Neonin napisał(a):
Mroczny wczoraj po kilku porażkach w WSG sam wróciłęm do lvlowania żeby szybko dobić do 30 tki wrócić na WSG i przestać patrzeć jak mnie ally kilują a moje spele są resisted, a hity mised:(
Chociaż nie powiem bardzo lubie WSG - dreszczyk emocji, radość z zabicia jakiegoś gnoma albo elfa, wściekłość jak 3 rouge lvl 30 czeka na cmentarzu na "powstanie z martwych" 3 sekudny i kolejny duszek.
Duma jak wygramy wściekłość jak porzegramy ehhh
A teraz pytanie:
do obrony flagi zostaje 3 shamiech - wchodzi ally 3 razy fire nova totem, frost shock, frost shock .... pare razy z macki spowolnienie - bieg za ewentualnym kolesiem który przeżyje flaga obroniona - 2 shamiech dead.
Dobra taktyka?
Inne podpatrzenie:
do obrony flaki zostaje war oraz mag - chwila i martwi - koleś (kolesie) uciekają z flagą.
Opiszcie taktyki obrony flagi i ataku na ally - może się uda zaprowadzić porządek w WSG:) chciałbym zacząć wygrywać wreszcie:):):)
Marnotractwo szamanow
Jakis worek 30 lvl i szaman (totemiki mniam mniam) i aoe stoper (mag). Wbiega allie mag zaczyna castowac fireballa (czy cos tam innego mocnego), totem dziala na allie, warek go meczy, frost nova, sheep innego allie (o ile jest) dobicie instancami pierwszego celu, spokojne wykonczenie 2 i zabranie sie za owieczke (jesli bylo ich trzech, jesli wiecej, /r need help in def), 2 hordziakow przed tunnelem (szybki rekonesans pomocny dla def, ewentualne zatrzymanie uciekajacego z flaga, support attack teamu). Attack team srodek/lewa strona i zerg allie wyskakujacych z graveyarda. W odpowiedniej chwili take flagi i run. Attack team zostaje i zatrzymuje poscig. Po minieciu polowy mapy, flag cariera supportuje 2 hordziakow sprzed tunnelu, dalej ma support z def. Score. W przypadku odebrania flagi caly def team rusza za nia (ewentualny support, o ile sie da, od grypy tunelowej). Jesli ich flaga odebrana ale nie jest w naszej bazie bazie to wtedy flag carrier i support tunelowy ochrania nasza flage do czasu powrotu def teamu. Ewentualne zmiany szybko realizowane. Flage kradnie oczywiscie szaman badz druid (po uzgodnieniu ze conajmniej 5-7 allie jest w zwarciu z attack teamem, inaczej nie przezyje). Mile wskazane przeczekanie z flaga w bezpiecznym miejscu, jesli za duzo ludzi ma wipe. I nigdy nie biegac samemu - NIGDY (latwy cel, zero szans), chyba ze trik z odciagnieciem 3-4 allie na bok, ale to inna bajka
To sa moje (nie wszystkie) dotychczasowe spostrzezenia.