mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 949 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 17:25 
Cytuj  
A fuj, nie przypominaj mi jej ;)


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.

*

Posty: 167
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 17:30 
Cytuj  
Jednak drzewko Holy daje mozliwosc leczenia wiekszej ilosci hp i przy mniejszym generowaniu aggro na priesta, a to juz bardzo ulatwia zycie pozniej.

Holy do zadawania dmg? Smithe + Holy Nova?
Zapomnij, nigdy bym sie nie porwal na taka funkcje, a jedynie skupil na leczeniu, a pozniej ewentualnie talenty na shadow do pvp przerzucil.
Byleby caly czas z dobra ekipa xp'owac.

Solowanie moba +2 lvl uwazam za pewnego rodzaju standard ;]
Dwa wlasnego, albo +1 -1 to rowniez swojego rodzaju standard.

Zreszta wszystko sprowadza sie do tego, co mi czesto kumpel z francji sugerowal - "dlaczego nie wziales maga?" ;]

Osobiscie komba: pain, mind blast, mind fly nie zamienilbym na zadna inna mozliwosc z drzewek priesta. Pomijam silence'a, talentowanego shielda i feara uzywanego zaleznie od okolicznosci, aczkolwiek nie mniej wazne. Pomijam tez spell'e rasowe - tutaj taktyka walki odrobinke sie zmienia.

Ogolnie SP - niezla zabawa... ;]

Tylko na koniec pozostaje pytanie - co to za priest, ktory nie leczy?
Vampiric embrance jest jedynie dodatkiem leczacym 20% zadawanych obrazen, czasami to duzo,czasami nie imho.

***

Posty: 518
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:03 
Cytuj  
wlasnie nie wiem skad ten pomysl ze shadow priest nie leczy, to ze ma shadow form w ktorym nie moze leczyc nie oznacza ze przebywa w shadow form ciagle, jak gralem w party to naprawde malo tego uzywalem, chyba ze tankowalem :P (co nie jest zartem, mialem tylko kilka % mniej redukcji dmg niz palek i kolo 300hp mniej)

***

Posty: 518
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:11 
Cytuj  
dodam jeszcze o smiesznym bugu u priesta, jesli rzucisz komus DOT podczas duela a potem MIND CONTROL, i koles zginie podczas trwania MIND CONTROL, to umiera, tzn. duel konczy sie twoja wygrana a kolesia mozesz zrezowac, albo i nie :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:13 
Cytuj  
dzi4du napisał(a):
Jednak drzewko Holy daje mozliwosc leczenia wiekszej ilosci hp i przy mniejszym generowaniu aggro na priesta, a to juz bardzo ulatwia zycie pozniej.

Holy do zadawania dmg? Smithe + Holy Nova?
Zapomnij, nigdy bym sie nie porwal na taka funkcje, a jedynie skupil na leczeniu, a pozniej ewentualnie talenty na shadow do pvp przerzucil.
Byleby caly czas z dobra ekipa xp'owac.

Solowanie moba +2 lvl uwazam za pewnego rodzaju standard ;]
Dwa wlasnego, albo +1 -1 to rowniez swojego rodzaju standard.

Zreszta wszystko sprowadza sie do tego, co mi czesto kumpel z francji sugerowal - "dlaczego nie wziales maga?" ;]

Osobiscie komba: pain, mind blast, mind fly nie zamienilbym na zadna inna mozliwosc z drzewek priesta. Pomijam silence'a, talentowanego shielda i feara uzywanego zaleznie od okolicznosci, aczkolwiek nie mniej wazne. Pomijam tez spell'e rasowe - tutaj taktyka walki odrobinke sie zmienia.

Ogolnie SP - niezla zabawa... ;]

Tylko na koniec pozostaje pytanie - co to za priest, ktory nie leczy?
Vampiric embrance jest jedynie dodatkiem leczacym 20% zadawanych obrazen, czasami to duzo,czasami nie imho.


Heh moze po kolei czemu nie mag ? Bo Shadow priest jest niezrównany w pvp :wink: I na dluższą metę robi więcej dps niż mag (nie burst dmg)

Różnica w leczeniu jest znikoma i shadow priest leczy może minimalnie gorzej od Holly ale kto to zauważy przy dobrym tanku ?

