mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 12:37 
Cytuj  
@Sobtainer

dziękuję :wink:


_________________
psn

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 18:34 
Cytuj  
@ Cypis

Tseric napisał(a):

(...)
The plain, simple fact is that warriors were strong and they got nerfed. They got nerfed probably more than any class in the past few months.
They simply had the potential for too much damage.Damage is brought down. Rage mechanics are reigned in.
(...)


No ale podobno warriorzy sami sobie wymyslili, ze zostali nerfneci ...

Najpierw pograj dana klasa i dobrze poznaj ja zanim zaczniesz zgrywac pana "wszystko wiem najlepiej"

I dla twojej wiedzy kazdy dmg przerywa efekt warriorowego IS. Nie zaleznie czy deep wounds zabiera 50 czy 150 dmg/ticka

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 19:06 
Cytuj  
edit: meh, nie ma sensu dalej sie flamowac.


_________________
cypis#2942
Obrazek


Ostatnio edytowano 26 gru 2006, 20:03 przez cypis, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 127
Dołączył(a): 18.11.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 19:15 
Cytuj  
Cytuj:
I dla twojej wiedzy kazdy dmg przerywa efekt warriorowego IS. Nie zaleznie czy deep wounds zabiera 50 czy 150 dmg/ticka


Każdy dmg przerywa, ale DoTy mają dużo mniejszą szansę na przerwanie :]

**
Avatar użytkownika

Posty: 308
Dołączył(a): 17.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 19:29 
Cytuj  
Intimidating Shout
25 Rage 10 yd range
Instant 3 min cooldown
The warrior shouts, causing the targeted enemy to cower in fear. Up to 5 total nearby enemies will flee in fear. Lasts 8 sec.

Sa 2 efekty tego shouta, jeden to zwykly fear, ktory dziala tak jak fear priesta czy warlocka, na max 5 przeciwnikow, a drugi to cower in fear i jest przerywany przez kazdy dmg, czy pojedynczy dot.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 20:05 
Cytuj  
Madas napisał(a):
Intimidating Shout
25 Rage 10 yd range
Instant 3 min cooldown
The warrior shouts, causing the targeted enemy to cower in fear. Up to 5 total nearby enemies will flee in fear. Lasts 8 sec.

Sa 2 efekty tego shouta, jeden to zwykly fear, ktory dziala tak jak fear priesta czy warlocka, na max 5 przeciwnikow, a drugi to cower in fear i jest przerywany przez kazdy dmg, czy pojedynczy dot.

Wystarczy skasowac target i uzysc IS - wtedy to bedzie normalny fear.


_________________
cypis#2942
Obrazek

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 20:32 
Cytuj  
niestety tu sie mylisz, zeby uzyc IS musisz miec kogos stargetowanego, nie da sie tego wyczarowac w "powietrze" tak jak np. priestowy fear.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 gru 2006, 21:11 
Cytuj  
Cypis PLZ przestan zasmiecac topic o warriorze, ma on juz 154 strony i bejdzie sie bez twoich herezji.
Wiekszosc z tego co piszesz to nieprawda i glupoty.
Akurat pierwszy raz w historii WoW'a zgodze sie z tym ze warriorzy maja parawo do whine'a bo zostali w porownaniu z innymo klasami (ktore zostaly bufniete) OKALECZENI.

Koniec kropka - warriorom moge tylko zyczyc szybkich zmian na lepsze bo z tym co macie to srednia przyjemnosc z gry ta klasa jest . :)

I prosze przestancie sie klocic gdyz ten topic powinien sluzyc do wymiamy informacji a nie wipisywania glupot przez jedna osobe ktora mysli ze wie o WoWie wszystko - tymczasem sie okazuje ze wie bardzo malo (przynajmniej o warriorze i graniu nim).


