zmiany, i jak u Desha, WoW zmienił priorytet, a syn ma 3 miesiące ;-) Z tej okazji chcę się pobawić w pvp, z racji ograniczonej punktualność i uczestnictwa w rajdach.
Gear mam znośny, przy okazji tankowania, czasem DrakeTalony wpadały i inne offtankowe zabawki, praktycznie do każdego slota coś fioletowego mam.

Do rzeczy, mam zamiar przespecować się na off, i zastanawiam sie, High Warlord 2H, czy 2x 1H? Po zmianach, więcej funu daje DW czy MS z 2H, czy może 2H fury, jak na niektórych filmach widziałem?
Jak możecie, to podajcie sensowne buildy.
Z góry dzięki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2006, 12:36 
Cytuj  
gz Synka :P i czekam co Ci napiszą bo sam już nie jestem pewien :wink:


_________________
psn

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2006, 13:21 
Cytuj  
na PvP to tylko 2h bronie z 41/5/5 lub 43/5/3 z MS i Endless Rage. Furry z dual wieldem slabo sie sprawuje w PvP, ciezko zabic jest paladyna/druida/priesta/shamana bez MS. 2H furry po zmianach ostatnich praktycznie nie ma sensu bytu.

moj aktualny build to
http://www.wowhead.com/?talent=LVMxdAbog0dwoVZc


Posty: 21
Dołączył(a): 26.04.2005
Offline
PostNapisane: 24 gru 2006, 15:43 
Cytuj  
>2H furry po zmianach ostatnich praktycznie nie ma sensu bytu

Hm, o ile pamiętam, kilka postów temu oglądałem film Nowozelandczyka, który wymiatał strasznie, i napisał "2H fury is better than ever" po 2.0.1.
Jego build to 0/41/11.
Skąd tak skrajne opinie? Ty mówisz, że nie ma sensu, inni,że jest lepiej niż kiedykolwiek?
Pozdrawiam

***

Posty: 657
Dołączył(a): 7.04.2004
Offline
PostNapisane: 24 gru 2006, 15:45 
Cytuj  
Jak testowałem 2h MS build na lvl 49 (czyli bez +25% rage), to nie zauważyłem żadnej różnicy. Fakt, że nie mam modów.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 12:30 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Po pierwsze, mmorpgi to gry druzynowe i nie maja byc zbalansowane pod katem 1vs1, tylko grupowych walk.

To dlaczego Warlock ma skill Deathcoil, ktory jest niczym innym jak uwolnieniem sie od namolnego przeciwnika w walce 1 na 1 ? Idac takim tropem, ze balansujemy pod katem group pvp, to warlock nigdy nie powinien miec takiego skila bo przeciez kolega rogal czy warrior z teamu, uchroni go od namolnego rogala wjezdzajacego lockowi w plecy :)

Cytuj:
Odnosnie nerfa generacji rage: to jest potrzebna zmiana. Wczesniej warrior z dobrym sprzetem nie mial zadnych ograniczen w uzywaniu skilli;

Blad. Jego ograniczeniem byly Cooldowny dobrane tak, ze wyzej dupy nie moznabylo podskoczyc. Oraz Threat. Jako Fury war, na komfort max nawalania moglem sobie pozwolic tylko na niektorych encounterach bo inaczej bym wipowal rajdy. To bylo ograniczenie, i kazdy kto mowi, ze nie to albo gral warem za krotko, aby go poznac, albo w ogole :)

Cytuj:
W BC beda 2h z 500 top dmg i 1h z 300. Ze stara generacja rage warriorzy non stop biegaliby z 100% czerwonym paskiem. Chyba nie powiesz, ze to by bylo ok?
Zebym nie byl gloslowny: moim fury warriorem bylem w AQ, bronie dosyc znosne (AQR i EOC) i dodatkowy rage spalalem hamstringiem, zeby procnac wf. Kazda klasa ma jakies ograniczenia (mana, energy) na ktore praktycznie nie ma zadnego wplywu.

Nikt nigdy nie twierdzil, ze normalizacja rage nie jest potrzebna (przynajmniej Ci rozsadni), tyle tylko, ze blizzard zwyczajnie klamal. To nie jest zadna normalizacja ! Normalizacja to by byla jakby np. od Czesia majacego Macke z AV w dol, wszyscy notowali przyrost rage'u bo sa underpowered, a ci co sa powyzej dostawali nerfa. To by byla normalizacja.