Pozatym kiedy ma bardziej ułatwiać mniejsze agro ? Sand prawie stuknoł 60lv :] ? Jakoś nie mielismy z tym problemów w żadnym instance :)

PS: Fakt ten numer z mind control przyprawia mnie o dreszcze jeszcze dziś :] Zupełnie jak numer z przejmowaniejm delikwenta i skakaniem nim do przepaści albo przejmowanie go i zabijanie jego peta nim samym :roll:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2


Ostatnio edytowano 8 lut 2005, 18:16 przez Khebeln, łącznie edytowano 1 raz
***

Posty: 518
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:16 
Cytuj  
dodam tylko "blessing of salvation" i po agro :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:18 
Cytuj  
Hehe dokladnie, jako mag moge powiedzieć to samo co sand o tym blesing :) Chyba że specjalnie przesadziłem z burst dps aby sciagnąc agro z tanka albo priesta na chwile ale tu już zadnen agro reducer nie pomoże :wink:


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

*

Posty: 73
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:33 
Cytuj  
dzi4du napisał(a):
Jesli idzie o pozniejsze instance - bez holy spec nie ma nawet co tam wchodzic z zamiarem zabawy w healera, ewentualnie dobry tank w druzynie potrafiacy szybko i sprawnie aggro na siebie sciagnac, ale i tak thread generowany przez heale jest na tyle meczacy, ze priest zamienia sie w:
heal & fade if fail then run ;]


Czas wyprowadzić niektóre osoby z błędu... :)

Na początek zauważyć należy, że podstawowym healem priesta jest Flash Heal. Dlaczego ten spell? Tylko 1.5 sek casting time, generuje znacznie mniejsze aggro niż Greater Heal a do tego dzięki spamowaniu heala za healem jest znacznie większe prawdopodobieństwo crita.

Pod względem aggro:
Prayer of healing > Greater Heal > Flash Heal > Renew
Tylko samobójca w instancji będzie leczył czymś innym niż FH albo Renew. Chyba, że walka dobiega końca albo cały team jest na wymarciu - dopiero wtedy PoH.

Przejdźmy do sedna sprawy - przyjrzyjmy się talentom z drzewa holy które wspomagają leczenie. Co się okazuje? Na FH mają wpływ tylko dwa talenty - Holy specialization (+ crit effect) oraz Spiritual healing (+ amount healed). Pozostałe talenty to jedno wielkie nieporozumienie.

Subtlety redukujące aggro? Jeśli tank na samym początku ściągnął na siebie chociaż odrobinę aggro to jeden FH rzucony przez priesta generuje znikomą ilość threat. Co innego dwa FH pod rząd połączone z shieldem na tanku - to już działa na moby jak czerwona płachta na byka i redukcja generowanego threat przez talenty o 20% w niczym nie pomoże. Gdyby z talentów można było uzyskać redukcję powiedzmy 40%, robiłoby to znaczną różnicę. 20% praktycznie nic nie zmienia. Koniec.

Często różne osoby które zaczynają grać priestami pytają mnie w jakie drzewa talentów najlepiej rozłożyć punkty - każdemu odpowiadam to samo - disciple albo shadow.

Mój szczegółowy build (odmiana bardzo popularnego shadow builda z niewielkimi modyfikacjami) w podpisie.

PS. Zanim nie doszedłem do 50-55 lvl też opowiadałem ludziom, że na 60 lvlu zresetuje talenty i pójdę w disc/holy. To było zanim zauważyłem, że nie ma problemów z high levelowymi instancjami. Ostatnio w Molten Core utrzymywałem swoją grupę jeszcze sporo czasu przy życiu po tym jak holy priests wraz ze swoimi grupami dawno leżeli już pod nogami...


_________________
Vendon, undead priest

***

Posty: 518
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:41 
Cytuj  
ja z powodzeniem leczylem, greater healami, zwlaszcza palkow/warow czekalem sobie na pol hp i heal za 2.5k hp, zanim im jechali to pol hp to juz zdazyli nabic agro i nic mnie nie agrowalo.
fh na reszte cloth/leather userow, poh okazyjnie jak byla okazja, czyli akurat 2/3 teamu juz nie mialo full hp.
renew sporadycznie na tanka, ale glownie to great heal.
nigdy nie bylo problemow z agro, a jak cos poszlo nie tak, to fade, tudziez shield na siebie i czekamy az tank wezmie agro.

co to talenow, spirit tap i vampiric emrace uwazam je za zbedne.
spirit dziala na zasadzie "5 sek rule" czyli dopiero po 5 sek po ostatnio rzuconym spellu zaczyna regenerowac mane, podczas walki to nie daje za wiele regeneracji, wiec lepiej wrzucic w int/sta.
spirit tap to raczej skill do solo bo w grupie nie zadasz zbyt wielu konczacych hitow, a nawet w solo zazwyczaj mozan spokojnie pojechac 2 moby na pelnej manie, a potem spokojnie regeneracja woda.
vampiric tez zbedny, szkoda many na dmg spelle, lepiej heale wiecej wylecza a dmg priesta w party to i tak maly odsetek dmgu.

dodam rowniez ze spirit ma cap (300) po ktorym nie daje wiekszej regeneracji.