_________________
Obrazek

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 11:21 
Cytuj  
hyhy, jak ktos mial Second Wind to ludzie juz pisza, ze na PTR "fixneli" talent i juz nie procuje z hunterowych trapow, seduce, gouge itp.. Niby bedzie robil to co w tooltipie, czyli dzialal na "immobilize effects"...

wg mnie, spoko powinni fixowac takie talenty, ktore robily de facto co innego niz pisalo w tooltipie, ale czy naprawde nie mozna sie przylozyc i ustrzec takich rzeczy ? Blizz najpierw daje imba talenty, a potem je nerfuje, albo "fixuje".

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 11:29 
Cytuj  
Tak sobie po swietach czytam ten topic i oczom nie wierze... Czyli nie tylko ja widze jak warka zrypali. W sumie to nie dziwi mnie ze go zrypali bo warrior zawsze w kolejnych pathach dostawal po zyci...

Jestem po sporej dawce PvP ostatnimi czasy i powiem ze faktycznie granie 43/5/3 jest mile. W group PvP mozna sie rozwinac, a jak dostaje sie heale to leci sie ladnie :) W 1vs1 mam szanse nawet z magami, ale to chyba glownie dlatego ze oni sa w niebieskich gratach a ja mam epixa warka :D i lykne od czasu majora ;) Hunterow tez sie pojedzie. Mysle ze to jednak dlatego ze na AV i tak kazdy ma w dupie kogo i jak bije i na ogol idzie na mase...

Ale do rzeczy.
Generalnie to przeczytalem sobie co tam Cypis napisal i nie wiem czy ty grasz warkiem, czy nie ale masz jakies dziwne przemyslenia.
1. Dlaczego mam grac postacia rok zeby uzbierac sprzet, zeby postac sprawowala sie "jako tako"? Pitole takie podejscie, ze za "za jakis blizej nieokreslony czas" bedzie dobrze. Ja tez place za ta gre i tez chce miec fun. Teraz.
2. Inne klasy maja jeden specyficzny PvP build? Nie wiem jakos nie zauwazylem tego po afii lockach, destro lokach, shadow priestach, disc priestach, frost magach, deep arc magach, fire magach, beastmast huntach, marksman huntach, feral drutach, resto drutach i calej reszcie pozostalych specjalizacji ktore widzialem na bg...
3. Sporo znajomych testuje bete i ogolnie zacytuje z pamieci kilka tekstow:
"tak duzo wypasionego feral sprzetu to dawno nie widzialem"
"feral druidzi tankuj lepiej opd warkow, maja lepszy dps od rogali"
"generalnie to druid tankowal, a warek dpsowal"
"w becie nie ma lf <klasa> tylko lf dps lub lf heal"
"lepiej zainteresuj sie pancerzem za GM'a bo w becie jest troche dobrych broni, ale pancerza nie widzialem"
4. Tak, wiem. Jak mi sie nie podoba moge rolnac locka... Mam juz 39 lvl i moze do tbc zdarze. Bo generalnie lockiem tluke postacie o 5 lvl wyzej odemnie w open PvP. A ostatnio jakos tak smutno mi sie zrobilo jak zdotowalem warka i umarl. A jak drugi raz mnie spotkal to poprostu usiadl i nawet nie walczyl...


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 12:25 
Cytuj  
Cytuj:
1. Dlaczego mam grac postacia rok zeby uzbierac sprzet, zeby postac sprawowala sie "jako tako"? Pitole takie podejscie, ze za "za jakis blizej nieokreslony czas" bedzie dobrze. Ja tez place za ta gre i tez chce miec fun. Teraz.