Tymczasem Blizzardowe slowo "normalizacja" oznacza, ze nerfuja rage wszystkim, ktorzy sa w stanie robic okolo 100 dps (ktos wyliczal), czyli jest to nerf hmm dla praktycznie wszystkich warriorow. Chyba nawet z piachy wale mocniej :)

No ale nic, to bylo nazewnictwo :)

Ok, rozumiem, ze uwazasz, ze nie fair jest sytuacja kiedy w trakcie walki warrior mial 100 rage i ograniczaly go tylko cooldowny. To teraz ja :) Skoro Rage byl overpowered w PVE, to uwazam, ze dokladnie tak samo overpowered jest mana w PVP. Kiedy wyskakuje na kogos moim casterem to zawsze mam 100 % wszystkich skili do wyboru (a nie jak Warrior - charge i 2 inne skile na krzyz), i zawsze mi wystarczy many, aby zabic wroga. Czy aby do tego tez nie przydalaby sie normalizacja, skoro nie musze sie w ogole o ta mane martwic ??? Czy to jest fair, ze Soulfire to jakies 10 % many ledwo zuzywa ? Skoro byla normalizacja rage'u bo jest overpowered w pve, to ja teraz poprosze normalizacje many bo jest dokladnie w ten sam sposob overpowered, tyle ze w pvp.

To sie tez przeklada na to, ze warrior stal sie nudny (jak sie ma maina od bety przed retailem). Zastanawiam sie jaki whine bylby ze strony casterow, gdyby Blizzard znormalizowal mane i gdyby sie okazalo, ze juz nie mozna przeciwnika zabic na 3-4 rozne sposoby, tylko na jeden, i to w dodatku wolniejszy i bardziej upierdliwy. Wszyscy tak fajnie przyklaskuja tej normalizacji bo ich nie dotyczy. Ciekaw jestem czy by byli szczesliwi, jakby swoja klasa mieli o np. 1/3 mniej mozliwosci...

Cytuj:
Jedynym wyjatkiem jest warrior, ktory z razem z lepszymi bronmi ma wiecej rage => wiecej dmg. Ten nerf byl uzasadniony i tyle.

Byl uzasadniony, ale dzialania Bliza swiadcza o tym, ze byl przeprowadzony totalnie bez glowy. Gdyby to bylo dzialanie skoordynowane to juz po tygodniu by nie zmieniali formuly i nie wracali z powrotem do formuly 2x rage na krycie. tylko jakos zapomnieli co sie dzieje w sytuacji jak warrior nie krytuje - podpowiem. Zadna bron nie pomoze. I gadanie o 140 dps broniach tego nie zmieni. Ludzi szybko liczyli na forum US i nawet majac bron 130 dps bedzie sie mialo gorsza generacje rage'u niz przed patchem majac Macke 62 dps z AV !!! Czekanie nic nie da, bo w tym samym czasie casterzy wyciagna takie same imba bronie z +300 dmg itp. Wiec beda ownowac dokladnie tak samo jak teraz.

Jasne, Warriora ciezko zbalansowac, ale czy uwazasz, ze teraz to jest fair gdy ja rozpoczynam walke majac do dyspozycji 2-3 aktywne spele i nawet gdy dopadne wroga to musze go pare razy uderzyc, aby moc jakikolwiek mocniejszy skill uzyc, a caster przez cale walke ma 100 % skili aktywnych i moze mnie na kilka sposobow zabic ?

Wszyscy casterzy oczywiscie sa zadowoleni, tylko tak naprawde zaden nie zdaje sobie sprawy, ze nerf dps warriora to tak naprawde nerf jego calego. Jego mechanika polega na tym, ze zeby kogos zabic to poprostu musi go zoutdpsowac. To wplywa po prostu na wszsytko. w PVP zabicie przeciwnika polega na tym, ze musze w niego wpakowac wiecej dmg niz on we mnie. w PVE grindzie nawet bardziej jest to widoczne. w PVE rajdach, zeby byc w ogole w rajdzie tez trzeba sie wykazac dmg'em. Wiec teraz nerfujac ten rage i tlumaczac to tym, ze warrior byl za dobry w pve raidach, jest tak naprawde oklamywaniem bo to jest nerf warriora na wszystkie mozliwe sposoby. To jest jego nerf w PVP, nerf w Solo PVE, nerf w group PVE.

To tak jakbym casterom znormalizowal ilosc zuzytej many w zaleznosci od ilosci zadanego damagu (im wiecej walniesz, tym wiecej to many zuzyje) i tlumaczyl to tym, ze w pve robia za duzy damage. Wtedy dopiero bylby placz jakby 5k Pyro zjadlo np. magowi polowe many...

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 12:34 
Cytuj  
cypis napisał(a):
*rence*
Wylevelowalem swojego warka do 67 i bylo calkiem fajnie. Moze jestem masochista? :(

Warrior jest fajny ... jak jest twoim altem, swoista zabawka. Ale jak sie gra od retaila to jest przejebany.