*

Posty: 167
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 18:53 
Cytuj  
Nie chodzi mi o przekonywanie kogokolwiek, ze xxx jest lepsze od yyy - po prostu chcialbym pokazac alternatywe, ktora z gory odrzucacie. ;]

Mowicie z punktu widzenia stricte shadow priesta - to normalne ze wiekszosc osob lubi aktywnie brac udzial w walce i bedzie patrzyla wlasnie pod tym katem - moge leczyc, moge zadawac duzy dmg - shadow jest super.
Sam taki styl gry popieralem bedac priestem, ale...
Nie samymi instance'ami czlowiek zyje, przy odpowiednim ulozeniu talentow mozna:

greater heal:
koszt spada z 960 do 720 many, obrazenia leczone rosna ze sredniego 2788 do ponad 3087

prayer of healing:
koszt spada z 1030 do 825 many, obrazenia leczone rosna 965 do 1061

flash heal:
koszt nie spada, obrazenia leczone rosna z 885 do 973

renew:
koszt taki sam, dmg leczone z 1010 do 1162

Zreszta nie mozecie na wszystko patrzyc pod katem Waszej grupy - Wy to nie wszyscy i to co Wy w instancach robiliscie nie musi byc adekwatne do placu boju przeciez.

Po cos 'ten priest' jest przeciez (?!?)
Zreszta ak jak Wasza grupa sie sprawdzala w jednym, taka z disc/holy priestem moze byc skuteczna w czyms innym.

To tak samo jak bym chcial Ciebie FrY przekonac, ze niepotrzebny Ci pozniej Spirit Tap, bo sam sie go pozbylem i nie narzekalem nigdy na brak many... ;]

*

Posty: 73
Dołączył(a): 20.09.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2005, 19:12 
Cytuj  
dzi4du napisał(a):
(...) Nie samymi instance'ami czlowiek zyje (...)


Zgadza się, nie samymi :) Próbowałem pokazać, że high levelowe instancje nie wymagają holy priesta. Shadow radzi sobie tam całkiem nieźle chociaż domyślam się, że disciple priest radzi sobie jeszcze lepiej.
Natomiast w pvp ( i prawdopodobnie w bg jeśli kiedyś w koncu zostaną wprowadzone.... ) shadow priest > disc/holy priest :)

Cytuj:
To tak samo jak bym chcial Ciebie FrY przekonac, ze niepotrzebny Ci pozniej Spirit Tap, bo sam sie go pozbylem i nie narzekalem nigdy na brak many... ;]


Tutaj musze przyznać rację - potem prawie nieprzydatne - przydaje się tylko do solowania/farmowania :-?
Za to za nic nie oddam innych talentów z shadow drzewa - szczególnie Silence + Improved Psychic Scream (oba "must have") plus całkiem fajne Shadow Weaving 8)


_________________
Vendon, undead priest

***

Posty: 503
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lut 2005, 14:38 
Cytuj  
Ciekawy post opisujacy problemy zwiazane z shadow-priestem w end-gamingu. Musze przyznac, ze nieco mnie zaskoczyl...

Muminus

----------------

The only argument against Shadow/Disc Priests in the end-game (which currently equates to all 8 bosses in Molten Core and Onyxia) is...

...given equal gear, equal skills, equal "buffs" like Flasks...

It will always take more Shadow/Disc Priests in the Raid to do the healing of Disc/Holy Priests. If it takes 6 Disc/Holy Priests to heal an encounter "just right," then you will need 5 Disc/Holy Priests + 2 Shadow/Disc Priests. Sure, 2 Shadow/Disc Priests can heal better than 1 Disc/Holy Priest, BUT...

In some encounters, bringing more Priests means that you are taking away slots from extra Hunters [required for Magmadar], extra tanks [required for Majordomo Executus and Lucifron/Gehennas], extra Druids [Innervate/Combat Res, Gehennas Heal Rotations]... etc.

The same problem exists for Rogues. For Molten Core, bringing extra Rogues is a waste of a slot because it becomes counter-productive. Rogues are taking AE damage (which is MASSIVE in Molten Core), and this creates scenarios where they have to have dedicated healers--thus, you have to bring more healers and you take away slots AGAIN. If Rogues choose to exit battle and bandage, then they are doing less DPS than Hunters/Mages. This is a known problem for the current end-game of WoW, and the designers are working to make the end-game more "rogue-friendly."

About people thinking, "Let's use extra Shadow Priests for damage then," this does not work at all because Mind Blast is the only spell you can use. Mobs have "memblur" type abilities and will instantly axe you in 1-hit. Shadow Priests won't be using Vampiric Embrace or Mind Flay because they put a debuff up on the very limited 8-debuff box and push other important debuffs off. Shadow Priests also will be forbidden to use the Shadow Weaving/Silence/Shadow Word: Pain/Blackout, because they also add debuffs to the very limited 8-debuff box and/or bosses are immune.