To chyba takie Blizzardowe podejscie do gear dependant klasy. Przez 3/4 czasu gry jestes znerfowany, a dopiero jak wezmiesz endgame stuff to jestes normalny. Troche nie trzyma sie to kupy. Dla mnie logicznym rozwiazaniem byloby to, ze jesli przez te 3/4 czasu gry jestes nerfniety, to w koncu, kiedys tam, "na samym koncu" :) jest lepszy od innych (bo teoretycznie ten gear w koncu powinien ci dac wiecej niz innym klasom). Bo w obecnej sytuacji to jest nieustanne pietno i takie swoiste obiecywanie gruszek na wierzbie

Cytuj:
3. Sporo znajomych testuje bete i ogolnie zacytuje z pamieci kilka tekstow:
"tak duzo wypasionego feral sprzetu to dawno nie widzialem"
"feral druidzi tankuj lepiej opd warkow, maja lepszy dps od rogali"
"generalnie to druid tankowal, a warek dpsowal"
"w becie nie ma lf <klasa> tylko lf dps lub lf heal"
"lepiej zainteresuj sie pancerzem za GM'a bo w becie jest troche dobrych broni, ale pancerza nie widzialem"

Za duzo warriorem w becie nie gralem bo zwyczajnie mnie znudzilo. Tzn. content jest bardzo fajny, ale Warr, to jakis taki jednostronny, w porownaniu do tego co bylo przed patchem.

A odnosnie tankingu to wg mnie na trashu drut jest nieporownywalnie lepszym tankiem. Jak pala tankuje to nie wiem, ale jak tankowalem z drutem to jemu to wyraznie lepiej szlo. Problem w tym, ze nawet jak moby mocno bija (ja jeszcze potegowalem ten efekt zakladajac sporo dps gearu, aby niwelowac problem rage) to tego rage'u nie dostaje sie na tyle, aby zbudowac aggro na 2-3 mobach. A jak mamy jakas random grupe, bijaca bez ladu i skladu to juz w ogoole jest to niemozliwoscia i konczy sie najczesciej tym, ze mam taunty na cooldownach, zuzyte bloodrage, imp zerg rage, 0 rage i robie aggro white damagem :D

Jedynie na bosach nie mialem problemu bo jak walna mocno, no to ten rage w koncu jest jakis no i poza tym mamy przed soba jedna rzecz do wytankowania.

Ogolnie to pierwszych instancjach to blue drut lepiej trzymal aggro ode mnie :d Nie wiem, moze skila nie mam, ale jakos kiedys sie te scholomance nieznerfowane itp. robilo, tankowalo wszystkie instancje, aby all +defense itemy wyciagnac (pamietam, potem mialem w banku 20-30 itemow znerfowanych :D) i takiej dramy nie bylo. Do tego stopnia bylo lepiej, ze sobie zaczalem dps'owac

Z punktu dps, w 5 osobowych instancjach, to bardzo mozliwe, ze jestesmy najlepszymi DPS'erami. Tzn. bazuje sie na tym, ze zrobi sie whirwinda i 2-3 moby sa zaagrowane, i wtedy sporo rage przyplywa i w rezultacie outdamaguje sie inne klasy (bo cleave + whirwind pracuja). Nie pamietam dokladnie liczb, ale jakos tak damage mialem 2x wiekszy niz drugi w party rogal (fakt, ze slabo ubrany). chociaz to jest takie "aggro stealing", bazujemy tak naprawde na tym, ze agrujemy sporo mobow. Jakby np. do party wziac drugiego warriora to jesli np. jeden warrior robil hmm 300k damage to ich dwoch nie zrobi np. 600k tylko pewnie cos kolo 400k bo beda sobie wzajemnie "zabierac" moby. Wiec dps'ujemy bardzo dobrze, ale tylko jak jestesmy w stanie innym klasom pozabierac aggro.

Ogolnie moge powiedziec,ze jak jest drut i war w party to znacznie lepsze combo (przynajmniej w pierwszych instancjach) jest drut tank, war dps, niz odwrotnie. tym bardzije, ze drut jako tank robi nieporownywalnie wiekszy damage.