Bo trafiasz np. na jakiegos maga, ktory cie frostboltem rank1 zajezdzi, w gearze o klase gorszym. gram lockiem i naprawde smiech mnie ogarnia jak w chescie ze scholomance jestem w stanie soulfire'y za ponad 3k walic. to jest totalne 0 balansu.

I naprawde gadanie, ze jestesmy fajni w group pvp, z healerem tego nie zmieni.

Zreszta, jesli jestem taki dobry z healerem to 2 takie uzupelniajace sie klasy powinny niszczyc uklad typu 2x warlock na przyklad, a tak nie jest. To pokazuje, ze ta gra jest zwyczajnie zepsuta, skoro klasy uzupelniajace sie niby genialnie (Warrior + Healer) dostaja becki od klas nie wymagajacych czyjejs asysty



--------------------------------------------
A co do PVP buildow to obecnie ludzie podaja 2, ktore maja jakikolwiek sens w PVP:
1) Standardowy Arms z Endless Rage, Second Wind
2) 2h Fury z Imp Slam, Last Stand i docelowo na 70 lvl Concussion Blow.

Ten 2 build moze byc niezly pod areny bo z tego co pamietam to tam resetuja sie cooldowny wiec przed kazda walka ma sie do dyspozycji Last Stand. Razem z Lifegiving Gem, stunem z Intercepta, docelowym stunem z Concussion Blow i 0.5 sek Slam'em moze byc niezla zabawka. Ostatnio troche testowalem i jest problem pt Rage (nie mam rage na slam :D), ale przezywalnosc jest nieporownywalnie wieksza po uzyciu Last Stand + Lifegiving.

a fury DW to raczej definitywnie odchodzi w zapomnienie i nada sie raczej tylko do levelowania. w becie z tego co narazie widzialem to itemizacja pod fury byla dosc slaba. Wiec trzeba albo zostawiac swoj stary gear (ktory jest coraz slabszy), albo brac inny, ktory najczesciej ma sporo staminy, ale slabe DW staty.

Wlasnie, m.in. to mi sie w tej grze nie podoba bo nie mozna obrac jakiejs taktyki i nia podazac bo wczesniej czy pozniej blizz robi zwrot o 180 stopni i najczesciej to co bylo dobre staje sie do dupy, a to co do dupy staje sie imba dobre. Nie podoba mi sie cos takiego bo nie mam rozdwojenia jazni i nie gram 5 charami, nie testuje 50 buildow itd itp :)

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 25 gru 2006, 12:54 
Cytuj  
Greeg nie wysilaj sie bo i tak nie przekonasz osob, ktore warriorem graja godzine na tydzien, dopiero lvluja go, albo wogole nimi nie grali albo znaja z opowiadan kolegow. I ich doswiadczenia to wymiatajacy warrior z 3 healerami na plecach, ktorzy go lecza, dispeluja itp. Nie zrozumieja ze w PvP warriorem trzeba szybko znukowac przeciwnika zanim samemu nie zostanie sie znukowanym. Tylko nam pogorszyli dmg a innym klasom zwiekszyli. Do tego nie mamy heali, i zadnego CC, zadnych fearow, poly, trapow, stunow, rootow, w zadne sposob nie mozemy kontrolowac walki jak inne klasy, ze jak zostaniemy pierwsi zaatakowani to szanse na wygrana mamy praktycznie zerowe.
Warriorem gralem juz na closed becie EU, pozniej 2 miesaice po premierze mialem wylevelowame warriora i przez ten okres non stop widzialem jak on sie zmienial. I niestety warrior wrocil do okresu lutego 2005 gdzie byl chyba najmizerniejsz i najslabsza klasa, nadawal sie tylko jako tank na instance (teraz to lepiej druidzi trzymaja agro nawet). Ostatnie zmiany w talentach chyba robila osoba ktora do konca nie rozumie filizofii grania to klasa. W BC chyba chca aby byli tylko warriorzy z buildem 5/5/41, bo z innymi buildami po prostu beda bezuzyteczni w raidach.


A co do buildu 2h furry z 21 pkt w prot z last stand i conc blow: testowalem to chwile i dla mnie jest to build jakos malo uzyteczny w PvP. Za maly burst dps jest w tym buildzie, wiecznie pojawia sie problem braku rage. I na 70 lvl nie wiem czy sie sprawdzi, gdy poszczegolne klasy beda mialy 2 razy wiecej hp i mase resilence, wtredy juz nie bedziemy mogli liczyc na 3-4 ciosy zeby zabic przeciwnika


Ostatnio edytowano 25 gru 2006, 13:02 przez Pio, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.