dla mnie shazzrah jest akurat najtrudniejszy w MC. No i najgłupsza to walka. Garr-a można zrobić bez warlocków czy z warlockami nie ma znaczenia.
BWL wygląda tak:
3 boss padł kilka razy przed hotfixami, po hotfixach nie padł ani razu
2 boss - na pewno padł przed hotfixami, po hotfixach chyba nie padł (ale nie jestem pewiem)
1 boss - 99% gildii się na nim wykłada, wczoraj graliśmy do 1.30am próbując go pokonać, a potem prawie do 3.00am przeglądałem forum ogólne. Jakaś gildia go zabiła na pewno i najpierw nie chciała podać sposobu, a potem napisała, że w sumie był luck, lag który mimo wszystko pomógł no i w sumie boss się zbugował (w pozytywnym znaczeniu).
Generalnie przed hotfixem można było zrobić 1-go bossa w 3-4min, po hotfixach (wprowadzone cooldowny na rozbijanie jajek) można to zrobić w min 6min (same cooldowny x ilość jajek), a w praktyce trzeba wytrzymać spawny mobów przez 8-10min conajmniej.
Walka polega na tym, że atakujemy controllera, po złapaniu agro po 30s, zaczynają się losowe spawny mobów (losowe w znaczeniu - dragon, ork mag, ork melee). Jak mamy luck to mamy dużo orków które mają mało HP, jak jesteśmy pechowi to mamy od cholery dragonów które mają w cholerę HP.
Po rozwaleniu jajek, addy uciekają i walczymy z głównym bossem (wcześniej kontrolowanym). Podobno sam boss dostaje buffa w tym momencie i nie jest tak potulny i mało groźny jak w czasie rozwalania jajek. Generalnie nie da się go zabić w 10-20osób, potrzebne jest by przeżyło jak najwięcej osób.
Taktyki były sprawdzane różne. Ludzie którzy robią MC w 3h, farmują ragnarosa od 11 killi (3 miesiące) podchodzili do tego z każdej strony po 20-40 razy (podobno gildie wydały po 1000g na same naprawy
. I nic.
Bug polega na tym, że moby uciekają przed rozwaleniem wszystkich jajek. Ale nie wiadomo jak go wywołać - ot uruchamia się skrypt który odwołuje addsy.
1. Cała walka jest strasznie chaotyczna, losowe spawny nie dające się przewidzieć, masa addsów nie do opanowania
2. Niemozliwe jest poradzenie sobie z addsami (tzn. wybicie ich) - tak napisali na forum i się do tego przychylam, może jakby były same orki magowie
3. nie ma safe spotów, nie ma occ rezzerów
4. nie ma możliwości by zapewnić odpowiedni crowd control przez 6-7min
5. walka w stylu zerg vs zerg z tym, że po jedna strona ma cały czas reinforments...