Jest nawet petycja na forum bety, i to nie od warriorow, majaca chyba z ponad 25 stron, aby naprawic wara pod tym wzgledem bo ewidentnie jest kopniety. Byc moze prot radzi sobie sporo lepiej, ale koniecznosc bycia prot, po to aby tankowac casual instance, to mija sie z jakimkolwiek celem. Tym bardziej, ze nie jestem przekonany czy na wiekszych pulach drut nie jest wciaz lepszy. Troche to dziwne w sumie, bo o ile wiem, to druid moze sie specnac w jednym drzewku i jest bdb tankiem, calkiem niezlym dps'erem i moze leczyc, a war jak sie specnie w jedno drzewko to jest ewidentnie gorszy w tankowaniu, nie leczy, a jedynie dps robi.

Hmm najprostrze rozwiaznie, aby fixnac wara to dac jakis nowy talent, np. Sundering Cleave (taki sunder z cleava na dwa moby :) ), ktorym efektywnie moznaby utrzymywac aggro przynajmniej dwoch mobow. No i zmienic threat tak aby sie skalowal od posiadanego gearu bo to troche smieszne, ze sunder od niepamietnych czasow, ma niezaleznie od gearu ten sam threat, w sytuacji, gdy damage innych klas wzrosl o kilkaset %. A inna mozliwosc to zostawic tak jak jest tylko poprawic generacje rage, bo tak naprawde dopoki ten rage jest, to mimo wszystko da sie w miare normalnie tankowac. No a jak design jest taki, ze im lepszy gear, tym mniej rage'u no to w sumie nie ma sie co dziwic, ze jest jak jest...

ps. mimo wszystko wrazenia sa fajne, pewnie dlatego, ze zawsze najbardziej lubilem 5 osobowe wyprawy. Na kanalach i tak jest spam, ze szukaja warriora. Nawet jesli nie jako tank, to jako dps spokojnie mozna sie zaczepic. tylko jakos nijak nie moge sie oprzec wrazeniu, ze to wszystko na glowie postawione :D

***

Posty: 867
Dołączył(a): 1.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 12:58 
Cytuj  
Na becie tylko jeden warek z ktorym bylem w party dawal rade trzymac aggro na tych lol 7-8 elites pullach w shattered halls :/ Druid tank tez dupa gdy kolesie maja hotbary na kazdym z pol "omfg full nuke" button :D A jak masz huntera w party to jest o niebo latwiej, nie ma to jak misdirection i odpalic wszystko i nie ma bata aby sie mobek odkleil :)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 13:02 
Cytuj  
Ja sie bardzo zastanawiam w co isc po dodatku (glownie do levelowania). Slyszalem rozne opinie, ale glownie ze fury jest jednak lepszy od arms warka.
Bylbym bardzo wdzieczny za jakis maly spoiler w tym temacie, bo od tego uzalezniam swoje zakupy itemow za honor, a drugi raz nie mam juz sily farmowac AV...
W gre wchodzi do kupienia:
arms:
GM polarm
GM spodnie

fury:
GM 1h miecz (offhand widows remorse)
GM spodnie
GM ramiona (obecnie drake talon puldrons)
ew. don julio (dla +hit)

Cena w honorze jest podobna (~60k).


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 13:46 
Cytuj  
hmm ja robie tak, ze zbieram 3 itemy z rangi (pady, buty, spodnie) po to, aby miec +20 staminy i -5 sek cd intercepta.

Sklaniam sie, ku temu, ze do 70 lvl bede DW Fury, natomiast potem bardzo mozliwe, ze bede chcial sie na pvp skoncentrowac i wtedy zrobie albo arms z endless rage, second wind, albo fury z imp slam, last stand, concussion blow.

troche mam obawy co do itemizacji w tbc pod fury dw. poza tym obawiam sie, ze dalej bedzie koniecznosc poswiecania duzej ilosci staminy, aby miec +ap, +hit, +crit na itemach, a co za tym idzie mozliwosc 1-2 shotowania. jakis pvp gear z resilience wg mnie tez glownie pod arms bedzie. poza tym generacja rage'u w fury dw z unbridled wrath, anger management, imp zerg rage mnie nie zachwyca tak jak kiedys. ogolnie uwazam, ze fury dw sporo stracilo ze swojego funu