Finally, Improved Fade is useless in Molten Core, because if you have the aggro of a mob, you are doing something very wrong and are a liability for your raid. If you *do* get aggro and Fade works then you got lucky. In a raid, you don't want to depend on luck as Fade often fails. In this respect, Subtlety Talents will result in a much safer environment for your raid since you can back the Subtlety Talents with Fade as a last resort.

What's left? A Shadow Priest chain-casting Mind Blast only, which by itself is very low DPS because you can't even have Shadow Weaving.

Anyways, these are just several facts about the end-game people might not know.

***

Posty: 503
Dołączył(a): 7.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lut 2005, 15:47 
Cytuj  
Ladny priest... szkoda, ze nie moj.

http://www.wowrankings.com/viewb.htm?id=2853

M. :)

***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 lut 2005, 16:20 
Cytuj  
588 hours at this level
:)

****

Posty: 1125
Dołączył(a): 2.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2005, 14:05 
Cytuj  
mam pytanie co do Spirit Tap - uwazacie ze jest ok?
ja nie inwestowalem w ten talent i jak gram solo to co 3-4 moby (mojego lub wiekszego lev) musze napic sie Mineral Water bo mam 0 many

moj Build jest w stopce

prosze o komentarz ludzie ktorzy go uzywaja (Spirit Tap)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2005, 14:13 
Cytuj  
redlum napisał(a):
mam pytanie co do Spirit Tap - uwazacie ze jest ok?

S4ndM4n napisał(a):
dodam rowniez ze spirit ma cap (300) po ktorym nie daje wiekszej regeneracji.


Mysle, ze oszczedzajac na tym poziomie z twoim buildem mozesz spokojnie zabic 6-8 mobow na twoim levelu bez picia... tylko trzeba troche laska pomachac ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent


Posty: 40
Dołączył(a): 16.03.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2005, 14:53 
Cytuj  
Co Do shadow Priesta to wg najlepsza klasa na pvp. Sandman w 100% zgadzam sięz tobą : Kto do Cholery powiedział ze Shadow Priest nie umie leczyc. Ja będe grac Shadow priestem i wg mnie jego leczenie minimalnie gorsze od healera. A jak będą mnie pytali czy jestem healerem powiem ze tak :D .

a o to mój build ( bez spirit tapa) wg mnie jest dobry. Proszę o komentarze

http://wowvault.ign.com/View.php?view=T ... l&id=30242


_________________
Shadow Priest --- > Burning Legion

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 26 mar 2005, 15:46 
Cytuj  
shadow priest leczy minimalnie gorzej od holy , ale to jest akurat nic nie warte , chodzi o rozporzadzaniem mana , powodzenia brac shadow do raid instancow gdzie puszcza heala 3-4 razy i zaczna sie drzec ze nie maja czym leczyc , wiecej czasu zmarnowane nie mowiac o tym ze threat generuja nieprzecietny , czym zmiejszaja szanse na udana substrakcje threat z fade . Holy nova to gowno , redukcja hate znikoma , dmg smieszny , proponuje zakonczyc holy tree na master healer i ladowac w disc , gdzie musowo ulepszac tarcze i fortitude , procz tego redukcja instant castow , epic set i taki priest to wlasciwie bottomless mana health bot :] , w pvp to sie tym nie pobawisz raczej...

khebeln , holy priestem to trzeba grac od samego poczatku zeby byc efektywnym zeby sie nauczyc healowac , sam respec nie wystarczy , procz tego solidny trening

**

Posty: 365
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2005, 16:00 
Cytuj  
Ovadose napisał(a):
Co Do shadow Priesta to wg najlepsza klasa na pvp. Sandman w 100% zgadzam sięz tobą : Kto do Cholery powiedział ze Shadow Priest nie umie leczyc. Ja będe grac Shadow priestem i wg mnie jego leczenie minimalnie gorsze od healera. A jak będą mnie pytali czy jestem healerem powiem ze tak :D .

a o to mój build ( bez spirit tapa) wg mnie jest dobry. Proszę o komentarze

http://wowvault.ign.com/View.php?view=T ... l&id=30242


hmm mb 2/5 ? jak to chyba glowna bron shadow priesta ?:D


_________________
ooo znowu w to gram...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2005, 16:41 
Cytuj  
Jak napisal alda, nie ma sie co oszukiwac, shadow priest leczy, ale przy uzyciu many w trakcie dlugiej walki jest w tyle o jakies 3 FH, i musi czekac na regen, a nie zawsze jest czas...

Co do builda dla shadow kawalek wyzej, to czekanie na bind blast mija sie z celem w PvP i PvE... juz lepiej zrezygnowac z nieprzydatnego vampiric embrace itd...


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 949 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 48  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.