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 14:58 
Cytuj  
ja po GM Axe zostawiam honor żeby sobie coś kupic na wyższe lvle :wink:


_________________
psn

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 15:14 
Cytuj  
Desh nie wiem czy jest sens zostawiac se te pkt na pozniej, z nimi nie bedzie problemu, to jest kwestia czasu jaki poswiecisz aby je zdobyc, as nowy sprzet naprawde umili lvlowanie w BC.

Ja osobicie mam zamiar zmienic sie na furry do lvlowania w BC, pomimo iz na poczatku wyfarmilem ze 2 h miecz GM. Bloodthirst + 2 x crusader i do tego Darkmoon Card: Heroism powoduje iz grajac solo wogole nie robi sie przerw na regeneracje hp czy bandazowanie bo nie ma takiej potrzeby. Podstawa to powyciagajcie se bronie, secik GM w drugiej kolejnosci kupujcie. Akurat mi sie obecnie nie chce juz farmic honoru, ale GM 1 h sword + Maladath wstarczy mi na poczatek do BC. No i nie zapominac o minimum +9 % do hita jak sie bedzie robic speca na DW furry, bo inaczej robienie tego buildu mija sie z celem.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 15:27 
Cytuj  
pewnie masz racje ale mi dużo nie zostanie bo mam 12k (oczywiscie dopiero zbieram te 45k :P) honoru i jutro jade na tydzien w góry a potem sesja :wink:

jak wyjdzie TBC to wychodze z BG i lvluje troche (coby jakiś lvl złapać powyżej śmiesznego 60) a potem wbijam na EyE of The storm (o ile nie przekręcam nazwy) i tam się bede bawił dopóki nie wymyśle czegoś innego dla casuala :wink:


_________________
psn

*

Posty: 60
Dołączył(a): 6.11.2006
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 15:51 
Cytuj  
Po przesledzeniu ostatnich postow tutaj moge jedynie potwierdzic to co Pio i Greeg napisali, po 2.0 fury warek stracil duzo na miodnosci grania, ja osobiscie odstawilem warka az do tbc i siedze na roznych altach (raidowanie i tak sie skonczylo, nikomu sie nie chce) a do pvp nie mam bodzca (kawalki t2.5 mam, bronie crul + iblis, powinno do levelowania styknac). Powaznie tez sie zastanawiam czy w tbc nie "wskrzesic" swojego paladyna. Szkoda tylko warka zostawiac, jednak ta klasa gralo mi sie najlepiej, jedyna w grze klasa "full-contact" bez easy mode.
Nadal mam jednak (pewnie glupia, ale mam) nadzieje ze cos blizz poprawi (naiwniak ze mnie). Pewnie sie skonczy ze zrobie 70lvl, obejrze nowy content, wyjdzie Age of Conan i skonczy sie moja przygoda z WoW.

*

Posty: 195
Dołączył(a): 28.07.2006
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 19:56 
Cytuj  
Ja bym się zaczoł raczej zastanawiać jak odwrócić głupotę blizza robiącego palladyna z class support - main tankiem. Przecież Warriorzy stracą wogle rację bytu.

Paladyn ma nawet lepsze Prot drzewko niż warrior, i to wcale nie jest śmieszne.


_________________
Obrazek

***

Posty: 573
Dołączył(a): 5.10.2004
Offline
PostNapisane: 27 gru 2006, 20:32 
Cytuj  
Juz na drzewko prot nie chcialem whinowac, ale widze jestem nieosamotniony w twierdzeniu ze talenty z drzewka prot paladyna sa lepsze niz warriorowe

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 150, 151, 152, 153, 154, 155, 156 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.